هر-آنچه-که-لازم-است-در-مورد-هزینه-ارسال-بار-از-ترکیه-بدانید!

هر آنچه که لازم است در مورد هزینه ارسال بار از ترکیه بدانید!

اشتراک گذاری :

واتساپ
تلگرام

آنچه در این مطلب میخوانید😃

مقدمه

اطلاع از هزینه ارسال خرده بار از ترکیه به ایران یکی از مهم ترین و اصلی ترین دغدغه‌های بازرگانان و تجار و همچنین افرادی که قصد حمل بار به ترکیه را دارند، می باشد. هنگام حمل بار در حجم‌ های بالا این مسئله، بسیار مهم‌ تر از قبل به ‌شمار می‌ رود. بنابراین برای آسان شدن محاسبه ی هزینه های مربوطه بهتر است از قیمت هر کیلو بار از ایران به ترکیه اطلاع داشته باشید.

همان طور که مطلع هستید حمل بار از ترکیه به ایران به دو روش زمینی و هوایی انجام می گردد که هزینه ی هر کدام از این مسیرها با هم متفاوت می باشد. شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس از اولین قدم تا وقتی که بار شما به ایران برسد، درکنار شما عزیزان خواهد بود. بنابراین بهتر است برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ی هزینه ارسال بار از ترکیه با ما همراه باشید.

برآورد هزینه ارسال بار از ترکیه به کشور

فرقی نمی‌کند که شما مسافر یا تاجر هستید، یا افرادی که پس از مدت ‌‌ها زندگی در ترکیه، قصد دارند که به کشورشان بازگردند. در هر حال یکی از اصلی ترین فاکتورهای مربوط به انتقال بار، هزینه ی حمل ونقل می باشد.

همین طور بخشی از فرآیند مربوط به حمل بار از ترکیه، برآورد هزینه‌‌ ها است. قبل از هر اقدامی مسلم است که باید هزینه ها را برآورد کنید و پس از آن دست به کار شوید. در شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس، ارسال خرده بار از ترکیه به ایران از روش های مختلفی انجام می‌ گردد، که هزینه ی هر کدام  از آن ها با هم متفاوت می باشد.

این شرکت قادر است که ارسال خرده بار از ترکیه به ایران را با کمترین میزان هزینه به انجام برساند. از مواردی که مردم قصد دارند به عنوان بار تجاری ارسال کنند لوازم منزل  و پوشاک می باشد. دقت داشته باشید که ارسال این کالاها نیازمند رعایت اصول تجارت و قوانین متعددی می باشد، همچنین ورود و خروج بعضی از کالاها ممنوع است. جهت آشنایی با روش های حمل بار از ترکیه در ادامه ی مطلب با ما همراه باشید.

لیست روش های حمل بار از ترکیه

روش‌های رایج حمل بار از ترکیه به کشور ایران،  روش حمل هوایی و زمینی می باشد. از آن جایی که ایران و ترکیه مرز زمینی مشترک دارند، علاوه بر روش هوایی، بارهای مختلف از طریق حمل زمینی نیز از این کشور به ایران ارسال می شود. باتوجه به شرایط بار مورد نظر و زمان تحویل آن، واردکنندگان بار از ترکیه می‌توانند یکی از روش‌های حمل به صورت زمینی و یا هوایی حمل بار از ترکیه به ایران را انتخاب نمایند. در هریک از این روش ها هنگام ارسال خرده بار از ترکیه به ایران با توجه به نوع امکانات و خدماتی که در آن ‌‌ها ارائه می شود، هزینه های متفاوتی را دارا می باشند.

روش هوایی

یکی از سریع ترین روش های نقل و انتقال کالا در تجارت بین الملل، حمل بار هوایی می باشد.  همچنین این روش برای حمل و نقل کالاهای ترکی هم مفید است و زمان بسیار کمی طول می کشد تا بار از ترکیه وارد ایران گردد. البته با توجه به اینکه در هنگام حمل بار، حجم و وزن بار مورد محاسبه قرار می گیرد، این روش حمل هزینه های زیادتری نسبت به سایر روش ها خواهد داشت. 

روش زمینی

با توجه به اینکه ترکیه با ایران هم مرز است،  روش حمل بار زمینی یک روش بسیار آسان برای ارسال خرده بار از این کشور به ایران می باشد. هنگام حمل بار از ترکیه به صورت زمینی زمان کمتری هم برای ارسال کالا صرف می شود. به­ طوری که زمان بین هفت الی ده روز به صورت خرده بار و حدود پنج روز به صورت دربستی طول می کشد تا محموله از ترکیه وارد کشور گردد. در ادامه ی بحث با مفهوم خدمات فریت بار و کارگو نیز شما عزیزان آشنا خواهید شد.

خدمات فریت بار

بهتر است بدانید برای محموله هایی که مقدار آن ها کم و یا اینکه برای مسافر، اضافه بار محسوب می گردد از روش حمل فریت بار استفاده می شود.  بنابراین بهترین راه برای ارسال خرده بار از ترکیه فریت بار می باشد. چرا که با توجه به محدودیت های کشور ترکیه، هر مسافر می تواند مقدار معینی بار را از این کشور خارج کرده و عدم رعایت آن سبب پرداخت جریمه ی سنگین خواهد شد. اما در عین حال هنگام حمل بار از ترکیه در پای کانتر پرواز هزینه ی فریت بار نسبت به جریمه ی در نظر گرفته شده بسیار کمتر می باشد.

خدمات کارگو

بعضی از تاجران عزیز به این مسئله تمایل دارند که از کشور ترکیه کالاهای وارداتی خود را با هواپیماهای مخصوص باربری به ایران انتقال دهند که به این روش حمل بار از ترکیه، کارگو گفته می شود.  بنابراین با توجه به مقدار و نوع حمل و نقل، می توان برخی از محموله ها را به روش کارگو انجام داد.

برخی از کالاهایی را که می توان به صورت کارگو از ترکیه وارد کرد شامل:  تجهیزات پزشکی، پوشاک،  مواد شیمیایی، کیف و کفش و غیره می باشد. همچنین هزینه ارسال خرده بار از ترکیه  به ایران از طریق روش کارگو با توجه به مقدار و ارزش بار در نظر گرفته می شود.  البته انتخاب نوع ایرلاین برای حمل بار از ترکیه هم تعیین کننده ی هزینه های حمل بار به صورت کارگو است.

عوامل موثر در هزینه های واردات کالا از ترکیه

عوامل زیادی جهت تعیین هزینه ارسال خرده بار از ترکیه به ایران اثرگذار می باشند که با توجه به شرایط متغیر هستند، بنابراین می توان گفت که انتخاب بهترین روش حمل بار از ترکیه می تواند به شما عزیزان در سودآوری بیشتر و کاهش هزینه ها کمک کند. این عوامل عبارتند از:

  • اینکوترمز
  • بسته بندی کالا
  • حجم و وزن بار مورد نظر
  • شیوه های های ارسال خرده بار از ترکیه
  • ماهیت کالا (کالای شیمیایی و یا معمولی)
  • v       نوع بار مورد نظر
  • مقررات دولتی همچون هزینه ی مالیات یا گمرک و دیگر موارد
  • نرخ عرض مورد نظر
  • هزینه های مربوط به مجوز

مهم ترین نکاتی که هنگام ارسال بار از ترکیه به ایران باید بدانید

تاجران محترم هنگام ارسال خرده بار از ترکیه به باید نکاتی را مورد توجه قرار دهند. تا حین حمل بار از ترکیه دچار مشکل نشوند. جهت آشنایی با این نکات در ادامه ی با شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس همراه باشید.

  • به منظور ارسال خرده بار از ترکیه به ایران بایستی هماهنگی های مربوطه طی مدت دو هفته قبل از ارسال بار صورت گیرد تا هنگام حمل و نقل مشکلی ایجاد نشود.
  • در صورت حمل بار به روش فریت بار، بار مورد نظر دو یا سه روز زودتر از صاحب بار و یا مسافر ارسال می شود. بهتر است بدانید که این خدمات تنها به  افرادی که پاسپورت و بلیت مجاز دارند تعلق خواهد گرفت.
  • شخص وارد کننده و تاجر محترم حتما باید چند روز قبل از اقدام به باربری با شرکت حمل و نقل بین المللی مورد نظر تماس برقرار نماید.
  • با توجه به قوانین گمرکی در کشور ایران بارهایی که دارای ارزش کمتر از هشتاد دلار می باشند،  مشمول عوارض گمرکی نخواهند شد.
  • بسته بندی درست و اصولی، از موارد مهم و اصلی برای ارسال خرده بار از ترکیه محسوب می گردد.  بنابراین بسته بندی های پر حجم و بزرگ سبب به وجود آمدن هزینه های اضافی برای فرد صاحب بار می شود.

خدمات شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس در زمینه ارسال بار از ترکیه به ایران

شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس با چندین سال سابقه در ارائه ی خدمات متنوع در خصوص باربری و ترخیص کالا می تواند بهترین راهنما برای شما همراهان گرامی باشد. 

این شرکت با دارا بودن تجربه ی فراوان در حوزه ی حمل و همچنین صادرات و واردات بار یکی از شرکت های بسیار موفق در این زمینه بوده و توانسته است که با بروز رسانی خدمات خود، رضایت مشتریان را در خصوص حمل و نقل کالا بیش از پیش فراهم نماید. از خدمات این شرکت در زمینه ی ارسال خرده بار از ترکیه می توان به مواردی همچون مشاوره در زمینه ی هزینه ی روش کارگو و فریت بار،  حمل بار از ترکیه به کشور ایران و برعکس (زمینی و هوایی) اشاره نمود. 

همچنین این شرکت با استفاده از آگاهی و دانشی که در راجع به مقررات بین الملل دارا می باشد، می تواند شما همراهان محترم را در خصوص بهترین روش های ارسال خرده بار از ترکیه راهنمایی کرده و خدمات خود را به شکل تمام وقت و همه روزه ارائه نماید. علاوه بر این می توانید برای هر گونه مشاوره و همچنین ثبت ارسال محموله و استعلام هزینه های مربوط به انواع روش های حمل بار از ترکیه به ایران و بالعکس، با مشاورین و کارشناسان شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس در تماس باشید.

سوالات متداول

از چه روش هایی می توان حمل بار از ترکیه را انجام داد؟

روش حمل هوایی و زمینی، روش‌های حمل بار از ترکیه به کشور ایران می باشند. ایران و ترکیه مرز زمینی مشترک دارند، همین امر سبب می شود که باتوجه به شرایط بار مورد نظر و زمان تحویل آن علاوه بر روش هوایی، بارهای مختلفی از طریق حمل زمینی از این کشور به ایران ارسال شود.

خدمات فریت بار چگونه انجام می گردد؟

برای محموله هایی که مقدار آن ها کم و یا اینکه برای مسافر به عنوان اضافه بار می باشد، از حمل فریت بار استفاده می شود. با توجه به محدودیت های ترکیه، هر مسافر می تواند مقدار معینی بار را از این کشور خارج کرده و عدم رعایت آن سبب پرداخت جریمه ی سنگین خواهد شد. با توجه به این مسائل بهترین راه برای ارسال خرده بار از ترکیه فریت بار است.

چه عواملی در تعیین هزینه های واردات کالا از ترکیه به ایران موثر می باشد؟

اینکوترمز بار، بسته بندی کالا، حجم و وزن بار مورد نظر، روش های ارسال خرده بار از ترکیه، ماهیت کالا،  نوع بار مورد نظر،  مقررات دولتی، نرخ عرض مورد نظر و هزینه های مربوط به مجوز از جمله عواملی هستند که در تعیین هزینه ارسال خرده بار از ترکیه به ایران اثرگذار می باشند.

شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس چه خدماتی را در زمینه ی ارسال بار از ترکیه ارائه می دهد؟

از خدمات این شرکت می توان به مواردی همچون مشاوره در زمینه ی هزینه ی روش کارگو و فریت بار، حمل بار از ترکیه به کشور ایران و بالعکس  به روش های زمینی و هوایی، بسته بندی کالا و تحویل به موقع آن اشاره کرد. 

جمع بندی

در این مقاله با مواردی همچون برآورد هزینه ارسال خرده بار از ترکیه به ایران، روش های حمل بار، عوامل موثر در هزینه های واردات کالا از ترکیه و … آشنا شدید. بهتر است بدانید که بحث هزینه ارسال بار از ترکیه به ایران یک مسئله ی کلی می باشد.

برای اطلاع از این موضوع، قبل از هر چیز بایستی عوامل اثرگذار بر آن همچون قیمت هر کیلو بار از ترکیه به ایران، مبدا و مقصد بار، نوع مسیر ارسال کالا و غیره را به طور کامل بشناسید. اگر به اطلاعات بیشتری در زمینه ی حمل بار از ترکیه به ایران نیاز دارید و هنوز پاسخ سوال های خود را دریافت نکرده‌اید و یا اینکه سوال هایی در ذهن شما وجود دارد، با شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس در ارتباط باشید.

کارشناسان شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس در کوتاه ترین زمان ممکن به سوالات شما در زمینه هزینه ارسال خرده بار از ترکیه به ایران پاسخ می دهند. لازم به ذکر است که این شرکت هنگام حمل بار از ترکیه، محموله ی مورد نظر شما را با پایین ‌ترین هزینه و بیشترین کیفیت به مقصد می رساند.

3.7/5 - (3 امتیاز)
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *