مهمترین-نکاتی-که-باید-هنگام-فریت-بار-به-انگلیس-به-آن-توجه-داشت!

مهمترین نکاتی که باید هنگام فریت بار به انگلیس به آن توجه داشت!

اشتراک گذاری :

واتساپ
تلگرام

آنچه در این مطلب میخوانید😃

مقدمه

اگر جزء افرادی هستید که قصد دارید به کشور انگلیس سفر یا مهاجرت داشته باشید، فریت بار به انگلیس باید برای شما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار باشد؛ زیرا خطوط هوایی مختلف محدودیت هایی برای چمدان های مجاز برای هر مسافر دارند و فرد نمی تواند هر آنچه را که نیاز دارد با مسافر خود حمل کند.

از طرفی بسیاری از افرادی که برای مهاجرت به این کشور سفر می کنند، برخی از وسایل را از خانه یا محل کار خود می برند که در اینجا بهتر است از خدمات فریت بار به انگلیس استفاده کنند. در ارسال بار به انگلیس، هزینه فریت بار به انگلستان به عواملی مختلفی بستگی دارد که در این مقاله آن ها را بررسی خواهیم کرد. بنابراین اگر قصد سفر یا مهاجرت به انگلیس را دارید، تا پایان این مقاله همراه شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس باشید.

نحوه فریت بار به انگلیس

همانطور که در ابتدای مقاله هم توضیح داده شد، انگلستان مقصد بسیاری از ایرانیان است که قصد دارد برای زندگی، تحصیل و یا مهاجرت به این کشور سفر کنند. اما مشکلی که در اینجا پیش روی افراد است، این است که بسیاری از آن ها تمایل دارند وسایل و اثاثیه خود را با خود ببرند که در اینجا ما روش فریت بار به انگلیس را پیشنهاد می دهیم. مهاجران و دانشجویانی که قصد ورود و ارسال بار به انگلیس را دارند باید بدانند که هیچ محدودیتی برای ارسال لوازم شخصی، کتاب و سایر وسایل خود به این کشور وجود ندارد.

در ارسال بار به انگلیس، باید به این نکته توجه داشته باشید که اقلامی که برای ارسال به انگلستان در نظر گرفته شده ‌اند، نباید کاملاً جدید باشند؛ این بدان معناست که حداقل باید وسایل خود را باز کنید یا آنها را درجه دو نشان دهید. انجام این کار به این دلیل است که مسئولین کشور انگلستان، فکر نکنند که شما قصد فروش این وسایل را در کشور انگلیس دارید.

شما همچنین می­ توانید برای ارسال بار به انگلیس، از یک شرکت حمل و نقل معتبر کمک بگیرید. در اینجا ما شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس را به شما پیشنهاد می کنیم که می توانید برای ارسال بار و اطلاع از هزینه فریت بار به انگلستان، با کارشناسان در ارتباط باشید.

مراحل فریت بار به انگلستان

برای فریت بار به انگلیس ، نیاز است مراحلی را طی کنید. البته باید این را هم به شما بگویم که اگر بخواهید تمام کارهای ارسال بار به انگلیس را به یک شرکت حمل و نقل بسپارید، از این بابت اطمینان خاطر دارید که دیگر نیازی نیست این مراحل را طی کنید. درواقع همان شرکت حمل و نقل کلیه کارهای لازم و ترخیص کالا از گمرک را انجام می دهد. اما برای فریت بار به انگلیس بهتر است مراحل زیر را به ترتیب پشت سر بگذارید:

  • تماس با شرکت حمل و نقل مدنظر
  • بسته بندی ویژه محصولات شما، مانند لوازم خانگی، ابزار و یا موارد دیگر
  • انتقال کالا از منزل یا محل کار به فرودگاه
  • تهیه و تکمیل اسناد کالای مسافری
  • اخذ مجوزهای لازم جهت حمل کالا به انگلستان
  • انجام امور گمرکی و تشریفاتی در فرودگاه جهت ارسال
  • صدور بارنامه و رزرو بار مسافری در انگلستان
  • نصب چراغ و برچسب، ایکس ری و تحویل بار به شرکت هواپیمایی
  • تحویل بارنامه و سایر اسناد به شما و تسویه حساب
  • پشتیبانی و نظارت بر کالا تا رسیدن و تحویل در شهر مورد نظر در انگلستان

مدارک لازم جهت فریت بار به انگلیس

همانطور که پیش تر هم گفتیم افراد بیشتر برای زندگی، تحصیل به کشور انگلستان سفر می کنند. باید به این نکته توجه داشته باشید که برای ارسال بار به انگلیس باید یکسری مدارک را ارائه دهید، درواقع مدارکی را که بهتر است جهت فریت بار به انگلیس تهیه کنید شامل موارد زیر است:

  • کپی یا عکس بلیط هواپیما
  • اصل و کپی گذرنامه یا کارت ملی ارسال کننده
  • بارنامه و اسناد باربری

مدارکی که در بالا ذکر شد، برای ارسال وسایل شخصی به روش فریت بار به انگلیس است. اما جزو بازرگانان و تاجرانی هستید که قصد تجارت به کشور انگلستان را دارید، برای ارسال بار به انگلیس باید مدارک زیر را ارائه دهید:

  • کارت بازرگانی یا توصیه نامه از شرکت صادرکننده برای ارسال بار تجاری به انگلستان
  • مجوز اخذ مجوز صادرات
  • لیست بسته بندی
  • صورتحساب

بهتر است این نکته را هم بدانید که مدارک بالا، برای ارسال بارهای تجاری مناسب است که عادی هستند. اگر می خواهید باری را ارسال کنید که در دسته بارهای خاص قرار می گیرند، باید از قبل تمام مجوزهای لازم مانند مجوز بهداشت و … را بگیرید. در زمینه مدارک و هزینه فریت بار به انگلستان اگر سوالی دارید می توانید از کارشناسان شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس بپرسید.

نکات مهم جهت فریت بار به انگلستان

برای فریت بار به انگلیس، بهتر است قبل از اینکه بخواهید به ارسال بار به انگلیس اقدام کنید به یکسری نکات توجه کنید که در ادامه این نکات را خدمت شما عزیزان توضیح خواهیم داد.

اولین نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که حداقل یک هفته یا ده روز قبل از اینکه بخواهید به انگلستان سفر کنید، با شرکت حمل و نقل مورد نظرتان تماس بگیرید و با مشاوران صحبت کنید.

دومین نکته ای که نیاز است به آن دقت کنید  این است که شما باید حداقل سه روز قبل از سفر فریت بار را با در نظر گرفتن تعطیلات گمرکی فرودگاه جابجا کنید. بهتر است این نکته را هم بدانید که گمرک فرودگاه در روزهای پنجشنبه، جمعه و سایر تعطیلات رسمی تعطیل است.

همچنین قبل از اینکه قصد ارسال کالای خود را داشته باشید، بهتر است لیست اقلام ممنوعه برای ارسال بار به انگلیس را بررسی کنید. رعایت تمام این نکات، بر هزینه فریت بار به انگلستان نیز تاثیر می گذارد.

کالاهای ممنوعه برای ارسال بار به انگلیس

همانطور که پیش تر گفتیم یکی از نکاتی که باید قبل از فریت بار به انگلیس به آن توجه کنید، این است که اقلام و کالاهای ممنوعه را برای ارسال بار به انگلیس بررسی کنید. این کار بر هزینه فریت بار به انگلستان هم تاثیر می گذارد. باید توجه داشته باشید که محصول شما در لیست محصولات ممنوعه یا محدود این کشور نیست. هر کشور بر اساس قوانین خود فهرستی از اقلام ممنوعه و محدود دارد که ممکن است در طول سال ها تغییر کند. توصیه می کنیم برای بررسی محموله خود در این زمینه با شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس تماس بگیرید.

 هزینه فریت بار به انگلستان

 از مهمترین مواردی که باید در ارسال بار به انگلیس به آن توجه کنید هزینه ای است که برای فریت بار وجود دارد. هزینه فریت بار به انگلستان بسته به کالا ممکن است متفاوت باشد.

حمل و نقل هوایی مورد استفاده برای حمل کالا به انگلستان، مقصد کالا، اندازه و وزن کالا از جمله عوامل مهمی است که بر هزینه فریت بار به انگلستان تأثیر می گذارد. هزینه فریت بار به انگلیس از شهری به شهر دیگر متفاوت است؛ زیرا خطوط هوایی مختلف به شهرهای مختلف کشور حمل می کنند. یکی دیگر از عواملی که بر قیمت آن تأثیر می گذارد فاصله هر شهر تا مبدأ است که فاصله و قیمت را تغییر می دهد.

سوالات متداول

مدارک لازم برای فریت بار وسایل شخصی کدامند؟

اگر بخواهید وسایل شخصی خود را از طریق فریت بار ارسال کنید، نیاز است کپی یا عکس بلیط هواپیما، اصل و کپی گذرنامه ی کارت ملی فرستنده و بارنامه به عنوان مدارک مورد نیاز تهیه و در اختیار داشته باشید.

فریت بار به کشور انگلیس چگونه انجام می شود؟

فریت بار به این صورت انجام می شود که شما برای ارسال بار به انگلستان باید کالاهایی را در نظر داشته باشید که کاملا جدید نباشند. یعنی قبل از ارسال بار به انگلیس باید حتما باز شده باشند و دست دوم بودن کالا را نشان بدهند. این کار به مسئولین گمرک کشور انگلیس اطمینان می دهد که شما قصد فروش این اقلام به کشور انگلیس را ندارید.

  چه عواملی بر هزینه فریت بار به انگلستان تاثیر می گذارد؟

هزینه فریت بار به انگلستان بستگی به کالا دارد و متفاوت است. اما عواملی همچون مقصد کالا، اندازه و وزن کالا، فاصله تا شهر مبدا می تواند بر هزینه فریت بار تاثیر بگذارد.

مهمترین مرحله فریت بار به انگلیس کدام است؟

 برای فریت بار به انگلیس شما باید مراحل مختلفی از بسته بندی محصولات گرفته تا تحویل بار و تسویه حساب را طی کنید. اما مهمترین و اولین قدمی که برای فریت بار باید انجام دهید، این است که یک شرکت حمل و نقل معتبر پیدا کنید و تمام کارهای لازم و ترخیص کالا از گمرک را به شرکت مدنظر بسپارید.

جمع بندی

همانطور که می دانید برای ارسال وسایل شخصی به کشور بهترین کار فریت بار به انگلیس است که برای ارسال بار به انگلیس، می توانید مراحلی را که در این مقاله خدمت شما توضیح دادیم طی کنید. اما بهترین کار سپردن کالا به شرکت حمل و نقل بین المللی معتبر است تا این اطمینان را به شما بدهد که بار بدون هیچ آسیبی منتقل می شود.

شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس دارای تجربه چندین ساله در زمینه واردات کالا از کشورهای مختلف می باشد و این اطمینان را به شما می دهد که در زمینه فریت بار به انگلیس، به بار شما هیچ آسیبی وارد نمی شود. شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس بر اساس این کسب و کار و رضایت مشتری آماده ارائه بهترین خدمات به شما می باشد. جهت آگاهی از هزینه فریت بار به انگلستان، می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *