آشنایی-با-مهمترین-فرودگاه-های-بین-المللی

آشنایی با مهمترین فرودگاه های بین المللی انگلستان

اشتراک گذاری :

واتساپ
تلگرام

آنچه در این مطلب میخوانید😃

مقدمه

حمل بار هوایی به انگلستان یکی از روش های حمل بار می باشد که امروزه بین بازرگانان و تاجران از استقبال بسیار زیادی برخوردار شده است. این نوع حمل بار روش های گوناگونی را شامل می شود که حمل بار به شکل فریت بار و خرده بار دو نوع مختلف از این روش هستند. بهتر است بگوییم شهر لندن که پایتخت کشور انگلستان در نظر گرفته شده از پنج فرودگاه مهم تشکیل شده است.

  فرودگاه هیترو به عنوان شلوغترین و مهمترین فرودگاه های انگلستان شناخته می‌شود، که در ارسال بار به انگلیس حجم بسیار زیادی را به انجام می رساند. در نتیجه در بین فرودگاه های بین المللی لندن بیشتر مبادلات با انگلیس از طریق فرودگاه هیترو انجام می گردد. در ادامه ی این مقاله شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس مفتخر است تا راهنمای جامعی را از حمل بار هوایی از انگلیس به شما همراهان عزیز ارائه نماید.

آشنایی با مهمترین فرودگاه های بین المللی انگلستان

همان طور که اطلاع دارید بیشترین جمعیت انگلستان چیزی حدود پنجاه و پنج میلیون نفر می باشد. بهتر است بدانید که این کشور دارای بزرگ ترین فرودگاه ها می باشد. بهتر است بدانید که شهر اصلی انگلستان لندن می باشد که از شش فرودگاه مهم و اصلی تشکیل شده است.

مهمترین فرودگاه های انگلستان شامل فرودگاه هیترو، فرودگاه لوتون، فرودگاه گاتویک، فرودگاه ساوتند، فرودگاه استانستد و فرودگاه تجاری سیتی می باشد. در ادامه ی این مطلب شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس شما عزیزان را با فرودگاه های بین المللی لندن آشنا می نماید.

لیست مهم ترین فرودگاه های بین المللی انگلیس

به طور معمول کلیه ی افرادی که قصد سفر به انگلستان دارند، بازدید خود را از شهر بسیار زیبا و جذاب لندن آغاز می نمایند. زمانی که شما عزیزان وارد کشور انگلستان می‌ شوید اولین قدمتان را باید در فرودگاه های ‌بین المللی لندن بگذارید. ممکن است که شما عزیزان از اهمیت انتخاب فرودگاه خود آگاه نباشید، ولی در ادامه ی این بحث قطعا از اهمیت آن اطلاع پیدا می کنید.

بهتر است بدانید در شهر زیبا و جذاب شهر لندن انتخاب فرودگاهی مناسب،  هم قیمت مناسب تری را می تواند برای شما همراهان گرامی رقم بزند و هم اینکه در وقت خود صرفه ‌جویی نمایید. همچنین این امکان وجود دارد که شما را به مقصد مورد نظرتان هم نزدیک تر کند. از این رو در ادامه ی بحث با مهمترین فرودگاه های انگلستان آشنا خواهید شد:

فرودگاه هیترو

یکی از مهمترین فرودگاه های انگلستان، فرودگاه هیترو واقع در غرب لندن می باشد. بهتر است بگوییم که اکثر مسافران انگلستان به مقصد فرودگاه هیترو لندن بلیط هواپیمایی را رزرو می کنند. همین امر سبب شده است تا فرودگاه هیترو به یکی از پرترددترین فرودگاه های بین المللی لندن تبدیل گردد. جمعیت بسیار زیاد مسافران عناوین و القاب مختلفی را برای این فرودگاه به همراه داشته است.

همچنین در قسمت‌های مختلف فرودگاه هیترو نقشه ی فرودگاه نصب شده است که بین ترمینال ‌های گسترده ی آن مسافران  دچار سردرگمی نشوند. دقت داشته باشید که دستگاه‌ های ATM و همچنین دفترهای تبدیل ارز نیز در فرودگاه هیترو وجود دارد تا خدمات مالی پرسرعتی را به مسافران ارائه دهند. انواع کافی ‌شاپ ها،  انواع رستوران، فروشگاه‌های زیبای فست فود و اسنک نیز در گوشه کنار این فرودگاه به چشم می خورد.

به این نکته دقت داشته باشید مسافرانی که به خارج از اتحادیه ی اروپا سفر می کنند از فروشگاه‌های  Duty Free  که بدون مالیات هستند، در مهمترین فرودگاه های انگلستان می توانند کالاها را خرید نمایند. دقت داشته باشید که از میان فرودگاه های بین المللی لندن فرودگاه هیترو در دوازده مایلی دریای غرب چرینگ کراس هیلینگدون لندن واقع شده است که تحت مالکیت شرکت  هیترو هلدینگ می باشد .

فرودگاه گاتویک

فرودگاه گاتویک نیز یکی از پر جمعیت ترین فرودگاه‌ های بین المللی لندن است. این فرودگاه مهم با تعداد بسیار بالاتری از مسافران از فرودگاه هیترو پیشی گرفته، به طوری که در سال دو هزار و هفده، چهارصد میلیون مسافر از طریق فرودگاه گاتویک لندن جا به ‌جا شده است که این عدد رکورد جهانی می باشد. گاتویک علاوه بر اینکه به عنوان یکی از مهمترین فرودگاه ‌های انگلستان شناخته می‌شود، در سطح جهانی هم از قدمت بالایی برخوردار می باشد. در سال 1920 این فرودگاه در قسمت شرقی لندن احداث شد و تا سال 1933 به عنوان مقاصد تجاری مهم استفاده می شد.

دقت داشته باشید که پس از فرودگاه بمبئی هند، در فرودگاه های بین المللی لندن گاتویک بزرگترین فرودگاه تک باندی در سطح جهان می باشد که شامل دو ترمینال جداگانه می باشد. نکته‌ی جالب توجه درمورد این فرودگاه این است که به فرودگاه هیترو بسیار نزدیک است، به همین دلیل برخی از مسافران آن را با ترمینال ‌های مربوط به فرودگاه هیترو اشتباه می‌گیرند.

از لحاظ ترافیک مسافری نیز گاتویک در سطح جهانی رتبه‌ی بیست و پنجم را به خود اختصاص داده و از نظر جا به‌ جایی مسافرین بین‌الملل دارای رتبه‌ ی هفتم می باشد.  شهرهایی مانند مالاگا، دوبلین و ارسلون بیشترین میزان پرواز را به مقصد فرودگاه گاتویک را دارا می باشند . همچنین گاتویک با دارا بودن مساحت ششصد و هفت و چهار هکتار، یکی از مهمترین فرودگاه‌ های انگلستان می‌باشد که در ۴۷.۵ کیلومتری از بخش جنوبی قطب شهر لندن قرار گرفته است .

فرودگاه سیتی

فرودگاه سیتی دارای یک ترمینال می باشد که در دو طبقه احداث شده است و در آن به مسافران محترم خدمات متنوعی ارائه می شود. در طبقه ی اول این فرودگاه باجه های پذیرش ورودی برای مسافران قرار گرفته و در طبقه ی دوم گیت های خروجی قابل مشاهده می باشد. انواع رستوران، انواع فروشگاه و کافه هم در ترمینال های فرودگاه های بین المللی لندن از جمله سیتی موجود است.

این فرودگاه در یازده کیلومتری شرق لندن و در منطقه ی نیوهم واقع شده است. راه آهن داکلندز، یکی از آسان ترین راه های دسترسی به فرودگاه سیتی است که از قسمت جنوب شرقی لندن تا پارک المپیک امتداد دارد. همچنین از طریق جاده های  A112و A1030 می توان به فرودگاه لندن سیتی رفت.

روش های حمل و نقل در فرودگاه های انگلیس

در کشور انگلستان سیستم حمل و نقل هوایی، از یک سیستم جامع که شامل فرودگاه های متعددی می باشد، تشکیل شده است. این کشور تعداد زیادی فرودگاه دارد. انگلستان دارای چهارصد و هفتاد فرودگاه است که تعداد بیست و چهار فرودگاه آن، بین المللی است. در طول سال میلیون‌ ها مسافر به وسیله ی فرودگاه ‌های بین المللی لندن به مناطق مختلفی از جهان سفر می نمایند.‌

بنابراین یکی از بزرگ‌ ترین بخش‌های حمل و نقل هوایی جهان، بخش حمل‌ و نقل هوایی انگلستان است. یکی از مهم‌ ترین دغدغه‌ های اصلی مهاجران، مسافران و به خصوص تاجران عزیز ارسال بار می باشد. با توجه به قوانین مسافری ایرلاین ‌ها، یک مسافر فقط میزان بسیار کمی از بار را به همراه خود می تواند به مهمترین فرودگاه های انگلستان ببرد و اگر مقدار آن بیشتر شود، هزینه ی زیادی به منظور جریمه ی اضافه بار به شرکت هواپیمایی باید پرداخت نماید.

ازجمله روش هایی که به منظور حمل بار در فرودگاه های بین المللی لندن می‌ توان استفاده نمود، خدمات حمل سریع شرکت‌ های کوریر، سرویس پست پیشتاز، حمل دریایی و ترابری زمینی می باشد. اما با توجه به محدودیت ‌های زیاد در سرویس های مربوط به پست پیشتاز، سرعت بسیار پایین حمل و نقل زمینی و حمل و نقل دریایی و همچنین هزینه‌ ی بالای کوریر و دیگر عوامل ما به شما عزیزان برای ارسال بار به مهمترین فرودگاه های انگلستان سرویس دیگری از حمل و نقل هوایی بار و اضافه بار مسافری به وسیله ی هواپیما، به نام خدمات ویژه ی فریت بار و خرده بار (ارسال کارگو) را پیشنهاد می نماییم.

یقینا در مهمترین فرودگاه های انگلستان، ارسال کالا به صورت فریت بار و ارسال کارگو با هواپیما از امن‌ترین، سریع ترین و ارزان ترین روش ها برای ارسال بار می باشد. در چند سال گذشته با توجه به رویه ی مهاجرت به کشور انگلستان خیلی از مهاجران تمایل دارند که وسایل خانه ی خود را که به شکل بار می باشد همچون کتاب، آلبوم عکس و … و یا  اینکه بارهایی که به شکل حجیم و کلی هستند، یعنی تمام اثاثیه منزل را به انگلستان ارسال نمایند.

اما اغلب این افراد به دلیل بی اطلاعی از صنعت حمل و نقل هوایی و نیز بی اطلاعی از قوانین و محدودیت ‌های خطوط هوایی در سرویس حمل هوایی انواع بار و کارگو، هنگام رویارویی با قانون گمرکی کشورهای انگلستان و ایران، در نحوه ی محاسبه  هزینه ها دچار سردرگمی خواهند شد.

فرودگاه های انگلیس چه خدماتی را ارائه می دهند؟

عموماً مهمترین فرودگاه ‌های انگلستان  خدمات بسیار زیادی را به شهروندان خود ارائه می نمایند. به طور مثال در حالی که در  انتظار پرواز خود هستید، لوازم مورد نیاز خود را می توانید از فروشگاه ها، رستوران‌ها و غیره خریداری نمایید. کلیه فرودگاه های انگلستان از جمله مهمترین فرودگاه های بین المللی لندن به وسیله ی حمل و نقل عمومی مانند تراموا، اتوبوس و قطار به بیشتر شهرهای این کشور دسترسی پیدا نموده اند. در شهر جذاب لندن شش فرودگاه موجود است، اما فقط دو فرودگاه هیترو و سیتی که از مهمترین فرودگاه های انگلستان می باشند، به شبکه ی مترو مجهز می باشند.‌

چرا باید شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس را برای حمل بار هوایی از انگلیس به ایران انتخاب کنیم؟

اولین شرکت بازرگانی دارای مجوز خدمات حمل بار هوایی در کشور شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس می باشد که در چندین سال فعالیت خود، طیف وسیعی از خدمات را برای اقشار مختلف مردم و هر سطحی از جامعه ی تجاری کشور، تداعی می نماید. مشاوره ی صحیح با استفاده از کادر مجرب، تضمین مناسب ترین قیمت و ارائه ی تمامی خدمات پشتیبانی ضمن ارائه دادن سرویس سه اصل اولیه می باشد که شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس از اولین روزهای تاسیس تلاش نموده تا به ان پاینبند باشد.

با رعایت نمودن این سه اصل در صنعت بازرگانی و حمل و نقل و همچنین تجارت بین المللی هر ساله زمینه های تازه ای را به فعالیت خود اضافه نموده است. جهت آشنایی با مهمترین فرودگاه های انگلستان و فرودگاه های بین المللی لندن گروه تجاری ققنوس بهترین گزینه می باشد.

سوالات متداول

بیشتر مبادلات با انگلیس در بین فرودگاه های لندن، از طریق کدام فرودگاه انجام می شود؟

در بین فرودگاه های بین المللی لندن بیشتر مبادلات با انگلیس از طریق فرودگاه هیترو انجام می گردد.

مهمترین فرودگاه های انگلستان شامل چه مواردی می باشد؟

مهمترین فرودگاه های انگلستان شامل فرودگاه هیترو، فرودگاه لوتون، فرودگاه گاتویک، فرودگاه ساوتند، فرودگاه استانستد و فرودگاه تجاری سیتی می باشد.

از چه طریق می توان به آسانی به فرودگاه سیتی دسترسی پیدا کرد؟

راه آهن داکلندز، یکی از آسان ترین راه های دسترسی به فرودگاه سیتی است که از قسمت جنوب شرقی لندن تا پارک المپیک امتداد دارد.

از امن ترین روش ها برای ارسال بار در فرودگاه های انگلستان کدام است؟

یقینا در مهمترین فرودگاه های انگلستان، ارسال کالا به صورت فریت بار و ارسال کارگو با هواپیما از امن‌ترین، سریع ترین و ارزان ترین روش ها برای ارسال بار می باشد.

جمع بندی

همان طور که مطلع هستید کشور انگلستان یکی از قدرتمندترین سیستم های حمل و نقل جهان را دارا می باشد. از مهمترین فرودگاه های انگلستان می توان به فرودگاه استانستد، فرودگاه هیترو، فرودگاه گاتویک، فرودگاه لوتون، فرودگاه تجاری سیتی و فرودگاه ساوتند اشاره نمود. سیستم مربوط به حمل و نقل این کشور از استانداردهای بسیار زیادی برخوردار می باشد.

چنانچه شما نیز قصد سفر و یا مهاجرت به انگلستان را دارید، آگاهی کامل و جامع از سیستم حمل و نقل کشور انگلیس می تواند به شما همراهان گرامی در استفاده ی مناسب و راحت تر از این سیستم برای تردد کمک نماید. در این مقاله تلاش نمودیم که با مهمترین فرودگاه های بین المللی لندن شما عزیزان را به طور کامل آشنا سازیم.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *