معرفی-5-شهر-اصلی-چین-برای-پیدا-کردن-تامین-کننده-کالا

معرفی 5 شهر اصلی چین برای پیدا کردن تامین کننده کالا

اشتراک گذاری :

واتساپ
تلگرام

آنچه در این مطلب میخوانید😃

همه ما می‌دانیم که چین یکی از بهترین کشورهای پیشرفته در تولید محصولات با کیفیت و ارزان است که می‌توانید به صورت عمده و تکی خرید کنید. ممکن است برایتان این سوال پیش بیاید که از کدام شهرهای چین خرید کنیم به سود ما خواهد بود؟

از آنجایی که کشور چین از مقاصد محبوب دربین تاجران می‌باشد، امروزه بسیاری از افراد برای کسب درآمد و تجارت از خرید عمده از چین استفاده می‌کنند. برای خرید راحت‌تر باید ابتدا بهترین شهر چین برای خرید عمده را بشناسید.

خرید عمده از چین مزایایی را به همراه دارد که در ادامه این مقاله از شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس حمل، 5 مورد از بهترین شهرهای چین و اهمیت آن را به شما معرفی می‌کنیم تا بتوانید بهترین کالا را از بهترین تامین کننده خریداری کنید. با ادامه این مقاله، همراه ما باشید.

بهترین شهرهای چین برای خرید عمده

5 شهر اصلی چین برای پیدا کردن تامین کننده کالا

کشور چین که به علت قدرت تولید خود، یک کشور شناخته شده است، یک اقتصاد جهانی مشهور، پرقدرتی و یک فرصت باورنکردنی را برای کسانی که به دنبال محصولات با کیفیت و با قیمت مقرون به صرفه هستند، ارائه می‌دهد. وقتی صحبت از شهرهای چین به میان می‌آید، اکثر غربی‌ها شانگهای و پکن را به عنوان گزینه‌های مورد علاقه خود برای تجارت در چین معرفی می‌کنند. علاوه بر این دو شهرها، در ادامه بهترین شهر چین برای خرید عمده را به شما معرفی می‌کنیم.

  • شنژن

شنژن، یک کلان شهر در حال رشد و پر جنب و جوش در جنوب چین است. این شهر، به عنوان یکی از بهترین شهر چین برای خرید عمده است که تحت عنوان مرکز سخت افزار جهان شناخته می‌شود. در مراکز خرید عمده برای کالاها و ابزارهای الکترونیکی تقریباً همه چیز از تلفن همراه، لپ‌تاپ، تبلت گرفته تا قطعات الکترونیکی مختلف مانند مدارها، ریزتراشه‌ها، LED  و غیره را می‌توانید پیدا کنید.

 نزدیکی آن به هنگ کنگ نیز به شنژن یک مزیت منحصر به فرد می‌دهد. شنژن، همچنین مکانی عالی برای لباس‌های ارزان قیمت است، پر از مراکز خرید بزرگ است که تقریباً هر چیزی را می‌توانید پیدا کنید. لازم به ذکر است که شنژن، در کنار گوانگژو مرکز مد و لباس چین محسوب می‌شود.

تصویری از شهر شنژن چین
  • شانگهای

این شهر، در لیست بهترین شهر چین برای خرید عمده قرار دارد. شانگهای به عنوان بزرگترین شهر چین و همچنین بزرگترین ترمینال کانتینری در جهان شناخته می‌شود. بندر شانگهای، به یکی از مهم‌ترین بنادر تجاری و اقتصادی جهان تبدیل شده است و واردات و صادرات بندر شانگهای، رتبه اول را در بین شهرهای جهان دارد.فروشگاه‌های مد، فروشگاه‌های خرده فروشی، مراکز خرید لوکس و بازارهای الکترونیکی در این شهر فراوانند. از محصولاتی که می‌توانید برای خرید عمده از این شهر تهیه کنید، عبارت است از: سنگ‌های قیمتی و جواهرات زیبا.

تصویری از شهر شانگهای چین
  • گوانگژو

گوانگژو، بهترین شهر چین برای خرید عمده و مهم‌ترین شهر تجاری و بین المللی چین است. این شهر دارای بزرگترین رده صنعتی در میان شهرهای جنوب چین است. همچنین دارای یک سیستم صنعتی جامع و کامل، همراه با شهرهای همجوار فوشان، دونگوان، شنژن و غیره است. در این شهر می‌توانید انواع پوشاک و کالاهای الکترونیکی را با قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه و عمده خریداری کنید. بسته به نیاز خود می‌توانید از بازارهای عمده فروشی یا فروشگاه‌های لوکس خرید داشته باشید.

 سایر بازارهای مناسب برای خرید عمده، شامل بازارهای عمده‌فروشی لباس شاه و بازارهای الکترونیک گوانگژو در اطراف میدان هایینگ است. گوانگژو هر ساله میزبان بیش از 100 نمایشگاه تجاری در صنایع مختلف است.

گوانگژو هر ساله میزبان بیش از 100 نمایشگاه تجاری در صنایع مختلف است. در میان آنها، نمایشگاه واردات و صادرات، معروف به نمایشگاه کانتون، بزرگترین نمایشگاه تجاری از زمان آغاز به کار آن در سال 1957 است. این نمایشگاه در ماه های آوریل و اکتبر، با اکثر خریداران برگزار می‌شود.

در بازار، عمده فروشان ترجیح می دهند مقادیر زیادی را با قیمت ارزان‌تر بفروشند. اگر دسته‌های زیادی برای خرید دارید اما تعداد کمی از هر کدام، ساده‌ترین راه همچنان خرید مستقیم از بازار یا پرداخت نقدی، ویچت یا حواله بانکی است.

تصویری از شهر گوانگژو
  • ایوو

ایوو یک شهر تجاری جهانی است و دارای بزرگترین بازار عمده فروشی کالا در جهان که این بازار توسط خارجی‌ها به عنوان بازار عمده فروشی Yiwu نیز شناخته می‌شود. دارای پنج منطقه است که به خوبی با دسته بندی محصولات مختلف در هر منطقه سازماندهی شده‌اند. در این مناطق، می ‌توانید انواع محصولات مانند اسباب‌بازی، چمدان و کیف، جواهرات و لوازم جانبی، پوشاک، ابزار سخت افزاری، لوازم خانگی و غیره را به راحتی پیدا کنید.

این شهر، به عنوان نوزدهمین اقتصاد بزرگ چین در نظر گرفته می‌شود و ایوو، بزرگترین فروشنده و صادرکننده محصولات کشاورزی در جهان است. جامعه بزرگ مسلمان ایوو، همچنین به افراد هم مذهب کمک می‌کند تا به راحتی با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. شما همچنین می‌توانید بسیاری از رستوران‌های مسلمان را برای سلیقه خود پیدا کنید.

برای پیدا کردن بهترین تامین کننده از بهترین شهر چین برای خرید عمده، ساده‌ترین راه بازدید از یک منطقه خاص از بازار تجارت بین‌المللی است. مقایسه فروشندگان محصولات مشابه و یافتن قیمت مناسب در آنجا می‌تواند برای شما بسیار آسان باشد.

تصویری از شهر ایوو چین
  • نینگبو

نینگبو، همچنین یک مرکز تولیدی در جنوب شرقی استان ژجیانگ است. تفاوت اصلی بین نینگبو با بهترین شهر چین برای خرید عمده که در بالا ذکر کردیم، در این است که بازار عمده فروشی در این شهر وجود ندارد. در عوض، شرکت‌های کوچک و متوسط ​​و شرکت‌های تجاری زیادی وجود دارند.

پایتخت خودروهای پلاستیکی نام مستعار دیگر نینگبو است. بیش از 130 کارخانه تولید ماشین آلات پلاستیکی در نینگبو وجود دارد و تقریبا نیمی از ماشین آلات پلاستیکی جهان در اینجا تولید می‌شود. نینگبو همچنین، یکی از بزرگترین پایگاه‌های تولید لوازم برقی خانگی، لوازم التحریر، قطعات خودرو، قالب و غیره در چین است.بندر نینگبو یک مرکز مهم جابجایی کالا در ژجیانگ است.

این بندر، یکی از شلوغ ترین بنادر جهان از نظر بار تن است. تمام کانتینرها، در شرق چین از بندر نینگبو یا بنادر همسایه شانگهای به کشورهای سراسر جهان ارسال می‌شوند.

حال که با بهترین شهر چین برای خرید عمده آشنا شدیم، اکنون در این بخش این سوال مطرح می‌شود که خرید عمده کالا از چین چه اهمیتی دارد؟ در زیر این موضوع را با جزئیات بیشتری بررسی خواهیم کرد.

تصویری از شهر نینگبو چین

اهمیت خرید عمده کالا از چین

واردات انبوه کالا از چین، به عنوان یکی از اصلی‌ترین راه‌های ارائه کالاهای مورد نیاز به مشاغل در سراسر جهان شناخته شده است. به همین منظور باید با بهترین شهر چین برای خرید عمده آشنا باشیم.

چین، به عنوان یکی از کشورهای پیشرو در تولید محصولات متنوع و با کیفیت، فرصت‌های بی شماری را برای واردات محصولات فله فراهم می‌کند. اما با وجود این فرصت‌ها، چالش‌هایی از سوی چین وجود دارد که باید در نظر گرفته شود.

یکی از مزیت‌های اصلی واردات کالا از بهترین شهر چین برای خرید عمده، قیمت مناسب و رقابتی کالاها است. به لطف هزینه‌های تولید پایین و نیروی کار ارزان، کالاهای تولید شده در چین با قیمت‌های جذاب به بازار جهانی عرضه می‌شوند.

این به شرکت‌ها کمک می‌کند تا هزینه‌های تولید را کاهش دهند و در نتیجه قیمت‌های پایین‌تری را به مشتریان خود ارائه دهند. علاوه بر این، تنوع و گستردگی محصولات ساخته شده در چین به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا از بین گزینه‌های مختلف انتخاب کنند.

از لوازم الکترونیکی گرفته تا پوشاک و تجهیزات ورزشی، چین بازار بزرگ و گسترده‌ای است که تمام نیازهای تجاری شما را برآورده می‌کند.

اما همانطور که گفته شد، واردات کالاهای عمده از چین نیز با چالش‌هایی همراه است. به عنوان مثال، مسائل مربوط به کیفیت محصول، تاخیر در تحویل، مسائل ترجمه و فرهنگی و مسائل ارتباطی تامین کنندگان می‌تواند برای شرکت‌ها مشکل ساز باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، می‌توانید با کارشناسان ما در شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس حمل تماس بگیرید.

آنچه در این مطلب خواندید…

شهرهای چین، با سرعتی باورنکردنی در حال رشد و توسعه هستند. برای به دست آوردن یک معامله خوب از شهر بزرگ و قدرتمند چین، باید اطلاعات لازم را در مورد بهترین شهر چین برای خرید عمده داشته باشید. حتی باید بدانید کدام شهر، برای خرید کالا بهتر است.

در این مطلب از شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس حمل، بهترین شهرهای چین که برای خرید عمده می توانید از آن استفاده کنید، به شما عزیزان معرفی کردیم. اگر قصد حمل کالا به چین و یا برعکس را دارید، برای بهره مندی از خدمات شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس حمل در زمینه حمل بار دریایی، هوایی و زمینی، حمل بار ته لنجی، ترخیص کالا و… با ما تماس بگیرید.

سوالات متداول

بهترین شهر چین برای خرید عمده کدام‌اند؟

شانگهای، شنژن، گوانگژو، ایوو و نینگبو از بهترین و مهم‌ترین شهرهای چین هستند که می‌توانید برای خرید عمده کالا انتخاب کنید.

واردات کالا از چین چه مزیتی دارد؟

از مزایای واردات کالا از بهترین شهر چین برای خرید عمده می‌توانیم به قیمت مناسب و رقابتی کالا، و تنوع محصولات اشاره کنیم. این موارد اهمیت خرید عمده کالا از چین را بالا می‌برد.

از شهر نینگبو چه کالاهایی میتوان خرید؟

از شرکت‌های تجاری شهر نینگبو چه در جنوب شرقی استان ژجیانگ قرار دارد، می‌توانید لوازم برقی خانگی، لوازم التحریر، قطعات خودرو  خریداری کنید.

بزرگترین شهر چین برای خرید عمده کدام است؟

شانگهای، از بزرگترین و بهترین شهر چین برای خرید عمده است که در خرده فروشی و لوازم لوکس و لوازم الکترونیکی، رتبه اول را در بین شهرهای چین دارد.

5/5 - (5 امتیاز)
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *