ارسال-بار-از-لهستان--مراحل،-شرایط-و-روش-های-حمل-بار-به-ایران

ارسال بار از لهستان / مراحل، شرایط و روش های حمل بار به ایران

اشتراک گذاری :

واتساپ
تلگرام

آنچه در این مطلب میخوانید😃

مقدمه

همان طور که مطلع هستید لهستان در قاره ی اروپا قرار دارد و با مساحت حدود سیصد و دوازده هزار و ششصد و هشتاد و پنج کیلومتر مربع هفتادمین کشور بزرگ دنیا محسوب می شود. در سال 1918 لهستان بعد از به دست آوردن استقلال کامل خود از آلمان، به کشور مستقلی تبدیل گردید. لهستان با هفت کشور مرز زمینی مشترک را دارا می باشد که عبارتند از: اوکراین، بلاروس، لیتوانی، جمهوری چک، روسیه، اسلواکی و آلمان.

برخی از صنایع اصلی شامل ماشین سازی، مواد شیمیایی، آهن و فولاد لهستان می باشند . در صورتی که قصد  حمل بار از لهستان به ایران را دارید به شما پیشنهاد می کنیم به یک شرکت معتبر حمل و نقل مراجعه کنید. در این مقاله می خواهیم اطلاعات جامعی را در خصوص ارسال بار از لهستان در اختیار شما همراهان گرامی قرار دهیم.

نحوه ارسال بار از لهستان

حمل بار از لهستان به ایران با استفاده از سه روش هوایی، زمینی و دریایی در کمترین زمان ممکن قابل انجام می باشد. باید بگوییم که شرکت معتبر و بین المللی ققنوس ارسال بار از لهستان را با کمترین هزینه برای شما مشتریان عزیزان انجام می دهد. خدمات حمل بار به لهستان را ما با استفاده از بیمه نامه ی بین المللی ارائه می نماییم تا نگرانی نسبت به کالاهای خود نداشته باشید.

شرکت ققنوس متخصص حمل بار به لهستان است و با سابقه ی طویلی که در این خصوص دارد تمام سعی خود را می کند که بالاترین کیفیت را ارائه نماید. 

برای ارسال بار از لهستان از چه روش هایی می توان استفاده کرد؟

روش های مختلفی همچون پست بین الملل، پست اکسپرس، فریت بار، کارگو، حمل دریایی، حمل جاده ای، حمل ریلی و غیره، با توجه به نوع کالایی که می خواهید از لهستان دریافت و یا به لهستان ارسال کنید اعم از تجاری و شخصی پیش روی شما قرار دارد.

بهتر است بگوییم که جهت حمل بار از لهستان به ایران عموما روش هایی همچون پست بین الملل، پست اکسپرس و فریت بار برای مرسوله های شخصی استفاده می شوند، اما در عین حال کارگو، حمل و نقل دریایی و ریلی برای تاجران و مرسوله های تجاری بیشتر کاربرد دارد. حمل جاده ای نیز برای هردوی این موارد به کار می روند. در ادامه به معرفی انواع روش های ارسال بار از لهستان خواهیم پرداخت.

پست بین الملل

یکی از به روزترین و بهترین راه ها برای ارسال مرسولات پستی از خارج به کشور ایران و نیز از ایران به کشورهای خارجی پست بین الملل یا پست هوایی می باشد. امروزه در ایران پست بین المللی تا حدود زیادی به شرکت های خصوصی واگذار شده که با مراجعه ی به این شرکت ها می توانید خیال خود را ازبابت امور اداری و قوانین گمرکی راحت نمایید. خدمات مربوط به این روش استانداردهای بین المللی را دارا می باشد و از لحاظ هزینه نیز بسیار به صرفه می باشد.

پست اکسپرس

یکی دیگر از روش های ارسال بار از لهستان، اکسپرس است. در واقع پست اکسپرس نوعی از پست می باشد که با استفاده از آن بسته پستی خود را می توان به اقصی نقاط دنیا ارسال نمود.  هزینه ی این نوع پست ارزان و به صرفه می باشد و شرکت مربوطه مسئولیت کامل سلامت آن را بر عهده خواهد گرفت.

فریت بار

یکی دیگر از روش های ارسال و دریافت کالا از اروپا و سایر نقاط جهان فریت بار می باشد. در واقع فریت بار نوعی پست هوایی است و افرادی که از این روش برای حمل بار از لهستان به ایران استفاده می کنند، نیازی نیست که حتما در داخل هواپیما باشند، چرا که بار مربوطه برای آن ها ارسال خواهد شد.

مهمترین تفاوت فریت بار با کارگو در این است که محموله هایی که با فریت بار ارسال می گردند ماهیت تجاری نخواهند داشت و کاملا شخصی هستند. برای جا به جایی اثاثیه منزل افرادی که قصد مهاجرت دارند، این روش بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

کارگو

خدمات کارگو یکی از روش های حمل بار از لهستان به ایران می باشد که از طریق هوایی انجام می گردد و مختص بارهای تجاری می باشد. در این روش بسته بندی محصولات به شیوه ای انجام می گردد که بارهای مربوطه آسیب نبینند.

به طور معمول کارگو برای تعداد بالای محصولات استفاده می گردد و زمان رسیدن آن به مقصد مورد نظر بسیار بالا است. در ارسال بار به روش کارگو، محموله های مورد نظر در هواپیماهای مخصوص و بسیار بزرگ قرار خواهند گرفت.

حمل و نقل دریایی

حمل و نقل دریایی بیشتر برای تجارت مورد استفاده قرار می گیرد. جالب است بدانید که حمل و نقل با کشتی تاثیرگذارترین و مهم ترین روش حمل و نقل در جهان به حساب می آید.  دقت داشته باشید که ارسال بار از لهستان از طریق کارگو برای بارهای با وزن بسیار زیاد استفاده نمی شود و اگر وزن محموله ی شما از یک حدی بیشتر باشد باید برای جابه جایی کالاهای خود از حمل و نقل دریایی استفاده کنید.

حمل جاده ای

یکی از راه هایی که می توان هم برای کالاهای تجاری و هم غیر تجاری مورد استفاده قرار داد، حمل و نقل جاده ای می باشد. معمولا حمل و نقل جاده ای توسط کامیون های باری انجام می گردد. نسبت به دیگر روش های حمل و نقل، سرعت این روش بسیار پایین تر است. بنابراین برای مسافت های طولانی از روش های دریایی و هوایی استفاده خواهد شد.

حمل و نقل ریلی

بارهایی که توسط قطار جا به جا می شوند بسیار خاص هستند. همان طور که می دانید ارسال و دریافت بار به شکل ریلی بیشتر کاربرد تجاری خواهد داشت. سرعت حمل و نقل به صورت ریلی نسبت به حمل و نقل جاده ای بسیار بیشتر است ولی در عین حال نسبت به حمل و نقل هوایی سرعت بسیار پایین تری دارد.

هزینه های حمل کالا از لهستان

همان طور که مستحضر هستید میزان هزینه های ارسال بار از لهستان بسته به اینکه چه روشی را برای حمل و نقل کالای خود انتخاب کنید، متفاوت است. در بیشتر روش های حمل و نقل قیمت بر اساس وزن بسته محاسبه می گردد. این هزینه را باید به هزینه های گمرک مبدا و مقصد مورد نظر و هزینه های مالیاتی اضافه کرد.

البته دقت داشته باشید که هزینه های مالیاتی به قوانین داخلی کشوری که بسته قرار است به آن وارد شود وابسته می باشد. در این مطلب به بررسی موضوع حمل بار از لهستان به ایران پرداختیم. اگر قصد انجام این کار را دارید ابتدا باید یک شرکت بسیار معتبر پیدا کنید. اگر نسبت به شرکت مورد نظر هنگام ارسال بار تحقیقات کافی نداشته باشید، این امکان وجود دارد که باعث ایجاد نمودن خسارت های مالی و یا دیگر خسارت ها  برای شما عزیزان شود.

مدارک مورد نیاز جهت ارسال بار از لهستان

در مطالب بالا با انواع روش های ارسال بار از لهستان به دیگر کشورها آشنا شدید. با شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس همراه باشید تا شما را با مدارک مورد نیاز برای حمل بار از لهستان به ایران آشنا نماید. این مدارک عبارتند از:

  • اصل و کپی پاسپورت فرستنده و گیرنده ی کالا 
  • آدرس به همراه کد پستی 
  • همراه داشتن کپی از بلیط هواپیمایی شخص مهاجر
  • همراه داشتن کپی و یا تصویر کارت ملی گیرنده
  • داشتن لیست اقلام داخل بسته بندی که برای ارسال آماده شده
  • همراه داشتن کارت بازرگانی و معرفی‌ نامه از شرکت
  • داشتن مجوزهای لازم به منظور اخذ مجوز صادراتی 

خدمات شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس برای ارسال بار از لهستان

شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس با برخورداری از مجوزهای رسمی از سازمان هواپیمایی کشور سعی کرده تا در طی ده سال سابقه ی فعالیت خود، در زمینه ی تجارت و حمل و نقل بین المللی خدمات تخصصی را به طیف گسترده‌ای از مشتریان ارائه نماید. همچنین این شرکت برای ارسال بار از لهستان بهترین و مناسب ترین خدمات را با کمترین میزان هزینه به شما ارائه می کند.

فقط کافیست با این شرکت در ارتباط باشید و از طریق مشاوره ی رایگان با کارشناسان این مجموعه، محموله های خود را بدون هیچ دردسری ارسال نمایید.حمل بار از لهستان به ایران هم از خدمات همه روزه و تخصصی شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس است که با مناسب ترین قیمت انجام خواهد ش.

از دیگر خدمات شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس در ارسال بار از لهستان می توان به مواردی مانند پالت بندی اصولی و استاندارد کالا، انجام دادن تشریفات گمرکی، بسته بندی کالا با بهره گرفتن از پرسنل حرفه ای، صادر نمودن بارنامه و ارسال بار اشاره نمود.

سوالات متداول

حمل بار از لهستان به ایران به چه روش هایی قابل انجام است؟

حمل بار از لهستان به ایران با استفاده از سه روش هوایی، زمینی و دریایی در کمترین زمان ممکن قابل انجام می باشد.

در ارسال بار به روش کارگو، محموله ها در چه نوع هواپیماهایی قرار می گیرند؟

در ارسال بار به روش کارگو، محموله های مورد نظر در هواپیماهای مخصوص و بسیار بزرگ قرار خواهند گرفت.

مهمترین تفاوت فریت بار با کارگو در چیست؟

مهمترین تفاوت فریت بار با کارگو در این است که محموله هایی که با فریت بار ارسال می گردند ماهیت تجاری نخواهند داشت و کاملا شخصی هستند.

در روش های حمل و نقل، قیمت حمل کالا بر چه اساسی محاسبه می گردد؟

در بیشتر روش های حمل و نقل قیمت بر اساس وزن بسته محاسبه می گردد. این هزینه را باید به هزینه های گمرک مبدا و مقصد مورد نظر و هزینه های مالیاتی اضافه کرد.

جمع بندی

در این مطلب شما عزیزان با نحوه ی ارسال بار از لهستان، انواع روش های ارسال بار، هزینه های حمل کالا از لهستان و مدارک مورد نیاز آن آشنا شدید.

شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس با استخدام کارشناسان خبره و مجرب توانسته است که کلیه ی اطلاعات مورد نیاز را برای ارسال کالاهای مورد نظر با کمترین میزان هزینه در اختیار مشتری بگذارد. کارشناسان این شرکت تلاش کرده اند تا مشتریان را برای حمل بار ایمن و ارزان راهنمایی نموده و با ارزان ترین و به صرفه ترین هزینه حمل بار از لهستان به ایران را انجام دهند.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *