معرفی-5-بازار-فروش-عمده-کالا-در-دبی

معرفی 5 بازار فروش عمده کالا در دبی

اشتراک گذاری :

واتساپ
تلگرام

آنچه در این مطلب میخوانید😃

مقدمه

بسیاری از افرادی که به کشور امارات متحده عربی سفر مینمایند، به قصد تفریح و بازدید از مراکز خرید دبی میباشد. اما افراد بسیاری نیز وجود دارند که تنها قصد تفریح و گشت و گذار در بازارهای عمده فروشی امارات را نداشته و علاوه بر آن جهت خرید های تجاری، این کشور را به عنوان مقصد اصلی خود انتخاب میکنند. در این محتوا به بازار فروش عمده کالا در دبی اشاره شده با ما همراه باشید.

از این رو لازم است تا نسبت به مهمترین مراکز خرید عمده از دبی آگاهی داشته باشند. از این رو در این مطلب از  شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس به بررسی بزرگترین بازارهای عمده فروشی در امارات خواهیم پرداخت . پس با ما همراه باشید.

معرفی بازار فروش عمده کالا در دبی

یکی از اصلی ترین دغدغه های افرادی که قصد خرید از مراکز خرید دبی را دارند ،مقرون به صرفه بودن قیمت کالا می باشد. در نتیجه در ادامه به مهمترین بازارهای عنده فروشی امارات میپردازیم.

شماره ۱ : اوت لت دبی

مرکز خرید اوت لت به عنوان بزرگترین و  مهمترین بازارهای عمده فروشی امارات به شمار می رود. در حال حاضر بیش از ۱۳۰۰ برند گوناگون در این مرکز خرید مشغول به فعالیت میباشند و یکی از اولین انتخاب های افرادی خواهد بود که قیمت و کیفیت برای آن ها مهم است.

خرید از مرکز خرید اوت لت دبی چه مزیت هایی دارد؟

علاوه بر تخفیفهای عادی و هفتگی که همواره در مراکز خرید دبی اعمال می گردد، در اوت لت با توجه به فصل های گوناگون و مناسبت ها می توانید از تخفیفهای چشمگیری برخوردار گردید، که میزان آن از حدود ۲۵ تا ۸۰ درصد متغیر خواهد بود.  تمام اجناس مصرفی در این مرکز خرید از قبیل لباس، کفش، انواع موبایل، لپ تاپ، کامپیوتر و بسیاری از وسایل دیگر موجود است.

لازم به ذکر است یکی از مشکاتی که ممکن است در هنگام خرید عمده از دبی با آن روبرو شوید شلوغ بودن مراکز خرید دبی در اواخر هفته میباشد. چراکه افراد از نقاط گوناگون شهر جهت تهیه مایحتاج وارد این بازارهای عمده فروشی امارات دبی میشوند.

یکی دیگر از نکات مورد توجه که در این مرکز خرید می توان پیدا نمود، مجموعه ای بزرگ از کالاهایی است که در فروشگاه های اصلی به هر علتی به فروش نرفته، از این رو محصولات قدیمی تر به این مرکز خرید ارسال می گردد و با قیمت های بسیار اقتصادی و مقرون به صرفه که روی آن قرار می گیرد و باعث میگردد هر خریداری وسوسه گردد، به فروش خواهد رسید .اگر صاحب کسب و کاری هستید و در اندیشه این موضوع هستید که برای شرکت  خود در ایران و یا دیگر نقاط جهان خریدهای با کیفیتی را  انجام دهید، حتما از بازارهای عمده فروشی امارات دیدن کنید.

لوکیشن اوت لت دبی کجاست؟

اگر حتی یکبار هم به شهر دبی سفر کرده باشید، خواهید دانست که بلوار العین یکی از مناطق اساسی و کلیدی در شهر دبی میباشد که جاذبه ها و مراکز خرید زیادی هم در آن نیز قرار گرفته است. اوت لت مال دبی نیز هم در این بلوار واقع شده است و فاصله چندانی با سایر جاهای دیدنی مشهور دبی ندارد

اوت لت دبی شامل چه امکاناتی میشود؟

بازار اوت لت که جهت خرید عمده از دبی به کار گرفته میشود، به علت متنوع بودن کالا بسیار زیادی که در آن قرار گرفته، میتوانید سوغاتی بسیار جذابی برای اقوام خود تهیه نماید.

در این مرکز خرید مجموعه های سرگرم کننده ای از انواع وسایل بازی برای کودکان در نظر گرفته شده است، تا آن ها در مراکز خرید دبی ، مشغول به بازی گردند و نگهبانانی نیز در ورودیهای هر درب قرار گرفته است تا امنیت فرزندان را فراهم نماید، بنابراین والدین میتوانند با خیالی آسوده  از مرکز خرید بازدید نمایند و خریدهای خود را انجام دهند.

باجه های خدمات مشتریان به عنوان یکی دیگر از قسمت های جذاب در نظر گرفته میشود که در محوطه ای قرار گرفته است و کارتهای تخفیف را به نام کارت پلاس اوت لت جهت خرید عمده از  دبی در اختیار بازدید کنندگان قرار میدهد، که می توانید با داشتن این کارت، تخفیف های بیشتری در خریدهای خود را به دست آورید. همچنین با توجه به بزرگی این مرکز خرید، جهت استراحت می توانید از انواع کافی شاپ ها و رستوران هایی که در آنجا واقع شده است، استفاده نماید و از این بابت مشکلی وجود نخواهد داشت.

شماره ۲ : دراگون

ارائه خدمات و برنامه های ساختاری که در اواخر قرن ۲۰ و اوایل قرن ۲۱ در دبی رخ داد، چینیها را  ترغیب کرد که بزرگترین و مهمترین مرکز خرید و بازار، جهت خرید عمده از دبی را در خارج از چین بسازند. این مرکز خرید یکی از از بازارهای عمده فروشی امارات است، برپا می گردد و چینیها این گونه محصولات خود را از آسیای شرق به خاورمیانه میرسانند. اژدها نماد چین میباشد و به همین امر نام این بازار عمده فروشی را اژدها نام نهادند. هنگامی که شما به این مرکز خرید بزرگ مراجعه نماید، در مقابل ورودی این بازار مجسمه سنگی از اژدهای بزرگ را مشاهده خواهید نمود.

ایده اولیه ساخت بزرگترین مرکز خرید عمده از دبی در اواخر قرن بیستم به جریان افتاد و خیلی سریع مقدمات جهت انجام این کار فراهم شد تا ساخت این مجموعه آغاز گردد. در سال ۲۰۰۲ این پروژه بزرگ به پایان رسید و بعد از چند سال یعنی در سال ۲۰۰۶ این مرکز خرید بزرگ کار خود را آغاز نمود.

نوع ساخت و معماری که برای این ساختمان بزرگ به کار گرفته شده است، متناسب با فرهنگ اصیل چین است، که نسبت به سایر بناهای موجود در دبی بسیار متفاوت و متمایز میباشد. شکل کلی ساختمان به شکل مارپیچی است که سر اژدها بر روی آن واقع گرفته است که به عنوان یکی از بزرگترین بازارهای عمده فروشی امارات نیز  در نظر گرفته میشود. اگر در ایران و کشورهای همسایه زندگی می نمایید و به مغازه های گوناگون شهر، جهت تهیه گوشی، تبلت، لپ تاپ و یا سایر محصولات الکترونیکی سرزده باشید، کالاها و اجناسی که در این فروشگاهها قرار خواهد داشت که عمدتا چینی است.

خرید از مرکز خرید دراگون چه مزیت هایی دارد؟

قیمت محصولاتی که در این بازارهای عمده فروشی امارات، عرضه میگردد بسیار مناسب و به صرفه است، و علاوه بر آن فروشندگان چینی به خریداران عمدهاز مراکز خرید دبی تخفیف های خوبی را ارائه خواهند داد.

با آغاز به کار شدن رسمی این مرکز خرید در سال ۲۰۰۶ هر روزه تعداد بسیار زیادی از مردمان محلی و گردشگران ایرانی، به این مرکز خرید مراجعه مینماینر و کالای مورد نیاز خود را تهیه می نمایند. برخلاف بسیاری از مراکز و سازمان های خرید مختلف که در آن، برندهای گوناگون جهان واقع گردیده است، در این مجموعه خرید همچنین استراتژی به کار گرفته نشده و تنها به حمایت از محصولات وطنی ساخته چین پرداخته شده است.

لوکیشن دراگون کجاست؟

دارگون و یا همان بازار چینی ها در جاده Al Awir دقیقا بعد از خروجی خیابان شیخ زاهد واقع گشته است.

دراگون شامل چه امکاناتی میشود؟

دراگون به عنوان یکی دیگر از فازهای مرکز خرید دراگون مالت دبی میباشد. طول مرکز خرید دراگون به وسعت ۱٫۲۰۰ کیلومتر میباشد و مساحت آن در حدود صدو پنجاه هزار متر مربع میباشد.  همچنین این مرکز خرید به هفت قسمت تقسیم شده میباشد و از چهار هزار فروشگاه گوناگون جهت خرید عمده از دبی تشکیل شده است، که در آن میتوانید انواع لوازم منزل، مبلمان، پوشاک و … را پیدا نماید. این مرکز خرید در سال های اخیر به عنوان یکی از بزرگترین بازار های عمده فروشی امارات در نظر گرفته شده است. دراگون از امکانات بسیار خوبی برخوردار است از جمله آن ها میتوان به امکانات تفریحی گوناگون، انواع کافی شاپ و انواع رستوران های گوناگون با غذاهای چینی و بین المللی و… اشاره نماییم.

شماره ۳ : دراگون مارت

خرید از مرکز خرید دراگون مارت چه مزیت هایی دارد؟

مانند بسیاری از فیلم های خوب که تهیه کنندگان و کارگردانها تصمیم می گیرند تا ادامه آن را بسازند، پس از تجربه موفقی که چینی ها در اولین بازارهای عمده فروشی امارات خود داشتند، تصمیم گرفتند تا مرکز خرید دوم را نیز تاسیس کنند.

این مرکز خرید که از یکی از اصلی ترین بازارهای عمده فروشی امارات به شمار می رود ، تنها یک کیلومتر با دارگون اول فاصله دارد. بنابراین اگر قصد دارید تا به قسمت از شهر سر بزنید، بهترین برنامه ریزی آن میباشد که از هر دوی آن ها بازدید نماید. فروش انواع وسایل الکترونیکی، انواع پوشاک مردان و زنان،انواع کیف، کفش و بسیاری از کالاهای دیگر که از چین است عمده فعالیت های این مرکز خرید بزرگ را تشکیل میدهند.

لوکیشن دراگون مارت  کجاست؟

اگر مقصد شما دراگون مارک دبی است میتوانید با مراجعه به این آدرس لوکیشن مورد نظر پیدا کنید. دارگون مارت دبی در منطقه اینترنشنال سیتی واقع در جاده الاویر یا راسالخور میباشد. همچنین ساعات کاری این مجموعه یکشنبه تا چهارشنبه  ساعت 10 صبح الی 10 شب میباشد.

دراگون مارت شامل چه امکاناتی میشود؟

در مرکز خرید دراگون مارت که به عنوان یکی از مراکز خرید دبی در نظر گرفته میشود، میتوانید اقسام و انواع گوناگون کالاها ، هر چه را که بخواهید و هرچیزی که به ذهنتان میرسد را با قیمت مناسب و به صرفه خریداری کنید و همچنین میتوان گفت این بازار بهترین بازار جهت خرید عمده از دبی برای ایرانیان میباشد. چرا که میتوانند با فروشندگان چینی چانه بزنید و تخفیف خوبی را از آنها بگیرید.

شماره ۴ : نایف

بازار نایف دبی به عنوان یکی از  قدیمی ترین بازارهای عمده فروشی امارت به شمار می رود و محل مناسبی برای تعداد زیادی از توریست ها و گردشگران محسوب میگردد.

خرید از مرکز خرید نایف چه مزیت هایی دارد؟

بازار نایف به عنوان یکی از مراکز خرید در دبی در نظر گرفته میشود که مرکزی مهم جهت خرید عمده  از دبی به شمار می رود. وجود رستورانهای بالا با غذاهای محبوب و عربی که در اطراف رستوران واقع گشته است، بسیاری از افراد را مجبور خواهد کرد تا حتماً از این بازار بسیار زیبا و دیدنی بازدید نمایند.

لوکیشن نایف کجاست؟

جهت رسیدن به بازار های نایف می توانید از خطوطی جهت حمل و نقل عمومی استفاده نماید.  آدرس بازار نایف در نزدیکی منطقه نایف، نزدیک به ایستگاه پلیس نایف قرار گرفته است.

نایف شامل چه امکاناتی میشود؟

نایف دبی به عنوان یکی از معروف ترین و قدیمی ترین بازارهای عمده فروشی امارات عمده می باشد، این بازار به عنوان مقصدی خوب برای بسیاری از تجار جهت خرید عمده از دبی در هنگام سفر به شهر دبی میباشد. در گذشته نام این بازار به نامم بازار باکس شناخته میشد که بعد از بازسازی آن در سال ۱۹۸۰ به بازار نایف تغییر عنوان داده است. در این بازار عمده فروشی، اقسام و انواع متنوع و بسیار زیادی از کالاها از جمله اقلامی مانند زعفران خوب ، انواع عود، انواع عطر، انواع ادویه و لباس های عربی میباشد .

شماره ۵ : بازار مرشد

اگر در دبی دلتان برای ایرانیان تنگ شده است و قصد  در مکانی باشید که هموطنان زیادی در آنجا حضور دارند، باید  حتما سری به بازار مرشد دبی بزنید. بازار مرشد به عنوان یکی از عمده فروشی های بزرگ دبی و مراکز خرید دبی که بسیاری از شرکت های آن متعلق به ایرانیان میباشد و در منطقه دیره قرار واقع شده است.

خرید از مرکز خرید مرشد چه مزیت هایی دارد؟

این بازار به عنوات یکی از بازارهای عمده فروشی امارات میباشد که تنها مختص به پوشاک و کفش نمییشود و افرادی که علاقه به خرید وسایل مانند انواع ابزارالات الکترونیکی دارند، بایستی به خیابان الفهیدی مراجعه نمایند چرا که هرچه که دلشان میخواهد در غرفه های این خیابان وجود دارد. این بازار بزرگ دارای خیابانهای بسیاری میباشد که در هر خیابان از آن اجناس مشابه و زیادی که مربوط به یکدیگر هستند را میتوانید مشاهده کنید. همچنین اگر با کودکان خود قصد دارید تا  از این بازار بازدید نماید، جای هیچ نوع نگرانی بابت امنیت و سرگرمی کودکان وجود نخواهو داشت ، چرا که مراکزی جهت تفریح کودکان و نوزادان در نظر گرفته شده است و می توانید کودکان را مدت ها در این مرکز قرار داده و به گشت و گذار در این بازار بسیار زیبا بپردازید.

لوکیشن مرشد کجاست؟

بازار مرشد امارات در محله شمال خور و منطقه دیره واقع شده  است. در نتیجه گر می خواهید به سرعت و بدون ایجاد هیچ دردسری به بازارهای مرشد برسید بهتر است از میدان جمال عبدالناظر شروع نماید. زمانی که ضلع غربی این میدان را ادامه دهید به خیابان سخیه خواهیم رسید که دارای چندین خیابان موازی با بازار مرشد میباشد .

مرشد شامل چه امکاناتی میشود؟

بازار مرشد را می توان به عنوان قدیمی ترین و نیز اصلی ترین بازار شهر دبی در نظر بگیرید ، این یکی از  بازارهای عمده فروشی امارات است که  اکثر کسبه آن ایرانی هستند در  میان مسافران ایرانی هم از استقبال بالایی برخوردار هستند . اگر به بازار مرشد سری بزنید از دیدن قیمتها تعجب خواهید نمود، چرا که قیمت  ها به حدی  رقابتی و ارزان است که امکان ندارد دست خالی از آن خارج گردید.

سوالات متداول

بهترین بازارهای عمده فروشی امارات کدامند؟

از بزرگترین بازارهای عمده فروش امارات می توان به بازار مرشد، بازار دراگون مارت، بازار دراگون، بازار نایف مواردی از این قبیل.

مهمترین مزیت خرید از بازارهای عمده فروشی امارات چیست ؟

مهمترین مزین خرید در این زمینه این مورد است که بازارهای دبی از کالاهای متنوع و مختلفی تشکیل شده اند و از قیمت بسیار مناسب و خوبی نیز برخوردارند.

بازار مرشد در چه منطقه ای واقع شده است؟

بازار مرشد در محله شمال خور و منطقه دیره واقع گشته است.

مهمترین مزایای بازار اوت لت دبی چیست؟

در این بازار تمام اجناس اعم از انواع موبایل، لپ تاپ، کامپیوتر و بسیار از اقلام دیگر موجود است و افراد میتوانند با قیمت بسیار مناسبی این کالاها را خریداری نمایند.

جمع بندی

بازدید از مراکز خرید دبی همواره به عنوان جذابیت های سفر به ویژه سفرهای خارجی به شمار می رود و بیشتر مسافران حداقل یک روز از زمان سفر خود را به بازدید کردن از مراکز خرید اختصاص خواهند داد . شهر دبی واقع در کشور امارات از مراکز خرید متنوعی تشکیل شده است ، که مسافران بر حسب بودجه و نیاز خود  میتوانند به آنها مراجعه میکنند.

از این رو اگر به دنبال خریدی با کیفیت و ارزان در امارات هستید، پیشنهاد میکنیم این مقاله را از سوی شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس با دقت بیشتری مطالعه نماید.در نتیجه در این مقاله تلاش کردیم چند نمونه از مشهورترین و بارزترین بازارهای خرید عمده از دبی را به شما معرفی نمایند تا بتوانید خریدی مقرون به صرفه و خوبی را در شهر زیبای دبی در کشور امارات متحده عربی تجربه کنید.

شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس میتواند در امورات نظیر حمل بار هوایی ، حمل بار زمینی، حمل بار دریایی و مواردی از این قبیل به شما کمک کند تا پس از خرید از بازارهای عمده فروشی امارات بتوانید به آسانی کالای خود را به محل کسب و کار خود انتقال دهید.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *