حمل-بار-از-ایران-به-قبرس

حمل بار از ایران به قبرس / 0 تا 100 فریت بار به قبرس

اشتراک گذاری :

واتساپ
تلگرام

آنچه در این مطلب میخوانید😃

مقدمه

اگر قصد مهاجرت و یا سفر به کشور قبرس را دارید، ممکن است به دنبال راهی مطمئن، قانونی و مقرون به صرفه برای ارسال بار از ایران به قبرس برای وسایل و لوازم خود باشید که فریت بار به قبرس یکی از مناسب ترین راه ها برای ارسال بار است. در این محتوا با حمل بار از ایران به قبرس با ما همراه باشید.

به طورکلی برای حمل بار از ایران به قبرس ، نیاز است مراحلی را پشت سر بگذارید که در ادامه به این مراحل اشاره خواهیم کرد. در این مقاله از شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس که در زمینه ارسال بار به قبرس خدمات متنوعی را به شما عزیزان ارائه می دهد، قصد داریم شما را با نحوه فریت بار به قبرس آشنا کنیم؛ پس تا انتها با ما باشید.

حمل بار از ایران به قبرس

نحوه حمل بار از ایران به قبرس

برای ارسال بار از ایران به قبرس، نیاز است  قبل از هر کاری از یک شرکت حمل و نقل که در زمینه حمل بار به قبرس فعالیت می کند، کمک بگیرید. برای ارسال بار به قبرس، شما می توانید از روش های مختلفی استفاده کنید که از میان روش های موجود برای حمل بار به قبرس، باید روشی که متناسب با حجم و ابعاد بار شماست، انتخاب کنید.

شما برای حمل بار از ایران به قبرس ، می توانید از روش فریت بار استفاده کنید که در ادامه این روش را به طور کامل توضیح خواهیم داد. برای آگاهی بیشتر از نحوه ارسال بار از ایران به قبرس می توانید با کارشناسان شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس تماس بگیرید.

مراحل ارسال بار از ایران به قبرس

همان طور که می دانید، مسافران و شرکت های تجاری می توانند کالاهای خود را از طریق شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس به صورت هوایی به این کشور ارسال کنند و هیچ محدودیتی برای حمل و نقل در قبرس وجود ندارد. بنابراین برای ارسال بار از ایران به قبرس، بهتر است قبل از شروع فعالیت خود با مراحلی که باید طی کنید، آشنا شوید؛ همچنین انجام مرتب و به موقع این مراحل، فرآیند حمل بار از ایران به قبرس را برایتان تسهیل می کند.

مشاوره رایگان و بسته بندی محصولات

بسته بندی برای حمل و نقل هوایی به قبرس اهمیت زیادی دارد؛ زیرا اگر استانداردهای بسته بندی را رعایت نکنید، ممکن است محموله شما آسیب ببیند یا در مقصد با مشکل ترخیص مواجه شود. کادر مجرب شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس در منزل شما حاضر شده و تمامی وسایل، لوازم منزل، مبلمان، جعبه میز و صندلی و ترازوهای بزرگ و کوچک و لوازم شما را در جعبه های چوبی و فلزی مرغوب و پر از جعبه بسته بندی می کنند و کالای شما بعد از بسته بندی و پالت بندی به فرودگاه ارسال می شود.

تشریفات گمرکی

در قسمت پذیرش گمرک ترمینال خدمات بار و یا ترمینال هوشمند باربری فرودگاه امام خمینی، بار شما وزن شده و تشریفات گمرکی توسط پرسنل شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس برای شما انجام می شود.

شما می توانید تمام وسایل منزل و وسایل شخصی خود را به جز اقلام ممنوعه به شهرهای مختلف قبرس ارسال کنید. اقلامی از قبیل مبلمان، کمد، میز، تخت، پیانو، کامپیوتر، چمدان، وسایل شخصی، کتاب و غذای خشک در بسته بندی های تجاری، فرش و موکت، ظروف هیچ مانعی به قبرس ارسال می شود.

صدور بارنامه به قبرس

در این مرحله کالای شما توسط دفتر شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس با یکی از معتبرترین خطوط هوایی جهان به انتخاب شما یا مشاوره ویژه کارکنان ما صورتحساب می شود و به مقصد مورد نظر منتقل می گردد. هنگام حمل بار از ایران به قبرس ، می توانید اقلام خود را ردیابی کنید تا با وارد کردن شماره بارنامه از طریق پایانه ردیابی بار، آنها را تا زمانی که به مقصد میرسد، بررسی کنید.

ترخیص کالا از گمرک و حمل بار در فرودگاه قبرس

از جمله خدمات شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس در ارسال بار از ایران به قبرس، ارائه باربری در شهرهای مختلف این کشور می باشد. زمانی که قصد دارید کالاهای خود را با شرکت ما به قبرس ارسال کنید، نگران مراحل گمرکی نباشید؛ ما می توانیم محموله شما را از طریق دفاتر نمایندگی خود در قبرس ترخیص کنیم.

کالاهایی که برای مقاصد تجاری وارد می شوند باید توسط گمرک بازرسی شوند و میزان این کالاها نیز مطابق فهرست ارائه شده باشد. در مرحله آخر، بسته های شما توسط دستگاه X-Rey بررسی خواهد شد تا مشخص شود که آیا محموله با آنچه در بارنامه خود ذکر کرده اید مطابقت دارد یا خیر.

نحوه فریت بار به قبرس

شما عزیزان می توانید برای ارسال بار از ایران به قبرس، از فریت بار هوایی استفاده کنید. این نوع از حمل بار به قبرس به دو روش انجام می شود که در ادامه آن را بررسی می کنیم.

  • یکی از این راه ها این است که تمام وسایل و لوازم شخصی خود را در کشور مقصد جمع آوری کنید و با شرکت هواپیمایی یا حمل و نقل بین المللی تماس بگیرید تا مراحل قانونی طی شود و کالا به قبرس ارسال شود.
  • علاوه بر روش قبلی، امکان سپردن کلیه مراحل اعم از بسته بندی و تشریفات گمرکی و قانونی به شرکت های حمل و نقل بین المللی وجود دارد. بنابراین می توانید تمام عملیات حمل و نقل را به شرکت حمل و نقل بین المللی مورد اعتماد خود بسپارید که با دقت تمام عملیات را انجام می دهد و کالاهای شما را با خیال راحت و مطمئن به قبرس ارسال می کند.

اکثر شرکت ها پس از تکمیل مدارک لازم برای حمل و نقل و گمرک و سازماندهی به حمل بار به قبرس اقدام می کنند. پس از این مرحله نوبت به بسته بندی کالاها و وسایل ارسالی خود می رسد؛ همانطور که گفته شد می توانید این کار را خودتان انجام دهید یا به شرکتی که به آن اعتماد دارید بسپارید. شرکت مورد نظر تمامی دارایی ها و اموال شما را به فرودگاه می برد و بار شما پس از صدور بارنامه ویژه، به قبرس ارسال می شود.

پس از رسیدن محموله شما به کشور مقصد، مراحل قانونی و اقدامات لازم برای ترخیص کالا انجام شده و باید از طریق قبض حمل و سایر مدارک لازم، تحویل محموله خود را آغاز کنید.

لیست مدارک مورد نیاز برای حمل بار به قبرس

برای اینکه فرآیند ارسال بار از ایران به قبرس به راحتی و در سریع ترین زمان ممکن انجام شود، داشتن یکسری مدارک حائز اهمیت است؛ بنابراین برای حمل بار از ایران به قبرس مدارکی که مورد نیاز است شامل موارد زیر است:

  • گذرنامه برای گیرنده و فرستنده
  • کپی بلیط
  • اصل کارت ملی گیرنده و فرستنده
  • آدرس کامل فرستنده و گیرنده با کد پستی

شما همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با تهیه مدارکی که برای حمل بار به قبرس مورد نیاز است، از یک شرکت حمل و نقل بین المللی معتبر کمک بگیرید. شرکت حمل و نقل  بین المللی ققنوس به دلیل داشتن سابقه بسیار بالا در زمینه ارسال بار، در خدمت شما عزیزان است تا برای تهیه مدارک مشکلی برایتان به وجود نیاید.

هزینه حمل بار به قبرس ( فریت بار هوایی )

همانطور که قبلا هم گفتیم، اکثر بارزگانان برای ارسال بار از ایران به قبرس، دغدغه هایی را دارند که یکی از این موارد، پرداخت هزینه های حمل و نقل است. عوامل مختلفی بر هزینه ارسال بار تاثیر می گذارد که عبارتند از:

  • ارتفاع و وزن بار مورد نظر
  • شهر مقصد
  • مسیر یا خط هوایی برنامه ریزی شده برای حمل و نقل به قبرس
  • هزینه بیمه
  • هزینه بسته به نوع بسته بندی
  • هزینه صدور ترخیص کالا از گمرک
  • خدمات تکمیلی مانند استفاده از کارت ویزیت و…

اگر به دنبال راهی برای کاهش هزینه های حمل بار از ایران به قبرس هستید، ما به شما شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس را پیشنهاد می کنیم. کارشناسان ما با ارائه مشاوره و راهنمایی به شما عزیزان برای ارسال بار از ایران به قبرس کمک خواهند کرد.

سوالات متداول

برای ارسال بار از ایران به قبرس چه مراحلی را باید پشت سر بگذاریم؟

مراحلی که باید برای حمل بار به قبرس پشت سر بگذارید عبارتند از: دریافت مشاوره رایگان از شرکت حمل و نقل مدنظر، بسته بندی کالا، انجام تشریفات گمرکی، صدور بارنامه، ترخیص کالا و در نهایت حمل بار که با انجام این مراحل به ترتیب و پشت سر هم به راحتی و بدون مشکل می توانید بار را جا به جا کنید.

نحوه فریت بار به قبرس به چه صورت است؟

فریت بار به قبرس به دو روش انجام می شود؛ اولین راه این است که تمام مراحل را به شرکت حمل و نقل یا شرکت هواپیمایی بسپارید و دومین راه این است که خود شما وسایل را بسته بندی کنید و بعد به شرکت حمل و نقل بسپارید تا بسته را به قبرس ارسال کنند.

چه مدارکی برای ارسال بار از ایران به قبرس مورد نیاز است؟

مدارک مورد نیاز برای ارسال بار به قبرس عبارت است از: پاسپورت و اصل کارت ملی مربوط به ارسال کننده و گیرنده، کپی بلیط و آدرس کامل مربوط به ارسال کننده و گیرنده که داشتن این مدارک این امکان را برایتان به وجود می آورد که بتوانید به راحتی بار را جا به جا کنید.

 چه عواملی بر هزینه ارسال بار تاثیر می گذارد؟

عوامل مختلفی بر هزینه ارسال بار از ایران به قبرس تاثیر می گذارند که در این بین می توانیم به وزن و حجم بار، فاصله شهر مبدا و مقصد، هزینه های مربوط به بیمه، هزینه های مربوط به بسته بندی، هزینه های مربوط به بارنامه و ترخیص کالا اشاره کنیم.

جمع بندی

امروزه ارسال بار از ایران به قبرس مورد توجه اکثر افرادی که قصد مهاجرت دارند، قرار گرفته است. یکی از روش هایی که می توانید برای حمل بار از ایران به قبرس استفاده کنید فریت بار می باشد؛ در این مقاله تمامی مطالب مورد نیاز در رابطه با فریت بار را در اختیارتان گذاشتیم. چنانچه سوالی در رابطه با ارسال بار به قبرس در ذهنتان به وجود آمده که پاسخ آن را نیافتید، می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا تمام جزئیات مورد نیاز برای فریت بار را در اختیارتان قرار دهند.

شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس با ارائه راهکارهای تاثیرگذار و خدمات متنوعی در زمینه ارسال بار از ایران به قبرس، فریت بار هوایی، بسته بندی کالا، انجام تشریفات گمرکی و …. در خدمت شما هستند تا فرآیند حمل بار از ایران به قبرس برایتان در سریعترین زمان ممکن انجام شود.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *