تمامی-نکات-مزایا-و-خدمات-انبارداری-در-مبدا

انبارداری در دبی / تمامی نکات مزایا و خدمات انبارداری در مبدا

اشتراک گذاری :

واتساپ
تلگرام

آنچه در این مطلب میخوانید😃

مقدمه

 شهر دبی واقع در کشور امارات به عنوان یکی از هدف های اصلی تجارت بازرگانان ایرانی شناخته شده است. بالا بودن کیفیت کالا و راحت بودن شرایط نقل و انتقال و هزینه پایین گمرک دبی جهت واردات از این شهر، سبب شده که بسیاری از بازرگانان و تجار به واردات کالا از دبی اقدام کنند.

یکی از مهم ترین عوامل موجود در تجارت از دبی، ارائه خدمات انبارداری در دبی می باشد. در واقع انبارداری در مبدا این شرایط را ایجاد می کند تا محصولات خریداری شده را در خود نگه دارد، تا در یک موقعیت مناسب به ایران فرستاده شوند. به طور کلی شهر دبی از لحاظ جغرافیایی بسیار نزدیک کشور می باشد که همین موضوع امکان تجارتی بدون دردسر را با کمک شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس برای تجار فراهم کرده است.

شهر دبی در این سال ها در زمینه تولیدات و صنعت بسیار پیشرفت چشمگیری داشته است. عرضه محصولات با کیفیت و متنوع باعث شده نظر بیشتر تجار جهت واردات کالا به این شهر جلب شود. در ادامه با مبحث تمامی نکات، مزایا و خدمات انبارداری در دبی شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس همراه ما باشید.

آشنایی با خدمات انبارداری در دبی

علاوه بر تولید کالاهای متنوع در شهر دبی و کشور امارات، امکان تهیه محصولات کشورهای دیگر نیز در این شهر وجود دارد. کشور ایران به علت وجود محدودیت ها و تحریم ها قادر به واردات مستقیم کالا از بعضی کشورها نیست. در این شرایط، شهر دبی می تواند همانند یک واسطه تجارت نمایان شود.

در این صورت محصولات بعد از ورود به شهر دبی به دست هموطنان خواهد رسید که در این شرایط به مکانی مناسب جهت انبار کردن کالا ها نیاز است. خدمات انبارداری در دبی شامل مواردی است که جهت جمع ‌آوری، نگهداری و بسته ‌بندی محموله ها صورت می گیرد. در واقع خدمات انبارداری در مبدا به این گونه می باشد که محصولات و لوازمی که جمع شده در یک فضای کاملا مطمئن گذاشته خواهند شد و مطابق میل تاجر، کالاهای خریداری شده به کشور هدف منتقل می شود.

 این کارها باید مطابق قوانین و مقرراتی که از پیش تعیین شده انجام شود. همچنین خدمات انبارداری در دبی باعث آسان شدن فرآیند ترخیص کالاها نیز می شود. که جهت دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید از کارشناسان شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس کمک بگیرید.

مراحل انبارداری در دبی

خدمات انبارداری در دبی نیز همانند دیگر مسائل مربوط به حوزه تجارت دارای مراحلی می باشد. در ادامه به مراحل انبارداری در مبدا شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس اشاره خواهیم کرد.

مرحله اول: پذیرش محصولات

در خدمات انبارداری در دبی، اولین قدم پذیرفتن کالا می باشد. بعد از این که از جانب شرکت مجوز های مورد نیاز صادر شد، امکان ورود محصول به انبار فراهم می شود. شما عزیزان به عنوان بازرگان باید اسناد و مدارک مربوط به محصول را به همراه درخواست خود برای ما ارسال کنید. در طی این مرحله محصول مورد نظر شما وارد انبار مخصوص می شود و روی آن کلیه کنترل های امنیتی صورت می گیرد.

در واقع بعد از ورود محصول به فضای انبار، توسط مسئولین انبار بررسی های لازم انجام می شود و از لحاظ تعداد و شکل مورد بازرسی کامل قرار خواهند گرفت. در صورت عدم مغایرت تعداد محصول با لیست آن، محصول خریداری شده به انبار مورد نظر انتقال خواهد یافت و مکانی مناسب برای انبار کردن آن تعیین می شود.

مرحله دوم: انبار کردن محصولات

یکی دیگر از مراحل انبارداری در مبدا این است که بعد از تعیین مکان جای گیری محصولات با توجه به نوع آن، مکان مشخص شده در سامانه مدیریت انبار ثبت می شود. سپس در این مرحله رسید انبارداری تحویل مالک بار و یا نماینده وی داده خواهد شد.

مرحله سوم: تجمیع محصولات برای خروج از انبار

در این مرحله از خدمات انبارداری در دبی، بعد از فرا رسیدن زمان ترخیص کالا، با درخواست مالک آن فرآیند خروج کالا از انبار انجام خواهد شد. در این مرحله محصولات مورد نظر در مناسب ترین شرایط بارگیری خواهد شد و به مکان مورد نظر برای تحویل به کشتی یا هواپیما انتقال داده می شود.

مرحله چهارم: خدمات بسته بندی محصولات

در این مرحله از خدمات انبارداری در دبی اگر مالک کالا درخواست داشته باشد، امکان ارائه خدمات بسته‌ بندی برای کالاها وجود دارد. ممکن است تاجری تمایل داشته باشد محصولات خریداری شده خود را با لوگو و آرم شرکت مربوط به خود وارد کند و یا نخواهد با بسته بندی اصلی، محصولات خود را درون بارگنج قرار دهد. در اینجا خدمات بسته بندی انبارداری در مبدا بسیار مفید است.

به چه دلایلی دریافت خدمات انبارداری در شهر امارات ضرورت دارد؟

برای انجام بیشتر تجارت های بازرگانان، دبی نقش بسیار مهمی ایفا می کند. کشورهای دیگری مانند کره جنوبی، چین و دیگر کشورهای حاشیه خلیج‌ فارس تجارت ‌های خارجی خود را در این شهر انجام می دهند. به همین دلیل خدمات انبارداری در دبی یک مسئله بسیار مهم به حساب می آید.

همچنین شهر دبی با توجه به سودی که برای تجار ایرانی هنگام واردات کالا دارد، نظر بسیاری از آن ها را به خود جلب کرده است. بنابراین بعد از انجام فرآیند واردات و تهیه کالاهای وارداتی باید آن ها را در انبار نگه داری کرد تا در فرصت مناسب به کشور هدف فرستاده شوند. به‌ همین منظور خدمات انبارداری در مبدا به عنوان یکی از قسمت های مهم واردات از این شهر به حساب می آید.

 یکی از مهم ترین عوامل در واردات از این شهر، داشتن انبار ویژه و اختصاصی می باشد. با این اوصاف شما عزیزان می ‌توانید اقلام خریداری شده را در این انبارها جای داده تا از امنیت کافی برخوردار باشند. یکی دیگر از دلایل ضرورت ارائه خدمات انبارداری در دبی این است که گاهی اوقات این امکان وجود دارد که بین تولید و مصرف محصولات مدتی طول بکشد، در این صورت نیاز است که در این فاصله زمانی، کالاها در انبار نگه داشته شوند.

یکی دیگر از علت های ضرورت انبارداری در مبدا، داشتن فضایی برای محصولات مازاد می باشد. بعضی از محصولات ممکن است کمتر در بازار تقاضا شوند که در این صورت لازم است در انبار گذاشته شوند. تغییرات قیمت از دیگر عوامل مهم ارائه خدمات انبارداری در دبی به حساب می آید.

گاهی اوقات ثابت نبودن قیمت سبب می شود تاجر برای این که دچار ضرر نشود و در زمان مناسب کالا را توزیع کند به انبار احتیاج پیدا کند. همچنین محصولاتی که در محل نامناسب فاسد خواهند شد یا دچار مشکل می شوند نیاز است در انبار گذاشته شوند. ناگفته نماند کالاهای گذاشته شده در انبار بیمه خواهند شد و در صورت بروز مشکل می‌ توان درخواست دریافت خسارت از بیمه کرد.

ویژگی های یک انبار مناسب

به دلیل اهمیت خدمات انبارداری در دبی، این نکته بسیار مهم است که انبار انتخاب شده از امنیت کامل برخوردار باشد. همان طور که این انبارها، جهت حفظ و نگهداری کالاها به کار برده می شوند، بنابراین باید از امکانات کافی جهت مواظبت از محصولات برخوردار باشد. برای انبارداری در مبدا وجود یک انباردار متعهد بسیار مهم است‌.

به طور کلی یک انبار مناسب باید دارای سیستم اطفای حریق باشد تا در صورت بروز سوانح آتش ‌سوزی از آن استفاده شود. یک انبار خوب باید گنجایش کافی برای قرار دادن محصولات در خود را داشته باشد. در صورت کم بودن فضای انبار این امکان وجود دارد که محصولات دچار آسیب و خسارت شوند؛ بدین منظور مناسب بودن فضای داخلی انبار بسیار حائز اهمیت است.

همچنین برای محصولاتی که حساس به تغییر دما هستند، لازم است انبار از سیستم دما و تهویه مناسب برخوردار باشد. باید توجه داشت که انبارها به دوربین ‌های مدار بسته و مجهز باشند. یقینا هر تاجری تمایل دارد مرسوله اش در شرایط مناسب و با کیفیت بالا نگهداری شود، بنابراین شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس به عنوان یکی از بهترین ارائه‌ دهندگان خدمات انبارداری در دبی، با خدمات پرسرعت، انعطاف ‌پذیر و کارآمد، در پی کمک به شما عزیزان است. شرکت ما خدمات و سرویس انبارداری در مبدا را با قیمت های رقابتی و انعطاف ‌پذیر در اختیار شما عزیزان قرار خواهد داد.

خدمات انبارداری در دبی شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس

شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس با سال ها تجربه در حوزه ارائه خدمات حمل و نقل بین المللی آمادگی دارد تا در کلیه مراحل واردات کالا از کشور امارات، به ویژه خدمات انبارداری در دبی در کنار تجار و بازرگانان هموطن خود باشد. در ادامه به صورت خلاصه، بعضی از ویژگی های شرکت در حوزه انبارداری در مبدا را مشاهده خواهید کرد.

  • ارائه خدمات انبارداری در دبی بدون محدودیت گنجایش
  • انجام کلیه مراحل انبارداری
  • مجهز بودن کلیه انبارها به پیشرفته‌ ترین سیستم های اطفا حریق
  • امنیت بالای انبارها
  • نظارت در شبانه روز
  • کنترل با دوربین مداربسته به صورت 24 ساعته
  • در صورت نیاز ارسال کالاها در سریع ترین زمان ممکن
  • امکان انتقال کالا به کشور به روش های هوایی، دریایی و اکسپرس

شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس با داشتن انبارهای مناسب در دبی، آماده است تا خدمات انبارداری در دبی را به شکل ویژه انجام دهد.

مزایای استفاده از خدمات انبارداری شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس

بدون شک هر شخصی که به عنوان تاجر در زمینه واردات و صادرات فعالیت دارد، به خدمات انبارداری در دبی احتیاج پیدا خواهد کرد. در این حالت بیشتر شرکت ها پیش از آغاز تجارت خود، برای دریافت راهنمایی های لازم اقدام خواهند کرد. شما عزیزان هم می ‌توانید با شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس تماس گرفته و نسبت به دریافت مشاوره در حوزه انبارداری در مبدا اقدامات لازم را انجام دهید.

بیشتر اوقات افرادی به علت عدم اطلاعات لازم در حوزه انبارداری در دبی، در فرآیند تجارت خود با مشکل روبه رو خواهند شد. پیشنهاد ما این است پیش از ایجاد هر گونه مشکلی از مشاوره رایگان کارشناسان ما بهره مند شوید. انبارداری یک موضوع تخصصی می باشد که به دانش و تجربه  کافی  نیاز دارد. در زیر بعضی از مزایا و ویژگی ‌های انبار‌های شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس در دبی ذکر شده است :

  • امکان پر کردن ظروف جهت بسته بندی
  • امکان بسته ‌بندی به صورت دلخواه، ارسال و عرضه مرسوله در مقصد
  • پالت ‌سازی مخصوص جهت پیشگیری از خسارت
  • خدمات برچسب زدن
  • اقدامات لازم جهت کنترل آفات
  • گزارش عملکرد
  • اسکن بارکد
  • شمارش دوره‌ ای محصولات
  • نظارت بر تاریخ تولید و تاریخ انقضا اقلام غذایی
  • مشاوره و برنامه ‌ریزی

سوالات متداول

خدمات انبارداری در امارات شامل چه مراحلی می شود؟

خدمات انبارداری  همانند دیگر موارد مربوط به حوزه تجارت دارای مراحلی است که هر تاجر یا بازرگانی باید از کلیه آن ها اطلاع داشته باشد. به طور کلی مراحل انبارداری شامل پذیرش محصولات،  انبار کردن محصولات،  تجمیع محصولات برای خروج از انبار و خدمات بسته بندی محصولات می باشد.

چگونه می توان از خدمات انبارداری در دبی استفاده نمود؟

عزیزانی که به خدمات انبارداری در مبدا (دبی) احتیاج دارند می توانند پس از تماس با شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس و انجام هماهنگی های لازم، بار خود را تحویل شرکت داده تا به انبار اختصاصی شرکت  انتقال داده شوند.

یک انبار مناسب باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

یکی از مسائل مهم در زمینه تجارت خدمات انبارداری است. در واقع یک انبار تخصصی باید از امکانات لازم برخوردار باشد، این امکانات شامل انباردار متعهد، سیستم اطفای حریق، دوربین مدار بسته و سیستم تهویه مناسب و … می باشد.

استفاده از خدمات انبارداری در مبدا شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس چه مزایایی دارد؟

از مزایای استفاده از خدمات شرکت می توان به امکان پر کردن ظروف جهت بسته بندی، امکان بسته ‌بندی به صورت دلخواه، ارسال و عرضه مرسوله در مقصد، پالت ‌سازی مخصوص جهت پیشگیری از خسارت، خدمات برچسب زدن، اقدامات لازم جهت کنترل آفات، گزارش عملکرد ، اسکن بارکد، شمارش دوره‌ ای محصولات، نظارت بر تاریخ تولید و تاریخ انقضا اقلام غذایی و مشاوره و برنامه ‌ریزی اشاره کرد.

جمع بندی

در این مقاله از شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس درباره ی خدمات انبارداری در دبی اطلاعاتی در اختیار شما عزیزان قرار داده شد. همان‌ طور که گفته شد، انبارها مکان بسیار مناسبی جهت جمع ‌آوری، نگهداری و طبقه‌ بندی محصولات می باشند و در فرآیند واردات کالا نقش بسیار مهمی ایفا می کنند. برای این که محصولات سالم بمانند و از امنیت کامل برخوردار باشند باید از خدمات انبارداری در مبدا استفاده شود. زمان عرضه کالا در بازار، ثابت نبودن قیمت ها، امنیت کالاهای فاسد شدنی و قابل اشتعال بودن بعضی از کالاها، از دلایل نگهداری کالاها در انبار دبی می باشد.

شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس با داشتن سال ها تجربه در زمینه واردات و صادرات، به جز خدمات گوناگونی که جهت تهیه محصولات از دبی انجام می دهد، با انتخاب انبارهای ویژه و مناسب در شهر دبی سبب محفوظ ماندن مرسولات از هرگونه حادثه خواهد شد. شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس علاوه بر انبارداری در مبدا (دبی، انگلیس، ترکیه)، در زمینه های مختلفی همچون پست اکسپرس، حمل بار ته لنجی ، حمل درب به درب آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز می باشد، جهت دریافت مشاوره می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *