آموزش-گام-به-گام-ارسال-بار-از-ایران-به-هلند--راهنمای-کامل-ارسال-با-کمترین-هزینه

آموزش گام به گام ارسال بار از ایران به هلند / راهنمای کامل ارسال با کمترین هزینه

اشتراک گذاری :

واتساپ
تلگرام

آنچه در این مطلب میخوانید😃

مقدمه

بسیاری از مردم و بازرگانان در ارسال بار از ایران به هلند، نمی دانند که چه مراحل و چه روشی را برای حمل بار به هلند انتخاب کنند. ما در این مقاله قصد داریم درباره ارسال بار زمینی به هلند و همچنین مدارکی که برای ارسال بار به هلند نیاز دارید توضیح دهیم؛ چه از یک کشور اروپایی دیگر به هلند مهاجرت کنید و چه از دیگر کشورها، گزینه های مختلفی برای ارسال بار به هلند وجود دارد و به شما اطمینان می دهند که کالای شما کاملاً سالم به این کشور می رسد.

هلند کشوری کوچک در شمال غربی اروپا با شانزده میلیون نفر جمعیت است که بیشتر آنها مسیحی هستند و تنها چیزی حدود یک میلیون مسلمان در هلند زندگی می کنند. برای آشنایی بیشتر با نحوه حمل بار به هلند، تا پایان این مقاله همراه شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس باشید.

نحوه ارسال بار به هلند

برای ارسال بار از ایران به هلند، معمولا هیچ محدودیتی برای حمل بار به هلند وجود ندارد و شما می توانید کالاهای مختلفی را به این کشور ارسال کنید. اما مهمترین نکته ای که باید توجه کنید عوارض گمرکی است که معمولا برای کالاهای تجاری اعمال می شود. در ادامه نحوه ارسال بار زمینی به هلند را به شما توضیح خواهیم داد.

برای ارسال بار از ایران به هلند، مهمترین کاری که باید انجام دهید، انتخاب یک شرکت حمل و نقل با اطمینان است تا بتوانید مشاوره های رایگان را دریافت کنید. این کار باعث می شود شما با خیال راحت برای حمل بار به هلند اقدام کنید.

انجام تشریفات گمرکی

در این مرحله، در محل ترخیص کالای شما از گمرک، افرادی کالای شما را وزن می کنند تا بتوانند تشریفات گمرکی را برای شما انجام دهند. شما همچنین می توانید تمام وسایل مورد نظر و مورد نیاز از جمله وسایل شخصی و وسایل منزل را با ارسال بار زمینی به هلند ارسال کنید که برای اینکار حتما باید تشریفات گمرکی انجام شود.

صدور بارنامه و تحویل به هلند

بعد از انجام تشریفات گمرکی، مرحله بعد برای ارسال بار زمینی به هلند، صدور بارنامه و تحویل آن به کشور هلند است. با استفاده از بارنامه می توانید زمانی که بار شما در حال ارسال است، با وارد کردن شماره درج شده بر روی بارنامه از طریق سامانه رهگیری بار، زمان دقیق رسیدن کالای خود را بررسی کنید.

ترخیص و تحویل در هلند

آخرین کاری که باید برای حمل بار به هلند انجام دهید، ترخیص بار بعد از رسیدن به مقصد یعنی کشور هلند است. که اینکار را می توانید به شرکت حمل و نقل موردنظر خود بسپارید. کالاهایی که برای مقاصد تجاری وارد می شوند باید توسط گمرک بررسی شده و مقدار این کالاها نیز با لیست ارائه شده یکی باشد؛ اولین مرحله ترخیص کالا از طریق گمرک در مقصد می باشد که پس از آن ظرف 48 ساعت کالا را ارسال خواهید کرد تا هزینه نگهداری برای ارسال بار از ایران به هلند از شما دریافت نشود.

مراحل ارسال بار از ایران به هلند

برای ارسال بار از ایران به هلند، شما باید مراحل مختلفی را پشت سر بگذارید. اگر این مراحل را به ترتیب و پشت سر هم انجام دهید، راحت تر و در سریع ترین زمان بسته شما به مقصد می رسد. مراحلی که باید طی شود به ترتیب شامل:

  • مشاوره تلفنی و بازدید از کارشناسان شرکت حمل و نقل جهت حمل کالا
  • بسته بندی کاملا ایمن محصولات شما برای حمل بار به هلند
  • تهیه برگه های مخصوص بسته بندی برای حمل کالا
  • تهیه گواهینامه لازم و معتبر برای ارسال بار از ایران به هلند
  • بارگیری کالا و ارسال آن به فرودگاه و یا گمرک (با توجه به نوع روش انتخابی برای حمل کالا)
  • تحویل بار به شرکت حمل و نقل مورد نظر
  • بررسی آنلاین فرآیند حمل کالای شما توسط شرکت حمل و نقل 

برای انجام تمام این فرآیند، ما به شما شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس را پیشنهاد می کنیم که می توانید تمام این مراحل را به کارشناسان ما بسپارید. توجه به این نکته هم بسیار حائز اهمیت است که انتخاب بهترین شرکت حمل و نقل، هزینه ارسال بار به هلند را برای شما به حداقل می رساند.

مدارک لازم جهت حمل بار به هلند

برای ارسال بار از ایران به هلند، بعد از انتخاب مناسب ترین روش، باید نسبت به تهیه مدارک مورد نیاز برای ارسال بار اقدام کنید. برای ارسال اقلام شخصی، مدارکی که باید برای ارسال آماده کنید عبارتند از:

  • گذرنامه
  • شناسه معتبر
  • بلیت

اما اگر قصد ارسال کالاهای تجاری به هلند را دارید باید مدارک زیادی را تهیه کنید تا مراحل ارسال بار زمینی به هلند و دیگر روش ها به راحتی انجام شود:

  • مجوز واردات
  • گواهی مبدا
  • بارنامه و بیمه نامه
  • معرفی نامه به شرکت بازرگانی
  • مدارک شناسایی
  • صورتحساب
  • سند سهام
  • لیست بسته بندی
  • اصل و کپی کارت بازرگانی
  • صدور گواهی سلامت (در صورت نیاز)
  • ارائه یک برگه MSDS

لیست کالاهای ممنوعه برای ارسال بار از  ایران به هلند

برای شما که قصد ارسال بار از ایران به هلند، به خصوص بارهای تجاری را دارید، دانستن این نکته که شما نمیتوانید یکسری از کالاها و وسایل محدود و ممنوع شده را به هلند ارسال کنید، بسیار مهم است. برای ارسال بار زمینی به هلند و دیگر روش ها، کالاهایی که ممنوع هستند شامل:

  • حیوانات، پرندگان و سایر حیوانات خانگی
  • لاشه یا فرآورده های حیوانی
  • سکه، اسکناس، پاسپورت
  • مواد منفجره
  • کالاهای تقلبی یا دزدی دریایی
  • انواع نشانگرهای لیزری و اشیاء حاوی لیزر
  • مواد غذایی (جز ماهی حداکثر بیست کیلوگرم، خاویار صد و بیست و پنج گرم و شیر خشک دو کیلو گرم)
  • مواردی که علائم تجاری یا حق چاپ را نقض می کنند
  • گاز ازون
  • محصولات دارویی ثبت نشده
  • چسب و سایر مواردی که می توانند در اثر برق گرفتگی باعث فلج شدن یا آسیب رساندن افراد شوند
  • تمامی محصولات حاوی دی متیل فومارات (DMF) هستند
  • دانه ها

بهترین شیوه ارسال بار به هلند

ارسال بار از ایران به هلند به شیوه های مختلف و روش های متنوعی انجام می شود. در حالت کلی حمل بار به هلند، به سه ارسال بار زمینی به هلند، هوایی و دریایی انجام می شود. هر کدام از این روش ها ویژگی های خاص خود را دارند که شما میتوانید بهترین آن را با توجه به کالای خود انتخاب کنید. در ادامه به بررسی این سه روش می پردازیم.

ارسال بار به هلند به روش دریایی

راه اصلی ارسال بار از ایران به هلند استفاده از مسیرهای دریایی و حمل بار به هلند با کشتی های مخصوص می باشد. برای حمل بارهای تجاری و لوازم خانگی با حجم زیاد، روش حمل و نقل دریایی را توصیه می کنیم. اگرچه حمل و نقل دریایی نسبت به حمل و نقل هوایی زمان بیشتری می برد، اما بسیار ارزان تر از حمل و نقل هوایی است.

ارسال بار زمینی به هلند

حمل و نقل زمینی یکی از رایج ترین و قدیمی ترین روش های حمل و نقل کالا به تمامی کشورها است. این روش نسبت به دو روش دیگر، با توجه به هزینه کمتری که دارد؛ اما زمان زیادی را صرف می کند تا بار شما به مقصد برسد. بنابراین برای افرادی که هزینه حمل و نقل برایشان اهمیت دارد، ارسال بار زمینی به هلند، بهترین روش برای ارسال بار از ایران به هلند است.

ارسال بار هوایی به هلند

در بین سه روش ارسال بار زمینی به هلند، هوایی و دریایی، گران ترین روش، ارسال بار از ایران به هلند به روش هوایی است. اما مهمترین شاخصه ای که باعث انتخاب این روش توسط اکثر بازرگانان می شود، سریع بودن آن است. با استفاده از این روش می توانید در سریعترین زمان ممکن بار را به مقصد برسانید. حمل بار به هلند به روش هوایی، برای بارهایی که احتمال خرابی آن وجود دارد مناسب است.

سوالات متداول 

نحوه ارسال بار به هلند چگونه است؟

 برای ارسال بار از ایران به هلند، شما باید محصول را بسته بندی کرده و از یک شرکت حمل و نقل معتبر مشاوره دریافت کنید. سپس اقدام به انجام تشریفات گمرکی کرده و بارنامه مخصوص به بار خود را تهیه کنید  که برای تحویل به هلند نیاز است. در آخر هم میتوانید بار خود را پس از رسیدن به مقصد از گمرک هلند ترخیص کنید.

 مدارک لازم جهت حمل بارهای تجاری به هلند چیست؟

مدارکی که برای حمل بار به هلند، به ویژه بارهای تجاری نیاز است شامل: مجوزهای واردات، گواهی مبدا، بارنامه و بیمه نامه، مدارک شناسایی، پیش فاکتور، رسید انبار، لیست بسته بندی اصل و کپی کارت بازرگانی، تهیه گواهی سلامت و ارائه برگ MSDS می شود که برای ارسال بار از ایران به هلند ضروری است.

چه کالاهایی برای حمل بار به هلند ممنوع هستند؟

 کالاهایی که برای ارسال بار زمینی به هلند و سایر روش ها ممنوع هستند، شامل حیوانات، لاشه های حیوانی،  سکه و اسکناس، مواد منفجره، کالاهای تقلبی، مواد غذایی (جز ماهی حداکثر بیست کیلوگرم، خاویار صد و بیست و پنج گرم و شیر خشک دو کیلو گرم)، اشیاء حاوی لیزر، کالاهایی که علائم تجاری ندارند و …. می باشند.

مناسب ترین روش برای حمل بار به هلند کدام است؟

از بین سه روش، زمینی، هوایی و دریایی که برای ارسال بار به هلند وجود دارد، مناسب ترین شیوه روش ارسال بار زمینی به هلند است که برای بازرگانانی که هزینه ارسال بار برایشان مهم است، مناسب می باشد. اما این نکته را هم باید توجه کرد، علاوه بر کاهش هزینه سفر، زمان زیادی صرف می شود تا بسته شما به مقصد مورد نظر برسد. بنابراین اگر میخواهید در سریعترین زمان ممکن بار خود را ارسال کنید، میتوانید از روش هوایی استفاده کنید.

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم به شما نحوه ارسال بار از ایران به هلند، ارسال بار زمینی به هلند و همچنین مدارکی که برای حمل بار به هلند نیاز دارید معرفی کنیم. همانطور که گفتیم، با توجه به اینکه هلند یک کشور اروپایی است و افراد زیادی به این کشور مهاجرت می کنند؛ یکی از دغدغه های این افراد، نحوه ارسال بار و هزینه های مربوط به آن است.

مهمترین و اولین کاری که باید در ارسال بار به هلند انجام دهید، انتخاب یک شرکت حمل و نقل بین المللی معتبر است تا بتوانید با اطمینان و در خیال آسوده، کالا را ارسال کنید. بنابراین شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس، به شما عزیزان خدمات مختلفی در زمینه ارسال بار هوایی به هلند، ارسال بار زمینی به هلند، ارسال بار درب به درب و هزینه های حمل و نقل ارائه می دهد.

همچنین کارشناسان ما در خدمت شما هستند تا بتوانند شما را در این زمینه ها راهنمایی کنند. اگر سوالی در زمینه ارسال بار از ایران به هلند دارید می توانید با ما تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *