حمل-خرده-بار-به-کشورهای-اروپایی-چگونه-انجام-میگیرد؟

حمل خرده بار به کشورهای اروپایی چگونه انجام میگیرد؟

اشتراک گذاری :

واتساپ
تلگرام

آنچه در این مطلب میخوانید😃

مقدمه

همان طور که مطلع هستید، حمل خرده بار به کشورهای اروپایی به روش های مختلفی انجام می گردد که شامل حمل به صورت دریایی، زمینی و هوایی می باشد. در تمامی این روش ها ارسال خرده بار به کشورهای مختلف از جمله اروپا با قیمت مقرون به صرفه و همچنین امنیت بالا صورت می پذیرد. برای درک بیشتر معنای خرده بار، تصور کنید که شما می خواهید یک محموله از کالاهای شامل چندین پالت و محموله ی با تناژ پایین ارسال نمایید.

محموله مورد نظر شما به علت حجم و وزن پایین برای ارسال اختصاصی مقرون به صرفه نمی باشد. به همین منظورمی توانید بار مورد نظر خود را به شکل مشترک با چندین محموله ی دیگر ارسال کنید. ارسال به صورت گروهی خرده بار سبب پایین آمدن هزینه های  مربوط به باربری می گردد. شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس شما را با حمل خرده بار آشنا خواهد ساخت.

حمل خرده بار به کشورهای اروپایی

حمل خرده بار به کشورهای اروپایی

حتما برای شما عزیزان نیز پیش آمده است که قصد دارید کالایی را حمل کنید که از لحاظ وزن و حجم، ظرفیت یک کانتینر را به طور کامل پر نمی کند. در چنین مواقعی ارسال خرده بار اصلا به صرفه نمی باشد. چرا که شما کاملا فضای یک کامیون را در اختیار دارید ولی ممکن است که بار شما بسیار کمتر از این میزان باشد.

در این شرایط نیاز نیست که بار را به شکل دربستی و هزینه ی بالا ارسال نمایید، بلکه بار شما را با بار اشخاص دیگری که مثل شما قصد ارسال بارهای کم را با هم در یک کامیون دارند قرار خواهیم داد. بنابراین بعد از اتمام بارگیری کامیون، فرآیند حمل خرده بار به اروپا آغاز می گردد. بهتر است بدانید که ارسال خرده بار از کشور ایران به تمام کشورهای اروپایی توسط شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس همه روزه انجام خواهد شد.

بهتر است بدانید که حمل خرده بار به اروپا از طریق روش های هوایی، دریایی و زمینی است. هزینه ی ارسال خرده بار به اروپا با توجه به نوع بار و کشور مورد نظر متفاوت می باشد. شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس شما را با این روش ها بیشتر آشنا خواهد نمود.  

هزینه های حمل خرده بار به اروپا

همان طور که در مطالب قبلی هم گفته شد، حمل خرده بار به اروپا از طریق روش های هوایی، دریایی و زمینی انجام می پذیرد. در بین روش های ذکر شده روش زمینی نسبت به دیگر روش ها به صرفه تر می باشد. چرا که هزینه ی کمی نسبت به ارسال هوایی و دریایی را دارا می باشد.

اگر بار مورد نظر شما با ظرفیت کل کانتینر همسان باشد میان تعداد افرادی که قصد ارسال خرده بار به اروپا رادارند هزینه ها تقسیم خواهد شد. اکثر این محموله ها از ایران به کشور اروپا از طریق روش حمل زمینی و از سمت کشورهایی مانند ترکیه و قفقاز انجام می گردد. به این نکته توجه داشته باشید که هزینه ی ارسال خرده بار به اروپا بسته به نوع و ارزش بار مورد نظر، حجم کالا، بسته بندی مربوطه، نوع وسیله ی نقلیه و دیگر موارد متفاوت خواهد بود.

 اما در عین حال به شکل مداوم راه حل هایی را برای گسترش و نیاز مشتریان عزیز توصیه می‌کنیم تا سرویس های مطلوبی را دریافت نمایند و و به آسانی کالای مورد نظر خود را ارسال کنند. به منظور حمل خرده بار به اروپا، خدمات گسترده ای همچون خدمات اقتصادی و اکسپرس برای مشتریان شخصی و تجاری در دسترس می باشند که برای ارسال خرده بار و آشنایی بیشتر می توانید با کارشناسان شرکت ققنوس ارتباط برقرار کنید.

حمل خرده بار یا گروپاژ چیست؟

حمل خرده بار یا گروپاژ (Groupage) زمانی انجام می گردد که  قصد حمل و نقل یک محموله با وزن و یا حجم کم را داشته باشیم. از آن جایی که حجم و وزن این محموله کم می باشد، نقل و انتقال آن با یک کامیون با ظرفیت کامل و دربست یقیناً مقرون به صرفه و اقتصادی و نخواهد بود.

اما در عین حال اگر همین محموله به شکل مشترک با دیگر کالاها و در یک کانتینر حمل گردد، هزینه های مربوط به حمل خرده بار به اروپا هم میان صاحبان کالای مورد نظر تقسیم می گردد. روش ارسال خرده بار و یا به عبارت دیگر گروپاژ در هر دو مورد صادرات و واردات کالا استفاده می شود و کاربرد بسیار زیادی در حمل و نقل بین المللی کالا را دارا می باشد.

بهتر است بدانید که کار انتقال زمانی آغاز می گردد که وسیله ی نقلیه با خرده بارها به طور کامل پر گردد. گاهی اوقات در حمل خرده بار به اروپا و دیگر کشورها، وسیله ی نقلیه در چندین مرتبه بارگیری و در چندین مرتبه نیز تخلیه خواهد شد و همین امر سبب طولانی شدن مدت زمان تحویل کالا در این نوع از حمل و نقل می شود.

بارهای مختلفی با روش ارسال خرده بار و یا گروپاژ را می توان انتقال داد. شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس در مطلب بعدی روش های ارسال خرده بار را به شما عزیزان به طور کامل معرفی خواهد نمود. بنابراین از شما تقاضا داریم که تا انتهای مقاله شرکت ققنوس را همراهی نمایید.

روش های ارسال خرده بار به اروپا

همان طور که مستحضر هستید، روش های حمل خرده بار به اروپا متنوع می باشد. بر همین اساس ارسال خرده بار بسته به نوع بار مورد نظر و سرعت انتقال انتخاب می گردد. انتخاب روش های حمل و نقل میان کشورهای اروپایی و همچنین خارج از کشور بسته به مکان مبدا و مقصد متفاوت می باشد. اما اگر به طور مثال بخواهیم مبدا را کشور ایران در نظر بگیریم، باید به شما بگوییم که به طور کلی سه راه برای این کار وجود خواهد داشت که عبارتند از:

  • حمل دریایی
  • حمل زمینی
  • حمل هوایی

البته بهتر است بدانید که هنگام ارسال خرده بار، در موارد مختلفی ممکن است حمل و نقل به صورت روش های ترکیبی انجام گردد. یعنی ممکن است که محموله ای از مبدا ایران به مقصد کشورهای اروپایی، بخشی از مسیر خود را از طریق حمل زمینی و بخش دیگر را از طریق حمل دریایی برای رسیدن به مقصد مورد نظر حمل نماید.

نکته ای که در مورد حمل خرده بار به اروپا باید بدانید این است که هزینه های مربوط به صادرات محموله را تا حد امکان بایستی کاهش دهید. به این معنا که اگر یک فردی برای صادرات، کالاهای مورد نظر خود را به کشورهای اروپایی ارسال کند، در هزینه ها صرفه جویی می نماید.

سوالات متداول

کدام یک از روش های حمل خرده بار به اروپا  به صرفه تر می باشد؟

حمل خرده بار به اروپا از طریق روش های هوایی، دریایی و زمینی است. بهتر است بدانید که روش زمینی نسبت به دیگر روش ها به صرفه تر می باشد. چرا که هزینه ی کمی نسبت به ارسال هوایی و دریایی را دارا می باشد.

هزینه ی ارسال خرده بار به اروپا بسته به چه عواملی متفاوت خواهد بود؟

هزینه ی ارسال خرده بار به اروپا بسته به نوع و ارزش بار مورد نظر، حجم کالا، بسته بندی مربوطه، نوع وسیله ی نقلیه و دیگر موارد متفاوت خواهد بود.

حمل خرده بار یا گروپاژ (Groupage) چه زمانی انجام می شود؟

حمل خرده بار یا گروپاژ (Groupage) زمانی انجام می گردد که  قصد حمل و نقل یک محموله با وزن و یا حجم کم را داشته باشیم.

چه عاملی در ارسال خرده بار به اروپا امر سبب طولانی شدن مدت زمان تحویل کالا به اروپا می شود؟

گاهی اوقات در ارسال خرده بار به اروپا و دیگر کشورها، وسیله ی نقلیه در چندین مرتبه بارگیری و در چندین مرتبه نیز تخلیه خواهد شد و همین امر سبب طولانی شدن مدت زمان تحویل کالا در این نوع از حمل و نقل می شود.

جمع بندی

در این مقاله با مطالب متنوعی در خصوص حمل خرده بار به اروپا آشنایی پیدا کردید.همچنین دریافتید که ارسال خرده بار به اروپا به سه روش حمل هوایی، دریایی و زمینی انجام می شود. در میان این روش ها دریافتید که روش حمل زمینی از نظر اقتصادی بسیار به صرفه می باشد.

به همین دلیل توجه افراد بسیار زیادی را به سمت خود جلب نموده است. شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس ضمن دارا بودن کلیه ی مجوزهای لازم به منظور ارسال بار به سراسر اروپا، یکی از شرکت های معتبر و قابل اطمینان در زمینه ی ترانزیت بین المللی است.

به منظور حمل خرده بار به اروپا، مدیران شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس همواره تلاش می کنند که کم ترین هزینه ی ترانزیت بین المللی به اروپا را از مشتریان محترم دریافت کنند. همان طور که در مباحث قبل هم بیان کردیم، هزینه ی ارسال خرده بار به اروپا بسته به نوع و ارزش بار مورد نظر، حجم کالا، بسته بندی مربوطه، نوع وسیله ی نقلیه و دیگر موارد متفاوت خواهد بود.

به منظور استعلام هزینه ی حمل بار به تمام کشور های اروپایی با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در سریع ترین زمان ممکن با کارشناسان شرکت ما تماس حاصل نمایید.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *