آشنایی-با-فریت-بار-به-تورنتو

آشنایی با فریت بار به تورنتو / 0 تا 100 مراحل و نحوه ارسال بار

اشتراک گذاری :

واتساپ
تلگرام

آنچه در این مطلب میخوانید😃

مقدمه

اگر قصد سفر و یا مهاجرت به کشورهای خارجی نظیر کانادا را دارید، می توانید از خدمات شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس استفاده کنید؛ در واقع تورنتو یکی از شهرهای پرطرفدار در میان ایرانیان به شمار می رود که بسیاری از هموطنان ما در سال های اخیر در آنجا ساکن شده اند. فریت بار به تورنتو ساده ترین، مطمئن ترین و بی دردسرترین روش برای این ارسال بار از ایران به تورنتو است که امروزه بسیاری از افراد از آن استفاده می کنند.

دراین مقاله تمام مطالبی را که برای ارسال بار به تورنتو نیاز است را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد. بنابراین کارشناسان شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس آماده ارائه خدمات متنوع در زمینه فریت بار به تورنتو به شما عزیزان هستند؛ چنانچه قصد ارسال بار به تورنتو را دارید تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

نحوه فریت بار به تورنتو

یکی از موضوع های مهمی که باید برای ارسال بار از ایران به تورنتو به آن توجه داشته باشید، نحوه فریت بار به تورنتو است. اولین قدم برای جابجایی کالا در تورنتو، انتخاب روش مناسب برای تحویل مرسوله است. به طور کلی، حمل و نقل به تورنتو هم از طریق هوایی و هم از طریق دریا انجام می شود؛ ناگفته نماند سفر هوایی به تورنتو ارزان تر، سریع تر و ایمن تر است.

اگرچه حمل و نقل به تورنتو از طریق دریا بیشتر طول می کشد، اما هزینه کمتری دارد. توصیه می شود برای فریت بار به تورنتو از شرکت حمل و نقل مناسب و معتبر، جهت آشنایی بیشتر با نحوه انجام کار کمک بگیرید.

نحوه ارسال بار ایران به تورنتو

تورنتو در حال حاضر چهارمین شهر پرجمعیت آمریکای شمالی و پرجمعیت ترین شهر کانادا است. در تورنتو محله های زیادی وجود دارد که بیشتر ایرانی ها در آنجا ساکن هستند. همین دلیل محکمی است که شما همراهان گرامی بیشتر با نحوه فریت بار به تورنتو آشنا شوید. به طور کلی نحوه ارسال بار از ایران به تورنتو بدین صورت است که شما می توانید از دو روش هوایی و دریایی استفاده کنید.

باید به این نکته نیز دقت داشته باشید شما هر کدام از این روش ها را با توجه به نوع بسته بندی و حجم بار باید انتخاب کنید که در ادامه توضیحاتی در رابطه با این دو روش خواهیم داد.

ارسال بار از ایران به تورنتو به روش دریایی

استفاده از حمل بار به روش دریایی برای ارسال وسایل خود به تورنتو، یکی از شیوه های پیش رو برای افرادی می باشد که به دنبال ادامه تحصیل، زندگی یا اشتغال در این شهر هستند. از این رو، به دلیل هزینه به صرفه آن نسبت به روش هوایی افراد زیادی از این روش برای جا به جایی وسایل خود استفاده می کنند. در واقع این نوع از حمل بار به دو روش FCL و LCL قابل انجام است.

ارسال بار از ایران به تورنتو به روش هوایی

حمل و نقل هوایی بهترین راه برای ارسال بار از ایران به تورنتو است. اما، درصورتی که بار شما خیلی حجیم و سنگین باشد بهتر است از روش دریایی استفاده کنید؛ زیرا هزینه حمل هوایی عموماً بیشتر از حمل و نقل دریایی است. همچنین، امنیت حمل و نقل هوایی بسیار بالاست و بهترین راه برای ارسال غذا و دارو از ایران به تورنتو به شمار می رود. از این رو، برای انتخاب مناسب ترین روش، می توانید با کارشناسان شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس تماس بگیرید.

مراحل ارسال بار از ایران به تورنتو (فریت بار هوایی)

همانطور که می دانید برای ارسال بار از ایران به تورنتو نیاز است مراحلی را به ترتیب و پشت سر هم طی کنید تا در طول مسیر اتفاقی برای بار نیفتد. به طور کلی فریت بار به تورنتو در پنج مرحله انجام می شود که در ادامه این مراحل را با هم بررسی می کنیم.

دریافت بار توسط شرکت حمل و نقل

اولین قدم این است که شرکت هواپیمایی بار را در ایران تحویل بگیرد. هدف اصلی این است که محموله خود را، با خیال راحت و بدون دردسر به مقصد برسانید. بنابراین لازم است مرسوله به درستی بسته بندی شود.

بسته بندی بار

نحوه بسته بندی مرسوله بستگی به نوع کالایی دارد که می خواهید به تورنتو ارسال کنید. این بسته بندی را می توان به صورت نایلونی یا با پالت های چوبی مخصوص انجام داد. با توجه به حساسیت حمل و نقل به کشوری در فاصله 10000 کیلومتری، توصیه می کنیم این کار را به متخصصان شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس بسپارید.

هزینه های پرداختی

هزینه ارسال بار از ایران به تورنتو با توجه به وزن و حجم محموله شما تعیین می شود. به این معنی که علاوه بر وزن محصول، هزینه ارسال نیز با توجه به طول، عرض و ارتفاع آن تعیین می شود. پس از وزن کشی کالا، هزینه های حمل و نقل بر اساس محدوده وزن های مختلف تعریف شده توسط هر شرکت هواپیمایی تعیین می شود. محدوده وزن برای حمل و نقل با حمل و نقل هوایی شامل موارد زیر است:

  • بار 1-20 کیلوگرم (حداقل بار)
  • 20 تا 45 کیلوگرم بار
  • 45 کیلوگرم
  • 100 کیلوگرم بار
  • بار 100-300 کیلوگرم
  • بار بیش از 500 کیلوگرم
  • بیش از 1 تن

تشریفات گمرکی و صدور فاکتور

بسته بندی و ارسال محموله ها از ایران به تورنتو به طور معمول از طریق فرودگاه امام خمینی انجام خواهد شد. پس از رسیدن محموله به فرودگاه، نوبت به انجام تشریفات ترخیص کالا از گمرک و بارنامه می رسد. پس از صدور بارنامه، محموله شما به تورنتو تقریباً آماده ارسال است. بارنامه حاوی اطلاعات دقیق در مورد محموله از جمله وزن و تعداد و غیره است.

بارگیری و  پیگیری آنلاین محموله

پس از صدور بارنامه، محموله در هواپیما بارگیری می شود و محموله دریافتی در فرودگاه به تورنتو ارسال می شود. در این مرحله می توانید وضعیت محصولات خود را به صورت آنلاین و زمان رسیدن آنها به مقصد را مشاهده و پیگیری کنید.

نحوه دریافت بار ارسالی از ایران به تورنتو

محموله های تورنتو باید در 48 ساعت اول پس از فریت بار به تورنتو دریافت شوند. در غیر این صورت محموله شما مشمول جریمه های انبار می شود که هزینه گزافی را برای شما به همراه خواهد داشت. پس از دریافت بار در فرودگاه یا بندر شهر تورنتو، زمان مشخصی برای نگهداری محموله شما به صورت رایگان وجود دارد.

این در این مدت باید برای دریافت محموله خود به محل صحیح مراجعه کرده و آن را تحویل بگیرید. مهم است که بدانید کالا چه زمانی به مقصد می رسد؛ زیرا جریمه های ذخیره سازی در تورنتو شامل هزینه های زیادی می شود.

مهمترین قوانین و مقررات فریت بار به تورنتو

فریت بار به تورنتو یکی از چندین راه برای کسانی است که به دنبال مهاجرت یا سفر طولانی مدت به این شهر هستند. یکی از قوانین مهم در کانادا برای ارسال بار از ایران به تورنتو، اظهارنامه کالا و اثاثیه ای است که شما وارد کشور می کنید. برای این کار باید یک اظهارنامه پر کنید که یکی از الزامات بار در تورنتو است.

اگر می خواهید مهاجرت کنید این فرم بسیار مهم است، بنابراین باید آن را با دقت پر کنید؛ زیرا محصولات درج شده در این فرم تا 4 سال بدون هزینه گمرکی بین دو کشور قابل حمل است. بنابراین، باید فهرست کاملی از موارد مورد نیاز خود در تورنتو تهیه کنید و همه این موارد را در فرم اظهارنامه بنویسید.

عوامل موثر در هزینه فریت بار به تورنتو

همان طور که می دانید هزینه ارسال به تورنتو به حجم و وزن بسته شما بستگی دارد؛ در واقع این قیمت می تواند یک نرخ ثابت باشد یا بر اساس فاصله تهران تا تورنتو تعیین شود. به طور کلی عوامل مختلفی بر هزینه فریت بار به تورنتو تاثیر می گذارد که این عوامل عبارتند از:

  • وزن بسته
  • هزینه های ذخیره سازی
  • هزینه های بیمه محصول
  • روش حمل و نقل کالا
  • بندر مبداء
  • اندازه بسته
  • بندر مقصد
  • زمان بارگیری بسته

زمان بارگیری می تواند در زمان های خاصی از سال بیشتر از زمان های دیگر باشد و هر چه زمان بارگیری طولانی تر باشد، هزینه حمل و نقل سالانه بالاتر خواهد بود. بنابراین حتی با دانستن وزن و ابعاد دقیق کالا و بنادر مبدا و مقصد واقعا نمی توان هزینه حمل و نقل دقیق را تعیین کرد و زمان ارسال بسیار مهم و تعیین کننده است. برای اطلاعات بیشتر در مورد هزینه حمل و نقل از تورنتو به ایران با کارشناسان ما در شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس تماس بگیرید.

سوالات متداول

برای فریت بار چه مراحلی را باید پشت سر بگذاریم؟

ارسال بار از ایران به تورنتو در 5 مرحله انجام می شود که این مراحل به ترتیب شامل: دریافت بار توسط شرکت های حمل و نقل، بسته بندی بار، پرداخت هزینه های موجود، انجام تشریفات گمرکی و در نهایت بارگیری بار و ردیابی توسط شرکت حمل و نقل می باشد.

تورنتو برای ارسال بار چه قوانین و مقررات مهمی را دارد؟

یکی از قوانین مهمی که در کشور کانادا برای ارسال بار وجود دارد، داشتن اظهارنامه کالا است.. به همراه داشتن این اظهارنامه یکی از الزامات برای کسانی است که قصد مهاجرت و جابه جایی بار به این کشور را دارند. با این قانون شما می توانید تا 4 سال بدون هیج هزینه ای بار جابه جا کنید.

نحوه دریافت بار در تورنتو به چه صورت است؟

بعد از فریت بار به تورنتو 48 ساعت زمان برای شما در نظر گرفته شده تا نسبت به تحویل بارتان اقدام کنید. در غیر این صورت باید هزینه هایی را که شامل جریمه های مربوط به انبار و نگهداری بار می شود، بپردازید.

عواملی که بر هزینه ارسال بار به تورنتو تاثیر گذار است، کدام اند؟

عوامل مختلفی بر هزینه ارسال بار تاثیر می گذارد که این عوامل شامل: وزن بار، حجم بار، هزینه نگهداری، هزینه های مربوط به بیمه، انتخاب روش حمل و فاصله بین مبدا و مقصد می باشد.

جمع بندی

فریت بار به تورنتو یک فرآیند بسیار پیچیده ای است که می توانید برای ارسال بار از ایران به تورنتو از مطالبی که در اختیار شما قرار دادیم استفاده کنید.

همچنین ارسال بار به تورنتو در 5 مرحله انجام می شود که این مراحل را به طور کامل توضیح دادیم. یکی از این 5 مرحله پرداخت هزینه هایی است که به دلیل عوامل مختلفی که در به وجود آمدن این هزینه ها تاثیر گذار هستند، شما ملزم به پرداخت آن ها هستید. اما یک راهکار موثر که می توانید این هزینه ها را به حداقل برسانید، دریافت راهنمایی از شرکت های حمل و نقل است.

شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس، با ارائه راهکار مناسب در زمینه فریت بار به تورنتو در خدمت شما عزیزان است. شما می توانید از خدمات شرکت همچون، ارسال بار دریایی، ارسال بار هوایی، بسته بندی کالا، ترخیص کالا، هزینه حمل و نقل و… برای ارسال بار از ایران به تورنتو استفاده نمایید.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *