چگونگی-فریت-بار-به-آمریکا--آگاهی-از-مراحل،مدارک-و-هزینه-ها

چگونگی فریت بار به آمریکا / آگاهی از مراحل،مدارک و هزینه ها

اشتراک گذاری :

واتساپ
تلگرام

آنچه در این مطلب میخوانید😃

مقدمه

همان طور که می دانید کشور آمریکا، مقصد بسیاری از ایرانیان برای تحصیل و یا مهاجرت می باشد. به همین دلیل فریت بار به آمریکا از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. دلایل متنوعی همچون مهاجرت به کشور آمریکا به منظور ادامه ی تحصیل، اقامت و زندگی سبب شده است که خیلی از افراد جامعه نسبت به ارسال لوازم شخصی و اثاث خانه ی خود به این کشور اقدام کنند.

به دلیل حجم و وزن بالا، ارسال لوازم شخصی و خانگی به آمریکا توسط ایرلاین های مسافری اصلا مقرون به صرفه نیست. بنابراین با استفاده از شرکت های فریت بار همه ی این بارها جا به جا می شوند. در ادامه ی این مطلب از شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس با موضوعاتی همچون مراحل ارسال کالا به آمریکا به روش فریت بار، هزینه ارسال بار به آمریکا، مدارک مورد نیاز برای ارسال بار و غیره آشنا خواهید شد.

نحوه فریت بار به آمریکا

با توجه به اینکه ایرلاین ‌ها در مقدار مجاز بار همراه مسافر دارای محدودیت هستند (حدود سی کیلوگرم) و همچنین هزینه ی بالای اضافه بار در پای کانتر، اگر برای مسافرت و یا مهاجرت به ایالات متحده آمریکا دارای اضافه بار هستید، ما به شما پیشنهاد می کنیم که از روش فریت بار استفاده نمایید. هنگام ارسال کالا به آمریکا، هزینه ‌های شما با این روش تا یک سوم قطعا کاهش می یابد.

بهتر است بدانید که شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس با ارائه ‌ی بهترین مشاوره در زمینه ی فریت بار به آمریکا، کالای شما را به ‌صورت کاملا ایمن و با بیمه‌ نامه‌ های بین‌ المللی خطوط هوایی، در کمترین زمان ممکن و با مناسب ترین قیمت فریت می نماید.

 ارسال کالا به آمریکا همچون لوازم شخصی و لوازم خانه، دستگاه ‌های مربوط به صنعت، انواع قطعات یدکی، نمونه ‌های تجاری، انواع خوراکی، کتاب، پیانو، انواع تابلو نقاشی، خشکبار، فرش، پوشاک و … با بسته ‌بندی مناسب و تهیه ی تمامی مجوزهای مربوط به گمرک و صدور بارنامه های هوایی از صفر تا صد، در تخصص شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس است. جهت آشنایی با مراحل فریت بار به آمریکا با ما همراه باشید.

مراحل فریت بار به آمریکا

در بخش قبلی با نحوه ی فریت بار به آمریکا آشنا شدیم و دانستیم که در هنگام مسافرت یا مهاجرت، حمل بارهای اضافی تا یک مقدار معینی امکان پذیر است.

شرکت های هواپیمایی هنگام استفاده از خطوط ایرلاین پروازی، تا میزان مشخصی اجازه ی حمل بارهای مسافری را خواهند داد و جهت حمل بار بیشتر به پرداخت جریمه ی اضافه بار نیاز خواهد بود، که این روش برای ارسال کالا به آمریکا و سایر کشورها اصلا مناسب نیست. چرا که جرایم اضافه بار برای کسانی که تمایل به ارسال بارهایی با وزن و حجم زیاد را دارند مبالغی بالایی می باشد.

حمل بار دریایی و حمل بار هوایی از جمله روش های فریت بار به آمریکا هستند. که انتخاب روش های ارسال بار با توجه به وزن و حجم بار، زمان ارسال کالا به آمریکا، حساسیت و نوع بار ارسال شده و همچنین موقعیت شهر مبدا و مقصد می ‌باشد.

بهتر است به این نکته دقت داشته باشید که ارسال بار هوایی به کشورآمریکا چه به صورت شخصی و چه به صورت تجاری، از مهم ترین خدمات شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس می باشد. در ادامه نیز شما عزیزان را با مراحل ارسال کالا به آمریکا آشنا خواهیم نمود.

بازدید، مشاوره و کارشناسی به صورت رایگان توسط شرکت مورد نظر قبل از ارسال کالا به آمریکا

همان طور که قبلا گفتیم دو روش برای ارسال کالا به کشور آمریکا وجود دارد که پس از تماس گرفتن مشتریان محترم و اعلام نوع و میزان بار، اطلاعات جامع در اختیار آن ها قرار خواهد گرفت. در مرحله ی نخست نوع ارسال و روش های موجود برای ارسال بارها بررسی می شود.

همچنین در صورت لزوم به بازدید از کالاهای ارسالی، این کار به صورت رایگان انجام می شود تا بسته بندی و زمان ارسال و همچنین دریافت نمودن بار در کشور مقصد هم به طور کامل مشخص شود.

بسته بندی کامل بارها و تهیه نمودن پکینگ لیست

از مهم ترین مراحل فریت بار به آمریکا چه در زمینه ی بارهای خارجی و چه بارهای مربوط به داخل، مرحله ی بسته بندی کالا خواهد بود. چرا که هر نوع سهل انگاری در این خصوص و عدم رعایت نمودن استانداردها و ضوابط مربوطه خسارات جبران ناپذیری را به بارهای ارسالی وارد می کند و یک تهدید جدی برای سلامت کالا می باشد.

پیشنهاد می کنیم که برای ارسال کالا به آمریکا، مرحله بسته بندی بارها را به شرکت های حمل و نقل مجرب بسپارید. مرحله ی بسته بندی بار توسط شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس با توجه به نوع وسایل ارسالی با استفاده از نایلون های حباب دار، انواع کارتن و گونی، پالت های چوبی و همچنین جعبه های چوبی و فلزی صورت می پذیرد تا هیچ گونه خطری سلامت کالاها را تهدید نکند.

در مرحله ی آخر هم لازم است تا تمام بارها در برگه های مشخصی به دو زبان مربوط به کشور مبداء و مقصد لیست شود.

اخذ نمودن گواهینامه های بین المللی لازم همچون گواهی سمپاشی و دیگر موارد

با توجه به نوع بارهای ارسالی در صورت لزوم، به اخذ مجوز از شرکت های خاص احتیاج می باشد که در این مرحله به کسب این مجوزها برای ارسال بار نیاز است. به عنوان مثال برای ارسال کالا به خیلی از کشورها، تمام بارها و بسته بندی های ساخته شده از چوب خام، باید با استفاده از روش های موجود، سمپاشی و آفت زدایی شود و گواهی سمپاشی آن ها هم توسط شرکت های مربوط به دفع آفات نباتی پیش از ارسال بار صادر گردد.

بارگیری مرسوله و ارسال آن به فرودگاه یا بندرهای کشتیرانی

تمام بارهای ارسالی در این مرحله از فریت بار به آمریکا، از جمله بارهای تجاری، اثاثیه ی منزل و لوازم شخصی توسط ماشین های حمل و نقل مخصوص بارگیری و به طرف فرودگاه امام و بندرهای کشتی رانی، به منظور ارسال به کشور آمریکا منتقل می شوند.

انجام تشریفات اداری و گمرکی همچون بازرسی و پلمپ کانتینرهای مربوطه

در این مرحله از ارسال کالا به آمریکا، تمامی امور اداری در زمینه ی ارسال بار همچون بازرسی کانتینرها (بارگنج ها) توسط دستگاه های ایکس ری و سگ های مواد یاب و نیز تهیه ی مشخصات تعداد بسته های موجود و وزن آن ها در هر یک از بارگنج انجام می گردد.

صادر نمودن بارنامه و تحویل بار به شرکت های هواپیمایی و کشتیرانی

در این مرحله از فریت بار به آمریکا، بعد از انجام امور مربوط به گمرک، یک بارنامه برای مرسوله های ارسالی آماده می شود که این بارنامه مجوز ارسال می باشد. پس از آن مرسوله ها آماده ی بارگیری و ارسال می شوند تا در زمان معین شده به مقصد مورد نظر برسند.

  • پیگیری به صورت آنلاین بعد از ارسال و تحویل بار در مقصد

در مرحله ی آخر و پس از ارسال کالا به آمریکا، شماره ی بارنامه و کد رهگیری تحویل شخص ارسال کننده ی بار می شود که تا رسیدن به مقصد بارها را می توان به شکل آنلاین رهگیری نمود. بعد از رسیدن بارهای مورد نظر به کشور مقصد آن ها را از گمرک های مربوطه ترخیص می کنند.

مدارک لازم جهت ارسال کالا به آمریکا با روش فریت بار

برای ارسال فریت بار به آمریکا از فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) به ارائه ی یک سری مدارک از طرف فرد ارسال کننده ی بار و نیز شخص دریافت کننده ی بار در کشور مقصد نیاز می باشد. در قسمت زیر به مدارک لازم جهت ارسال کالا به آمریکا اشاره خواهیم نمود.

  • کپی یا تصویر بلیط هواپیمایی در صورت سفر خود همراه بار
  • اصل و کپی پاسپورت و کارت ملی فرستنده و گیرنده ی بار
  • آدرس، شماره تماس و ایمیل فرد ارسال کننده و دریافت کننده ی بار
  • لیست اقلام ارسالی به دو زبان کشور مبداء و مقصد مورد نظر

مدارکی که در بالا ذکر شد برای ارسال بارهای شخصی به مقصد کشور آمریکا می باشد و اگر قصد ارسال بارهای تجاری به آمریکا را دارید، باید مدارک زیر را هم تهیه و در هنگام ارسال تحویل نمایید.

  • کارت بازرگانی و معرفی نامه از شرکت جهت فریت بار به آمریکا
  • اخذ مجوزهای لازم در زمینه ی نوع بار ارسالی (در صورت لزوم)
  • دریافت کردن گواهی بهداشت کالا و سم زدایی (در صورت لزوم)
  • تهیه ی پکینگ لیست به طور کامل در رابطه با نوع و میزان بار ارسالی
  • فاکتور کالا و یا اینوویس (در صورت لزوم)

هزینه فریت بار به آمریکا

بهتر است بدانید که هزینه ی‌ فریت بار به آمریکا، با توجه به اینکه شما قصد ارسال بار به کدام یک از شهرهای ایالات متحده ی آمریکا را داشته باشید، متفاوت خواهد بود. البته حضور واسطه ‌ها، همیشه سبب افزایش یافتن قیمت، کاهش کیفیت مربوط به خدمات و بعضا سوء استفاده در هر خدماتی خواهد شد.

برای اینکه شما عزیزان بتوانید هزینه ‌های ارسال کالا به آمریکا را برای محموله ‌ی خود به نحو احسن مدیریت کنید، به آگاهی از نکاتی همچون نوع و وزن کالا، روش انتخابی و … نیاز دارید که بر روی قیمت تمام شده‌ ی فریت بار تأثیر دارد. شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس در زمینه ارسال کالا به کشور آمریکا آماده ی خدمات رسانی به شما عزیزان می باشد.

سوالات متداولسوالات متداول

فریت بار به آمریکا شامل چه روش هایی می باشد؟

فریت بار به آمریکا به دو روش حمل هوایی و حمل دریایی قابل انجام است، که با توجه به وزن و حجم بار، زمان ارسال کالا به آمریکا، حساسیت و نوع بار ارسال شده و همچنین موقعیت شهر مبدا و مقصد، یکی از این روش ها انتخاب می گردد.

مراحل فریت بار به آمریکا شامل چه مواردی می باشد؟

بازدید، مشاوره و کارشناسی توسط شرکت مورد نظر، بسته بندی کامل بارها، اخذ گواهینامه های بین المللی لازم، بارگیری مرسوله و ارسال آن به فرودگاه و بندرهای کشتی رانی، انجام تشریفات اداری و گمرکی، صادر نمودن بارنامه و تحویل بار، پیگیری به صورت آنلاین بعد از ارسال و تحویل بار در مقصد از مراحل فریت بار به آمریکا می باشد.

مهمترین مرحله ی فریت بار به کشور آمریکا کدام است؟

مرحله ی بسته بندی، از مهم ترین مراحل فریت بار به آمریکا خواهد بود. چرا که هر نوع سهل انگاری در این خصوص و عدم رعایت نمودن استانداردها و ضوابط مربوطه خسارات جبران ناپذیری را به بارهای ارسالی وارد می کند و یک زنگ خطر بسیار جدی برای سلامت کالا می باشد.

هنگام ارسال کالا به آمریکا چه مدارکی مورد نیاز است؟

کپی یا تصویر بلیط هواپیمایی در صورت سفر خود همراه بار، اصل و کپی پاسپورت و کارت ملی فرستنده و گیرنده ی بار، آدرس، شماره تماس و ایمیل فرد ارسال کننده و دریافت کننده ی بار، پکینگ لیست به دو زبان کشور مبداء و مقصد مورد نظر، کارت بازرگانی و معرفی نامه از شرکت، اخذ مجوزهای لازم در زمینه ی نوع بار ارسالی، دریافت کردن گواهی بهداشت کالا و سم زدایی و همچنین فاکتور کالا از جمله مدارکی هستند که برای ارسال کالا به آمریکا مورد نیاز می باشند.

جمع بندی

یکی از روش های سریع و مطمئن برای ارسال کالا به آمریکا از جمله لوازم شخصی، اثاثیه ی منزل، انواع کتاب، محصولات غذایی و … فریت بار بوده، فریت بار به شما عزیزان این امکان را خواهد داد تا با صرف هزینه ی کمتر، وسایل مورد نیاز خود و سایر افراد را به آمریکا ارسال نمایید . برای اینکه کلیه ی مراحل قانونی و مهم برای فریت بار به آمریکا به درستی انجام گردد باید در این زمینه به یک شرکت حمل و نقل معتبر و حرفه ای مراجعه نمایید و پیشنهاد ما به شما شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس است.

 این شرکت مجرب سابقه ی بسیار خوبی در زمینه ارسال کالا به آمریکا دارد و می تواند شما را در این خصوص راهنمایی کند و با ارائه شرایط مناسب، بار مورد نظر شما را به آمریکا ارسال نماید. شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس یکی از بهترین شرکت های فریت بار به آمریکا است که خدمات مربوط به ارسال بارهای بین المللی را به صورت کاملا تخصصی و مقرون به صرفه، به مشتریان خود ارائه می دهد.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *