ترفند-برای-پیدا-کردن-تامین-کننده-قابل-اطمینان-در-چین

ترفند برای پیدا کردن تامین کننده قابل اطمینان در چین

اشتراک گذاری :

واتساپ
تلگرام

حمل گروپاژ از چین | مزایا، معایب و مهمترین نکات حمل

EFS در کشتیرانی / 0 تا 100 آنچه که باید بدانید

کشتی چارتری | بیان شرایط و ویژگی های کشتی چارتری

حمل بار با واگن مسقف + مشخصات فنی و نحوه حمل بار

نحوه محاسبه نرخ کرایه حمل دریایی چگونه است؟ (راهنمای کامل)

حمل کالا از بندر شیامن + مزایا و معایب حمل بار از بندر شیامن

واردات کالا از روسیه / مراحل، روش ها و مهمترین نکات

کلوزبندی بیمه باربری چیست؟ ( راهنمای 0 تا 100)

هزینه lss در حمل دریایی | راهکارهای کاهش هزینه lss

ارزیابی گمرکی + اهداف و مهمترین وظایف ارزیاب گمرک

حمل بار فله از چین / انواع بار فله در حمل و نقل دریایی از چین

مهمترین بنادر تجاری چین | دلایل اهمیت بنادر تجاری چین

حمل بار از بندر تایچنگ / مراحل حمل، روش ها و امکانات تایچنگ

حمل هوایی باتری چگونه انجام می شود؟ (راهنمای کامل)

ترانزیت فرودگاهی + تفاوت پرواز ترانزیتی، مستقیم و بدون توقف

شماره پلمپ کانتینر + انواع رنگ در پلمپ کانتینر و کاربرد آنها

ارسال بار از آفریقا | بهترین روش ارسال کدام است؟

بزرگترین بنادر کانتینری جهان (معرفی 10 مورد از مهمترین بنادر)

تفاوت لجستیک و زنجیره تامین | 0 تا 100 آنچه که باید بدانید

آشنایی با انواع بوژی کش + کاربرد آن ها در صنعت حمل و نقل

اظهارنامه اجمالی در گمرک + تفاوت آن با مانیفست

مشاور بازرگانی کیست + اهمیت آن در کسب و کارهای بین المللی

وزن خالص و ناخالص کالا + تفاوت ها و تاثیر وزن کالا بر ترخیص آن

ممنوعیت های پست درب به درب + مهم ترین نکات و قوانین

VGM در حمل و نقل + نحوه محاسبه تاییدیه وزن کانتینر

معرفی بهترین تنگه های بین المللی جهان ( راهنمای 0 تا 100)

وزن حجمی بار هوایی | اهمیت محاسبه آن در حمل و نقل

ترخیص کار گمرک کیست؟ ( چرا به آن نیاز دارید)

حمل بار با جامبوبگ چگونه انجام می شود؟ (راهنمای کامل)

انوانتر در گمرک؛ راهنمای کامل جهت موفقیت در تجارت

آنچه در این مطلب میخوانید😃

مقدمه

خرید کالا در چین و به دنبال آن پیدا کردن تامین کننده چینی و منبع یابی کالا از چین همواره به عنوان یکی از دغدغه های مهم بازرگانان و تاجرانی که قصد تجارت با این کشور را در نظر گرفته می‌شود. در این محتوا از سایت حمل و نقل بین المللی ققنوس در مورد تامین کننده قابل اطمینان در چین صحبت کرده ایم. با ما همراه باشید.

در این مقاله از سوی شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس تلاش شده است تا به مهمترین نکات در مورد منبع یابی کالا از چین گردآوری شده است تا در اختیار شما عزیزان قرار گیرد. پس در ادامه مقاله همراه ما باشید.

تامین کننده قابل اطمینان در چین

۲ تامین کننده قابل اطمینان در چین

اول – شرکت های بازرگانی

شرکت های بازرگانی جهت منبع یایی کالا از چین و پیدا کردن تامین کننده چینی در نظر گرفته می‌شود که این شرکت های بازرگانی می‌تواند فرصت بسیار خوب و مناسبی برای شما عزیزان باشد که می‌خواهید خرید کوچکو یا بزرگی از چین داشته باشید و تمایلی جهت مواجه با مشکلات منبع یابی کالا در چین ندارید. در نتیجه می‌توانید با استفاده نمودن از خدمات شرکت های بازرگانی نظیر شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس خواهید توانست اطلاعات مرتبط با  زنجیره تأمین کالای خود را پیدا نمایید.

همچنین نکته ای که نباید در این زمینه فراموش کنید کیفیت محصول تولیدیتان می‌باشد. شایان به ذکر است منبع یابی کالا از چین ریسک بسیار زیادی برای شما عزیزان از جمله مواردی مانند خرید کالاهای بی کیفیت، کالاهای تقلبی و ایجاد مشکل در اجرای قراردادهای مالی می‌باشد. قطعا این خطرات منبع یابی در تامین کننده چینی تنها مخصوص کشور چین نخواهد بود ولی همیشه ریسک تجارت در کشورهای در حال توسعه و پیشرفته بیشتر از کشورهای توسعه یافته می‌باشد.

همچنین هنگام سپردن امور به شرکت های بازرگانی در پایان کار سودی که شما خواهید توانست با انتخاب منبع مناسب خرید در چین انتخاب نمایید به قدری خواهد بود که شما را مجاب خواهد کرد، تا پیش از خرید کالا از چین نسبت به تحقیق در مورد انتخاب درست تامین کننده چینی با مطالعه و به شکل حرفه ای اقدام نمایید.

دوم – کارخانه ها

از دیگر مراکزی که می‌توانید جهت پیدا کردن تامین کننده کالا از چینی در نظر داشته باشید، کارخانجات می‌باشد. کارخانجات تولیدکننده محصولات چینی می‌تواند در زمینه خرید و فروش، واردات و صادرات محصولات چینی کمک شایانی به شما نمایند. در نتیجه می‌توانید محصول مورد نظر را از کارخانه مربوطه بدون واسطه خریداری نمایید.

خرید از شرکت بازرگانی بهتر است یا از کارخانه؟

جهت پاسخ به این سوال که در هنگام منبع یابی کالا از چین شرکت بازرگانی بهتر است یا کارخانه

در ابتدا بایستی نکاتی را در مورد نحو انتخاب انواع شرکت بازرگانی مورد توجه قرار دهید. لازم است بدانید با وجود اینکه تمامی شرکت‌ های بازرگانی عالی نیستند، اما اگر بتوانید با هوشیاری یک شرکت خوب پیدا نماید ، موفقیت بیشتری کسب را در زمینه تامین کننده چینی پیدا خواهید کرد. در نتیجه در این قسمت قصد داریم تا به بعضی از تفاوت های کارخانه با شرکت های بازرگانی بپردازیم.

ارائه خدمات مشتری

لازم است بدانید هنگامی که با یک تامین کننده خارجی برای واردات کالا از چین سر وکار دارید، داشتن ارتباط بدون دردسر حیاتی و ضروری است. در نتیجه یکی از مزیت‌ های شرکت بازرگانی نسبت به کارخانجات تولیدی، این است که  ارتباط با آن‌ها آسان تر و قابل انجام تر است. همچنین در سایر شرکت بازرگانی، افرادی استخدام خواهند شد که به زبان انگلیسی تسلط دارند و شما می‌توانید به راحتی با آن‌ها ارتباط مفیدی را برقرار کنید.

نکته قابل توجه دیگری که در تفاوت شرکت بازرگانی و کارخانه وجود دارد،  به تجربیات شما عزیزان در زمینه واردات محصول از خارج کشور بر خواهد گشت. به طوری که هرچقدر تجربه شما در این عرصه بیشتر باشد، انتخاب برای شما آسان‌تر و میسر تر است.

تجربه شما در واردات محصول مورد نظر

اگر در زمینه تامین کننده چینی یا دیگر کشورهای آسیایی تازه وارد هستید، همکاری نمودن با انواع شرکت بازرگانی برای شما انتخاب مطلوب‌ و مهم تری است؛ زیرا که ارتباط برقرار کردن با کارخانه‌، نیازمند زمان و وقت بیشتری می‌باشد. همچنین خبر خوب این مورد است که شرکت تجاری پیش از این، روند ارتباط با کارخانه‌ها را طی نموده است.

لیست هزینه و تعرفه های منبع یابی از چین

هزینه و تعرفه در منبع یابی کالا از چین پیدا کردن‌ تامین کننده چینی و یا کالای خارجی می‌تواند تحت تاثیر عوامل متعددی تغییر نماید. در نتیجه توجه به این عوامل و برنامه ریزی درست در جهت سرمایه گذاری، تاثیر موثری در کاهش هزینه‌ های اضافی خواهد داشت و این کار می‌تواند فرایند منبع یابی کالا از چین را راحت‌ تر نیز کند.

همچنین کشور مبدا کالا، نرخ نوسانان ارزی کالا ، تعرفه‌های تجاری و مالیات‌های آنها، مناطق تجاری آزاد جهت خرید و فروش کالا و هزینه ارسال و حمل و نقل از مهمترین عواملی هستند که در قیمت نهایی منبع یابی کالا از چین بسیار تاثیرگذار است.

به عنوان نمونه می‌توان گفت روش‌های گوناگونی که جهت حمل و نقل بار اعم از حمل بار هوایی ، حمل بار دریایی، حمل بار زمینی یا حمل بار ریلی وجود دارند که هر کدام از این شیوه ها با توجه به خدمات و مزایایی که در جهت تامین کننده چینی ارائه می‌دهند، از هزینه‌های متفاوتی نیز برخوردار خواهند بود.

در نتیجه جهت تعیین تعرفه منبع یابی کالا از چین بایستی به موارد متعددی اشاره نمود و بایستی موارد گوناگونی را لحاظ کرد تا در نهایت هزینه نهایی و تعرفه منبع یابی از چین مشخص گردد. همچنین تمامی تاجران و بازرگانان می‌توانند با انتخاب شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس و بهره مندی از خدمات این شرکت تجربه تجارتی مناسب و به صرفه را تجربه نمایند.

قبل منبع یابی باید به چه نکاتی توجه کرد؟

در این زمینه لازم است این نکته را قابل توجه داشته باشید که اگر احیانا قصد خرید و فروش هرنوع کالایی را به شکل عمده دارید، بایستی در هنگام تامین کننده چینی و یا هر کشور خارجی  از موارد زیر مطمئن شوید.

  • مورد اول: کالای انتخابی شما بایستی با قوانین و مقررات کشور ایران سازگاری های لازم را داشته باشد.
  • مورد دوم: محصول مورد نظر شما بایستی از کیفیت قابل قبول و قابل توجهی برخوردار باشد و استانداردهای لازم را دارا باشد.
  • مورد سوم: قیمت تامین کننده چینی فرد منبع یاب بایستی در زمان ارزیابی قیمت به نسب کالاهای مشابه، قابل توجیه و مهم باشد.
  • مورد چهارم: خریدار بایستی در ابتدای کار اطلاعات کافی و جامعی را از فروشنده یا تامین کننده چینی کالا دریافت نماید.
  • مورد پنجم: از حسن نیت تاًمین کننده چینی در هنگام منبع یابی کالا از چین اطمینان کامل را حاصل نمایید.
  • مورد ششم: کالای خریداری شده توسط خریدار بایستی از سلامت کاملی برخوردار باشد و در هنگام خرابی ضمانت تعویض کالا را
  • داشته باشد.
  • مورد هفتم: کالا بایستی ترکیبی از بهترین راه حل های طراحی و مواد اولیه و خام با کیفیت و با کمیت باشد.

در نتیجه می‌توان گفت موارد ذکر شده در اینکه قصد خرید چه نوع کالایی را دارید تفاوتی نخواهد کرد. همچنین کالا می‌تواند انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، انواعدلوازم خانگی، انواع تلفن همراه و لوازم جانبی آنها و یا هر قسم دیگری باشد.

نحوه یافتن تامین کننده مطمئن در چین

جهت پیدا کردن تولیدکنندگان اصلی و تامین کنندگان چینی به عنوان یکی از تخصص‌ های شرکت حمل و نقل بین‌المللی می‌باشد که به شکل خدمت ویژه‌ای در اختیار شما تاجران و بازرگانان  قرار خواهد گرفت.

در نتیجه اگر تا به حال فردی سعی نموده است با کارخانجات و تولیدکننده‌ های دسته اول چینی ارتباط کاملی برقرا کنید متوجه شده است که آنها به راحتی با مشتریان جدید کار نخواهند کرد. همچنین تولیدکنندگان بسیاری در چین وجود دارند که حتی یک مترجم انگلیسی زبان هم با خود ندارند چرا که نیازی به آن هم برای خود نخواهند دید. در نتیجه هنگام انتخاب بهترین تامین کننده چینی بایستی به نکاتی توجه داشته باشید این نکات عبارتنداز؛

مورد اعتماد و معتبر بودن شرکت و یا کارخانه انتخابی جهت منبع یابی از چین.

داشتن کارشناسان و متخصصان مجرب که در زمینه های گوناگون اطلاع جامعی دارند.

همچنین دانستن این نکته نیز حائز اهمیت است که در ابتدا کار بایستی با یک شرکت معتبر ارتباط کاملی گرفته و بعد از مطمئن شدن از شرکت مربوطه امورات مربوط به منبع یابی کالا از چین را به آنها بسپارید. که همواره در این زمینه شرکت حمل و نقل بین‌المللی ققنوس همراه شما خواهد بود.

سوالات متداول

تامین کنندگان کالا از چین شامل چه مواردی می‌شود؟

تهیه کالا از طریق شرکت های بازرگانی و خرید کالا از طریق کارخانجات تولیدی.

مهمترین مزیت انتخاب شرکت بازرگانی در مقایسه با کارخانه چیست؟

ارتباط موثر تر و بهتر در هنگام منبع یابی کالا از چین در شرکت های بازرگانی بهتر است.

هزینه های تعرفه های منبع یابی شامل چه مواردی می‌شود؟

این هزینه ها با توجه به، به کارگیری کدام نوع از حمل و نقل، تعرفه های تجاری و مواردی از این قبیل متفاوت خواهد بود.

نحوه یافتن تامین کننده چینی چیست؟

مراجعه به شرکت های بازرگانی می‌تواند به عنوان مناسب ترین گزینه جهت منبع یابی کالا از چین در نظر گرفته شود.

جمع بندی

بخش بسیار مهم و حائز اهمیت از فرایند تجارت‌ های بین المللی و چینی می‌توان به منبع یابی کالا از چین اشاره نمود. در واقع می‌توان گفت منبع یابی کالا از چین به شکل اصولی می‌تواند علاوه بر کاهش دادن هزینه‌های اضافی و مضاف، به توسعه و گسترش کسب و کار شما نیز کمک فراوانی نمایند.

با این وجود، فرایند انجام پیدا کردن تامین کننده چینی کالا اصلا ساده نخواهد بود  و بهتر است جهت تعیین استراتژی‌ های حرفه‌ای و همچنین مفید از کارشناسان و متخصصان تیم مجرب شرکت حمل و نقل بین‌المللی ققنوس استفاده کنید. شرکت حمل و نقل بین‌المللی ققنوس با ارائه خدمات متنوع در زمینه حمل بار هوایی، حمل بار زمینی، حمل بار دریایی و درب به درب در انجام فرایند تامین کننده چینی همراه شما عزیزان خواهد بود.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x