کارگو چین به ایران

کارگو چین به ایران | 0 تا 100 آنچه که لازم است بدانید

اشتراک گذاری :

واتساپ
تلگرام

آنچه در این مطلب میخوانید😃

انتخاب مسیر حمل و نقل برای افرادی که قصد واردات کالا از چین به ایران را دارند همیشه یک چالش است. حمل و نقل از چین به ایران یکی از محبوب ترین راه های واردات و حمل بار از چین به ایران است. بنابراین می توانید از هوا، دریا و زمین برای حمل و نقل استفاده کنید. کارگو چین به ایران به واردکننده کمک می کند تا کالاهای خود را با خیال راحت و ارزان به ایران تحویل دهد.

 اگر به دنبال راهی مطمئن و مقرون به صرفه برای حمل بار از چین به ایران هستید، می توانید از خدمات شرکت حمل ون قل بین المللی ققنوس استفاده کنید. در این مقاله شم ارا با انواع خدمات کارگو چین آشنا می کنیم. با ما همراه باشید.

لیست خدمات کارگو از چین به ایران
لیست خدمات کارگو از چین به ایران

انواع خدمات کارگو چین به ایران

قبل از اینکه انواع کارگو را بشناسیم، اجازه دهید تعریف کارگو را بدانیم. در انگلیسی cargo به معنای بار است. اما در تجارت و بازرگانی به معنای حمل و نقل کالا است. امروزه با توجه به مزیت های فراوان کالاهای چینی، اکثر کالاهای وارداتی از چین از طریق کارگو چین به ایران ارسال می شود. کالاهای چینی به سه طریق هوایی، دریایی و زمینی به ایران ارسال می شود.

باربری از چین به ایران از طریق هوایی

حمل و نقل هوایی محبوب ترین راه برای سفرهای بین المللی است. در این روش بار به صورت هوایی حمل می شود. از آنجایی که سرعت ارسال محموله از این طریق بیشتر از دریایی است، بسیاری از تجار از این روش برای حمل کالا از خارج استفاده می کنند. خدمات بار هوایی یکی از مطمئن ترین راه های حمل بار از چین به ایران است و برای حمل بارهای با ارزش استفاده می شود. اگر نیاز دارید که محموله شما به سرعت به دست شما برسد و هزینه ارسال برایتان مهم نیست، توصیه می کنیم از این روش برای حمل بار استفاده کنید.

ارسال از چین به ایران با کشتی

در این روش محموله با کشتی و از طریق دریا از طریق آب های آزاد حمل می شود. محموله های دریایی یکی از مقرون به صرفه ترین راه های حمل و نقل محموله های فله، حجیم از جمله زغال سنگ، محصولات کشاورزی، بنزین، نفت و ماشین آلات صنعتی از چین به ایران است و معمولاً اکثر محموله های وارداتی به ایران در این مسیر انجام می شود. باید به خاطر داشت که بار آب نتایج بدتری نسبت به سیستم هوا دارد و این یکی از عواملی است که می تواند انتخاب این نوع حمل و نقل را انجام دهد.

حمل بار زمینی از چین به ایران

به این ترتیب کالا از طریق زمینی و با کامیون، واگن یا قطار ارسال می شود. محموله زمینی معمولاً برای ارسال محموله های کم حجم و وزن کم و همچنین در شرایطی که زمان دقیق حمل مهم نیست استفاده می شود. این روش حمل و نقل ارزان تر از حمل و نقل هوایی است و زمان حمل و نقل کوتاه تر از حمل و نقل دریایی است.

هزینه کارگو از چین به ایران

در واقع هزینه کارگو چین به ایران یکی از مهم ترین مواردی است که در انتخاب خدمات حمل و نقل باید در نظر گرفته شود. برای اینکه بتوان به طور دقیق هزینه حمل و نقل به چین را محاسبه کرد، باید به فاکتورهای خاصی توجه کرد. در زیر به برخی از مهم ترین عواملی که در محاسبه این هزینه ها باید در نظر گرفته شود، خواهیم پرداخت.

عوامل موثر در هزینه کارگو از چین
عوامل موثر در هزینه کارگو از چین

تأثیر وزن و حجم محموله بر قیمت کالا از چین به ایران

بدون شک وزن و اندازه محموله یکی از عوامل موثر بر هزینه کارگو چین به ایران است. البته هر چه بار سنگین تر باشد، هزینه حمل و نقل نیز بیشتر می شود. اگر یک شرکت حمل و نقل هوایی را انتخاب می کنید، به یاد داشته باشید که حجم محموله و همچنین وزن محموله باید در نظر گرفته شود

تأثیر نوع و نحوه حمل بر هزینه بار از چین به ایران

یکی دیگر از مؤلفه هایی که بر هزینه های حمل و نقل تأثیر می گذارد، نوع و روش حمل است.  چه بخواهید کالاهای خود را از طریق هوا ارسال کنید و چه قصد دارید آنها را از طریق دریا ارسال کنید. به عنوان مثال، هزینه حمل و نقل هوایی بیشتر از هزینه حمل و نقل دریایی خواهد بود.

تاثیر مسافت بر هزینه حمل بار از چین به ایران

فاصله بین مبدا و مقصد یکی دیگر از عوامل مهم موثر بر قیمت کارگو چین به ایران است. البته، هر چه وسیله نقلیه برای تحویل کالا از چین زمان بیشتری را طی کند، هزینه حمل و نقل نیز بالاتر خواهد بود.

تاثیر شرکت بر قیمت کالا از چین

عامل مهم دیگری که می تواند به طور قابل توجهی بر هزینه های حمل و نقل از چین به ایران تأثیر بگذارد شرکتی است که برای ارسال کالا انتخاب می کنید. لطفاً توجه داشته باشید که شرکت های حمل و نقل برای ارسال محموله خود با شرکت های هواپیمایی همکاری می کنند.

مدت زمان تحویل بار کارگو از چین به ایران

زمان رسیدن کالا به روش کارگو چین به ایران به عوامل مختلفی از جمله نوع بار، وزن بار، نحوه ارسال بار و مسافت بستگی دارد. اگر محموله شما از چین به ایران با حمل و نقل هوایی حمل شود، زمان حمل و نقل کمتر از زمانی است که شما از حمل و نقل دریایی استفاده می کنید. همچنین اگر بخواهید کالای مارک دار یا کالای خاص را به ایران ارسال کنید، زمان تحویل بیشتر از ارسال کالای معمولی (غیر برند) خواهد بود. به طور کلی نمی توان زمان دقیق ارسال از چین به ایران را با پیک تعیین کرد.  برای کسب اطلاعات بیشتر از مدت زمان تحویل، با کارشناسان ما در شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس تماس بگیرید.

مدت زمان رسیدن کالا به روش کارگو از چین به ایران
مدت زمان رسیدن کالا به روش کارگو از چین به ایران

بهترین شرکت کارگو چین به ایران

انتخاب یک شرکت قابل اعتماد و با تجربه برای انجام مراحل کارگو چین به ایران کاری مهم است که باید با دقت انجام شود و زمان و انرژی صرف شود. در حال حاضر، بسیاری از شرکت ها برای کالاهای چینی خدمات ارائه می دهند. اما تمامی این شرکت ها گارانتی کافی ندارند و زمانی که می خواهید محصولاتی را به صورت باربری به ایران وارد کنید باید به مواردی توجه کرد. در مرحله بعد، برخی از ویژگی های مهمی را که باید هنگام انتخاب یک شرکت باربری چینی در نظر بگیرید، بیان می کنیم.

در مرحله اول انتخاب باربری برای کارگو چین به ایران، باید به اعتبار و سابقه شرکت توجه کرد. این گونه شرکت ها با قوانین حمل و نقل بین المللی آشنا هستند و این امر باعث می شود که بار شما به ایران مشکلی نداشته باشد. قیمت گذاری مناسب موضوع مهم دیگری است که باید به آن توجه شود. توصیه می کنیم قیمت شرکت های مختلف ارائه دهنده این خدمات را استعلام کرده و قیمت های درج شده را با یکدیگر مقایسه کنید. لازم به ذکر است که کمترین قیمت تنها دلیل انتخاب شرکت نیست و باید عوامل دیگری را نیز در نظر گرفت.

استفاده از نیروهای متخصص موضوع مهم دیگری است که باید مورد توجه قرار گیرد. در حمل و نقل بین المللی حساسیت های زیادی وجود دارد و اگر بار بدون رعایت این مقررات حمل شود، رسیدن کالا ماه ها طول می کشد. شرکت هایی که متخصصان مجربی را برای حمل بار استخدام می کنند با این قوانین آشنا هستند و بار را با کمترین مشکل حمل می کنند. برای کارگو از چین به ایران ، ما شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس را به شما پیشنهاد می کنیم.

حمل کارگو از چین به ایران با شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس

شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس، به منظور تسهیل در فرآیند کارگو چین به ایران ، خدمات تخصصی باربری چینی را با قیمت مناسب ارائه می دهد. انتخاب یک شرکت قابل اعتماد برای حمل بار، دردسرهای حمل و نقل را کاهش می دهد. ما درشرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس، تلاش کرده‌ایم تا با استخدام تیمی مجرب و مجرب در حمل‌ونقل بین‌المللی، واردات و صادرات و ترخیص کالا از گمرک، مسیر تجارت را هموار کنیم.

با کمک خدمات باربری چین شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس، می توانید با خیال راحت محموله وارداتی خود را از چین به ایران ارسال کنید و در هر زمان با استفاده از سرویس ردیابی آنلاین وضعیت مرسوله را پیگیری کنید. کارشناسان ما همیشه آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

حمل کارگو از چین
حمل کارگو از چین

جمع بندی

در این مقاله شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس، روش عالی ارسال کالا از چین به ایران  یعنی کارگو چین به ایران و هزینه آن را توضیح می دهیم. کارگو به ایران از کشور چین، دارای خدمات متنوع و مختلفی است که هر کدام از این خدمات دلیل استفاده از این روش است.

شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس، در زمینه حمل بار دریایی، هوایی و زمینی، حمل بار ته لنجی، انجام تشریفات گمرکی، حمل درب به درب کالا و …. خدمات متنوعی را به شما عزیزان ارائه می دهد. همچنین اگر سوالی در رابطه با کارگو چین به ایران دارید، می توانید از کارشناسان ما در شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس بپرسید.

سوالات متداول

انواع خدمات کارگو چین به ایران شامل چه مواردی می شود؟

شما میتوانید از خدماتی همچون حمل بار از چین به ایران از طریق هوایی، دریایی و زمینی استفاده کنید. انتخاب هر کدام از این روش ها به نوع بار، وزن بار، حجم بار ارسالی شما دارد و می توانید به دلخواه هر کدام از این روش ها را انتخاب کنید.

چه عواملی بر هزینه ارسال کالا از چین به ایران تاثیر می گذارد؟

عواملی که بر هزینه کارگو چین به ایران تاثیرگذار است شامل: وزن و حجم محموله، نوع روش حمل، نحوه حمل محموله، فاصله بین مبدا و مقصد و شرکت حمل و نقل می باشد. برای به حداقل رساندن هزینه ها می توانید از شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس کمک بگیرید.

مدت زمان تحویل بار از طریق روش کارگو چین به ایران چقدر است؟

زمان رسیدن بار به عواملی همچون نوع بار، وزن بار، نحوه ارسال بار و فاصله مبدا و مقصد بستگی دارد. شما با انتخاب روش حمل مناسب می توانید این مدت زمان را به حداقل برسانید. به طور معمول، ارسال بار با حمل و نقل هوایی، زمان کمتری را به همراه دارد.

چرا برای حمل بار از کارگو به ایران شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس را انتخاب کنیم؟

شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس با ارائه خدمات تخصصی، مشکلات حمل و نقل را کاهش می دهد. همچنین با کمک کارشناسان با تجربه، مسیر صادرات و واردات برای شما هموار خواهد شد و به راحتی می توانید محموله ارسالی را با سرویس ردیابی آنلاین پیگیری کنید.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *