پست درب به درب

سرویس پست درب به درب | راهی نوین برای حمل و نقل کالا

اشتراک گذاری :

واتساپ
تلگرام

آنچه در این مطلب میخوانید😃

مردم در سراسر جهان از اداره پست برای حمل و نقل کالا استفاده می کنند. یکی از جدیدترین و بهترین روش های ارسال کالا، پست درب به درب است، این سرویس این روزها طرفداران زیادی دارد. به این ترتیب برای ارسال کالا نیازی به مراجعه به پست نیست و در روش درب منزل، فرستنده کالا را درب منزل به مامور پست تحویل می دهد و گیرنده کالا را درب منزل تحویل می گیرد.

اگر قصد دارید محصولاتی را از یک شرکت یا کارخانه خریداری کرده و در محل خاصی تحویل دهید، می توانید از خدمات پست درب منزل استفاده کنید. شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس، با ارائه خدمات پستی ایمن و مطمئن، حمل و نقل را برای مشتریان بسیار سریع و راحت می کند. در این مقاله می خواهیم به خدمات پستی درب به درب بپردازیم، توصیه می کنیم  تا انتها با ما همراه باشید.

آشنایی با سرویس پست درب به درب
آشنایی با سرویس پست درب به درب

معرفی سرویس پست درب به درب

محبوب ترین سرویس پستی در سرتاسر جهان، پست درب به درب است. خدمات درب به درب معمولاً در صنعت حمل و نقل بین المللی استفاده می شود و به طور کلی به حمل و نقل و تحویل کالا از یک ارائه دهنده خدمات از مبدا به مقصد اشاره دارد. این سرویس به شما این امکان را می دهد که بدون نگرانی اقلام خود را به محل مورد نظر ارسال کنید. معمولا تمامی مراحل ارسال، بارگیری و تحویل کالا در این سرویس توسط سرویس دهنده انجام می شود و تنها کاری که باید انجام دهید، این است که کالای خود را به آنها بسپارید و منتظر تحویل آسان و بدون دردسر به مقصد باشید.

این سرویس برای همه افراد بدون توجه به محل زندگی آنها مناسب است و می تواند تمام نیازهای حمل و نقل بار شما را پوشش دهد. طبق تحقیقات، مردم اغلب به دادن و دریافت محصول توجهی ندارند. اما یک جنبه بسیار مهم در حمل و نقل درب منزل، زمان تحویل و دریافت بسته است. زیرا دریافت و ارسال بسته اتفاق خواهد افتاد اما زمان تعیین شده برای رضایت مشتری بسیار مهم است. در پست درب منزل  فرستنده کالا را به اداره پست می آورد و گیرنده آن را در همان مکان یا درب منزل تحویل می گیرد. این روش نیازی به مراجعه به مقامات پستی ندارد.

انواع خدمات پست درب به درب

یک تعریف ساده از خدمات درب به درب این است که یک شرکت خدمات تجاری کالاهای مشتری را به درب کسب و کار فروشنده یا مکانی از پیش تعیین شده تحویل می دهد. خدمات درب به درب در بسیاری از صنایع و بخش های مالی استفاده می شود. در زیر برخی از انواع خدمات پست درب به درب آورده شده است:

خدمات حمل و نقل بین المللیاین خدمات شامل جمع آوری کالا در مبدا، بسته بندی، حمل و تخلیه در مقصد و تحویل کالا به مشتری نهایی می باشد.
سرویس پستیاین خدمات شامل جمع آوری، بسته بندی، حمل و نقل و تحویل پست و بسته های کوچک به مشتریان خاص در مقصد است.
خدمات ارسال مستقیمدر این خدمات، کالا به صورت مستقیم از مبدا به مقصد حمل می شود و نیازی به توقف در مراکز پستی و حمل و نقل نیست.
خدمات حمل و نقل بزرگراهیاین خدمات شامل جمع آوری، بسته بندی، حمل و بارگیری کالا از شهری به شهر دیگر و تحویل آن به مشتری نهایی می باشد.
خدمات حمل و نقل سنگیناین سرویس عموماً برای کالاهای سنگین و حجیم استفاده می شود و شامل چیدن، بسته بندی، بارگیری و تخلیه کالا در مقصد می شود.
خدمات حمل و نقل بین شهرهای صنعتی و غیرهدر خدمات پست درب به درب، کالاها از شهری به شهر صنعتی دیگر منتقل شده و به مشتری نهایی تحویل داده می شود.
انواع خدمات پست درب به درب
انواع خدمات پست درب به درب

مراحل سرویس Door to Door

حمل و نقل بین المللی یک صنعت بسیار بزرگ با فرصت های زیادی برای رشد و توسعه است. برای بهبود کسب و کار خود، بهتر است اطلاعاتی در رابطه با پست درب به درب داشته باشید. در ادامه این مقاله از شرکت حمل و نقل بین المللی قققنوس، شما را با مراحل پست Door to Door آشنا می کنیم.

  • تمام فرآیند بسته بندی و آماده سازی محموله برای ارسال، در انبار مشتری انجام می شود.
  • جابه جایی بار و استفاده از وسایل حمل و نقل مناسب
  • تهیه صورت حساب، گواهی و مجوز های مورد نیاز
  • بارگیری و ترخیص بار از گمرک مورد نظر
  • تحویل کالا از مقصد به مشتری

تمام این مراحل را می توانید به کمک کارشناسان ما در شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس، به راحتی انجام دهید.

مراحل سرویس درب به درب
مراحل سرویس درب به درب

مزایا استفاده از سرویس درب به درب

استفاده از خدمات پست درب به درب مزایایی دارد که کار را برای مشتریان ما آسان‌تر می‌کند. در ادامه این مقاله از شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس، مزایا این سرویس را با هم بررسی می کنیم.

صرفه جویی در زمان

با ارائه سرویس ارسال و دریافت کالا در مقصد، افراد دیگر نیازی به مراجعه به مراکز ارسال و دریافت کالا ندارند. این موضوع به کاهش مصرف سوخت و کاهش آلودگی هوا کمک می کند. همچنین هنگام تحویل کالا به مقصد، زمان تلف شده در مراکز ارسال و تحویل و  همچنین هزینه های اضافی کاهش می یابد.

قابلیت ردیابی محموله

با توجه به اینکه سرویس پست درب منزل، امکان ردیابی مستقیم محموله را در اختیار شما قرار می دهد،  شما با استفاده از این سرویس می توانید از تمام فرآیند تحویل محموله مطلع شوید. این امر اعتماد مشتریان را جلب خواهد کرد.

زمان مناسب

 ارائه سرویس پست درب منزل نیازمند زمان بندی مناسب و دقیق می باشد.

بسته بندی ایمن و محافظت بیشتر

مشتریان با توجه به اینکه حمل و ارسال کالا توسط شرکت سرویس دهنده انجام می شود، از بسته بندی مناسب و ایمن توسط شرکت اطمینان حاصل می کنند. این امر باعث می‌شود که میزان آسیب‌ های ممکن در حین ارسال به حداقل برسد، زیرا مسئولیت بسته ‌بندی کالا توسط کارشناسان متخصص برعهده است. همچنین، بسته ‌بندی مناسب برای هر نوع کالا در نظر گرفته می ‌شود تا مشتریان کم ترین هزینه را پرداخت کنند.

هزینه حمل بار از طریق سرویس Door to Door

ارسال کالا به کشورهایی خارج از مرز یک کشور بدون شک هزینه ‌های بسیار بالایی را دربردارد. حمل تمام بارها را نمی توان با یک هزینه یکسان در نظر گرفت؛ به عبارت دیگر، هزینه حمل بار بر اساس کاراکترهای مختلفی متفاوت است. به طور دیگر، هزینه حمل بار بستگی به عوامل متعددی دارد و هر شرکت بر اساس وزن و مسافت نرخ خود را تعیین می‌کند که شما باید اطلاعات مورد نیاز را از آن‌ها دریافت کنید. هزینه حمل بار در پست درب به درب در هر مشتری متفاوت است.

هزینه ارسال بسته از طریق سرویس درب به درب می‌تواند متغیر باشد و در بازه‌ای از چند دلار تا چند هزار دلار قرار بگیرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با هزینه حمل بار در سرویس Door to Door با کارشناسان ما در شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس تماس بگیرید.

هزینه حمل بار  Door to Door
هزینه حمل بار Door to Door

جمع بندی

شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس، به شما عزیزان خدمات پست درب به درب را ارائه می دهد. شرکت ما عمدتاً بسته‌های مشتریان را از مبدأ تا مقصد نهایی با استفاده از شبکه حمل‌ونقل و وسایل نقلیه متنوع حمل می‌کند. این خدمات قابل دسترس برای انواع بسته‌ها از جمله اسناد و مدارک، محصولات، کالاهای خطرناک، حساس، بزرگ و سنگین و … می‌باشد.

 همچنین، شرکت حمل و نقل بین‌المللی ققنوس، به عنوان یکی از روش‌های سریع و امن برای حمل و نقل محموله ها شناخته شده است و بسیاری از مشتریان از خدمات ارائه شده توسط این شرکت بهره می‌برند. علاوه بر این، این شرکت خدمات بیمه کالا را نیز ارائه می‌دهد تا در صورت وقوع آسیب به بسته‌ها، خسارات ناشی از آن را تسویه کند.

سرویس پست درب به درب چیست؟

امروزه بسیاری از افراد برای ارسال بسته های پستی خود از خدمات پست درب منزل استفاده می کنند. این سرویس به شما اطمینان می دهد که بسته خود را بدون نگرانی به مقصد ارسال کنید. تمام فرآیند ارسال در این روش توسط شرکت سرویس دهنده انجام می شود و شما در مقصد بار را تحویل می گیرید. در سرویس Door to Door  فرستنده کالا را به اداره پست تحویل می دهد و گیرنده می تواند کالا را در درب منزل تحویل بگیرد.

انواع خدمات پست درب به درب کدامند؟

در پست درب منزل می توانید از خدماتی همچون حمل و نقل بین المللی، سرویس پستی، ارسال مستقیم، حمل و نقل بزرگراهی، خدمات حمل و نقل سنگین، و حمل و نقل یبن شهرهای صنعتی استفاده کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و بهره مندی از این خدمات، با کارشناسان ما در شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس تماس بگیرید.

استفاده از سرویس Door to Door چه مزیت هایی را به همراه دارد؟

شما عزیزان با استفاده از پست درب به درب می توانید از مزیت های این سرویس همانند صرفه جویی در وقت و هزینه، قابلیت جستجو و ردیابی محموله، زمان دقیق، بسته بندی ایمن و محافظت بیشتر کالا بهره مند شوید.

هزینه حمل بار از طریق سرویس پست درب به درب به چه عواملی بستگی دارد؟

از آنجایی که ارسال کالا به کشورهای خارجی هزینه های بسیار بالایی را به همراه دارد، هزینه حمل بار از طریق پست درب منزل نیز متفاوت است و به عوامل متعددی بستگی دارد. در این روش این هزینه بر اساس وزن و فاصله بین مبدا و مقصد بستگی دارد. شما می توانید برای کسب اطلاعات مورد نیاز با کارشناسان ما در شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *