فریت-بار-به-اسپانیا

فریت بار به اسپانیا / 0 تا 100 نکاتی که باید بدانید

اشتراک گذاری :

واتساپ
تلگرام

آنچه در این مطلب میخوانید😃

مقدمه

اگر قصد سفر به اسپانیا را دارید، قطعا یکی از دغدغه های شما ارسال بار به اسپانیا است. فریت بار به اسپانیا با توجه به افزایش تعداد مهاجران از ایران به اسپانیا هر ساله یکی از رایج ترین درخواست های عزیزان می باشد. امروزه افراد زیادی تمایل دارند از کشور جذاب و توریستی اسپانیا دیدن کنند.

اگر مایل به صادرات، واردات یا جابجایی مبلمان به اسپانیا هستید، باید وسایل شخصی خود را با خود به اسپانیا ببرید. بهترین را برای حمل بار از ایران به اسپانیا، روش فریت بار به اسپانیا است که شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس در این مقاله قصد دارد شما را با این روش بیشتر آشنا کند.

نحوه فریت بار به اسپانیا

فریت بار به اسپانیا روشی ایده آل برای ارسال وسایل شخصی و منزل برای ایرانیان مهاجر به اسپانیا می باشد. از آنجایی که واردات کالا به کشورهای دیگر مستلزم پرداخت مالیات و هزینه است، مسافران می ترسند که اگر بخواهند این اشیاء قیمتی را به اسپانیا بیاورند، هزینه های آن بسیار بالا خواهد بود.

 اما خبر خوب این است که هنگامی که در اسپانیا زندگی می کنید، می توانید وسایل شخصی خود را تا 12 ماه بدون عوارض گمرکی وارد کنید. لطفاً توجه داشته باشید که تا یک سال پس از حمل بار از ایران به اسپانیا نمی توانید کالاها را مبادله، بفروشید یا امانت دهید. اما اگر کسب و کار شما مشمول مالیات باشد، قطعا باید مالیات بپردازید.

روش های حمل بار از ایران به اسپانیا (هوایی و دریایی)

روش های مختلفی برای فریت بار به اسپانیا وجود دارد که در ادامه روش های حمل بار از ایران به اسپانیا به صورت هوایی و دریایی را با هم بررسی می کنیم.

ارسال بار به اسپانیا از طریق دریا

امکان حمل بار از ایران به اسپانیا از طریق دریا به صورت LCL و FCL وجود دارد که در ادامه به صورت جداگانه توضیح داده شده است. 

کمتر از یک کانتینر  (LCL)

اگر نمی خواهید یک کانتینر کامل برای ارسال بار به اسپانیا بپردازید، مشکلی نخواهد بود. LCL  به شما امکان می دهد کالاهای خود را در یک کانتینر مشترک ارسال کنید.

بارگیری کامل کانتینر (FCL)

در این حالت حمل بار از ایران به اسپانیا، برای استفاده از آن باید یک کانتینر کامل اجاره کنید. شما می توانید محصولات خود را به دلخواه بسته بندی کنید. تمام ظروف قبل از ارسال بار اسپانیا مهر و موم شده اند. این روش اغلب سریعترین نوع حمل و نقل دریایی و گاهی ارزانترین روش ارسال بار به اسپانیا در هر واحد در نظر گرفته می شود.

ارسال بار به اسپانیا به روش هوایی

فریت بار به اسپانیا به روش هوایی، سریعترین راه برای دریافت سفارش شما به اسپانیا است. تامین ارائه دهنده خدمات می تواند مسافران را از طریق خدمات باربری یا پرواز به فرودگاه بین المللی اسپانیا منتقل کند، اما باید توجه داشته باشیدکه سفر هوایی گرانتر از سفر دریایی است. دو فرودگاه رایج برای حمل بار از ایران به اسپانیا پرواز می کردند اما اکنون هیچ کدام از این ایرلاین ها باری را به اسپانیا حمل نمی کنند.

مراحل فریت بار به اسپانیا

برای فریت بار به اسپانیا، مراحل مختلفی را باید طی کنید که در ادامه آن ها را به شما معرفی می کنیم. اولاً فرض کنیم وقتی مسافر و صاحب چمدان در ایران است، باید شخصاً به فرودگاه امام برود تا مراحل تأیید چمدان را طی کند. اما اگر مسافری به اسپانیا سفر کرده باشد و اکنون بخواهد وسایل شخصی خود را به اسپانیا بفرستد، می تواند از یکی از اعضای خانواده یا مشاور حقوقی درجه یک بخواهد که این کار را انجام دهد. اما مراحلی که باید برای حمل بار از ایران به اسپانیا انجام دهید به ترتیب شامل مراحل زیر است:

  • با شرکت حمل و نقل برای حمل بار از ایران به اسپانیا تماس بگیرید؛ وزن و حجم بار خود را اعلام کنید و درخواست قیمت هم برای روش دریایی و هم هوایی داشته باشید. شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس بهترین روش ارسال بار به اسپانیا را به شما ارائه خواهد داد.
  • کالا را به درستی بسته بندی کنید و به فرودگاه بیاورید، به یاد داشته باشید که شرکت برای ارسال بار به اسپانیا نیز طبق درخواست شما این کار را انجام می دهد.
  • مدارک را آماده کنید؛ در صورت حضور مسافر در ایران کپی و اصل گذرنامه و کپی کارت ملی و بلیت هواپیما الزامی است. با این حال، هنگام درخواست مجوز برای یک زوج، نمایندگان باید یک کپی از شناسنامه یا بلیت مسافر و مدرکی مبنی بر اقامت اسپانیا داشته باشند که نشان دهد آنها با مسافر ارتباط نزدیک دارند.
  • خود مسافر یا نماینده اش برای انجام ترخیص به فرودگاه می رود، جا گذاشتن چمدان کمی سخت است که در صورت تمایل شرکت حمل و نقل قابل رسیدگی است. اما این بدان معنا نیست که مجبور نیستید در فرودگاه بمانید.

قوانین گمرکی حمل بار از ایران به اسپانیا

قبل از فریت بار به اسپانیا، باید با قوانین گمرکی حمل بار از ایران به اسپانیا آشنا شوید. برای اینکه کالای شما بدون عوارض گمرکی باشد، باید مدارک زیر را به گمرک اسپانیا ارائه دهید:

  • کپی پاسپورت
  • گواهی اقامت کنسولی یا گواهی شرکت مبنی بر اینکه فرستنده در 12 ماه گذشته در کشور مبدا زندگی یا کار کرده است. شماره NIE، صرف نظر از اروپایی یا غیر اروپایی بودن گیرنده (فرم 030)، باید به عنوان مالیات دهنده فعال ثبت شود. این کد هنگام درخواست ویزا و اقامت به شما تعلق می گیرد.
  • لیست محصولات به زبان اسپانیایی، بررسی و امضا شده توسط مشتری
  • گواهی ثبت نام در شهرداری محلی اسپانیا (پس از ورود)
  • بارنامه

لیست کالای ممنوعه جهت فریت بار به اسپانیا

هر کشوری با توجه به قوانین و مقرراتی که دارد اجازه ورود یکسری محصولات را نمی دهد که کشور اسپانیا هم از این قاعده مستثنی نیست. به طور کلی اقلام ممنوعه برای فریت بار به اسپانیا شامل موارد زیر است:

  • داروهای بدون نسخه
  • مواد مخدر، اسلحه و مهمات
  • اسپری دفاع شخصی
  • گیاهان و حیوانات در معرض خطر
  • الماس ها خشن
  • مطالب ناپسند
  • محصولات حیوانی مانند گوشت، مرغ، تخم مرغ و هر چیزی که با این محصولات ساخته می شود که برای حمل بار از ایران به اسپانیا ممنوع هستند.

محاسبه هزینه ارسال بار به اسپانیا

هزینه های فریت بار به اسپانیا برای حمل و نقل هوایی یا دریایی تحت تأثیر عوامل مختلفی می باشد که بهتر است هر شخصی قبل از ارسال بار به اسپانیا از آن ها اطلاع داشته باشد. به طور کلی این عوامل شامل موارد زیر است:

  • نوع کالای ارسالی
  • روش حمل و نقل (هوایی یا دریایی)
  • اندازه، وزن و حجم محموله     
  • مبدا و مقصد محموله

وزن محموله شما نه تنها بر نرخ ارسال بار به اسپانیا تأثیر می گذارد، بلکه می تواند بر روش حمل و نقل شما نیز تأثیر بگذارد. برای کالاهای بیش از یک تن،  فریت بار به اسپانیا  به روش دریایی معمولا ارزان ترین گزینه است. حمل بار از ایران به اسپانیا توسط خطوط هوایی بین المللی قطر، امارات ایرلاینز و لوفت هانزا انجام می شود. اما هزینه هایی که باید برای ارسال بار به اسپانیا بپردازید عبارتند از:

  • هزینه فریت بار به اسپانیا با خطوط هوایی خارجی قطر، امارات یا لوفت هانزا
  • هزینه بسته بندی در صورت انجام شرکت حمل و نقل
  • هزینه حمل بار به فرودگاه یا بندر توسط شرکت حمل و نقل بنا به درخواست صاحب بار
  • هزینه های صدور مجوز بار، در صورتی که بر عهده شرکت حمل و نقل باشد
  • هزینه قبوض توزین

سوالات متداول

 چه روش هایی برای ارسال بار به اسپانیا وجود دارد؟

برای حمل بار از ایران به اسپانیا، دو روش هوایی و دریایی وجود دارد که با توجه به کالای خود، مناسب ترین روش را می توانید انتخاب کنید. اما بهتر است بدانید، اگر برایتان زمان ارسال مهم است، بهترین روش برای ارسال بار به اسپانیا، روش هوایی است که به نسبت روش دریایی، سرعت بیشتری دارد.

چه کالاهایی برای حمل بار از ایران به اسپانیا ممنوع هستند؟

 برای ارسال بار به اسپانیا شما نمی توانید هر کالایی را ارسال کنید. کالاهایی که برای فریت بار به اسپانیا و برعکس ممنوع هستند شامل داروهایی که نسخه ندارند، مواد مخدر، اسپری های مخصوص دفاع شخصی، گیاهان و حیوانات در حال انقراض، الماس خام، مطالب ناخوشایند و تمامی محصولاتی که با گوشت، مرغ، تخم مرغ ساخته شده اند، می باشد.

هزینه ارسال بار به اسپانیا به چه عواملی بستگی دارد؟

ارسال بار به هر کشوری به خصوص کشور اسپانیا به عوامل مختلفی بستگی دارد که می توانیم به نوع کالا، روش انتخابی برای حمل کالا، ندازه کالا، فاصله بین مبدا و مقصد اشاره کنیم. شما میتوانید با انتخاب شرکت حمل و نقل نیز، این هزینه ها را به حداقل برسانید.

چه مراحلی را باید برای حمل بار از ایران به اسپانیا طی کنیم؟

برای ارسال بار به اسپانیا مراحلی را باید پشت سر بگذارید که این مراحل عبارتند از، انتخاب و تماس با یک شرکت حمل ونقل، بسته بندی مناسب کالاها، آماده کردن مدارک مورد نیاز که با انتخاب یک شرکت حمل و نقل معتبر، نیازی به حضور شما در فرودگاه برای ارسال بار نیست.

جمع بندی

 یکی از بهترین و ایده آل ترین روشی که می توانید برای حمل بار از ایران به اسپانیا و برعکس استفاده کنید، فریت بار به اسپانیا است. اگر جزء بازرگانانی هستید که قصد ارسال بار به اسپانیا را دارید، مطالب این مقاله می تواند به شما برای انجام فرآیند راحت حمل بار به اسپانیا کمک کند. همچنین میتوانید برای کمک و راهنمایی بیشتر از یک شرکت حمل و نقل معتبر، راهنمایی بگیرید. شرکت های حمل و نقل، علاوه بر راحت تر کردن فرآیند ارسال بار، هزینه های حمل و نقل را برای شما به حداقل می رسانند.

ما به شما شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس را پیشنهاد می کنیم که در زمینه ارسال بار دریایی به اسپانیا، ارسال بار هوایی به اسپانیا و کشورهای مختلف، ارسال درب به درب کالا و هزینه های حمل و نقل، خدماتی را به شما عزیزان ارائه می دهد که می توانید از آن استفاده کنید.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *