معرفی-5-شهر-اصلی-چین-برای-پیدا-کردن-تامین-کننده-کالا

معرفی 5 شهر اصلی چین برای پیدا کردن تامین کننده کالا

اشتراک گذاری :

واتساپ
تلگرام

آنچه در این مطلب میخوانید😃

مقدمه

شهرهای چین با سرعت بسیار زیاد و قابل توجهی در حال رشد و توسعه می‌باشد، از این رو آشنایی با شهرهای مهم تجاری و بازرگانی به این سادگی میسر نخواهد بود. اگر شما حدود سه سال قبل به شهری مانند شنزن یا گوانگ ژو سفر می‌کردید باید این نکته را بدانید که این روزها این شهرها، مانند آن چیزی که شما از قبل می‌شناختید. در این محتوا با ما همراه باشید تا بیشتر با 5 شهر اصلی چین برای پیدا کردن تامین کننده کالا آشنا شوید.

لازم به ذکر است که با توجه به گوناگونی بسیار زیاد و همچنین فرصت های موجود در کشور مانندی چین جهت تجارت و واردات از این کشور، ممکن  است این سؤال برای شما نیز به وجود آید که کدام یک از شهرهای چین جهت تجارت و امور بازرگانی مناسب تر می‌باشد؟

از این رو اگر می‌خواهید بدانید کدام یک از شهرهای چین جهت تجارت و بازرگانی مناسب تر می‌باشد ، این مطلب را که از سوی شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس انگاشته شده است را دنبال کنید. در این محتوا به 5 شهر اصلی چین پرداخته ایم پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

5 شهر اصلی چین برای پیدا کردن تامین کننده کالا

کشور چین به عنوان یکی از کشورهای مهم جهت واردات و صادرات در نظر گرفته می‌شود، چرا که مزایای بسیار بالایی را برای تاجران و بازرگان به همراه دارد. در ادامه مطلب توجه شما را به پاسخ این سوال که چرا باید چین را جهت واردات کالا انتخاب کرد جلب می‌کنیم .

قیمت کالا و محصولات چینی بسیار مناسب و ارزان است

کشور چین با در نظر گرفتن نیروی کار بسیار ارزان قیمت تاکنون توانسته است انواع و اقسام  کالاهای متنوع و گوناگون را با قیمت تمام شده بسیار پایین تر و کمتر نسبت به سایر کشور ها به بازار عرضه نماید و همین امر موجب شده تا بسیاری از بازرگانان و تاجران در سراسر دنیا به سمت خرید از این کشور مجذوب و جذب شوند. در واقع می‌توان گفت کاهش هزینه واردات می‌تواند برای تاجران و بازرگانان بسیار سودمند و مفید باشد. لازم به ذکر است ارائه دادن محصولات وارداتی با قیمت مناسب و ارزان باعث جلب رضایت مشتریان و افزایش فروش نیز خواهد شد.

5 شهر اصلی چین برای پیدا کردن تامین کننده کالا

کشور چین یکی از کشورهای تولید کننده کالاهای منحصر به فرد و ویژه است

بسیاری از تولیدکنندگان چینی به طور همیشگی از نوآوری های مخصوص و بسیار ویژه ای در ساخت و تهیه محصولات خود استفاده می‌نمایند، از این رو بر همین اساس کالاها و محصولات کمیاب،منحصر به فردی و زیادی در چین تولید می‌گردد. فناوری های مدرن به کار گرفته شده در کالاهای چینی می‌تواند فرصت بسیار مناسب فروش ویژه و فوق العاده ای را در سر تا سر جهان و همچنین کشور ما به وجود آورده است.

  چرا که تقاضای بسیار بازار جهت استفاده از محصولات جدید و بسیار خلاقانه چینی به طور فزاینده ای و زیادی در تمامی دنیا در حال افزایش است و در بین جهانیان سرعت گرفته است.

بسیاری از کالاها و محصولات چینی با بهترین کیفیت و کمیت در دسترس می‌باشند

بسیاری از مردم خیال می‌کنند که تمامی کالاها و محصولات چینی بی دوام و بی کیفیت می‌باشند، این در صورتی است که این باور بسیار غلط و اشتباه است. بسیاری از تولیدکنندگان چینی کیفیت و کمیت تولیدات و محصولات خود را تضمین می‌نمایند، همچنین شرایطی را نیز فراهم آورده اند که تاجران قبل از خرید انبوه کالا با ارسال نمونه جهت بررسی و آزمایش آن، از کیفیت و کمیت تولیدات و محصولات چینی مطمئن شوند.

همچنین اقدام به واردات انبوه کالای مورد نظر نیز نموده‌اند . از این رو ، هیچ نگرانی در مورد واردات کالاهای ارزان و در عین حال با کمیت وجود نخواهد داشت.

واردات از چین دارای سود بسیار بالایی می‌باشد

واردات کالا از چین به عنوان یکی از سودآورترین و مفید ترین انواع تجارت های بین المللی در سطح کشوز  شناخته می‌گردد. این در حالی است که حتی در بعضی اوقات که قیمت کالا در چین برای بازگانان بسیار ارزان و مناسب تمام می‌گردد، واردات و نیز فروش کالا در کشور های دیگر سودی نزدیک به صد درصد را نیز برای تاجران و بازرگانان به دنبال خواهد داشت. لازم است بدانید با وارادات محصولات چینی تجارت آنلاین شما نیز سریع تر رشد خواهد نمود.

از این‌ رو اگر قصد شروع تجارتی آنلاین و موفق را دارید به شما پیشنهاد می‌نماییم کالای خود را از بازارهای بین‌المللی کشور چین خریداری نمایید. با انجام این کار به شکل خودکار تجارت و بازرگانی شما به سرعت پیشرفت خواهد کرد و به یکی از عرضه کننده های انبوو کالاهای وارداتی چینی تبدیل می‌شوید.

5 شهر اصلی چین برای پیدا کردن تامین کننده

پیدا کردن یکی از مناسب ترین شهرها جهت  تجارت با چین یک نقطه آغاز لازم جهت تجارت با کشور چین به شمار می‌رود. لازم به ذکر است که ارائه خدمات هرکدام از شهرهای چین برای هر کدام از حوزه های تجارت و بازرگانی متفاوت می‌باشد.از این‌رو با داشتن استراتژی های مناسب جهت ورود به بازارهای گوناگون موجود در داخل چین بسیار مهم و حائز اهمیت می‌باشد. از این رو در ادامه این مطلب شما را با مهمترین شهرهای چین جهت واردات کالا آشنا می‌سازیم.

شنزن

شنزن را می‌توان به عنوان سومین بندرگاه بزرگ در سطح جهان با توجه به پایانه کانتینری در نظر گرفت . شنزن به عنوان یکی از  شهر های جنوبی چین، هنگ‌کنگ را به زمین های چین متصل می‌نماید. شنزن از مراکز خرید بزرگ و بسیار بزرگ که می‌توان هر چیزی را در آن پیدا کرد، تشکیل شده است . لازم به ذکر است شنزن به همراه گوانگ‌ژو به عنوان پایتخت مد و لباس چین به شمار می‌روند.

لازم است بدانید در سال ۲۰۲۰ ارزش صنعت مد و پوشاک  در کشور چین به بیش از ۲.۲ تریلیون یوان رسید بود و با رشد بیش از ۲۵ درصد در طی ۵ سال، بقیه کشورهای جهان را پشت سر خود قرار داد.

لازم به ذکر است در حال حاضر پیش بینی شده است که جمعیت شهر شنزن نزدیک به ۱۵ میلیون نفر می‌باشد. بازارهای موجود در شهر شنزن بسیار زیاد و معروف هستند اما اگر به دنبال یک خرید یک جا می‌باشید ما به شما مرکز خرید همچون کوکوپارک و دونگ مین را پیشنهاد می‌کنیم.

شانگ‌های

شانگهای به عنوان بزرگترین شهر چین و همچنین بزرگترین پایانه کانتینتری جهان شناخته می‌شود. شانگهای نیز به عنوان مرکز علم، اقتصاد و فناوری، تجارت، نمایشگاه‌ و همچنین قطب حمل و نقل در کشور چین در نظر گرفته می‌شود. لازم به ذکر است بندر شانگهای به یکی از مهم ترین بنادر تجاری و اقتصادی در سطح جهان تبدیل شده است و واردات و صادرات در بندر شانگهای رتبه اول را در بین شهرهای جهان به خود اختصاص داده است.

همچنین، شانگهای یکی از شهرهای مهم کشور چین و پل ارتباطی بین این کشور و جهان می‌باشد . مساحت این شهر۶۳۴۱ کیلومتر است و دارای جمعیتی بالغ بر ۲۴ میلیون تا سال ۲۰۱۴ بوده است .

لازم به ذکر است براساس آمار انتشاره شده از سمت گمرک چین، حجم روابط تجاری میان ایران و شانگهای در سال 2019 یک میلیارد و 520 میلیون دلار بوده است که در مقایسه با سال قبل از آن، 67 درصد رشد داشته است.

گوانگ‌ژو

بندر گوانگ ژو در جنوب چین، که در مجاورت رودخانه مروارید و نیز در شمال غربی هنگ کنگ و شمال شرقی ماکائو واقع شده است و یکی از محبوبترین مقاصد گردشگری می‌باشد. این شهر از لحاظ شاخص‌های کلان تجاری، در رتبه سوم قرار گرفته است اما در حقیقت مرکز مراودات تجاری و بازرگانی خرید کالا در چین نیز می‌باشد. در نتیجه اگر قصد شما واردات و یا صادرات دارید، احتمالا بهترین منبع را در این شهر پیدا خواهید کرد.

همچنین لازم به ذکر است این شهر از لحاظ مساحت و جمعیت به عنوان سومین شهر بزرگ چین در نظر گرفته می‌شود که ۵۲ نژاد گوناگون در گوانگژو زندگی می‌نمایند که بیشتر آن ها از نژاد هان می‌باشند.

شهر ایوو

این شهر به عنوان نوزدهمین شهر اقتصادی در چین در نظر گرفته می‌شود همچنین شهر ایوو به عنوان بزرگترین فروشنده و صادر کننده محصولات کشاوری خام در جهان محسوب می‌‌شود.

لازم به ذکر است با وارد شدن چین در سطح بازارهای جهانی و آزاد ، این شهر سریعترین پیشرفت را میان شهرهای چین به خود اختصاص داد، اگرچه شهر ایوو به دریا متصل نیست، اما استان های این شهر به دریای آزاد راه دارد؛ از این رو قدرتمندترین بندرگاه‌های صادرات در نزدیکی شهر ایوو قرار گرفته است.

لازم به ذکر است با پیشرفت زیر ساخت‌های این شهر ، این شهر به عنوان یکی از بزرگترین بازارهای عمده فروش جهانی کالاهای سایز کوچک مانند قطعات صنعتی و لوازم پلاستیکی را به خود اختصاص داده است. لازم است بدانید وجود بزرگترین بازارهای جهانی در شهز ایوو یکی از اساسی ترین جاذبه‌های بازرگانی و تجاری این شهر است.

فوتین یا بازار ایوو به عنوا مجتمعی بسیار بزرگ در نظر گرفته می‌شود.از مهمترین بازارهای این شهر می‌توان به بازار هوانگ یوان اشاره کرد.

نینگبو

این شهر به عنوان یکی از مهمترین شهرهای تجاری و صنعتی در سطح جهان شناخته می‌شود که در 25 کیلومتری دریای شرقی چین قرار گرفته است. قدمت شهر نینگبو به 2300 سال پیش در سلسله کین می‌رسد. این شهر از لحاظ دارا بودن توان عملیاتی بالا جهت ارسال بارهای وارداتی در رتبه دوم جهان قرار گرفته است. همچنین کارخانجات صنعتی و تولیدی بسیاری در اطراف این شهر قرار گرفته است.

علت اهمیت واردات کالا از چین چیست؟

با توجه به این مورد که روابط میان ایران و چین افزایش یافته است و محصولات چینی از لحاظ کیفیت و کمیت و همچنین تنوع در سطح بالایی قرار گرفته است و مقرون به صرفه می‌باشد، واردات انواع و اقسام کالاها از چین میتواند بسیار مهم و حائز اهمیت باشد.

مهمترین مزایای واردات کالا از چین چیست؟

قیمت کالاهای چینی بسیار مناسب است، شور چین‌ جز تولید کننده های منحصر به فرد کالاست، کالاهای چینی از کیفیت بالایی برخوردارند و واردات چین برای تاجران و بازرگانان بسیار پرسود است.

مهمترین شهرهای چین جهت تامین کالا کدام است؟

از مهمترین شهرهای چین همانطور که در این مطلب نیز اشاره شد می‌توان به شهر ایوو، شهر شنزن، شهر شانگهای، شهر گوانگ ژو، شهر نینگبو و مواردی نظیر آن اشاره کرد.

علت اهمیت شهر ایوو در چیست؟

شهر ایوو به عنوان نوزدهمین شهر اقتصادی در چین شناخته می شود چرا که استان های این شهر به دریاهای آزاد دسترسی دارد و به عنوان شناخته شده ترین فروشنده و صادر کننده محصولات کشاورزی در نظر گرفته می‌شود.

جمع بندی

در انتهای این مطلب باید بدانید اگر بخواهید به عنوان یک تاجر موفق به کشور چین سفر نماید و تجربه مفید و نیز تجارتی پر سود با چین داشته باشید و یا حتی اگر بخواهید کالاهایی را به واسطه این کشور به خریدارانی و متقاضیانی از سایر کشورها بفروشید، بایستی به خوبی با شهرهای مهم تجاری و صنعتی کشور چین و همچنین نمایشگاه‌ها و بازارهای اصلی آن که جهت فروش تولیدات گوناگون در هر کدام از شهرهای مهم تجاری چین تشکیل می‌گردد، آشنایی کامل داشته باشید.

از این رو اگر نیاز به راهنمایی و اطلاعات بیشتر در رابطه با واردات کالا از چین و همچنین فرایندهای مربوط به آن را دارید، میتوانید با متخصصان شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس در ارتباط باشید. شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس با بهره‌مندی از حمل بار زمینی، حمل بار هوایی، حمل بار دریایی و خدماتی نظیر آن می‌تواند در این عرصه یاری رسان شما باشد.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *