آموزش-0-تا-100-ارسال-بار-به-گرجستان

آموزش 0 تا 100 ارسال بار به گرجستان / هرآنچه که لازم است بدانید!

اشتراک گذاری :

واتساپ
تلگرام

آنچه در این مطلب میخوانید😃

مقدمه

یکی از کشورهایی که میزبان شما بازرگانان برای ارسال بار است، گرجستان می باشد. گرجستان یکی از کشورهای همسایه با غرب آسیا و شرق اروپا است و به دنبال به رسمیت شناخته شدن به عنوان عضو اتحادیه اروپا می باشد. بنابراین اکثر تاجران از ارسال بار به گرجستان استفاده می کنند.

بنابراین حمل بار از ایران به گرجستان، نیاز به مدارک و شرایط خاصی است که در ادامه آن را بررسی می کنیم. بهتر است این نکته را هم توجه کنید که برای حمل بار به گرجستان، همانند حمل بار به سایر شهرها و کشورها، نیاز به پرداخت هزینه ارسال بار است که در ادامه شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس عواملی که در این هزینه تاثیرگذار هستند را خدمت شما عزیزان توضیح خواهد داد.

چگونگی ارسال بار به گرجستان

ارسال بار به گرجستان با خودروهای مخصوص انجام می شود. این اقدام با مجهزترین امکانات صورت می گیرد تا رانندگان مجرب بتوانند بار را ارسال کرده و با امکانات ویژه کالاهای مورد درخواست مشتریان را حمل کنند. ارسال کالاهای مهم به گرجستان با کامیون های کوچک و کامیون های بزرگ برای تحویل کالاهای مهم استفاده می شود.

در چگونگی ارسال بار به گرجستان باید دقت زیادی داشته باشید؛ زیرا کمترین اشتباه ممکن است آسیب های فراوانی را به بار شما هنگام حمل بار از ایران به گرجستان وارد کند. اما مهترین کاری که باید قبل از ارسال بار به گرجستان انجام دهید، دریافت مشاوره از یک شرکت حمل و نقل معتبر است. دریافت مشاوره از شرکت حمل و نقل، فرایند حمل بار به گرجستان را برایتان تسهیل می کند. همچنین این شرکت ها، امنیت را برای کالای شما تضمین می کنند.

 لازم به ذکر است هیچ مرکزی حمل بار به گرجستان را انجام نمی دهد و این فعالیت فقط توسط شرکت هایی با مهارت و تخصص کافی انجام می شود. همچنین در این مورد داشتن مجوزهای بین المللی باربری از مراکز مربوطه بسیار حائز اهمیت است. شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس، تمامی این خدمات را با تجربه عالی ارائه می دهد.  

مدارک لازم جهت حمل بار به گرجستان

گرجستان دقیقاً بین دریای مازندران و دریای سیاه واقع شده است. پایتخت این کشور شهر زیبای تفلیس است. لازم به ذکر است که هدف اصلی گرجستان داشتن موقعیت مناسب در بنادر پوتی و باتومی است. شما اگر بخواهید کالایی را به کشورهای دیگر جابه جا کنید، نیاز است یکسری مدارک را تهیه و به همراه داشته باشید.

داشتن این مدارک به صورت کامل، این امکان را برای شما ایجاد می کند که در طول سفر، مشکلی برای جا به جایی بار ایجاد نشود. برای دریافت اطلاعات در رابطه با مدارکی که باید برای حمل بار از ایران به گرجستان به همراه داشته باشید می توانید با کارشناسان شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس در تماس باشید. در حالت کلی برای ارسال بار به گرجستان داشتن یک سری مدارک الزامی است که شامل:

  • اصل پاسپورت فرستنده و گیرنده
  • اصل کارت ملی فرستنده و گیرنده
  • آدرس کامل فرستنده و گیرنده به همراه کد پستی، کد پستی و شماره تلفن گیرنده.
  • لیست بسته بندی کالاها برای حمل بار به گرجستان

نکات مهم جهت حمل بار از ایران به گرجستان

شرکت های حمل و نقل مسئول ارسال بار به گرجستان موظفند مجوزهای لازم را از وزارت راه و ترابری برای حمل بار به این کشور دریافت کنند. با انجام فعالیت های خود با پرسنل رسمی و واجد شرایط، بار مشتریان با خودروهای مجهز ارسال و به نقاط مختلف حمل می شود. شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس، تاییدیه های لازم را از مراکز دریافت کرده و خدمات مطمئنی را به مشتریان این منطقه ارائه می کند.

محموله هایی که می خواهید به گرجستان بفرستید باید لیست شده و با بسته های مخصوص این نوع بار ارسال شود، همه این بسته ها باید به صورت استاندارد چیدمان شوند و با درج بارنامه و غیره این کالاها به مقصد ارسال می شود. بعد از وارد شدن بار به گمرک، تمامی مراحل قانونی را طی می کند و با پیک یا کانتینر بار به گرجستان ارسال می شود.

برای کلیه کالاها برای حمل بار از ایران به گرجستان، بیمه نامه های حقوقی بین المللی ارائه می شود تا در صورت آسیب دیدن کالا حین حمل بار به گرجستان، پس از بررسی ارزش کالای ارسالی به گرجستان، هزینه آن به مشتری پرداخت شود.

همچنین دریافت مشاوره رایگان در حمل و نقل کالا حائز اهمیت است، شرکت حمل و نقل بین المللی دارای مشاوران مجربی است که تمامی موارد در زمینه حمل بار به گرجستان را تجزیه و تحلیل کرده و اقدامات مهمی را انجام داده و تمامی توضیحات لازم را به مشتریان ارائه می دهند. دنیای وسایل باربری مدرن برای حمل و نقل کالا با ایمنی کامل بسیار حائز اهمیت است و در مدت زمان محدود از وسایل مدرن و مجهز در شرکت ققنوس استفاده می شود.

 از دیگر نکاتی که باید به آن توجه کنید گرفتن مجوز گمرک و اقدامات مربوط به ترخیص و ترانزیت کالا می باشد. با رعایت تمامی نکات گفته شده می توانید به راحتی کالای خود را جابه جا کنید. داشتن مجوز از گمرک بسیار مهم است و شرکت مورد نظر برای ارسال بار به گرجستان با گواهینامه معتبر باید گواهینامه ها و مجوزهای ویژه خدمات حمل و نقل بین المللی را از شرکت های مختلف دریافت کند.

برای ترانزیت و ترخیص کالا اقدامات مهمی لازم است و کارشناسان باربری با آگاهی از تمامی این قوانین و با همکاری کارفرمایان اقدامات مهمی را برای حمل بار انجام می دهند تا در هیچ مرحله ای از حمل و نقل و تخلیه کالا مشکلی پیش نیاید و ترخیص کالا از گمرک به آسانی ارسال کالا است.

نحوه بسته بندی کالا جهت حمل بار از ایران به گرجستان

محموله هایی که به نقاط مختلف دنیا از جمله گرجستان صادر می شوند باید در بسته بندی های مخصوص ارسال شوند. اگر محصول شما بدون بسته بندی باشد، پرسنل باربری هماهنگی های لازم را برای بسته بندی آن و ارسال محموله به گرجستان از بهترین مسیر انجام می دهند. در این حالت برای ارسال بار به گرجستان از بسته بندی استاندارد استفاده می شود و کالا با پوشش کامل ارسال می شود تا آسیبی به کالای مورد نیاز مشتری وارد نشود.

حمل بار از ایران به گرجستان بر روی پالت چوبی استاندارد و با بهترین تجهیزات انجام می شود و بارها توسط تیمی حرفه ای با کنترل دقیق و شبانه روزی پردازش می شود.

عوامل موثر در هزینه ارسال بار به گرجستان

حمل بار در گرجستان قیمت ثابتی ندارد و با توجه به وزن بار متغیر است. عوامل مختلفی بر ارسال بار به گرجستان تاثیر می گذارد. مهم ترین عواملی که در تعیین میانگین هزینه حمل و نقل و حمل کالا به گرجستان، مبدا کالا و نزدیک بودن شهر به مرزهای گرجستان به خوبی عمل می کند، انواع کالا می باشد. نوع کالا می تواند تاثیر زیادی بر هزینه حمل بار از ایران به گرجستان داشته باشد.

تخلیه بار در نقاط مختلف گرجستان بر هزینه های باربری تاثیر می گذارد و بسته به این موارد ممکن است هزینه باربری بیشتر یا کمتر است. بنابراین باید به منطقه ای که برای تخلیه بار انتخاب می کنید، توجه داشته باشید.

سوالات متداول

برای ارسال بار به گرجستان چه مدارکی مورد نیاز است؟

شما اگر بخواهید به هر کشوری کالایی را ارسال کنید، تهیه مدارک لازم، ضروری است. این مدارک این امکان را ایجاد می کند که در طول سفر، مشکلی برای شما رخ نمی دهد. مدارکی که باید برای حمل بار از ایران به گرجستان تهیه کنید شامل اصل پاسپورت طرفین، اصل کارت ملی طرفین، آدرس فرستنده وگیرنده و  همچنین لیست کالاهایی که بسته بندی کرده اید، می باشد. با داشتن این مدارک بدون دردسر می توانید کالای خود را ارسال کنید.

نحوه بسته بندی کالا برای حمل بار به گرجستان به چه صورت است؟

کشور گرجستان همانند سایر نقاط دنیا، بسته هایی را دریافت می کند که به صورت مخصوص و ویژه، بسته بندی شده باشد. علاوه بر قانونی که این کشور برای ارسال بار دارد، بسته بندی سالم و درست کالا، امنیت کالای شما را افزایش می دهد و سبب می شود آسیبی به کالای مدنظر شما وارد نشود.

چه عواملی بر هزینه ارسال بار به  کشور گرجستان تاثیرگذار است؟

هزینه حمل بار از ایران به گرجستان، بر اساس وزن کالا محاسبه می شود و متغیر می باشد. عواملی که بر این هزینه تاثیرگذار است شامل: هزینه حمل، فاصله مبدا و مقصد و نوع کالا می باشد. نحوه بسته بندی کالا نیز می توانید بر هزینه حمل بار به گرجستان تاثیر بگذارد. برای به حداقل رساندن هزینه های حمل و نقل می توانید با کارشناسان شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس تماس بگیرید.

برای حمل بار به گرجستان به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

نکاتی که باید در ارسال بار به گرجستان، به آن ها توجه و آن را رعایت کنید به ترتیب شامل: دریافت مجوز های لازم، انجام بسته بندی به صورت کاملا استاندارد و مخصوص، دریافت مشاوره از شرکت حمل و نقل معتبر، گرفتن مجوز از گمرک برای ترخیص کالا می باشد که با رعایت این نکات می توانید بدون آسیب و به راحتی کالای خود را به گرجستان ارسال کنید.

جمع بندی

همانطور که در این مقاله هم خدمت شما عزیزان توضیح دادیم، یکی از کشورهایی که اکثر تاجران برای ارسال بار انتخاب می کنند، گرجستان است. بنابراین مهمترین کاری که قبل از ارسال بار به گرجستان باید انجام دهید، داشتن اطلاعات در رابطه با گرجستان و نحوه ارسال بار به این کشور است. در این مقاله سعی کردیم تمامی اطلاعات مورد نیاز در رابطه با گرجستان را در اختیارتان قرار دهیم.

اما مهمترین و اصلی ترین کاری که باید انجام دهید این است که برای حمل بار از ایران به گرجستان از یک شرکت حمل و نقل بین المللی معتبر، راهنمایی دریافت کنید. شرکت های حمل و نقل، علاوه بر آسان کردن فرایند ارسال بار، هزینه هایی را که در این راه وجود دارد به حداقل می رسانند.

شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس، خدمات متنوعی در زمینه ارسال بار دریایی، ارسال بار زمینی، ارسال بار هوایی، ارسال درب به درب کالا و حمل ونقل کالا به شما عزیزان ارائه می دهد. می توانید برای حمل بار به گرجستان، به کارشناسان ما در تماس باشید.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *