انبارداری-در-انگلیستمامی-نکات،-مزایا-و-خدمات-انبارداری-در-مبدا

انبارداری در انگلیس / تمامی نکات، مزایا و خدمات انبارداری در مبدا

اشتراک گذاری :

واتساپ
تلگرام

آنچه در این مطلب میخوانید😃

مقدمه

در کشور انگلستان یکی از مسائل بسیار مهم جهت نگهداری محصولات برای فروش یا عرضه مسئله انبارداری کالا می باشد. هر فردی در کسب و کارهای گوناگون به انبار ها احتیاج پیدا می کند، تا بتواند کالاهای خود را پیش از ارسال به شکل عمده، در آن قرار دهد. از آن جا که انگلیس یکی از بزرگ ترین کشورهای صادر کننده در جهان است، همین امر سبب می‌ شود تا بازرگانان و تجار به خدمات انبارداری در انگلیس نیاز پیدا کنند.

به همین منظور شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس به عنوان یک شرکت بازرگانی بین المللی، تمام خدمات انبارداری در انگلیس را برای مشتریان خود ارائه می دهند. در ادامه، ما درباره خدمات انبارداری جهت حمل بار از انگلیس، نکات مهم، مزایا و… صحبت خواهیم کرد، پس بهتر است در این راستا با شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس همراه باشید.

آشنایی با خدمات انبارداری در انگلیس

خدمات انبارداری در انگلیس به منظور نگهداری محصولات در یک فضای مناسب پیش از فروش کالا یا توزیع آن می باشد. درحالت کلی انبارها با رعایت اصول ایمنی کالاها را در خود نگهداری و از آن ها مراقبت می کنند. در واقع خدمات انبارداری در حمل بار از انگلیس ردیابی مکان یک محصول، زمان رسیدن بار، مدتی که محصول در آنجا بوده و … را راحت تر می ‌کند.

خدمات انبارداری در انگلیس توسط شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس شامل نگهداری مرسولات تجار و دیگر افراد با شرایط مناسب تا زمان حمل بار از انگلیس به دیگر کشورها همچون امارات و ایران می باشد. مثلا خیلی از شغل های مرتبط با تجارت الکترونیک کالا را به شکل عمده از فروشندگان خود خریداری خواهند کرد که لازم است تا زمان حمل بار از انگلیس در انبار گذاشته شوند. به طور کلی تجارت الکترونیک سبب توسعه صنعت انبارداری شده است.

طی ده سال گذشته خدمات انبارداری در انگلیس چند برابر شده، چون که مشاغل در سراسر دنیا سرمایه‌گذاری فراوانی در زنجیره تامین خود دارند تا محصولات را در کمترین زمان و با ایمنی بیشتر به دست مصرف‌کنندگان برسانند.

بسیاری از اقلام پزشکی، دارویی، خدماتی، صنعتی، ماشین آلات و… توسط تجار و بازرگانان از کشور انگلستان به دبی و ایران صادر خواهند شد. در مسئله حمل بار از انگلیس دقت داشته باشید که خدمات انبارداری در انگلیس شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس امکان نگهداری، بسته ‌بندی، برچسب گذاری، بارگیری اختصاصی و… را به تمامی مشتریان عزیز خواهد داد.

مراحل انبارداری در کشور انگلستان

همان طور که پیش تر نیز گفته شد، هنگام حمل بار از انگلیس مسئله انبارداری پیشرفته باید مطابق استانداردهای جهانی صورت بگیرد. به طور کلی بعضی از مراحل انبارداری در انگلیس توسط شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس شامل موارد زیر است:

مرحله اول: هماهنگی برای دریافت خدمات انبارداری در انگلیس

در مسئله انبارداری مهم ترین بخش داشتن فضای کافی برای نگهداری کالا تا زمان حمل بار از انگلیس است. موقعی که برای انبار کردن یک مرسوله درخواست داده می ‌شود، مسئولین موظف هستند برای جاهایی که قرار است محصولاتی در آن نگهداری شوند برنامه ‌ریزی کاملی داشته باشند تا بتوانند از فضای موجود بیشترین استفاده را داشته باشند که در این صورت می توان از خدمات انبارداری در انگلیس شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس استفاده کرد.

مرحله دوم: دریافت مرسولات ورودی

زمانی که محصولات به انبار می ‌رسند، مسئولین موظف به دریافت محصولات هستند و باید با حساسیت بالا و دقت کافی آن ‌ها را جهت پردازش به مکان مورد نظر منتقل کنند.

مرحله سوم: ردیابی موجودی

از آن جایی که انواع مرسولات به طور مکرر در حال ورود و خروج از انبار هستند، لازم است در سیستم مدیریت موجودی انبار ثبت شوند تا امکان این که قابل ردیابی باشند، وجود داشته باشد و بتوان برنامه ریزی لازم جهت تغییرات در آینده را انجام داد.

مرحله چهارم: ذخیره ‌سازی مرسوله

در این مرحله از خدمات انبارداری در انگلیس باید پس از دریافت و پردازش مرسوله، کالاها در مکان تعیین شده در انبار قرار بگیرند. این بخش می‌تواند شامل جای گذاری محصولات در باکس ‌ها یا پالت‌ ها و بعد از آن استفاده از لیفتراک جهت حمل آن ‌ها به فضای نگهداری مناسب باشد.

مرحله پنجم: کنترل آب و هوا

در حمل بار از انگلیس با توجه به نوع و جنس کالاها، این امکان وجود دارد عواملی همچون دما، رطوبت یا فشار به ثابت شدن نیاز داشته باشند. مثلا لازم است اقلام منجمد در مکانی که دارای دمای زیر صفر است نگهداری شوند. این شرایط و لازمه ها ضمانت می‌کند که محصولات مشتریان در بهترین شرایط دمایی نگه داشته می شوند.

مرحله ششم: سازماندهی دوباره

با ورود کالاهای جدید، ممکن است نیاز باشد اقلام داخل انبار جا به جا شوند. تا این اطمینان خاطر به وجود بیاید که از کلیه فضای انبار استفاده می شود. در این مرحله از خدمات انبارداری در انگلیس باید هر گونه تغییر در سیستم ‌های مدیریت موجودی ردیابی و به روزآوری شوند.

مرحله هفتم: ثبت تغییرات درخواست شده مشتری

بعضی اوقات این امکان وجود دارد که مشتریان خواستار تغییر در بسته ‌بندی، برچسب گذاری و چیدمان کالاها در بارگنج باشند. که در این صورت افراد مسئول در این قسمت باید درخواست مشتری را  اجرایی کنند.

مرحله هشتم: نقل و انتقال و خروج کالا از انبار

در انتها، هنگامی که کالاها جهت حمل بار از انگلیس خارج می شوند، باید مجددا مورد بازیابی، پردازش، بسته‌بندی و بارگیری قرار بگیرند و بعد مرسوله به مقصد مورد نظر فرستاده شوند.

دلایل اهمیت انبارداری برای بازرگانان ایرانی در انگلیس

همان طور که قبلا هم گفته شد در بحث حمل بار از انگلیس مسئله انبارداری جهت تولید و توزیع کالاها از اهمیت ویژه ای برخوردار است. بعضی از عوامل که اهمیت استفاده از خدمات انبارداری در انگلیس را توجیح می‌کند شامل رقابت ‌پذیری هزینه، کاهش موانع تعرفه ‌ای، صرفه‌ جویی در زمان و فاصله عرضه، هزینه پایین نیروی کار می باشد. به همین منظور دلایل متعدد اهمیت خدمات انبارداری در انگلیس برای تجار و بازرگانان شامل موارد زیراست:

  • مقررات ایمنی و بهداشت
  • عدم نیاز به خرید تجهیزات
  • موانع زبان گفتار
  • قوانین بین ‌المللی کار
  • قوانین مالیاتی بین ‌المللی
  • کار با شرکت متخصص
  • مسئولیت بین ‌المللی کالا

مزایای انبارداری در کشور انگلستان

خدمات انبارداری در انگلیس علاوه بر نگهداری و مراقبت از مرسولات مشتریان، دارای مزایای دیگری نیز می باشد که شاید هنگام حمل بار از انگلیس در ابتدا نامشخص باشد. این موارد شامل گزینه‌ های زیر می باشد:

آنالیز و بررسی مقدار موجودی محصول

 اطلاع داشتن از موجودی خود و این که چه مقدار از آن انتقال داده شده بدین معناست که مشتریان عزیز می توانند برای برنامه های آتی خود با دقت بیشتری برنامه‌ ریزی کنند.

کاهش قیمت های نهایی

 با شرایطی که در خدمات انبارداری در انگلیس وجود دارد، مشتریان عزیز می توانند از زمان کافی جهت برنامه ریزی به منظور پایین آوردن هزینه ‌های تمام شده خود برخوردار باشند. علاوه بر این چون که مرسولات در مکانی با ایمنی کامل نگه داشته می شوند، می توان صبر کرد در موقعیتی مناسب مرسوله را روانه بازار کرد.

محافظت از محصولات

برخورداری از انباری که با نیاز‌های مرسولات مشتریان متناسب باشد جهت یک تجارت و حمل بار از انگلیس و دیگر کشورهای اروپایی بسیار مهم است. مشتریانی که محصولات آسیب پذیر و فاسد شدنی دارند، باید مطمئن شوند که مرسولات در انباری که دارای تجهیزات لازم هستند نگه داشته شوند.

تسریع در نقل و انتقال محصول

خدمات انبارداری در انگلیس این امکان را ایجاد خواهد کرد تا مرسولات مشتریان در شرایط مناسب و در سریعترین زمان بارگیری و انتقال داده شوند.

انباردار و شرکت انبارداری چه وظایفی دارند؟

در خدمات انبارداری در انگلیس، انباردار وظایف متعددی دارد. به طورکلی انباردار از راه نگهداری کالا با ایمنی بالا با حذف دامنه تلفات، خسارات و سرقت از مرسولات مراقبت می‌کند. بازرگانان هنگام حمل بار از انگلیس محصولات را از پیش ذخیره خواهند کرد و مطابق نیاز در بازار‌های جهانی می فروشند؛ چون این امکان وجود دارد بین زمان تولید یا واردات و زمان مصرف وقفه ای وجود داشته باشد.

از وظایف شرکت انبارداری نیز هماهنگ کردن الگو‌های تقاضا و توزیع بین تولیدکنندگان و مشتریان می باشد. انجام زنجیره تامین تجارت جهت تحویل جهانی کالاها کاری پیچیده و سخت است. این مسئله سبب یکسان ‌شدن بین تقاضا و عرضه خواهد شد، چون در این بین می توان کالاهایی که متقاضی کمتری دارند را از چرخه عرضه خارج و در انبار‌ها نگهداری کرد.

همچنین از دیگر وظایف شرکت های انباردار می توان به مرتب ‌سازی، بسته ‌بندی، برچسب‌گذاری و نگهداری محصولات تا موقع نیاز به آن ها اشاره کرد. در واقع محصولات موجود در انبار‌ها نقش امنیت جهت استفاده از منابع مالی بانک‌ها ایفا می کنند؛ چون که در استاندارد‌های حسابداری، جز دارایی های جاری به حساب می آیند.

به طور معمول بانک ‌ها قبض های انبارداری را به عنوان ضمانتی جهت تامین مالی به بازرگانان و تجار برای تامین نیاز‌های سرمایه در گردش خود حساب می کنند. انباردار باید با مدیریت و تکنولوژی مدرن توان این را داشته باشد به بهترین شکل از محصولات انبار شده نگهداری کند. به همین منظور در شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس خدمات انباردارداری در انگلیس و دیگر کشورها با کمترین هزینه به مشتریان عزیز ارائه داده می شود.

سوالات متداول

خدمات انبارداری در انگلیس شامل چند مرحله می باشد؟

همان طور که در این مطلب گفته شد برای استفاده از خدمات انبارداری در کشورهای مختلف باید مراحلی را طی کرد که شامل هماهنگی برای دریافت خدمات انبارداری، دریافت مرسولات ورودی، ردیابی موجودی، ذخیره سازی مرسوله، کنترل آب و هوا، سازماندهی دوباره، ثبت تغییرات درخواست شده مشتری و نقل و انتقالات و خروج کالا از انبار می باشد.

استفاده از خدمات انبارداری چه مزیت هایی دارد؟

استفاده از انبارداری علاوه بر نگهداری و مراقبت از مرسولات مشتریان، دارای مزایای همچون آنالیز و بررسی مقدار موجودی محصول، کاهش قیمت های نهایی، محافظت از محصولات و تسریع در نقل و انتقال محصول می باشد که این موارد باعث شده تجار و بازرگانان بیشتر از این خدمات استفاده کنند.

شرکت انبارداری چه وظایفی را بر عهده دارد؟

هنگام حمل بار از انگلیس و دیگر کشورها هر شرکت انبارداری وظایفی را بر عهده دارد که در این بین می توان به هماهنگ کردن الگو‌های تقاضا و توزیع بین تولیدکنندگان و مشتریان، مرتب ‌سازی، بسته ‌بندی، برچسب‌گذاری و نگهداری محصولات تا موقع نیاز به آن ها اشاره کرد.

چرا بهتر است از خدمات انبارداری شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس استفاده کنیم؟

شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس با سال ها سابقه در زمینه های مختلفی همچون انبارداری و حمل و نقل بین المللی، بهترین شرایط را با حداقل هزینه برای مشتریان فراهم خواهد کرد. شرکت ما در تلاش است تا با دانش خود در حوزه تجارت های بین المللی، تجارت را برای مشتریان راحت تر کند. بنابراین شما عزیزان  می‌توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و از خدمات شرکت بهره مند شوید.

جمع بندی

شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس با به کارگیری مدرن ترین سیستم های انبارداری و داشتن تیم متخصص، محصولات شما عزیزان را تا موقع حمل و ترخیص نگه خواهد داشت. بنابراین عزیزانی که به دنبال همکاری با یک شرکت معتبر هستند، شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس بهترین گزینه می باشد.

به طور کلی شرکت ما با چندین سال سابقه فعالیت در زمینه تجارت، انبارداری و نقل و انتقالات بین المللی، مناسب ترین شرایط را با پایین ترین میزان قیمت برای مشتریان خود فراهم می کند. شرکت ما در تلاش است تا با دانش خود در حوزه حمل بار از انگلیس، ترکیه، امارات، چین و … تجارت شما عزیزان را راحت تر و با نازلترین قیمت به سرانجام برساند. بنابراین شما عزیزان در هر زمان که تمایل دارید می ‌توانید با کارشناسان شرکت تماس گرفته و از مشاوره رایگان در زمینه خدمات انبارداری در انگلیس استفاده کنید.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *