ارسال-بار-به-روسیه

ارسال بار به روسیه | هر آنچه که لازم است بدانید!

اشتراک گذاری :

واتساپ
تلگرام

آنچه در این مطلب میخوانید😃

مقدمه

روسیه به عنوان یکی از پهناورترین کشورها در جهان شناخته می شود که در شمال اوراسیا قرار گرفته است. این کشور از لحاظ جغرافیایی با کشورهای اطراف دریای بالتیک، دریای بیرینگ، دریای ژاپن، دریای خزر و دریای سیاه مرز آبی و همچنین با چهارده کشور اروپا و آسیا مرز زمینی دارد. می توان گفت که برای کشور ایران، از نظر اقتصادی روسیه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است؛ همچنین می توان گفت یکی از قطب ها جهت صادرات و واردات، ارسال بار به روسیه می باشد.

در نتیجه حمل کالا به روسیه دارای مسیرهای مختلفی همچون هوایی، دریایی، زمینی و ریلی می باشد. در این مقاله شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس قصد دارد که به بحث و بررسی درباره ی حمل بار به روسیه و همچنین هزینه ارسال بار به روسیه بپردازد.

آشنایی با ارسال بار به روسیه

همان طور که مطلع هستید برای تجار ایرانی یکی از مهم ترین مسائل در زمینه ی صادرات و واردات کالا ، ارسال بار به روسیه می باشد. مهم ترین شهرهای روسیه برای صادرات و واردات عبارتند از: مسکو، نووگورود، ایرکوتسک، کازان، سوچی، نیژنی، سن پترزبورگ، و غیره. همکاری ایران با روسیه در سال های اخیر در خصوص صادرات و واردات پیشرفت قابل توجهی داشته است، از همین رو حمل کالا به روسیه به یکی از مهم ترین مسائل تبدیل گردیده است.

برای حمل بار به روسیه، یکی از مشکلات اصلی بازرگانان ایرانی این است که چه روشی را جهت حمل بار مورد استفاده قرار دهند؟ چه روش هایی برای حمل بار از ایران به کشور روسیه و برعکس وجود دارد؟ ارزان ترین روش حمل بار به روسیه کدام مورد است؟ مواد خوراکی را چگونه می توان به روسیه ارسال نمود؟ هزینه ارسال بار به روسیه چقدر است؟

بهتر است بدانید که این مسائل فقط بخش کوچکی از سوالات تاجران ایرانی می باشد که قصد دارند بار خود را به روسیه حمل نمایند. از طرف دیگر با توجه به محدودیت های ایرلاین ها در میزان بار مجاز همراه با مسافر و هزینه بسیار زیاد اضافه ی بار در پای کانتر، استفاده از حمل کالا به روسیه و یا از کشور روسیه به ایران، مناسب ترین راه حل است تا کمترین هزینه ارسال بار به روسیه را در بر داشته باشد. کافیست که با شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس در ارتباط باشید و بهترین راه را برای حمل بار به روسیه، با دریافت مشاوره از این مجموعه انتخاب کنید.

روش های حمل کالا به روسیه

بهتر است بدانید که هزینه ارسال بار به روسیه در شهرهای مختلف متفاوت است. حمل بار به این کشور، به روش های مختلفی انجام می پذیرد که در سه روش زمینی، هوایی و دریایی خلاصه می شود. نحوه حمل کالا به روسیه از طریق این سه روش را به طور کامل شرح می دهیم تا شما عزیزان بتوانید مطمئن ترین راه حمل بار به روسیه را انتخاب کنید و با اطمینان کامل به تجارت بپردازید.

یکی از مهم ترین دغدغه های تجار ایرانی در کنار کلیه محموله هایی که به روسیه حمل می گردد، حمل بار یخچالی می باشد، چرا که تجار باید بتوانند محصولات خوراکی همچون میوه، خشکبار و سبزیجات را با حفظ کیفیت کالا صادر نمایند. این گونه محصولات به شرایط دمایی خاصی نیاز دارند که باید مد نظر قرار گیرد. در ادامه با روش های حمل بار به روسیه آشنا خواهید شد.

حمل بار زمینی به روسیه

حمل بار زمینی با استفاده از کامیون و تریلی انجام می شود. در دنیای پیشرفته امروزی با وجود کامیون های یخچالی دیگر نگران ارسال کالاهایی که به دمای ثابت نیاز دارند نباشید. این ماشین ها امکان ارسال کل محصولات خوراکی را آسان نموده است، بنابراین نتیجه می گیریم که برای حمل مواد خوراکی از کامیون های یخچال دار  می توان کمک گرفت. در این صورت از هزینه ارسال بار به روسیه هم کاسته می شود و به آسانی با استفاده از حمل و نقل بین المللی جاده ای که نوعی حمل و نقل زمینی می باشد، به تجارت و بازرگانی می پردازیم.

حمل بار دریایی به روسیه

از دیگر روش های ارسال بار، استفاده از حمل و نقل دریایی است. هزینه ارسال بار به روسیه درهر کدام از روش های حمل کالا متنوع خواهد بود. می توان گفت که روش دریایی بسیار سریع تر از حمل و نقل زمینی می باشد. همان طور که می دانید ایران با روسیه دارای مرز دریایی می باشد و می توان بار را به شکل مستقیم از بنادر ایران بارگیری و در کشور روسیه تخلیه نمود.

این روش حمل کالا به روسیه را روش مستقیم ویا چارترینگ می نامند. به این نکته توجه فرمایید که در این روش صاحب بار کشتی را اجاره می نماید و بار را به کشور مقصد می برد. اما در عین حال اگر که بار در یک بندر واسط میان کشور مبدا و مقصد از یک کشتی به کشتی دیگری منتقل گردد، به آن روش غیر مستقیم و یا به عبارت دیگر ترانس شیمپمنت گفته می شود.

حمل بار هوایی به روسیه

یکی از سریع ترین روش های صادرات به روسیه و سایر کشورها استفاده از حمل کالا به صورت هوایی است. هرچند هزینه ارسال بار به روسیه به صورت هوایی بسیار زیاد است اما با استفاده از آن می توان در بازار خارجی روسیه نقش پررنگی ایفا کرد. به همین منظور خیلی از بازرگانان حمل کالا به روسیه به صورت هوایی را انتخاب می کنند تا با برندهای معتبر جهانی رقابت نمایند.

با استفاده از این روش حمل بار به روسیه، با عرضه ی زیاد محصولات، به بازدهی سود بالایی می توان دست یافت. البته بایستی هزینه ی ارسال کالا را هم در نظر داشته باشید.

لیست محصولات جهت ارسال بار به کشور روسیه

برای تجارت با هر کشوری در ابتدا نیاز داریم که از آداب و رسوم و فرهنگ آن کشور مطلع شویم، همین امر سبب می شود که راحت تر محصولات مورد نظر خود را جهت حمل بار به روسیه انتخاب کنیم. در این قسمت از مقاله به صورت مختصر در باره ی برخی از محصولاتی که می توان به روسیه ارسال نمود و به سود دهی رسید به بحث و بررسی خواهیم پرداخت. بهترین راهکار با توجه به آداب و رسوم مردم روسیه استفاده از گزینه های زیر می باشد.

شما عزیزان می توانید به منظور کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ی حمل کالا به روسیه و همچنین هزینه ارسال بار به روسیه با شماره های درج شده تماس حاصل فرمایید و با مشاوران شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس در ارتباط باشید. در ادامه لیست محصولات جهت ارسال بار به کشور روسیه به شما معرفی خواهد شد.

محصولات کشاورزی و مواد غذایی

سالیانه قسمت عمده ای از صادرات ایران مربوط به محصولات کشاورزی و همچنین مواد غذایی می باشد. از جمله ی این محصولات شامل رب گوجه فرنگی، خرما، خیار، بادام، پسته، انگور و زعفران می باشد که به روسیه صادر می گردد.

کیفیت و مزه ی بی نظیر مواد غذایی ایرانی سبب شده است که مردم روسیه استقبال زیادی از آن ها داشته باشند. به طور عمده بازرگانان ایرانی برای سوددهی بیشتر، صادرات این نوع محصولات را به روسیه انجام می دهند. جهت آشنایی با هزینه ارسال بار به روسیه تا انتهای مقاله همراه شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس باشید.

محصولات لبنی

دو محصول لبنی پرطرفدار ایران شامل پنیر و کره می باشند که موفق به دریافت سهم شایان توجهی از بازار کشور روسیه شده اند. در ایران محصولات دامی همچون ماست، پنیر، کره و دیگر محصولات لبنی به میزان بسیار زیادی تولید می شود، به همین خاطر خیلی از دامداران آمادگی های لازم را برای ورود به صادرات فراورده های دامی دارند که بهترین مقصد برای صادرات، کشور روسیه می باشد. بنابراین می توان گفت که دومین بخش صادرات مواد غذایی حمل کالا به روسیه مربوط به محصولات لبنی است. در بخش بعدی هزینه ارسال بار به روسیه برای شما عزیزان بیان شده است.

هزینه ارسال بار به روسیه

همان طور که در بخش های قبلی گفته شد، هزینه ارسال بار به روسیه در شهرهای مختلف با همدیگر متفاوت است. هزینه‌ی حمل کالا به روسیه از جمله در شهرهای مسکو، سن پترزبورگ و… از تنوع بالایی برخوردار است. زیرا پرواز به هر کدام از این شهرها، با خطوط هوایی مختلفی صورت می پذیرد.

در ضمن مسافت هر کدام از این شهرها در هزینه ارسال بار به روسیه به صورت هوایی تاثیرگزار خواهد بود. به طور مثال این امکان وجود دارد که قیمت ارسال بار هوایی به مسکو با شرکت هواپیمایی امارات، با نرخ فریت بار به همان شهر با استفاده از خطوط هواپیمایی ایرفلوت متفاوت باشد. بهترین راه جهت اطلاع از قیمت حمل بار این است که با واحد فروش شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس در ارتباط باشید تا اطلاعات لازم را کسب نمایید.

بهترین شرکت جهت ارسال بار به کشور روسیه

کیفیت و اعتبار فعالیت شرکت های حمل و نقل نقش بسیار پررنگی در صادرات ایفا می کند، که می توانند تجارت پرسودی را رقم بزنند. در مرحله ی اول باید شرایطی فراهم کرد که بار بدون هیچ آسیبی به مقصد مورد نظر برسد. یکی از برترین شرکت ها در خصوص حمل و نقل، شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس است که می توان بار را با استفاده از آن به سه روش هوایی، دریایی و زمینی جابجا نمود.

حمل کالا به روسیه را می توان با خدماتی از قبیل ارسال تخصصی بار، ترخیص محموله های پستی، صادرات و واردات کالاهای تحریم شده، سرویس خرده بار به صورت منظم و غیره را در شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس انجام داد. جهت مطلع شدن از هزینه ارسال بار به روسیه با شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس همراه باشید.

کارشناسان شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس با شناخت کامل هزینه ارسال بار به روسیه، در کنار شما عزیزان هستند تا با توجه به زمان و هزینه مورد نظر، مناسب ترین روش را برای حمل کالا به روسیه انتخاب کنید. حمل با کامیون های یخچال دار مجهز شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس تضمین خواهند داد که میکروب و هر عاملی که سبب خراب شدن محصولات غذایی می گردد در محموله ی مورد نظر نفوذ نکند و مواد غذایی بدون هیچ خرابی و فسادی به مقصد برسد. هم اکنون وقت آن است که با انتخاب محصول و مسیر تجارت پرسود، صادرات محصولات مورد نظر را آغاز نمایید.

سوالات متداول

مهمترین دغدغه تجار ایرانی هنگام حمل کالا به روسیه کدام است؟

حمل بار یخچالی از مهم ترین دغدغه های تجار ایرانی می باشد، چرا که محصولات خوراکی همچون میوه، خشکبار و سبزیجات به شرایط دمایی خاصی نیاز دارند و تجار باید بتوانند این محصولات را با حفظ کیفیت کالا صادر نمایند.

لیست محصولات برای حمل کالا به روسیه شامل چه مواردی می باشد؟

قسمت اعظم صادرات ایران مربوط به محصولات کشاورزی و مواد غذایی می باشد. رب گوجه فرنگی، خرما، خیار، بادام، پسته، انگور و زعفران از جمله ی این محصولات می باشد. علاوه بر این، دو محصول لبنی که شامل پنیر و کره می باشند، سهم بسیار زیادی از بازار روسیه را دریافت کرده اند.

چرا هزینه ارسال بار به روسیه در شهرهای مختلف متفاوت است؟

از آن جایی که پرواز به هر کدام از شهرهای روسیه از جمله مسکو، سن پترزبورگ و دیگر موارد با خطوط هوایی مختلفی صورت می پذیرد، بنابراین هزینه ی آن ها نیز متفاوت خواهد بود. علاوه بر این مسافت هر کدام از این شهرها در قیمت ارسال بار هوایی تاثیرگزار است.

شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس حمل کالا به روسیه را چگونه ارائه می دهد؟

شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس حمل کالا به روسیه را با خدماتی از قبیل ارسال بار به شکل تخصصی، ترخیص محموله های پستی، صادرات و واردات کالاهای تحریم شده و همچنین سرویس خرده بار به صورت منظم انجام می دهد.

جمع بندی

در این مقاله با مطالب مختلفی در خصوص ارسال کالا به روسیه آشنا شدید. شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس با بهره گیری از امکانات و تجهیزات لازم، پرسنل مجرب، متخصص و آگاه به آخرین شیوه های های صنعت حمل و نقل این افتخار را دارد که خدماتی در خصوص هزینه ارسال بار به روسیه و همچنین حمل بار به روسیه را به صاحبان محموله های وارداتی، صادراتی و همچنین ترانزیت ارائه کند.

این شرکت با شعبه های مختلف درون مرزی و برون مرزی امکان حمل بار به روسیه را با روش های مختلف آسان نموده تا به راحتی بتوانید با روسیه، چین و دیگر کشورهای اروپایی به تجارت بپردازید. اگر به دنبال شرکت حمل و نقلی می باشید که حمل کالا به روسیه را به بهترین شکل و در سریع ترین زمان و همچنین با ارزان ترین قیمت ارسال نماید هم اکنون با کارشناسان ما تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *