آشنایی-کامل-با-نحوه-محاسبه-هزینه-ارسال-بار-به-سیدنی

آشنایی کامل با نحوه محاسبه هزینه ارسال بار به سیدنی

اشتراک گذاری :

واتساپ
تلگرام

آنچه در این مطلب میخوانید😃

مقدمه

سیدنی قدیمی ترین و بزرگترین شهر استرالیا به شمار می رود. این شهر با جاذبه های گردشگری فراوان یکی از زیباترین شهرهای جهان است و تقریبا نیمی از ایرانیان مهاجر در استرالیا در این شهر زندگی می کنند.

استرالیا کشوری در حال توسعه است و به دلیل وسعت و جمعیت کم آن، بازار کار بسیار قوی است. اما یکی از دغدغه های تاجران و افرادی که قصد حمل بار به سیدنی را دارند، هزینه ارسال بار به سیدنی است. عوامل مختلفی در ارسال بار از ایران به استرالیا  تاثیرگذار است که در ادامه آن را با هم بررسی می کنیم.

نحوه محاسبه هزینه ارسال بار به سیدنی

عوامل تاثیرگذار در هزینه ارسال بار به سیدنی

آیا به دنبال یک قیمت دقیق برای حمل و نقل به سیدنی هستید؟ آیا به دنبال راه هایی برای کاهش هزینه های حمل و نقل و در عین حال تحویل ایمن و به موقع اقلام خود هستید؟ باید بدانید که عوامل زیادی بر هزینه حمل و نقل به سیدنی تاثیر می گذارد. علاوه بر این عوامل، مدت زمانی که قصد ارسال بار از ایران به استرالیا را دارید نیز بر این قیمت ها تاثیرگذار است.

عوامل مختلف دیگری نیز وجود دارد که بر هزینه ارسال بار به سیدنی تاثیرگذار هستند که در ادامه آن ها را توضیح خواهیم داد. شما همچنین می توانید برای به حداقل رساندن هزینه حمل بار به سیدنی ، با کارشناسان شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس تماس بگیرید.

تاثیر ماهیت و نوع بار

یکی از عواملی که بر هزینه ارسال بار به سیدنی تاثیر می گذارد، تاثیر ماهیت و نوع بار است. برای حمل و نقل کالاهای خطرناک باید هزینه بیشتری نسبت به کالاهای معمولی پرداخت کنید. علاوه بر ماهیت، نوع محموله نیز بر هزینه ارسال بار از ایران به استرالیا تأثیر می گذارد. در حالت کلی ما سه نوع محموله داریم که به شامل: فریت بار، خریده بار و کارگو می شود.

وزن و حجم بار

یکی از مسائل اصلی که گاهی باعث سردرگمی در حمل و نقل بین المللی می شود نحوه محاسبه وزن یک کالا است. بنابراین یکی از عواملی که بر هزینه ارسال بار به سیدنی تاثیر می گذارد وزن و حجم بار است. بهتر است بدانید که ما در حالت کلی دو نوع وزن داریم که شامل وزن واقعی و وزن حجمی می شود. برای محاسبه هزینه حمل بار به سیدنی، باید حتما این دو وزن اندازه گیری شود.

وزن واقعی وزنی است که روی ترازو اندازه گیری می شود. ولی وزن حجمی وزنی است که  از حاصل ضرب طول، عرض و ارتفاع تقسیم بر 6000 به دست می آید. بنابراین برای محاسبه هزینه ارسال بار به سیدنی باید حتما این دو وزن اندازه گیری شود که می توانید برای این کار از یک شرکت حمل و نقل معتبر کمک بگیرید.

تعرفه ها و هزینه های گمرکی

تعرفه ها و هزینه های گمرکی نیز از دیگر عوامل تاثیر گذار بر هزینه ارسال بار از ایران به استرالیا است. حقوق ورودی که برای ورود کالا پرداخت می شود، حقوق گمرکی نامیده می شود. این هزینه ها شامل جمع آوری، نگهداری، آزمایش، کارشناسی و غیره است که شما باید برای حمل بار به سیدنی بپردازید.

نوع مسیر( حمل دریایی و هوایی)

حمل بار به سیدنی بیش از هر چیز دیگری به مسیر حمل و نقل بستگی دارد. چون استرالیا با دریا هم مرز است. برای ارسال بار از ایران به استرالیا می توانید از دو روش استفاده کنید. این دو روش شامل، حمل دریایی و حمل هوایی است که هر کدام از این دو روش را با هم بررسی می کنیم.

حمل و نقل دریایی به سیدنی

با توجه به اینکه استرالیا از 4 طرف به دریا محدود می شود، موقعیت خوبی برای حمل و نقل دریایی دارد. حمل و نقل دریایی برای محموله های فله، کالاهای خطرناکی که از طریق هوایی قابل حمل نیستند و کالاهای فاسد شدنی استفاده می شود.

بندر سیدنی در قسمت شرقی شهر سیدنی واقع شده است و تاثیر زیادی در رونق اقتصادی و گردشگری این شهر دارد. این بندر به پورت جکسون نیز معروف است. زمان تخمینی رسیدن محموله به استرالیا تقریباً 50 روز است که بسته به نوع مرسوله و فصلی که قصد ارسال محموله را دارید کمی متفاوت است.

حمل و نقل هوایی به سیدنی

حمل و نقل هوایی سریعتر از حمل و نقل دریایی است، بنابراین محموله شما سریعتر به مقصد می رسد. همچنین ایمن تر می باشد. فرودگاه های سیدنی نیز دارای ویژگی های منحصر به فردی است. یک فرودگاه بزرگ در 8 کیلومتری جنوب سیدنی، شلوغ ترین فرودگاه استرالیا با امکانات مدرن وجود دارد. این فرودگاه عمومی است و ارتفاع آن از سطح دریا 6 متر می باشد. مدت زمان پرواز از تهران به سیدنی 11 تا 12 ساعت می باشد.

تاثیر کلاس خطر در  هزینه ارسال بار به سیدنی

برای حمل و نقل کالاهای خطرناک مقررات خاصی وجود دارد؛ کالاهای خطرناک کالاها و موادی هستند که هنگام حمل و نقل هوایی بر سلامت انسان، اموال یا ایمنی پرواز تأثیر می‌گذارند و طبق مقررات طبقه‌بندی می‌شوند.

اگر کالای شما کالای خطرناک در نظر گرفته می شود، باید توجه داشته باشید که این امر بر محاسبه هزینه ارسال بار به سیدنی تاثیر می گذارد و هزینه حمل بار به سیدنی را برای شما افزایش می دهد. این محصولات به منظور کاهش خطر نشت یا نفوذ در شرایط دما، رطوبت، لرزش یا تغییرات فشار بسته بندی شده اند.

هزینه بسته بندی کالا

بسته بندی محموله ممکن است در نگاه اول ساده به نظر برسد، اما کار بسیار حساسی محسوب می شود. اگر به درستی انجام شود، هزینه ارسال بار از ایران به استرالیا محموله شما تا رسیدن ایمن کاهش می یابد و حجم بسته بندی نیز پایین خواهد آمد.

این بسته از وسایل و کالاهای ارسالی شما به سیدنی در برابر شکستگی و خطرات احتمالی محافظت می کند. هزینه هایی که برای بسته بندی می پردازید با رسیدن سالم بار و کاهش حجم بسته به شما بازگردانده می شود.

برای به حداقل رساندن هزینه بسته بندی کالا برای حمل بار به سیدنی و هزینه ارسال بار به سیدنی، می توانید با کارشناسان شرکت حمل  ونقل بین المللی ققنوس تماس بگیرید.

هزینه سمپاشی و حساسیت های دولت کشور استرالیا

هزینه اسپری شامل هزینه ارسال به سیدنی می باشد. دولت استرالیا نسبت به ورود کالاها حساس است. البته محموله هایی که وارد کشور می شوند باید دارای هرگونه آلودگی باشند. بنابراین هنگام رسیدن محصول، مهر و موم شده و ضدعفونی می شود تا میکروارگانیسم های سطح بسته از بین برود. هنگام استفاده از جعبه های چوبی خام و کیف های چرمی، کالاهای شما باید اسپری شده و ضدعفونی شده و اسپری تایید شده باشد.

اهمیت بیمه بار و  تاثیر آن روی هزینه حمل  بار به سیدنی

یکی دیگر از عواملی که بر هزینه ارسال بار به سیدنی تاثیرگذار است، هزینه بیمه می باشد. اگرچه با انتخاب بسته بندی و روش مناسب  ارسال بار از ایران به استرالیا  کالای شما از آسیب احتمالی محافظت می شود، اما کالای شما باید بیمه شود. نرخ بیمه بر اساس ارزش واقعی وزن شما تعیین می شود.

مزایای ارسال بار به خارج از کشور

برای ارسال بار به خارج چندین روش حمل و نقل وجود دارد که هر کدام از این روش ها دارای مزایا و معایب مختص به خود هستند. برای کاهش هزینه ارسال بار به سیدنی نیز انتخاب مناسب ترین شیوه در اولویت قرار دارد.  روش های حمل بار به سیدنی شامل، حمل زمینی، ریلی، هوایی و دریایی است که در رابطه با مزیت هر کدام در ادامه توضیح خواهیم داد.

مزایای حمل زمینی

  • محدودیت های کمتری اعمال می شود.
  • ارزان تر از سایر روش های حمل و نقل ارسال بار از ایران به استرالیا
  • دسترسی بیشتر
  • تحویل درب به درب
  • گزینه های حمل و نقل بیشتر

مزایای حمل دریایی

  • آنها فضای اضافی و وزن محصول را تحمل می کنند.
  • هزینه کمتر
  • ایمنی حمل و نقل بیشتر

مزایای حمل ریلی

  • ظرفیت حمل بیشتری را فراهم می کند.
  • زمان انتظار را کاهش می دهد.
  • اثرات زیست محیطی کاهش می یابد.

مزایای حمل هوایی

  • سریعترین تحویل ممکن
  • امنیت بالایی را فراهم می کند.

سوالات متداول

کلاس خطر در هزینه ارسال بار به سیدنی چه تاثیری دارد؟

برای حمل بار به سیدنی قوانین و مقررات ویژه ای وجود دارد که رعایت آن، هزینه ارسال بار به سیدنی را برای شما به حداقل میرساند. اگر کالایی که می خواهید ارسال کنید به عنوان محصولات خطرناک شناخته شوند، هزینه ی زیادی را برای شما  به همراه دارد. بنابراین قبل از ارسال بار از ایران به استرالیا، باید به این نکته توجه داشته باشید.

بسته بندی کالا چه تاثیری بر هزینه ارسال بار دارد؟

 یکی از عواملی که بر هزینه ارسال بار به سیدنی تاثیرگذار است نحوه بسته بندی کالا می باشد. اگر بسته بندی کالا کاملا صحیح و سالم انجام شود، هزینه ارسال بار را برایتان به حداقل می رساند. برای کاهش هزینه ها هم می توانید از یک شرکت حمل و نقل بین المللی کمک بگیرید.

حمل و نقل ریلی برای ارسال بار به خارج از کشور چه مزیت هایی دارد؟

 مزیت های حمل و نقل ریلی برای ارسال بار از ایران به استرالیا شامل: ظرفیت حمل بیشتر، زمان کمتر برای انتظار و کاهش اثرات بر محیط زیست است که می توانید برای ارسال بار به کشورهای دیگر، از این روش استفاده کنید. 

برای ارسال بار به خارج از کشور، روش زمینی چه مزیت هایی دارد؟

روش زمینی نیز همانند سایر روش های حمل و نقل، دارای یکسری مزایا می باشد که از مهمترین آن ها می توانیم به محدودیت کمتر، ارزان تر، دسترسی راحت تر، تحویل درب به درب، گزینه های بیشتر برای حمل و نقل اشاره کنیم. بنابراین اگر هزینه ارسال بار برایتان مهم است، مناسب ترین روش، روش زمینی می باشد.

جمع بندی

 تمامی مطالب این مقاله برای عزیزانی جمع آوری شده است که قصد حمل بار به سیدنی را دارند. هزینه ارسال بار به سیدنی به عوامل مختلفی بستگی دارد که در این مقاله به این عوامل اشاره کردیم. برای اطلاع از نحوه محاسبه هزینه ارسال بار و همچنین هزینه های ارسال بار از ایران به استرالیا بهتر است از یک شرکت حمل و نقل معتبر، مشاوره دریافت کنید.

شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس، در زمینه حمل بار دریایی، حمل بار زمینی، حمل بار هوایی، ارسال درب به درب کالا، هزینه های حمل و نقل خدمات متنوعی را به شما عزیزان ارائه می دهد. بنابراین شما می توانید برای حمل بار به سیدنی، با کارشناسان ما تماس بگیرید.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *