حداقل-سرمایه-برای-واردات-از-چین

حداقل سرمایه برای واردات از چین

اشتراک گذاری :

واتساپ
تلگرام

آنچه در این مطلب میخوانید😃

مقدمه

سوالی که ممکن است در ذهن شما عزیزان به وجود بیاید این است که آیا می­توان با حداقل سرمایه برای واردات از چین اقدام کرد؟ چین حدود 90 درصد کالاهای تولیدی دنیا را تولید می کند و 80 درصد کالاهای دنیا توسط این کشور وارد می شود. بنابراین، نرخ توسعه چین بسیار بالا است. از آنجایی که این کشور دستمزد پایین و کالاهایی با قیمت مناسب دارد، ارزش کالاهای وارداتی از این کشور بالاتر از سایر کشورها است.

واردات از چین برای صاحبان مشاغل و شرکت ها بسیار مقرون به صرفه است. اگر شما قصد خرید کالا از چین، و همین طور واردات از چین با سرمایه کم را دارید تا پایان مقاله شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس را همراهی کنید.

واردات از چین با حداقل سرمایه

واردات از چین با سرمایه کم یکی از داغ ترین موضوعات در جامعه امروزی است. بسیاری از کشورهای دنیا در بخش واردات و صادرات فعالیت می‌کنند که راهی برای استفاده از محصولات مفید سایر کشورها است. قیمت پایین محصولات چینی یکی از عوامل مهم جذب واردکنندگان از سراسر جهان و کشورمان است. تعدادی از کالاهای چینی کیفیت بسیار خوبی دارند و واردات آنها سود زیادی به همراه دارد.

به همین دلیل برای حداقل سرمایه برای واردات از چین، بهترین راه وارد کرردن کالا از این کشور می باشد. برای حداقل سرمایه برای واردات از چین و همین طور برای خرید کالا از چین، شما می توانید محصولاتی را خریداری کنید که دارای ارزش بالا، نقدینگی بالا و حجم کم هستند که برای دریافت راهنمایی های بیشتر می توانید با کارشناسان شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس ارتباط برقرار کنید.

به طور کلی برای واردات از چین با سرمایه کم، بهتر است قبل از واردات از چین، ابتدا هدف را مشخص کنید. اگر از قبل هدف را مشخص کرده باشید، می توانید در این زمینه راحت تر سود ببرید و قدم های مشخصی بردارید. برای واردات از چین با سرمایه کم، کالاهای وارداتی از چین به دو دسته کالاهای صنعتی و کالاهای مصرفی تقسیم می شوند.

کالاهای مصرفی کالاهایی هستند که شامل ابزار و مواد مورد نیاز برای مصرف شهروندان می باشد. کالاهای صنعتی کالاهایی هستند که عمدتاً در صنایع صنعتی و تولیدی مورد نیاز هستند. لازم به ذکر است که عمده کالاهایی که از چین وارد ایران می شود، تجهیزات برقی، ماشین آلات، فلزات، لوازم خانگی، مواد شیمیایی، پلاستیک، اسباب بازی و … است.

در حداقل سرمایه برای واردات از چین، ابتدا باید محصول وارداتی خود را انتخاب کنید. پس از انتخاب دقیق محصول خود، باید آن را از یک فروشنده مطمئن و قابل اعتماد خریداری کنید. برای خرید کالا از چین، یا باید از خود شرکت یا از سازنده چینی خرید کنید. توجه داشته باشید که در حداقل سرمایه برای واردات از چین فروشندگان چینی ممکن است ادعا کنند که این محصول گران است. پس می توانید چانه بزنید تا قیمت را پایین بیاورید.

قبل از خرید از فروشنده، نمونه ای از محصول را بگیرید و مطمئن شوید که تمام استانداردها را رعایت می کند. برای واردات از چین با سرمایه کم، باید به زبان چینی مسلط باشید و به قوانین و مقررات تجاری و غیره مسلط باشید تا دچار مشکل نشوید. به منظور راه اندازی کسب و کار با حداقل سرمایه برای واردات از چین، لطفا قبل از ثبت سفارش و واریز وجه به حساب طرف چینی با قوانین مالیاتی و گمرکی ایران آشنا شده و مراقب باشید کالاهایی با مالیات بالا وارد نکنید.

شناخت راهکارهایی جهت صرف حداقل سرمایه برای واردات از چین

در تب و تاب بازار واردات در ایران به خصوص واردات از چین با سرمایه کم، بسیاری به فکر ورود به این تجارت افتادند، از این رو سوالات مختلفی برای آنها شاید پیش آمده باشد. مهم ترین نکته این است که چگونه می توان حداقل سرمایه برای واردات از چین به ایران را محاسبه کرد. پاسخ به این سوال آسان نیست. در طول فرآیند پذیرش باید جنبه های مختلف را بررسی کنیم.

اگر می خواهید به عنوان یک تاجر به چین سفر کنید و برای بازدید از مراکز تولیدی در آنجا ابتدا باید بلیط رفت و برگشت و رزرو هتل ارزان در یکی از شهرهای تولیدی این کشور انجام دهید. علاوه بر این، چندین روز به مترجم نیز خواهید داشت. برای خرید کالا از چین، اگر هزینه غذای این چند روز را هم به آن اضافه کنیم، حدود 100 میلیون دلار باید پرداخت کنید که هزینه زیادی است.

روش های مختلفی برای بسته بندی و ارسال کالا از چین به ایران با حداقل سرمایه برای واردات از چین وجود دارد که واردات از چین با سرمایه کم، البته هزینه های متفاوتی نیز دارد. در مرحله انتخاب محصول، سعی کنید محصولاتی را انتخاب کنید که بزرگتر از جعبه کفش نباشد. این امر باعث می شود که حجم سفارش انبوه شما در هنگام بسته بندی و حمل و نقل کمتر باشد و هزینه کمتری برای آن پرداخت کنید.

بهتر است برای خرید کالا از چین کالای خود را از چین از طریق دریا با هزینه ارسال کمتر از چین ارسال کنید. با این روش محموله شما در یک کانتینر در کنار مرسوله شخص دیگری قرار می گیرد و در صورت توقیف محموله آنها، سفارش شما همراه با آنها ضبط می شود. با وجود ریسک بالا، این روش بازده مالی خوبی به شما می دهد.

برای راه اندازی کسب و کار با حداقل سرمایه برای واردات از چین و برای خرید کالا از چین، حتما قبل از تکمیل سفارش و واریز وجه به حساب ساب چین، قوانین مالیاتی و گمرکی ایران را مطالعه کنید. از واردات کالا با مالیات بالا خودداری کنید. توصیه ما برای به حداقل رساندن هزینه های گمرکی این است که تحویل کالای خود را به تاخیر نیندازید.

مراحل واردات از کشور چین

در این مطلب از شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس که بیشتر درباره حداقل سرمایه برای واردات از چین صحبت شد، می خواهیم مراحل واردات از چین با سرمایه کم را برای شما عزیزان ذکر کنیم تا با شرایط آن بیشتر آشنا شوید.

اولین قدم در واردات محصولات و خرید کالا از چین، انتخاب محصول است. در این مرحله باید با قوانین ایران و چین در مورد اقلامی که مجاز به واردات و صادرات هستند آشنا شوید. پس از آن باید اطلاعات کاملی از قیمت و مدل محصولات پرطرفدار به دست آورید.

انتخاب فروشنده، دومین مرحله در واردات از چین با سرمایه کم است. فروشندگان در چین به دسته های مختلفی تقسیم می شوند. به عنوان مثال: تولید کنندگان، مونتاژ کنندگان، شرکت های کوچک و بزرگ. البته در هنگام خرید کالا باید بودجه و نقدینگی خود را در نظر بگیرید تا بودجه کافی برای خرید کالا از فروشنده چینی داشته باشید.

در مرحله سوم برای خرید کالا از چین، باید مشخصات فنی کالا و قیمت آن را از فروشنده دریافت کنید؛ زیرا برخی از فروشندگان قیمت بالاتری را به مشتری پیشنهاد می کنند خریدار مواظب باشد که بیشتر از قیمت صحیح پرداخت نکند و تخفیف لازم را از فروشنده نگیرد. قبل از اینکه خرید خود را نهایی کنید، باید تمام جنبه های محصول خود را بررسی کنید تا از اصل بودن آنها مطمئن شوید.

در مرحله چهارم برای واردات از چین با سرمایه کم، پس از توافق با فروشنده و دریافت پیش فاکتور، باید اطلاعاتی در مورد حقوق گمرکی و شرایط واردات کالای مورد نظر به دست آورید. اطمینان حاصل کنید که همه قوانین رعایت شده است. نکته اصلی پر کردن مدرک روش حمل و نقل و زمان حمل است.

واردات از کشور چین با کمترین سرمایه توسط شرکت حمل ونقل بین المللی ققنوس

بسیاری از بازرگانان، به دنبال راهی هستند که بتوانند به راحتی به واردات از چین با سرمایه کم، بپردازند. همچنین بسیاری از آنان می­خواهند بدون دردسر تمام کارهای واردات کالای خود را و همچنین خرید کالا از چین را  به یک فرد مطمئن بسپارند. اگر شما هم جزو تاجرانی هستید که قصد واردات از چین را دارید شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس می تواند در این راه به شما کمک کند. این شرکت بازرگانی دارای چندین سال سابقه عالی است. این تیم متشکل از افراد مجرب و ماهر است که شما را در مسیر درست راهنمایی خواهند کرد. اگر به دنبال حداقل سرمایه برای واردات از چین هستید، با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

سولات متداول

واردات از کشور چین در چند مرحله انجام می­شود؟

خرید کالا از چین در چهار مرحله امکان پذیر است. اولین قدم در واردات و خرید کالا از چین انتخاب محصول می باشد و  انتخاب تامین کننده مرحله دوم در هنگام واردات از چین با سرمایه کم است همچنین در مرحله سوم باید مشخصات فنی کالا و قیمت آن را از فروشنده دریافت کنید تا در مرحله چهارم پس از توافق با فروشنده و دریافت پیش فاکتور، از عوارض گمرکی و شرایط واردات کالای مورد نظر مطلع شوید.

چه راهکارهایی برای صرف حداقل هزینه برای واردات از چین باید انجام داد؟

در طول پروسه پذیرش باید قسمت های زیادی را بررسی کنیم. اگر می خواهید به عنوان یک تاجر به چین بروید و از شرکت های تولیدی بازدید کنید، ابتدا باید بلیط تور را رزرو کنید و یک هتل ارزان در یکی از شهرهای تولیدی این کشور رزرو کنید. شما همچنین بیشتر روزها مترجم خواهید داشت این کارها باعث صرف حداقل سرمایه برای واردات از چین می­شود. همچنین با بسته بندی مناسب می­توانید هزینه­ها را کاهش دهید.

کالاهای وارداتی از چین به  چند دسته تقسیم می­شوند؟

محصولات وارداتی از کشور چین به دو گروه محصولات صنعتی و محصولات مصرفی دسته بندی می شوند. محصولات مصرفی کالاهایی هستند که شامل ابزار و مواد لازم برای مصرف شهروندان است اما محصولات صنعتی کالاهایی هستند که عمدتاً در صنایع صنعتی و تولیدی مورد نیاز هستند که برای خرید کالا از چین می­توانید به این نکته نیز توجه داشته باشید.

در بسته بندی و ارسال کالا چه فرایندی را طی کنیم تا سبب نیاز به حداقل سرمایه برای واردات از چین شود؟

از نظر انتخاب محصول سعی کنید محصولاتی را انتخاب کنید که بزرگتر از جعبه کفش نباشند. این امر باعث کاهش زمان بسته بندی و ارسال سفارش عمده شما و کاهش هزینه ها می شود همچنین بهتر است کالاهای خود را از چین از طریق دریا ارسال کنید تا با نازل ترین قیمت عملیات واردات کالا به کشور را انجام داده باشید.

جمع­ بندی

در این مقاله سعی کردیم تا به شما کمک کنیم بتوانید با حداقل سرمایه برای واردات از چین کالای خود را وارد کنید. همچنین کارهایی را که برای خرید کالا از چین نیاز است انجام دهید در این مقاله به طور کامل توضیح دادیم. شما اگر جزو تاجران و بازرگانانی هستید که این موضوع برای شما از اهمیت بسزایی برخوردار است، بهتر است قبل از انجام هر کاری، به دنبال یک شرکت حمل و نقل معتبر باشید و تمام مراحل را به آن بسپارید.

ما به شما شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس را پیشنهاد می­کنیم. کارشناسان این شرکت در زمینه، حمل و نقل، هزینه­ های حمل ونقل، ترخیص، ترانزیت و واردات از چین با سرمایه کم، آماده خدمات­رسانی به شما عزیزان است، شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در حوزه کاری خود با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل فرمایید.

5/5 - (1 امتیاز)
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *