هر-آنچه-درباره-کاهش-مدت-زمان-حمل-بار-باید-بدانید!

هر آنچه درباره کاهش مدت زمان حمل بار باید بدانید!

اشتراک گذاری :

واتساپ
تلگرام

آنچه در این مطلب میخوانید😃

مقدمه

یکی از دغدغه های بزرگی که اکثر بازرگانان با آن مواجه می شوند مدت زمان رسیدن کالاهایشان به مقصد مورد نظر خواهد بود. بدون تردید می توان گفت که در دنیای تجارت زمان حمل بار، یک مسئله ی بسیار مهم و و حائز اهمیت می باشد. با توجه به این که موارد و عوامل گوناگون فراوانی هستند که می توانند بر مدت زمان حمل بار تاثیر بگذارند.

از همین رو تصمیم گرفته ایم تا در این مقاله به چند مورد از راه های کاهش مدت زمان حمل بار از چین اشاره کرده و آن ها را به شما همراهان عزیز معرفی نماییم. با شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس تا انتهای این مقاله همراه باشید.

آشنایی با راه های کاهش مدت زمان حمل بار

برای همه ی شما عزیزان این مسئله روشن می باشد که واردات و صادارت بار هزینه هایی را در بر خواهد داشت که این هزینه ها خیلی مهم و دارای اهمیت بسیار زیادی هستند. علاوه بر مسائل مالی هزینه های مربوط به واردات و صادارت می توانند، زمان و وقت را هم تحت پوشش قرار دهند.

به همین دلیل بایستی اهمیت زمان در حوزه ی صادارت و واردات کالا را کاملا جدی بگیرید. چرا که این مسئله می تواند سبب سوددهی و یا حتی ورشکستگی بازرگانان و تجار شود. برای حل این موضوع و کاهش مدت زمان حمل بار از چین، بهترین راه این است که فورواردر با تجربه و مناسبی را انتخاب نمایید.

بهتر است بگوییم که منظور از فوروارد اشخاص حقیقی و یا حقوقی می باشند که به کلیه ی سوالات و مشکلات شما عزیزان (فرستنده و صاحب بار در خصوص حمل و نقل و جا به جایی کالاها) پاسخ خواهند داد. در حقیقت می توانید این افراد را نوعی مشاور در نظر بگیرید که فرآیند نحوه ی حمل و نقل محموله های وارداتی و صادراتی را برنامه ریزی و طراحی می نمایند. راه های کاهش مدت زمان حمل بار از چین عبارتند از:

انتخاب فروشنده مناسب

اولین مورد از راه های کاهش مدت زمان حمل بار از چین، انتخاب یک فروشنده ی مناسب است. بازرگانان محترم  بایستی برای سفارش کالاهای خود اول از همه بازار مناسبی را برای آن کالاها پیدا نمایند. به یاد داشته باشید که در دنیای تجارت، انتخاب کالاهای با کیفیت بسیار زیاد و قیمت مناسب اهمیت بسیار زیادی خواهند داشت.

قطعا این طور است که زمان رسیدن به مقصد کالایی که خریداری نموده اید برای شما خیلی مهم و دارای اهمیت فراوانی می باشد و به همین دلیل شاید لازم باشد که چشم های خود را بر روی قیمت های مربوطه ببندید. این امکان وجود دارد کالایی که قصد خرید آن را دارید در کشورهایی مانند ترکیه و دبی موجود باشد و  از طرف  دیگر هم قیمت کالایی که در دبی وجود دارد به نسبت کالای ترک مناسب تر باشد.

علاوه بر این شما باید زمان حمل بار از این دو کشور را هم بررسی کنید و به این نکته توجه داشته باشید که ارسال بار از کدام یک از این دو کشور به ایران مدت زمان کمتر و یا بیشتری خواهد برد.

تحویل نمودن به موقع بار در کوتاه ترین زمان حمل از اهمیت به سزایی برخوردار می باشد و به همین منظور باید از خوش قول بودن فروشنده ای که انتخاب نموده اید اطمینان کافی بدست بیاورید. انتخاب یک شرکت حمل و نقل معتبر با کادر حرفه ای و مجرب در مورد مدت زمان حمل بار از چین می تواند کمک زیادی به شما نماید.

تاخیر نداشتن در خرید کالا

مسئله مهم بعدی در کاهش مدت زمان حمل بار از چین، مسئله ی تاخیر نداشتن در خرید کالا می باشد. بازرگان عزیز بایستی دقت داشته باشند که هنگام خرید کالا تاخیر و تعلل در ثبت سفارش آن کالا علاوه بر اینکه سبب احتمال زیاد شدن قیمت ها و سخت تر شدن شرایط وارد نمودن آن کالا به کشور مورد نظر می گردد، همچنین می تواند بر مدت زمان ارسال و تحویل بار هم اثرات زیادی بگذارد.

شاید تجار محترم تصمیم به خرید کالای مورد نظر به شکل عمده داشته باشند و آن حجم درخواستی شما در کشور مبدا وجود نداشته باشد. با این حساب اگر اولویت شما مدت زمان حمل بار از چین باشد بهتر است که خرید خود را به بخش های کوچک تری تقسیم نمایید.

هماهنگی‌ های مورد نیاز

سومین راه برای کاهش مدت زمان حمل بار از چین، هماهنگی های لازم و اثر آن بر مدت زمان حمل بار است. پروسه و فرآیند مربوط به واردات و صادرات پیچیدگی ها و مشکلات خاص خود را دارا می باشد و شما عزیزان به درستی با این پروسه ی قانونی آشنایی دارید. عملیات و مرحله هایی که بایستی برای طی نمودن این پروسه پشت سر بگذارید بسیار زمان بر هستند و بر مدت زمان حمل بارهای شما می توانند تاثیر داشته باشند.

از طرفی باید بسته بندی و حمل و نقل کالاها با شرایط خاص خود انجام شود. توجه داشته باشید که اگر کالاهایی که شما ارسال نموده اید، نتوانند کل فضای کانتینر را پر کنند، برای حمل و ارسال آن ها باید از گروپاژ استفاده نمود.

در این شرایط هم شما همراهان ارجمند می توانید از یک فورواردر مناسب تقاضای کمک کنید، چرا که این فرد می تواند، در سریع‌ ترین زمان و با کمترین هزینه محموله ی بار را در امنیت کامل به دست شما برساند. شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس در ادامه شما عزیزان را با دیگر راه های کم کردن مدت زمان حمل بار از چین آشنا خواهد ساخت.

انتخاب مسیر مناسب

یکی دیگر از راه های کاهش مدت زمان حمل بار از چین، انتخاب مسیر مناسب می باشد. بدون شک می دانید که در تجارت های خارجی روش های مختلفی وجود دارند، که می توانید برای حمل و نقل کالاها و محموله های وارداتی و صادارتی خود از آن ها استفاده نمایید. بنابراین انتخاب روش مناسب حمل و نقل (روش دریایی، روش هوایی، روش زمینی و ریلی) یکی از مهمترین مسائلی است که اثرات بسیار زیادی بر زمان حمل بارهای شما خواهد داشت. هر یک از روش های حمل و نقل شرایط، مزایا و معایب خاص خود را دارا می باشند و بایستی با آگاهی کامل، مسیر مناسب حمل بارهای خود را انتخاب نمایید.

 مدت زمان انجام امور گمرکی و ترخیص بار

آخرین راهکار طلایی جهت کاهش مدت زمان حمل بار از چین، مسئله ی مربوط به مدت زمان انجام امور گمرکی و ترخیص بار می باشد. قبل از اینکه کالای شما به کشور برسد، برای رسیدن به موقع کالاهای مورد نظر به دست صاحبان اصلی آن ها، باید مدارک و اسناد لازم را تهیه نمایید تا کارهای مربوط به ترخیص آن ها سریع تر انجام گردد.

کاهش مدت زمان حمل بار با شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس

همان طور که در این مقاله خواندیم، در واردات و صادرات مدت زمان حمل بار اهمیت ویژه ‌ای را دارا می باشد. برای کاهش مدت زمان حمل بار از چین راهکارهایی را ارائه نمودیم و به این نتیجه رسیدیم که سپردن امور مربوط به بازرگانی در تجارت به شرکت های معتبر حمل و نقل و فورواردر حرفه ‌ای و با تجربه، علاوه بر کاهش هزینه و امنیت محموله ی بار، در تسریع فرآیند ارسال کالا هم می‌تواند به شدت تاثیرگذار باشد.

شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس با چندین سال سابقه در خصوص حمل‌ و نقل کالا و همچنین واردات و صادرات خیال شما عزیزان را از بابت رسیدن به موقع محموله ی کالا راحت خواهد نمود. برای مشاوره با کارشناسان شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس کافیست با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

سوالات متداول

راه های کاهش مدت زمان حمل بار از چین کدامند؟

انتخاب فروشنده مناسب، تاخیر نداشتن در خرید کالا، هماهنگی‌ های مورد نیاز، انتخاب مسیر مناسب و همچنین کاهش مدت زمان انجام امور گمرکی و ترخیص بار از جمله های راه های کاهش مدت زمان حمل بار می باشند.

منظور از فوروارد چیست؟

فوروارد افراد حقیقی و یا حقوقی می باشند که به عنوان مشاور به سوالات فرستنده و صاحب بار در خصوص حمل و نقل و جا به جایی کالاها پاسخ خواهند داد. همچنین این افراد فرآیند نحوه ی حمل و نقل محموله های وارداتی و صادراتی را برنامه ریزی و طراحی می کنند.

چرا بازرگانان هنگام خرید کالا نباید تعلل و تاخیر داشته باشند؟

از آن جایی که هنگام خرید کالا تاخیر در ثبت سفارش آن کالا علاوه بر اینکه سبب احتمال زیاد شدن قیمت ها و سخت تر شدن شرایط وارد نمودن آن کالا به کشور مورد نظر می گردد، همچنین بر مدت زمان ارسال و تحویل بار هم اثرات بسیار زیادی خواهد گذاشت.

در تجارت سپردن امور مربوط به بازرگانی به شرکت های حمل و نقل چه فوایدی دارد؟

سپردن امور مربوط به بازرگانی در تجارت به فورواردر با تجربه و شرکت های معتبر از جمله شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس، علاوه بر کاهش هزینه و امنیت محموله ی بار، در تسریع فرآیند ارسال کالا هم می‌تواند به شدت تاثیر گذار باشد.

جمع بندی

در این مقاله تلاش ما بر این بود که به راهکارهای طلایی برای کاهش مدت زمان حمل بار از چین اشاره ای داشته باشیم و شما همراهان همیشگی را مورد راهنمایی قرار دهیم، تا بتوانید بهتر و راحت تر کالاهای بخش واردات و صادرات خود را به کشور مقصد ارسال نمایید.

به این نکته توجه داشته باشید که دقت کردن به تک تک این راهکارها می تواند، در سریع تر انجام شدن کلیه ی امور مربوط به حمل بارهای وارداتی و صادراتی به شما کمک شایان توجهی داشته باشد. چنانچه در این خصوص سوال، انتقاد و یا پیشنهادی مد نظر شماست می توانید با مشاوران و کارشناسان شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس در میان بگذارید.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *