لیست کالا های پر سود برای واردات از چین

اشتراک گذاری :

واتساپ
تلگرام

آنچه در این مطلب میخوانید😃

آیا می‌دانستید که چین در سال‌های اخیر دومین وارد کننده محصولات مصرفی به ایران شناخته شده و تمام محصولات از کالاهای بسیار کوچک مانند سوزن گرفته تا کالاهای بزرگ مانند ماشین آلات صنعتی و انواع تجهیزات صنعتی را به ایران صادر می‌شود؟ واقعا شگفت انگیز است.

لازم به ذکر است که محصولات چینی جایگاه مهمی را در بازار ایران به خود اختصاص داده‌اند که نمی‌توان به راحتی از کنار آن گذشت. شناسایی کالاهای  محبوب و بی‌نظیر، در سودآوری کسب و کار شما نقش بسزایی دارد. همچنین چین بزرگترین تولید کننده کالاهای تولیدی در جهان و منبع اصلی واردات ایران است.

درست است که واردات از چین سودآور است؛ اما سوال اینجاست، کدام محصولات سود بیشتری دارند؟ بهترین محصولات برای واردات از چین چیست؟ 

در نتیجه اگر این سوالات در ذهن شما نقش بسته است ما در این مقاله از سوی شرکت حمل‌ونقل بین المللی ققنوس حمل، قرار است به محصولات پرسود و محبوب چین برای هدف درست و سرمایه‌گذاری مناسب کارآفرینان بپردازیم. اگر قصد دارید اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید؛ با ما همراه باشید.

 10 مورد از بهترین کالاهای پرسود برای واردات از چین

به عنوان یک تاجر، اگر در رابطه با فرآیندهای تجاری دیگر تجار، مانند کالاهایی که وارد می‌کنند، اطلاعات کافی داشته باشید می‌توانید راحت تر و بهتر تصمیمات خود را درباره سرمایه‌گذاری در کسب و کار خود بگیرید. بیشتر محصولاتی که امروزه در بازار ایران یافت می‌شوند، از چین وارد می‌شوند. در ادامه 10 مورد از کالاهای پرسود برای واردات از چین را به شما معرفی می‌کنیم که با وارد کردن این محصولات، می‌توانید سود بیشتری را در کسب و کارتان بدست بیاورید.

قطعات و لوازم جانبی موبایل و لپ تاپ (laptop): پول سازترین انتخاب

با پیشرفت تکنولوژی و استفاده گسترده از تلفن همراه در سراسر جهان، بازار خرید و فروش لوازم جانبی موبایل نیز گسترش چشمگیری یافته است. همین امر باعث شده تا واردات لوازم جانبی مانند قاب و عینک گوشی، شارژر، کابل و باتری و انواع هندزفری‌ها یکی از پرسودترین کالاهای وارداتی از چین باشد.

شارژر بی‌سیم در گوشی‌های هوشمند امروزی رایج است، بنابراین بازار شارژرهای بی سیم در حال رونق است. این دستگاه‌ها بسته به سرعتی که می‌توانند دستگاه را شارژ کنند دارای رتبه‌بندی‌های متفاوتی هستند که می‌توانید جهت واردات کالا از آنها استفاده کنید.

واردات لپ تاپ یکی از کالاهای وارداتی پرسود از چین

لوازم آرایشی و بهداشتی: مقرون به صرفه ترین انتخاب

یکی از پرسودترین کالاهایی که از چین وارد می‌شود، لوازم آرایشی است. بسیاری از خانم‌ها به زیبایی خود اهمیت زیادی می‌دهند و لوازم آرایشی بهترین وسیله برای زیباسازی طبیعی آنهاست. از این رو این محصول یکی از مفیدترین محصولات وارداتی از چین محسوب می‌شود.

اگر قصد واردات محصولات آرایشی و بهداشتی را دارید، بهتر است بدانید که قیمت واردات برس، آینه، موچین و… از چین پایین است و می‌توانید آن را در داخل کشور با قیمت بسیار مناسبی بفروشید و سود خوبی نیز کسب کنید. برای انتخاب پرسودترین لوازم آرایشی میتوانید قیمت تمام شده لوازم را در سایت هایی مانند آمازون بررسی کنید.

لوازم آشپزخانه : پرفروش ترین انتخاب

یکی دیگر از کالاهای پرسود وارداتی از چین لوازم آشپزخانه است. امروزه خانواده‌ها توجه بسیار زیادی به لوازم آشپزخانه دارند به همین دلیل انواع آن در طیف گسترده ای در بازار یافت می‌شود. با واردات لوازم آشپزخانه از چین با تعداد زیادی از فروشندگان سر و کار خواهید داشت.. نمونه‌ای لوازم آشپزخانه که محبوب‌ترین و سودآورترین محصول برای واردات از چین هستند می‌توانیم به خردکن سبزیجات، رنده، ترازو آشپزخانه و …. اشاره کنیم که می‌تواند برای شما بسیار سودآور باشد.

وسایل ورزشی : کارآمدترین انتخاب

تجهیزات ورزشی شامل کفش ورزشی، پوشاک ورزشی، تجهیزات ورزشی و لوازم ورزشی نیز در سال 2023 وارداتی سودآور از چین محسوب می‌‌شود. با توجه به توسعه صنعت ورزش و آگاهی مردم از سلامتی در حال افزایش است، این محصولات در بازار جهانی مورد استقبال قرار خواهند گرفت.

لوازم ورزشی یکی ار کالاهای پرسود برای واردات از چین

پوشاک و انواع پارچه :پرطرفدارترین ترین انتخاب

واردات پوشاک از چین یکی از رایج‌ترین فعالیت‌های تجاری در بسیاری از کشورها است. چین به عنوان بزرگترین تولید کننده پوشاک در جهان، بازار بزرگی در این زمینه دارد و محصولات متنوعی را با قیمت‌های بسیار مناسب تولید می‌کند. با کمی تحقیق و شناخت نیازهای بازار این محصولات می‌توانید سود خوبی در این تجارت کسب کنید. البته لازم به ذکر است که پوشاک در دسته کالاهای ممنوعه موقت قرار می گیرد.

واردات پارچه از چین یکی از کالاهای پرسود

ماشین آلات صنعتی : مطمئن ترین انتخاب

تولید داخلی چه مربوط به کارگاه‌های کوچک و متوسط ​​باشد و چه خطوط و پروژه‌های بزرگ، همیشه نیازمند قطعات مصرفی است. چین به دلیل گردش مالی زیاد در تولید حتی کوچکترین قطعات، قطعات ماشین آلات و تجهیزات صنعتی را با قیمت بسیار پایین تولید می‌کند. به همین دلیل این قطعات از سودآورترین کالاهای وارداتی محسوب می‌شوند. در واقع در کشور چین نه تنها قطعات لازم برای هر دستگاه و دستگاه تولید می‌شود، بلکه این قطعات با کیفیت‌های متفاوت مطابق میل مشتری تولید می‌شوند. از قطعات موتوری و الکتریکی گرفته تا قطعات مکانیکی در بازار کشور مورد تقاضا هستند.

لوازم پت شاپ : شگفت‌انگیز ترین انتخاب

در سال‌های اخیر نگهداری از حیوانات خانگی در ایران بسیار رواج یافته است. حیواناتی مانند سگ، گربه و انواع طوطی ها از حیوانات خانگی بسیار محبوب در بین خانواده‌های ایرانی هستند. با توجه به عدم تولید گسترده خوراک و لوازم آن که این حیوانات در داخل جمهوری به آن نیاز دارند و در دسترس نبودن فروشگاه ها و مراکزی که این خدمات را ارائه می‌دهند واردات و سرمایه‌گذاری در این محصولات سود بالایی را برای تجار و واردکنندگان به همراه خواهد داشت.

پت شاپ یکی از کالاهای وارداتی پرسود از چین

لوازم نور و روشنایی : سودمندترین انتخاب

این محصول به دلیل طراحی گرد و جلوه متعادل و بسیار قوی در رینگ لایت‌ها در بسیاری از زمینه‌ها و ترکیبات مورد استفاده قرار می‌گیرد. یکی از پرکاربردترین لامپ‌های ال ای دی می‌تواند برای عکاسی و فیلمبرداری، آرایشگاه‌ها و سالن‌های زیبایی، پادکست‌ها و فیلم‌های آموزشی، تئاتر و سینما، استودیو و غیره استفاده شود. شرکت‌های چینی به دلیل هزینه پایین تولید و توانایی تولید محصولات انبوه و با کیفیت گزینه مناسبی برای صادرات و سرمایه گذاری روی این محصول هستند.

نمی‌توان منکر پتانسیل سودآور یافتن بهترین محصولات برای واردات از چین شد. با این حال، این تجارت کار آسانی نیست، به خصوص برای مبتدیان. قوانین و رویه‌های زیادی وجود دارد که در صورت عدم رعایت می‌توانند منجر به تاخیر های پرهزینه شوند. به همین منظور در ادامه به نکاتی که برای پیدا کردن کالاهای پرسود از چین در اختیارتان قرار می‌دهیم، توجه بیشتری داشته باشید.

نکاتی برای پیدا کردن کالاهای پرسود از چین

واردات کالاهای پرسود از چین، می تواند در کسب سود بیشتر از کسب و کارتان به شما کمک کند. نکات زیر برای پیدا کردن کالاهای پرسود از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

تحقیقات خود را انجام دهید.

تحقیقات مهم‌ترین بخش شروع یک تجارت وارداتی است. اگر اولین بار است که می خواهید محصولاتی را وارد کنید، مهم است که در مورد مخاطبان هدف خود، رویه‌های گمرکی کشور و فرهنگ تجارت چین اطلاعات کافی داشته باشید. در تحقیقات خود جغرافیا، محدودیت‌های محصول، فرهنگ کسب و کار و ترخیص کالا از گمرک را مورد هدف قرار دهید.

محصولی را بیابید که تقاضای بالایی دارد.

کلید کسب و کار سودآور، یافتن محصولات مناسب برای فروش است. می‌توانید با محصولات کم خطر مانند اسباب بازی یا لباس شروع کنید. این نوع محصول در هر بازاری خوب عمل می‌کند، نمی‌تواند به راحتی شکست بخورد. اما توجه داشته باشید که آنها اغلب به گواهینامه اضافی و/یا ارائه به گمرک نیاز دارند. از محبوب‌ترین محصولات می‌توانیم به دکوراسیون، الکترونیکی، محصولات پلاستیکی، تجهیزات جانبی و لوازم آشپزخانه اشاره کنیم.

تامین کننده را انتخاب کنید.

پیدا کردن یک تامین کننده قابل اعتماد هنگام واردات کالا در سطح بین المللی دشوار است.  به همین دلیل مهم است که زنجیره تامین را بشناسید تا نوع تامین کنندگانی را که بهترین کار را برای شما دارند، بدانید. هنگامی که این کار را انجام دادید، گزینه‌ها را بررسی کنید و برای یادگیری نحوه انجام کارشان وقت بگذارید. در صورت امکان، به دنبال تامین کنندگانی باشید که دارای سابقه تجاری و نظرات مثبت هستند. تامین کننده‌ای را پیدا کنید که بتواند با MOQ پایین شروع به کار کند و در صورت امکان، از طریق تلفن یا تماس تصویری با تامین کننده تماس بگیرید تا مطمئن شوید اطلاعات تماس صحیح را دارید.

تست کیفیت را برای کالا انجام دهید.

مشکلات کیفیت یکی از رایج‌ترین موانعی است که وارد کنندگان خرده فروشی با آن روبرو هستند. مهم است که فرآیندی برای آزمایش محصولات خود ایجاد کنید تا از بازگشت کالاهای فروخته نشده و از دست دادن سرمایه جلوگیری کنید – به خصوص اگر در حال راه اندازی یک تجارت جدید هستید.

در مورد روش حمل و نقل تصمیم بگیرید

نکاتی که در حمل و نقل باید به آن توجه کنید شامل:

حمل و نقل هوایی که معمولاً 2 تا 11 روز طول می‌کشد و هر کیلوگرم حدود 5 تا 7 دلار هزینه دارد. نقل دریایی که ممکن است 12-50 روز طول بکشد، اما بهترین راه برای واردات محموله های بزرگ است. این گزینه ارزان‌ترین است (معمولاً 1 کیلوگرم یا کمتر در هر کیلوگرم). 

در حالی که منتظر هستید، فاکتور تجاری، لیست بسته‌بندی، بارنامه و سایر اسناد حمل و نقل مربوطه را بررسی کنید. پیک ها معمولا یک وب سایت دارند که در آن می‌توانید محموله را پیگیری کنید یا با شماره خدمات مشتری تماس بگیرید. شما می توانید از تامین کننده خود بهترین گزینه را بخواهید زیرا آنها فرآیند کارآمدی را برای ارسال محصولات خود ایجاد کرده‌اند.

قوانین را رعایت کنید.

این مسئولیت شما به عنوان یک صاحب کسب و کار است که اطمینان حاصل کنید که کالاهای شما با مقررات و محدودیت‌های اعمال شده توسط گمرک مطابقت دارند. واردکنندگان باید مقررات و دستورالعمل های موجود را به درستی و کامل رعایت کنند تا در فرآیند واردات مشکلی پیش نیاید.

آنچه در این مطلب خواندید…

اگر می‌خواهید در کسب و کارتان موفق شوید و سودآوری داشته باشید، باید کالاهای وارداتی را به درستی انتخاب کنید. برای واردات کالا از چین راه‌های زیادی وجود دارد اما موفقیت کسب و کار شما به انتخاب محصولات مناسب بستگی دارد تا بتوانید راحت تر  به هدفتان، یعنی سودآوری برسید.

برای اینکه بفهمید چه کالایی برای کسب و کار شما پرسود و مناسب تر است، توصیه می‌کنیم از یک کارشناس در این زمینه راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید. کارشناسان شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس حمل با تجربه عالی خود در زمینه حمل بار هوایی، حمل بار زمینی، ترخیص کالا و… کنترل کافی بر بازارهای چین و ایران دارند و راهنمای خوبی برای واردات چین خواهند بود. کافیست با کارشناسان این شرکت تماس بگیرید و از خدمات مشاوره رایگان بهره‌مند شوید.

سوالات متداول

پرسودترین کالاها برای واردات از چین کدامند؟

شما می‌توانید لوازم جانبی موبایل، لوازم آرایشی، لوازم آشپزخانه، قطعات صنعتی، لوازم ورزشی و… را از چین وارد کنید.

پولسازترین کالا برای واردات از چین کدام است؟

اگر قصد سود و درآمد بیشتر از کسب و کارتان دارید می توانید قطعات و لوازم جانبی موبایل و لپ تاپ را از چین وارد کنید.

به چه دلیل چین قطعات صنعتی را به تعداد زیادی تولید می‌کند؟

با توجه به نیاز خط تولید در کارگاه‌های کوچک و بزرگ به قطعات مصرفی، چین به دلیل گردش مالی زیاد، قطعات صنعتی را در قیمت بسیار پایین تولید می‌کند.

در واردات کالا از چین به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

در رابطه با محصول با به طور کامل تحقیق کنیم، محصولی که تقاضا بالایی را دارد وارد کنیم، بهترین تامین کننده را انتخاب کنیم، کیفیت محصول را بررسی کنیم، بهترین روش حمل و نقل را انتخاب کنیم و قوانین و مقررات موجود را رعایت کنیم.

5/5 - (3 امتیاز)
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *