حمل-هوایی-از-انگلیس-به-ایران

حمل هوایی از انگلیس به ایران

اشتراک گذاری :

واتساپ
تلگرام

آنچه در این مطلب میخوانید😃

مقدمه 

همان طور که مطلع هستید کشور انگلستان یکی از کشورهای متحد ایرلند شمالی و بریتانیا است که از گذشته تا به امروز یکی از پرنفوذترین و قدرتمند‌ترین کشورهای جهان می باشد. همچنین از نظر اقتصاد و تبادل تجاری نیز یکی از قطب‌ های اتحادیه ی اروپا به شمار می رود، که  از نظر بسیاری از سرمایه‌گذاران خارجی و تاجران را به سمت خود جلب نموده است.

بهتر است بدانید که ارسال کالا از انگلیس چه به صورت تجاری و چه به صورت فریت بار، از خدمات مهم شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس است. جهت آشنایی با حمل هوایی از انگلیس، انواع روش های حمل، مدارک لازم جهت حمل بار، لیست بهترین فرودگاه های انگلیس و دیگر مطالب، با شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس تا انتهای این مقاله همراه باشید.

آشنایی با حمل هوایی از انگلیس به ایران

برای انتقال بارهای تجاری و غیرتجاری سریع ‌ترین راه ممکن، حمل هوایی از انگلیس است. بهتر است بدانید که مهم‌ترین فرودگاه ‌ها و شلوغ ‌ترین خطوط هوایی مربوط به شهرهای لندن و بیرمنگام می باشد.

همان طور که در مقدمه هم به این موضوع اشاره کردیم، اگر برای ارسال کالا از انگلیس به کشور ایران حمل هوایی را انتخاب می نمایید، شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس می‌ تواند بارهای شما را بدون هیچ خطر و مشکلی جا به ‌جا نماید و کل مراحل ترخیص بار و تشریفات گمرکی را هم انجام بدهد. برای آشنایی بیشتر با خدمات شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس، حتما با کارشناسان این شرکت تماس حاصل فرمایید تا با توجه به شرایط شما بهترین راهکار را ارائه نمایند.

روش های حمل هوایی از انگلیس

حمل هوایی از انگلیس، یکی از روش های حمل بار می باشد، ارسال کالا از انگلیس از طریق هوایی به دو روش فریت بار و حمل خرده بار انجام می شود. برای آشنایی با فریت بار بهتر است بگوییم اکثر افرادی که جهت مهاجرت و یا تحصیل به انگلیس سفر می کنند، وسایلی را به همراه دارند که نمی توانند آن ها را به شکل بار همراه خود حمل کنند؛ زیرا که بیش از حد مجاز تعیین شده هستند.

در این شرایط ارسال کالا از انگلیس باید به صورت فریت بار انجام شود. دقت داشته باشید که انگلیس دارای 5 فرودگاه مهم است که مهم ترین و شلوغ ترین آن ها فرودگاه هیترو می باشد. بهتر است بدانید که حجم قابل توجهی از مبادلات با انگلستان از طریق این فرودگاه انجام می گردد.

از سریع ترین راه های حمل بار، حمل هوایی از انگلیس می باشد. زمان ارسال کالا از انگلیس به صورت هوایی اغلب بین سه تا پنج روز است، به همین علت برای حمل خرده بار از انگلیس، این روش بسیار مناسب می باشد.

برای آشنایی با حمل خرده بار از انگلیس، بهتر است بدانید که بیشتر توریست های ایرانی و مهاجرانی که تصمیم به بازگشت به کشور را دارند، خرده بارهایی هراه خواهند داشت که بیش از حد مجاز تعیین شده بار مسافری می باشد و برای حمل باید آن را به شکل فریت بار و یا حمل خرده بار از انگلیس به کشور ایران بفرستند.

مدارک لازم جهت حمل بار هوایی از انگلیس به کشور

همان طور که می دانید مدارکی برای حمل هوایی از انگلیس از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) مورد نیاز است. برای آشنایی بیشتر با ارسال کالا از انگلیس و مدارک مربوط به آن با شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس همراه باشید.مدارک مورد نیاز جهت حمل بار هوایی از انگلیس عبارتند از:

  • اصل مدرک و کپی از پاسپورت یا کارت ملی فرستنده ی مورد نظر بار
  • پکینگ لیست ( شامل لیست بار موجود در بسته های مورد نظر است)
  • عکس یا کپی بلیط هواپیمایی

لیست بهترین فرودگاه های انگلستان

سالیانه میلیون ها نفر جمعیت از فرودگاه های انگلیس به منظور ورود و خروج از این کشور استفاده می نمایند. شهر تاریخی انگلستان یکی از مراکز اقتصادی، سیاسی و فرهنگی مهم در جهان می باشد. در سفر به این کشور قطع به یقین هواپیما در یکی از فرودگاه های آن به زمین می نشیند.

کشور انگلیس به دلیل شلوغی خطوط هوایی و حجم بالایی از واردات و صادرات، چند فرودگاه مهم بین ‌المللی را دارا می باشد که برای ارسال کالا از انگلیس به ایران می‌توان از آن‌ها استفاده نمود. شهرهایی مانند لندن، بیرمنگام، کورنوال، منچستر، نیوکاسل، لیورپول، کمبریج و غیره از جمله شهرهای اصلی این کشور می باشند که فرودگاه ‌‌های بسیار بزرگی دارند. در ادامه به معرفی حمل هوایی از انگلیس از طریق چند فرودگاه بین‌المللی می پردازیم:

فرودگاه هیترو لندن (London Heathrow Airport – LHR)

این فرودگاه به عنوان شلوغ ‌ترین فرودگاه انگلستان شناخته می شود. به همین علت از فرودگاه هیترو لندن به عنوان معروف ‌ترین فرودگاه بین ‌المللی یاد می کنند. تعداد زیادی از بلیط ‌های مسافرتی بین ‌المللی و درون قاره ‌ای اروپا همه روزه به شکل مستقیم و یا اینترنتی از درگاه ‌های اختصاصی این فرودگاه به فروش می ‌رسد.

فرودگاه استانستد لندن (London Stansted Airport – STN)

فرودگاه استانستد در شصت و هشت کیلومتری شمال شرق مرکز لندن واقع شده است و به بیش از صد و هفتاد مقصد آمریکای شمالی و مرکزی، شمال آفریقا، اروپا و غرب آسیا پرواز دارد. این فرودگاه بزرگ ترین پایگاه ایرلاین ریانیر و پایگاه تعدادی از ایرلاین های ارزان قیمت اصلی جهت ارسال کالا از انگلیس به دیگر کشورها از جمله ایران است.

فرودگاه بیرمنگام (Birmingham Airport)

یک فرودگاه مسافربری همگانی با کد BHX است که یک باند آسفالت برای فرود دارد که طول آن ۲۵۹۹ متر می باشد. این فرودگاه همان طور که از نامش پیداست، در شهر بیرمنگام کشور انگلیس قرار دارد و در ارتفاع صد متری از سطح دریا می باشد.

فرودگاه منچستر (Manchester Airport – MAN)

فرودگاه بین المللی منچستر که از نظر تعداد مسافرین در سال ۲۰۱۶ به عنوان سومین فرودگاه شلوغ بریتانیا و شلوغ ترین فرودگاه خارج از شهر لندن شناخته شده، در فاصله ی چهارده کیلومتری جنوب غرب مرکز منچستر قرار گرفته است.

فرودگاه گاتویک لندن (London Gatwick Airport – LGW)

در حمل هوایی از انگلیس، فرودگاه گاتویک لندن (Gatwick Airport) یکی از پر رفت و آمدترین فرودگاه ها می باشد. بی شک از شلوغ ترین فرودگاه های جهان، چه از نظر حضور مسافر و چه از لحاظ پرواز هواپیماهای مختلف، فرودگاه گاتویک لندن است.

فرودگاه لندن سیتی (London City Airport)

در فرودگاه لندن سیتی هواپیماهایی که اکثراً از نوع بالگرد هستند به زمین می نشینند، که دارای یک باند با طول چهار هزار و نهصد فوت است. پروازهای آموزشی و مجوز برای حمل و نقل عمومی مسافران و همچنین مجوز ارسال کالا از انگلیس به ایران در این فرودگاه صادر می شود. 

فرودگاه لوتن لندن (London Luton Airport)

 در روش حمل هوایی از انگلیس، لوتن پنجمین فرودگاه پر رفت و آمد اروپا است، که در منطقه صنعتی لوتن و در فاصله ی چهل و هفت کیلومتری شمال شرق شهر لندن قرار دارد. فرودگاه لوتن یکی از چند فرودگاه بزرگ شهر لندن محسوب می گردد.

خدمات شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس جهت حمل هوایی از انگلیس به ایران

روش سریع برای ارسال کالا از انگلیس و حمل کالاهای حساس و با ارزش، حمل و نقل هوایی می باشد. شرکت های حمل هوایی وظیفه ی حمل کالا و یا افراد را از طریق ناوگان هوایی به مقصد مورد نظر دارند و در صورت بروز هر خسارتی باید جبران خسارت نمایند. شرکت های فعال در زمینه ی حمل هوایی با دارا بودن کارشناسان مجرب و متعهد خود پاسخگوی نیاز بازار و مشتریان هستند و خدمات بسیار متنوعی را ارائه خواهند داد.

شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس از جمله شرکت های حمل و نقل بین المللی معتبر هوایی در کشور می باشد که سعی نموده با ارائه ی انواع خدمات تخصصی در زمینه ی حمل هوایی از انگلیس و دیگر کشورها از جمله کشورهای اروپایی، آسیایی، آمریکا و کانادا امکان جا به جایی کالای شما را با کمترین میزان هزینه و با سرعت بالایی فراهم می نماید.

سوالات متداول

منظور از روش حمل فریت بار چیست؟

بیشتر افرادی که به انگلیس سفر می کنند، وسایلی را به همراه دارند که نمی توانند آن ها را به شکل بار همراه خود حمل نمایند؛ چرا که بیش از حد مجاز تعیین شده می باشند. در این شرایط ارسال کالا از انگلیس باید به روش فریت بار انجام شود.

به چه دلیل حمل هوایی، جهت خرده بار از انگلیس روش مناسبی است؟

حمل هوایی از انگلیس، از سریع ترین راه های حمل بار می باشد. زمان ارسال کالا از انگلیس از طریق هوایی اغلب بین سه تا پنج روز به طول می انجامد، به همین علت برای حمل خرده بار از انگلیس، این روش بسیار مناسب می باشد.

شرکت های حمل هوایی چه وظایفی را بر عهده دارند؟

از وظایف شرکت های حمل هوایی، حمل کالا و یا افراد از طریق ناوگان هوایی به مقصد مورد نظر است و در صورت بروز هر مشکلی باید جبران خسارت نمایند.

چه مدارکی جهت حمل بار هوایی از انگلیس مورد نیاز است؟

همان طور که پیش تر نیز گفته شد مدارکی برای حمل هوایی از انگلیس باید ارائه داده شود. این مدارک شامل اصل و کپی پاسپورت یا کارت ملی ارسال کننده مورد نظر بار، پکینگ لیست و عکس یا کپی بلیط هواپیمایی می باشد.

جمع بندی

در این مقاله با حمل هوایی از انگلیس، روش های حمل هوایی، مدارک لازم جهت حمل بار، لیست بهترین فرودگاه های انگلیس و دیگر مسائل مربوط ارسال کالا از انگلیس آشنایی پیدا کردید.

بهتر است به شما همراهان ارجمند بگوییم که که اگر اهل واردات و صادرات کالا هستید و یا اینکه می ‌خواهید در سریع ‌ترین مدت زمان ممکن، در گمرک ترخیص بار را داشته باشید، حتما در این زمینه به شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس اعتماد کنید، شرکتی که در حوزه ی پست بین ‌المللی پیشتاز و حمل هوایی از انگلیس خدمات مختلفی را ارائه می ‌دهد. اگر در زمینه ی حمل هوایی و ارسال کالا به ایران سوالی در ذهن شما وجود دارد پیشنهاد می کنیم، که با کارشناسان شرکت در ارتباط باشید تا شما عزیزان را راهنمایی کنند.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *