راهنمای-کامل-ارسال-بار-از-ژاپن-به-ایران--روش-های-حمل-و-هزینه-های-آن

راهنمای کامل ارسال بار از ژاپن به ایران | روش های حمل و هزینه های آن

اشتراک گذاری :

واتساپ
تلگرام

آنچه در این مطلب میخوانید😃

 مقدمه

ژاپن همراه با آمریکا و چین یکی از 3 اقتصاد برتر جهان است. توکیو، پایتخت جذاب و توسعه یافته این کشور، پس از لندن و نیویورک به عنوان بزرگترین شهر صنعتی جهان شناخته می شود. بسیاری از افراد، برای مهاجرت، تحصیل و سفر به ژاپن می روند. اما دغدغه اصلی آن ها، نحوه ارسال بار از ژاپن به ایران است.

در حالت کلی حمل بار از ژاپن به دو روش هوایی و دریایی انجام می شود که در ادامه آن را بررسی می کنیم. همچنین واردات کالا از ژاپن به عوامل مختلفی بستگی دارد؛ اگر به هر دلیلی قصد سفر به ژاپن را دارید، تا انتهای مقاله همراه شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس باشید.

چگونگی ارسال بار از ژاپن به ایران

ارسال بار از ژاپن به ایران فقط از طریق هوایی و بعضاً دریایی انجام می شود. بهترین روش برای حمل بار از ژاپن به بودجه، نوع، وزن و ابعاد کالا بستگی دارد و با توجه به آن می توانید مناسب ترین روش را برای خود انتخاب کنید. البته عامل مهم دیگری به نام زمان وجود دارد، بنابراین اگر برای رسیدن عجله دارید، حتماً باید سفر هوایی را انتخاب کنید.

از طرفی ارسال بار هوایی از ژاپن به ایران آسان است و به همین دلیل است که بسیاری از افراد این راه را برای حمل بار از ژاپن انتخاب می کنند. شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس نیز در زمینه  واردات کالا از ژاپن و همچنین ارسال بار هوایی و دریایی از ژاپن به شما خدمات ارائه می دهد.  

 روش های حمل بار از ژاپن ( هوایی و دریایی)

همانطور که گفتیم ارسال بار از ژاپن به ایران به دو روش هوایی و دریایی انجام می شود که در ادامه این دو روش را با هم بررسی می کنیم.

حمل بار از ژاپن به صورت هوایی

روش ارسال بار از ژاپن به ایران به روش هوایی برای بارهای مسافری و تجاری کمی متفاوت است. برای حمل کالاهای تجاری باید اطلاعات دقیقی از وزن و ابعاد کالا، تاریخ خرید و … داشته باشید. ابتدا باید لیست بسته بندی و فاکتور محصول خود را برای کارشناسان شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس ارسال کنید تا پس از بررسی قیمت را به شما پیشنهاد دهند.

لازم به ذکر است که برای استعلام قیمت حتما به این دو مدرک نیاز داریم در غیر این صورت شرکت حمل و نقل قادر به بررسی درخواست شما نخواهد بود. برای حمل بار تکی نیز باید وزن و ابعاد بار را به ما اطلاع دهید تا در اسرع وقت هزینه واردات کالا از ژاپن را به شما اعلام کنیم.

حمل بار از ژاپن به روش دریایی

ارسال بار از ژاپن به ایران به روش دریایی برای کالاهای تجاری با حداقل یک کانتینر کامل (FCL) مناسب است. اما امکان حمل بارهای کوچک (LCL) و بارهای فله ای نیز وجود دارد. ژاپن بنادر مهمی دارد که از آنجا می توانیم کالا را به بنادر ایران ارسال کنیم. بنادر اصلی توکیو، یوکوهاما، کوبه، اوزاکا، ناگویا، کوچی، ناکازاکی، تاکاماتسو و کاگوشیما هستند؛ اما با وجود این بنادر، بیشترین ترافیک دریایی به ایران از بندر توکیو، بیست و نهمین بندر بزرگ جهان سرچشمه می گیرد.

در حمل دریایی برای واردات کالا از ژاپن باید اطلاعات لازم در مورد محموله شامل بسته بندی، فاکتور، تاریخ خرید، بندر مبدا را برای شما ارسال کنیم. باید توجه داشته باشید که قیمت ها را نمی توان همزمان ارائه داد زیرا باید با نماینده خود در ژاپن تماس بگیریم و ترتیبات حمل و نقل را آماده کنیم.

پس از اعلام قیمت، در صورت قبول شدن قیمت ارسال توسط شما، یک تاییدیه کتبی برای رزرو از طریق ایمیل برای شما ارسال می شود. همکاران ما بسته به مدت زمان خرید، بار را دریافت کرده و تمامی کارها را در مبدا ژاپن انجام می دهند و سپس بار را به بندر مقصد در ایران ارسال می کنند.

عوامل موثر در هزینه ارسال بار از ژاپن به ایران

عوامل مختلفی بر هزینه ارسال بار از ژاپن به ایران تاثیر می گذارند که شما باید حتما قبل از واردات کالا از ژاپن این عوامل را در نظر داشته باشید تا مشکلی برای حمل بار به وجود نیاید. عواملی که بر هزینه حمل بار از ژاپن تاثیر می گذارد شامل وزن، حجم، نوع روش نقل و انتقال و شرکت حمل و نقل می باشد .

همچنین مسافت بین مبدا و مقصد کالا هم می تواند تاثیر بسزایی بر روی هزینه حمل بار از ژاپن داشته باشید. توصیه ما به شما، دریافت مشاوره از کارشناسان شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس است. کارشناسان ما با بررسی تمام موارد، قیمت را به شما اعلام می کنند.

 آیا پرواز مستقیم از ژاپن به کشور ایران امکان پذیر است؟

در چند سال اخیر هیچ پرواز مستقیمی برای ارسال بار از ژاپن به ایران وجود نداشته است. به همین دلیل یک شرکت هواپیمایی واسطه باید محموله را به یک نقطه میانی بفرستد و از آنجا به ایران منتقل کند. در حال حاضر بهترین ایرلاینی که می توانیم برای حمل بار از ژاپن به ایران استفاده کنیم، قطر ایرویز است که پروازهای منظمی دارد. البته راه های دیگری نیز برای واردات کالا از ژاپن در زمان های مختلف وجود دارد. 

کشور ژاپن به دلیل مشکل تحریم ها قوانین سختگیرانه ای را علیه ایران وضع کرده است. بنابراین فروشنده شما باید بداند که کالا به ایران ارسال می شود؛ چون تغییر محموله در ژاپن هم کار بسیار سخت و دشواری است.

در واقع باید ابتدا محموله را به دبی بفرستیم و سپس فوروارد کنیم تا دوباره به ایران بفرستیم. به دلیل این که حمل و نقل از ژاپن کمی دشوار است، بهتر است با کارشناسان ما تماس بگیرید تا بهترین ایرلاین را برای شما رزرو کنند و در صورت لزوم گزینه های مختلف حمل و نقل را برای شما انتخاب کنند.

چرا شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس برای واردات کالا از ژاپن پیشنهاد می شود؟

یکی از مهمترین کارهایی که باید برای واردات کالا از ژاپن انجام دهید، انتخاب یک شرکت حمل و نقل معتبر است. با توجه به مشکلات و خطرات احتمالی که ممکن است برای بار شما ایجاد شود، شرکت های حمل و نقل، این اطمینان را به شما می دهند که بسته شما صحیح و سالم به مقصد می رسد.

شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس، کلیه خدمات بسته بندی، حمل و نقل، گمرک، ترانزیت و ترخیص کالا را با بهترین قیمت به مشتریان گرامی ارائه می دهد. درواقع تحویل ایمن و سریع کالا از اولویت ها می باشد؛ ما با کمک تیم های متخصص و مجرب، حمل و نقل کالاهای شخصی یا تجاری به ژاپن را تسهیل می کنیم. برای مشاوره تخصصی در زمینه ارسال بار از ژاپن به ایران و برعکس، با کارشناسان ما تماس بگیرید. 

سوالات متداول

روش هوایی برای واردات کالا از ژاپن چگونه است؟

یکی از سریعترین راه ها برای حمل بار از ژاپن، روش هوایی است. اما بر خلاف سریع بودن، برای ارسال بار از ژاپن به ایران، اگر بخواهید بارهای مسافری و تجاری را ارسال کنید، این روش کمی متفاوت خواهد بود. می توانید تمامی اطلاعات بسته ارسالی خود را به شرکت حمل و نقل مدنظر ارسال کنید تا شما را راهنمایی کنند.

چه عواملی برهزینه ارسال بار از ژاپن به ایران موثر است؟

هزینه حمل بار از ژاپن، به عواملی همچون وزن کالا، سایز کالا، نوع روش ارسالی، و شرکت حمل و نقل بستگی دارد. شما عزیزان می توانید با انتخاب شرکت حمل و نقل معتبر همچون شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس، هزینه هایی را که بر واردات کالا از ژاپن، اعمال می شود کاهش دهید.

آیا می توان به صورت مستقیم کالا را از ژاپن به ایران ارسال کنیم؟

بهتر است بدانید که هیچ پروازی برای واردات کالا از ژاپن به صورت مستقیم از ژاپن وجود ندارد و تمامی کالاها به واسطه یک شرکت حمل و نقل، از ژاپن به ایران ارسال می شود. این مسیر خط هوایی قطر است که به دلیل داشتن پرواز های منظم، مسیری ایمن برای حمل بار از ژاپن است.

چرا باید شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس را برای واردات کالا از ژاپن انتخاب کنیم؟

شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس، علاوه بر خدماتی همچون ارسال بار دریایی، ارسال بار هوایی، ارسال درب به درب، کلیه خدمات مربوط به بسته بندی کالا و حمل و نقل را به شما عزیزان ارائه میدهد. همچنین سرعت و امنیت کالا را برای شما تضمین می کند. شما عزیزان نیز برای راحتی ارسال بار از ژاپن به ایران می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

جمع بندی

 در این مقاله سعی کردیم شما را با ارسال بار از ژاپن به ایران آشنا کنیم. همان طور که گفته شد، به دلیل سفر افراد به این کشور به دلیل مهاجرت و تحصیل، یکی از دغدغه های اصلی حمل بار از ژاپن و برعکس است.  واردات کالا از ژاپن به دو روش هوایی و دریایی امکان پذیر است که در این مقاله در رابطه با آن ها توضیح دادیم.

اما مهمترین کاری که باید برای حمل بار از ژاپن انجام دهید، انتخاب و دریافت مشاوره از یک شرکت حمل و نقل معتبر است. شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس،  در زمینه ارسال بار دریایی، ارسال بار زمینی، ارسال بار هوایی، ارسال درب به درب و حمل بار ته لنجی خدماتی را به شما ارائه می دهد. برای مشاوره تخصصی در زمینه ارسال بار از ژاپن به ایران، با ما تماس بگیرید.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *