معرفی-5-بازار-فروش-عمده-کالا-در-دبی

معرفی 5 بازار فروش عمده کالا در دبی

اشتراک گذاری :

واتساپ
تلگرام

آنچه در این مطلب میخوانید😃

امروزه بسیاری از بازرگانان به دنبال خرید عمده محصولات خود هستند، به‌طوری‌که بتوانند این محصولات را از بهترین بازارها و باکیفیت و قیمت مناسب تهیه کنند. بازار فروش عمده کالا در دبی، یکی از اصلی‌ترین مکان‌هایی است که بیشتر  تاجران و بازدیدکنندگان برای خرید به این بازار مراجعه می‌کنند. به همین دلیل برای اینکه خریدی جذاب، مقرون‌به‌صرفه و بی‌نظیری را داشته باشیم، لازم است بهترین بازارهای دبی برای فروش عمده را بشناسیم. اما کدام مراکز، برای خرید عمده محصولات مناسب هستند؟

ازاین‌رو اگر قصد خرید عمده کالاها و محصولات را دارید به شما توصیه می‌کنیم این مقاله از شرکت ققنوس حمل را از دست ندهید. در این مقاله قصد داریم شما را با 5 مورد از بازار فروش عمده کالا در دبی، به همراه آدرس، مزایا و امکانات هر کدام آشنا کنیم. در نتیجه اگر می‌خواهید پر فروش‌ترین محصولات با تخفیفات ویژه را از بهترین بازارهای دبی خریداری کنید، با ما همراه باشید.

معرفی 5 بازار فروش عمده کالا در دبی

در شهر زیبا و بی‌نظیر دبی بازارهای زیادی وجود دارد که مردم در آن محصولات و کالاهای زیادی را با قیمت ارزان به فروش می‌رسانند. بازارهای عمده دبی، کالاهایی با قیمت‌های باورنکردنی را در اختیارتان قرار می‌دهد که در ادامه 5 بازار مهم برای فروش عمده کالا در دبی را به شما معرفی می‌کنیم.

مرکز خرید اوت لت دبی (Dubai outlet)

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که خرید را جزء مهمی از سفر خود می‌دانید؛ به شما توصیه می‌کنیم که حتماً در سفر خودتان از مرکز خرید اوت‌لت دبی دیدن کنید. در این مرکز خرید می‌توانید تمامی کالاهای موردنیاز از لباس، کیف و کفش گرفته تا جواهرات، کامپیوتر، لپ‌تاپ و… را تهیه کنید. این بازار یکی از بزرگ‌ترین بازارهای دبی است که در حال حاضر 1300 برند در آن فعالیت می‌کند و می‌تواند یک انتخاب مناسب برای خرید کالاهای با کیفیت و ارزان برای شما باشد. تمام مغازه‌ها در این مال، تخفیف‌های ویژه‌ای را به شما می‌دهند.

لوکیشن اوت‌لت دبی

یکی از اصلی‌ترین مناطق و بلوارهای شهر دبی، بلوار العین است که به دلیل مهم بودن این منطقه، مرکز خرید اوت‌لت دبی نیز در آن وجود دارد. این مرکز خرید فاصله زیادی با مراکز دیدنی و تفریحی دبی ندارد. به‌عنوان نمونه، فاصله اوت‌لت دبی تا پارک آبی آکواونچر تقریباً 40 کیلومتر و فاصله آن تا جنگل بارانی دبی حدود 23 کیلومتر است.

مزایای خرید از بازار اوت لت دبی                       

از مزایای خرید از بازار اوت لت دبی می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • ارائه تخفیف‌های 25 تا 80 درصدی در فصول مختلف سال
  • فروش انواع محصولات همانند پوشاک، کفش، لپ‌تاپ، موبایل، کامپیوتر، کفش و…
  • یافتن محصولات قدیمی با قیمت بسیار ارزان

امکانات اوت‌لت دبی

بازار اوت‌لت دبی به دلیل اینکه یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید در امارات هست امکانات مختلفی را برای شما در نظر گرفته که از جمله می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • بیش از 1300 نوع محصول در برندهای مختلف
  • مناسب‌ترین بازار برای خرید انواع سوغاتی
  • کیت‌های سرگرم‌کننده برای بچه‌ها
  • ارائه کارت‌های تخفیف
  • فودکورت 24 ساعته

مرکز خرید دراگون دبی (Dargoon Dubai)

اگر می‌خواهید لوازم آرایشی باکیفیت و مقرون‌به‌صرفه بخرید، به شما مرکز خرید دراگون را پیشنهاد می‌کنیم. دراگون مال، یکی از اصلی‌ترین بازار عمده‌فروشی در دبی  است که می‌توانید انواع لوازم آرایشی، کیف، کفش، لوازم‌خانگی، لوازم الکترونیکی و غیره را پیدا کنید. تمام محصولات در این بازار با قیمت مناسب به شما ارائه می‌شود و محال است که شما دست خالی از این بازار برگردید. نوع ساخت و معماری به کار رفته برای این بنای باشکوه مطابق با فرهنگ اصیل چینی است که بسیار متمایز و متفاوت از سایر بناهای دبی می‌باشد. به دلیل اینکه اژدها نماد کشور چین می‌باشد، این مرکز خرید را به نام دراگون، نام‌گذاری کردند.

لوکیشن دارگون دبی

دراگون امارت در جاده العویر نزدیک خیابان شیخ محمد بن زاید، در کنار شهر بین‌المللی واقع شده است. پس از 15 دقیقه رانندگی از فرودگاه دبی، به راحتی قابل دسترسی است. اگر در منطقه شارجه هستید، حدود 30 دقیقه با ماشین  فاصله دارد.

مزایای خرید از بازار دراگون دبی

از مزایای خرید از مرکز خرید دراگون مال، می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • ارائه محصولات با قیمت مناسب و مقرون‌به‌صرفه
  • ارائه تخفیف‌های منحصربه‌فرد به مشتریان
  • فروش بهترین برندهای جهانی از جمله محصولات ساخت چین

امکانات دارگون دبی

مرکز خرید دراگون یکی از مهم‌ترین بازارهای عمده‌فروشی در دبی به‌حساب می‌آید که به مساحت 150000 در شهر دبی واقع شده است. این مرکز خرید امکانات متنوعی از جمله، امکانات تفریحی، کافی شاپ، رستوران و… در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

مرکز خرید دراگون مارت دبی (Dragon Mart Dubai)

دراگون مارت یکی از بزرگ‌ترین مراکز فرهنگی و تجاری خاورمیانه، در شهرهای توسعه‌یافته جهان است. در این مرکز  خرید، مغازه‌هایی با تم سنتی شرقی قرار دارد. این بازار بزرگ عمده‌فروشی در دبی، به طور مستقیم برای عرضه محصولات از بازارهای چین، خاورمیانه و شمال آفریقا افتتاح شده است. این بازار در سال 1383 با هدف واردات و فروش محصولات چینی ساخته شد.

لوکیشن دراگون مارت دبی

مرکز خرید دراگون مارت در منطقه بین‌المللی الویر قرار دارد. ساعت‌های کاری این مرکز خرید روزهای یکشنبه تا چهارشنبه از 10 صبح تا 10 شب می‌باشد.

مزایای خرید از بازار دراگون مارت دبی

از مزیت خرید از بازار دراگون مارت دبی عبارت است از:

  • فاصله یک کیلومتر با مرکز خرید دراگون
  • خرید انواع محصولات چینی همانند وسایل الکترونیکی، پوشاک مردانه و زنانه، کیف، کفش و…
  • ماندگاری طولانی و باکیفیت محصولات
  • مقرون‌به‌صرفه بودن محصولات

امکانات دراگون مارت دبی

در مرکز خرید دراگون مارت که یکی از مراکز خرید دبی محسوب می‌شود، می‌توانید انواع و اقسام کالاها را، هر چه که بخواهید و هر چه به ذهنتان می‌رسد، با قیمتی مناسب و مقرون‌به‌صرفه بخرید و همچنین می‌توان گفت که این بازار بهترین بازاری است که ایرانیان عمدتاً در دبی خرید می‌کنند. چون می‌توانند با فروشندگان چینی مذاکره کنند و از آنها تخفیف خوبی بگیرند.

مرکز خرید نایف دبی (Naif Dubai)

یکی دیگر از بازارهای قدیمی امارات، بازار نایف دبی است. این بازار در منطقه نایف، یکی از قدیمی‌ترین مناطق دبی واقع شده است. اکثر ساکنان نایف از مهاجران جنوب آسیا هستند و از نظر جمعیت در بین سایر مناطق دبی رتبه دوم را دارد. میدان معروف جمال عبدالناصر در قسمت جنوب غربی نایف قرار دارد. بازار نایف دبی یکی از بهترین بازارهای دبی به‌حساب می‌آید که در آن می‌توانید محصولاتی از معروف‌ترین برندهای دنیا پیدا کنید. این بازار یکی از معروف‌ترین بازارهای دبی است و افراد زیادی برای خرید در دبی از بازار نایف دیدن می‌کنند.

لوکیشن نایف دبی

برای رفتن به بازارهای نایف می‌توانید از وسایل حمل‌ونقل عمومی استفاده کنید. آدرس بازار نایف در حوالی منطقه نایف، نزدیک کلانتری نایف واقع شده است.

مزایای خرید از بازار نایف دبی

خرید از بازار نایف دبی مزایا بسیار زیادی را برای شما به همراه دارد. این مزایا عبارت است از:

  • خرید عمده کالاها و محصولات
  • وجود بهترین رستوران‌ها با غذاهای عربی
  • زیبایی و شگفت‌انگیز بودن این مرکز خرید

امکانات نایف دبی

نایف دبی یکی از معروف‌ترین و قدیمی‌ترین بازارهای امارات متحده عربی است، این بازار مکانی عالی است که بسیاری از تاجران در هنگام رفتن به دبی می‌توانند از دبی به‌صورت عمده خرید کنند. نام این بازار پیش‌ازاین به بازار باکس معروف بود که پس از بازسازی در سال 1359 به بازار نایف تغییر نام داد و در این بازار انواع و اقسام محصولات از جمله زعفران مرغوب، انواع عود، انواع ادویه و لباس عربی یافت می‌شود.

مرکز خرید مرشد دبی (Murshid Dubai)

اگر دلتان برای ایرانی‌های دبی تنگ شده و می‌خواهید در جایی باشید که ایرانی‌های زیادی در آن حضور دارند، حتماً باید از بازار مرشد دبی دیدن کنید. بازار مرشد، یکی از مراکز خرید و عمده‌فروشی دبی است که بسیاری از آن متعلق به ایرانیان است و در منطقه دیره واقع شده است.

بازار مرشد دبی در سال 1949 تاسیس شد.. یکی از نکات جالب در مورد بازار مرشد که شاید ندانید، این است که بسیاری از مغازه های این بازار متعلق به ایرانیان است و همین نکته باعث محبوبیت آن در بین ایرانیان شده است. یکی دیگر از دلایل محبوبیت این بازار در بین ایرانیان، کیفیت ایرانی محصولات این بازار است. پس تا می‌توانید از قدم زدن در این بازار داخلی که هیچ شباهتی به بازارهای قدیمی ما ندارد، لذت ببرید و زندگی را تماشا کنید.

لوکیشن مرشد دبی

بازار مرشد اماراتی در شمال الخور و منطقه دیره واقع شده است؛ بنابراین اگر می‌خواهید سریع و بدون ایجاد مشکل به بازار مرشد برسید، بهتر است از میدان جمال عبد النظر شروع کنید. اگر در ضلع غربی این میدان ادامه دهید به خیابان السخیه می‌رسید که خیابان‌های متعددی به‌موازات بازار مرشد دارد.

مزایای خرید از بازار مرشد دبی

از مزیت‌های خرید از بازار مرشد دبی عبارت است از:

  • خرید انواع وسایل الکترونیکی
  • دارای انواع مراکز سرگرمی برای کودکان
  • اجناس ارزان‌قیمت و بسیار متنوع
  • وجود مجموعه‌ای از بازارهای متنوع

امکانات بازار مرشد دبی

این بازار از قدیمی‌ترین بازارهای دبی است که از امکانات بازار مرشد دبی می‌توانیم به طلافروشی‌های پر زرق‌وبرق، مغازه‌های ادویه، پارچه‌فروشی و مغازه‌های مناسب برای خرید سوغاتی اشاره کنیم.

آنچه در این مطلب خواندید…

اگر قصد سفر به شهر جذاب و توریستی دبی را دارید، بازدید از بازارهای عمده‌فروشی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. زیرا با این کار حس سفر به کشورهای مختلف را پیدا خواهید کرد. شما می‌توانید با خرید اجناس شگفت‌انگیز از مراکز خرید و بازارهای عمده‌فروشی دبی خریدی خاطر انگیز را برای خودتان رقم بزنید.

همچنین اگر قصد خرید از محصولات باکیفیت و منحصربه‌فرد امارات را دارید این مقاله از شرکت حمل‌ونقل بین‌المللی ققنوس حمل، کمک بسیار زیادی به شما می‌کند. در این مقاله 5 مورد از بازارهای عمده فروشی دبی را به شما معرفی کردیم. امیدواریم با مطالعه این مطالب بتوانید بهترین محصولات را از بهترین بازارها خرید کنید.

شرکت حمل‌ونقل بین‌المللی ققنوس حمل در زمینه حمل بار دریایی، حمل بار زمینی، حمل بار دریایی، حمل بار ته لنجی، حمل درب‌به‌درب کالا خدمات متنوعی را به شما ارائه می‌دهد. چنانچه سؤالی در این زمینه دارید، با تیم پشتیبانی ما تماس بگیرید.

سؤالات متداول

بزرگ‌ترین و اولین مرکز خرید در دبی کدام است؟

مرکز خرید اوت‌لت دبی، یکی از بزرگ‌ترین بازارهای امارات به‌حساب می‌آید که می‌توانید بیش از 1300 محصول از برندهای مختلف را تهیه کنید.

مرکز خرید دراگون در کجا قرار دارد؟

مرکز خرید دراگون در جاده الویر نزدیک خیابان بن زاید و در فاصله 15 دقیقه‌ای از فرودگاه دبی قرار دارد.

خرید از بازار مرشد دبی چه مزیت‌هایی را به همراه دارد؟

از مزیت‌های خرید از بازار مرشد می‌توانیم به خرید انواع وسایل الکترونیکی، وجود مکان‌های تفریحی و سرگرمی برای کودکان، خرید انواع اجناس با قیمت و کیفیت بسیار بالا اشاره کنیم.

مرکز خرید نایف چه امکاناتی را به مشتریان ارائه می‌دهد؟

از قدیمی‌ترین بازارهای دبی، نایف است که می‌توانید به‌صورت عمده محصولات از جمله زعفران، عود، ادویه، لباس عربی و… را خریداری کنید.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *