راهنمای-کامل-حمل-بار-به-بصره

راهنمای کامل حمل بار به بصره + آشنایی با روش ها و عوامل موثر در هزینه

اشتراک گذاری :

واتساپ
تلگرام

آنچه در این مطلب میخوانید😃

مقدمه

یکی از آرام ترین استان های جنوبی عراق، بصره است که سالانه تعداد زیادی گردشگر و مهاجر از آن عبور می کنند؛ همچنین بازرگانان بسیاری برای حمل بار به بصره به این شهر سفر می کنند. شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس، برای ارسال کالا به بصره بهترین و تخصصی ترین خدمات را با کمترین هزینه روزانه ارائه می دهد. 

برای ارسال بار از ایران به بصره روش ها و عوامل مختلفی دخیل هستند که در این مقاله این عوامل را با هم بررسی می کنیم. چنانچه بعد از مطالعه این مقاله، سوالی در رابطه با ارسال بار به بصره دارید، می توانید با کارشناسان شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس در تماس باشید.

آشنایی با حمل بار به بصره

بصره یکی از مهمترین و اصلی ترین کشورهایی است که شما می توانید برای ارسال بار از ایران به بصره انتخاب کنید. حمل بار به بصره تحت شرایط خاصی انجام می شود که دانستن این شرایط می تواند کمک بسیار زیادی را به شما در انجام فرآیند ارسال بار کند. آشنایی با ارسال بار به بصره، می تواند این امکان را برای شما عزیزان فراهم کند، که بتوانید کالاهای خود را بهتر و بیشتر با کشورهای همسایه در تعامل قرار دهید.

برای درک بهتر این موضوع می توانید با کارشناسان شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس، در ارتباط باشید تا با دریافت مشاوره و راهنمایی های لازم در زمینه ارسال بار به بصره، امکان جابه جایی بار به صورت ایمن  و تضمین شده فراهم شود.

شما برای ارسال بار به بصره، همانطور که پیش تر گفتیم می توانید از شرکت های حمل و نقل معتبر استفاده کنید. اما تجربه ای که شما در این زمینه کسب می کنید، می تواند کمک شایانی به شما کند که بتوانید در سفرهای بعدی، با کیفیت بهتر بار خود را جا به جا کنید. بصره یکی از کشورهایی است که روزانه تعداد زیادی کالا به آن وارد یا از آن خارج می شود.

بنابراین اگر جزء بازرگانانی که مشغول به کار صادرات و واردات هستند، می باشید، آشنایی بیشتر در رابطه با این کشور، می تواند کسب و کار شما را رونق بهتر و بیشتری دهد.

روش های ارسال بار از ایران به بصره

روش های مختلفی برای حمل بار به بصره وجود دارد هر روشی برای حمل کالا با توجه به شرایط می تواند متفاوت باشد. روش های مختلف ارسال بار از ایران به بصره دارای هزینه های متفاوت، شرایط تحویل و زمان تحویل متفاوتی است. انتخاب بهترین روش می تواند امنیت بار شما را تضمین کند. شما با توجه به نوع بار خود می توانید هر کدام از این روش ها را انتخاب کنید. دو راه اصلی ارسال بار به بصره به شرح زیر است:

  • حمل و نقل هوایی به بصره
  • حمل و نقل زمینی به بصره

شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس، برای ارسال از ایران به بصره همه روزه بهترین و راحت ترین روش های ارسال را در اختیار شما قرار می دهد. این موارد را به شرح زیر توضیح خواهیم داد. همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

حمل و نقل هوایی به بصره

یکی از راه های حمل بار به بصره، راه هوایی است که همه روزه و با ارزان ترین قیمت در دسترس است. گروه با سابقه شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس با سالها تجربه در ارائه خدمات حمل و نقل بین المللی آماده ارائه خدمات سریع و تخصصی می باشد. از آنجایی که روزانه پروازهای زیادی از کشورهای مختلف به بصره انجام می شود، خدمات بار و کالا به صورت نامحدود برای ارسال بار از ایران به بصره از طریق هوایی ارائه می شود.

بنابراین ارسال بار از فرودگاه امام خمینی (ره) به بصره انجام می شود؛ اما برای هر محموله باید بسته بندی ویژه و مناسبی در نظر گرفته شود. برای بار هوایی به بصره، شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس بیمه ای را با بالاترین سطح پوشش بر اساس ارزش بار ارائه می دهد.

حمل و نقل زمینی به بصره

برای حمل بار به بصره می توانید همه روزه بار را با حمل و نقل زمینی انتقال دهید. ما آماده ارسال بار از ایران به بصره از طریق مسیرهای زمینی با کمترین هزینه و با کیفیت ترین وسایل نقلیه ترانزیتی هستیم. شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس، برای حمل بارهای تجاری و شخصی شما به صورت زمینی از کامیون های تخت و تریلرهای ترانزیت چادری استفاده می کند.

برای حمل زمینی به بصره، بارگیری از تمام نقاط کشور را با بهترین نرخ انجام می دهیم و کالاهای شما بلافاصله از مرز زمینی منتقل می شود.

عوامل موثر در هزینه حمل بار به بصره

با مشاوره ویژه کارشناسان ما می توانید از نرخ و تعرفه حمل بار به بصره مطلع شوید. عوامل مختلفی بر سرعت و تعرفه ارسال بار از ایران به بصره تأثیر می گذارد. از جمله عوامل مهم موثر بر نرخ تقاضا می توان به موارد زیر اشاره کرد که می توانید با شماره های ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان و تخصصی کارشناسان شرکت ققنوس بهره مند شوید.

  • نوع و روش حمل بار (هوایی، زمینی و …)
  • نوع وسیله حمل و نقل
  • ارسال خرده بار یا دربستی

این عواملی که ذکر شد، جزء مهمترین عواملی هستند که در هزینه ارسال بار به بصره دخیل هستند. شما می توانید با انتخاب درست و آگاهانه شرکت حمل و نقل معتبر و با سابقه، این هزینه ها را به حداقل برسانید. شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس، در زمینه هزینه های موجود در حمل و نقل، خدمات متنوعی را به شما ارائه می دهد. شما می توانید برای کاهش هزینه حمل و نقل ارسال بار از ایران به بصره، با کارشناسان شرکت ققنوس، در ارتباط باشید.

لیست کالاهای ممنوعه جهت حمل بار به بصره

ورود برخی کالاها به بصره ممنوع یا محدود است که حمل بار به بصره را کمی دشوار می کند. گمرک عراق اخیرا این محدودیت ها را افزایش داده است.

شما باید از محتویات چمدان خود آگاه باشید؛ زیرا در صورت داشتن اقلام ممنوعه یا محدود ممکن است توسط مقامات فرودگاه آن کشور جریمه شوید. گمرک عراق در ماه های اخیر نسبت به ترخیص مواد غذایی و وسایل الکترونیکی از گمرک حساس شده و آنها را ممنوع کرده است. بنابراین بهتر است قبل از ارسال محموله خود، در مورد ترخیص کالا از گمرک عراق استعلام بگیرید. کالاهایی که برای ارسال بار از ایران به بصره ممنوع هستند شامل:

  • غذاهای خوراکی مانند میوه های خشک (آجیل و تنقلات(
  • اقلام غذایی شامل لوبیا، برنج و…
  • میوه ها و سبزیجات خشک و منجمد
  • اسفناج و ترشی
  • لوازم آرایشی، عطر و ادکلن
  • هر نوع دارو یا تنباکو

علاوه بر موارد ذکر شده، برخی از موارد جدید نیز ممکن است محدودیت هایی برای ارسال محموله به بصره داشته باشد. به همین دلیل مشاوره تخصصی با همکاران ما باعث افزایش سرعت و کاهش هزینه خدمات حمل بار می شود. برای اطلاع بیشتر از محصولاتی که ممنوعه هستند با کارشناسان شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس در تماس باشید.

بهترین شرکت حمل و نقل بین المللی

شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس، چندین سال سابقه درخشان در زمینه حمل و نقل بین المللی دارد. این شرکت با انجام موفقیت آمیز پروژه های کوچک و بزرگ سعی در جلب اعتماد و رضایت شما عزیزان دارد. بنابراین حمل بار به بصره از هر نقطه ایران امکان پذیر است؛ همچنین شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس، در زمینه های متنوعی خدمت شما عزیزن خدمات ارائه می دهد.

انتخاب بهترین شرکت حمل و نقل بین المللی برای ارسال بارهایتان، می تواند امنیت بار شما را تضمین کند. علاوه بر این، برای اطلاعات بیشتر در رابطه با ارسال بار از ایران به بصره می توانید با ما تماس بگیرید.

سوالات متداول

 چه روش هایی برای حمل بار به بصره وجود دارد؟

 برای ارسال بار از ایران به بصره، نیاز است شما یکی از روش های ارسال بار که موجود است را انتخاب کنید. از بین روش های هوایی، زمینی، دریایی و ریلی، شما تنها می توانید از دو روش هوایی و زمینی برای حمل بار به بصره استفاده کنید. هر کدام از این روش ها ویژگی های منحصربه فرد خود را دارد که با توجه به ابعاد و نوع بار می توانید انتخاب کنید.

چه کالاهایی برای ارسال بار از ایران به بصره ممنوع هستند؟

قبل از ارسال بار باید بدانید که گمرک کشور عراق، چه کالاهایی را برای وارد کردن به عراق ممنوع اعلام کرده است. کالاهایی که ممنوعه هستند شامل: خوراکی ها مثل آجیل و تنقلات، میوه و سبزی خشک و یا منجمد شده، ترشی، اسفناج، لوازم آرایشی، عطر و هر دارو و تنباکو می باشد.

حمل هوایی بار به بصره چگونه انجام می شود؟

ارسال بار هوایی یکی از دو روشی است که می توانید برای ارسال بار از ایران به بصره انتخاب کنید. این روش نسبت به روش زمینی، با سرعت و هزینه بیشتری انجام می شود. بنابراین اگر جزء افرادی هستید که زمان ارسال برایتان مهم است، روش هوایی را به شما پیشنهاد می کنیم.

بهترین شرکت برای حمل بار به بصره کدام است؟

انتخاب شرکت حمل و نقل بین المللی معتبر و با سابقه، یکی از مهمترین کارهایی است که شما باید قبل از ارسال بار آن را انتخاب کنید. در واقع در انتخاب آن دقت بسیار زیادی نیاز است؛ چرا که امنیت بار شما تضمین می شود. شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس، در زمینه ارسال بار به بصره خدمات متنوعی خدمت شما ارائه می دهد که می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

جمع بندی

حمل بار به بصره، یکی از کارهایی است که بیشتر بازرگانان و تاجران انجام می دهند. همانطور که در طول مقاله هم به آن  اشاره کردیم، بصره یکی از کشورهایی است که سالانه تعداد زیادی مهاجر، گردشگر و تاجر به آن سفر می کند. دانستن روش های ارسال بار از ایران به بصره، عواملی که در این زمینه دخیل هستند و همچنین انتخاب بهترین روش، می تواند تاثیر بسیار زیادی را بر روی هزینه های حمل بار شما بگذارد.

انتخاب شرکت حمل و نقل معتبر و با سابقه نیز می تواند تاثیر بسیار زیادی را بر روی فرآیند ارسال بار شما بگذارد.

شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس، یک شرکت با تجربه و با سابقه بسیار بالا در زمینه حمل و نقل است که خدمات مختلفی در زمینه های متنوعی همچون، ارسال بار از ایران به بصره، کاهش هزینه های حمل، ترخیص کالا، انجام تشریفات گمرکی، بیمه نامه و …. به شما عزیزان ارائه می دهد. اگر قصد حمل بار به بصره را دارید می توانید از کارشناسان ما مشاوره و راهنمایی دریافت نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *