هزینه-باربری-از-انگلیس-به-ایران-به-چه-عواملی-بستگی-دارد؟

هزینه باربری از انگلیس به ایران به چه عواملی بستگی دارد؟

اشتراک گذاری :

واتساپ
تلگرام

حمل گروپاژ از چین | مزایا، معایب و مهمترین نکات حمل

EFS در کشتیرانی / 0 تا 100 آنچه که باید بدانید

کشتی چارتری | بیان شرایط و ویژگی های کشتی چارتری

حمل بار با واگن مسقف + مشخصات فنی و نحوه حمل بار

نحوه محاسبه نرخ کرایه حمل دریایی چگونه است؟ (راهنمای کامل)

حمل کالا از بندر شیامن + مزایا و معایب حمل بار از بندر شیامن

واردات کالا از روسیه / مراحل، روش ها و مهمترین نکات

کلوزبندی بیمه باربری چیست؟ ( راهنمای 0 تا 100)

هزینه lss در حمل دریایی | راهکارهای کاهش هزینه lss

ارزیابی گمرکی + اهداف و مهمترین وظایف ارزیاب گمرک

حمل بار فله از چین / انواع بار فله در حمل و نقل دریایی از چین

مهمترین بنادر تجاری چین | دلایل اهمیت بنادر تجاری چین

حمل بار از بندر تایچنگ / مراحل حمل، روش ها و امکانات تایچنگ

حمل هوایی باتری چگونه انجام می شود؟ (راهنمای کامل)

ترانزیت فرودگاهی + تفاوت پرواز ترانزیتی، مستقیم و بدون توقف

شماره پلمپ کانتینر + انواع رنگ در پلمپ کانتینر و کاربرد آنها

ارسال بار از آفریقا | بهترین روش ارسال کدام است؟

بزرگترین بنادر کانتینری جهان (معرفی 10 مورد از مهمترین بنادر)

تفاوت لجستیک و زنجیره تامین | 0 تا 100 آنچه که باید بدانید

آشنایی با انواع بوژی کش + کاربرد آن ها در صنعت حمل و نقل

اظهارنامه اجمالی در گمرک + تفاوت آن با مانیفست

مشاور بازرگانی کیست + اهمیت آن در کسب و کارهای بین المللی

وزن خالص و ناخالص کالا + تفاوت ها و تاثیر وزن کالا بر ترخیص آن

ممنوعیت های پست درب به درب + مهم ترین نکات و قوانین

VGM در حمل و نقل + نحوه محاسبه تاییدیه وزن کانتینر

معرفی بهترین تنگه های بین المللی جهان ( راهنمای 0 تا 100)

وزن حجمی بار هوایی | اهمیت محاسبه آن در حمل و نقل

ترخیص کار گمرک کیست؟ ( چرا به آن نیاز دارید)

حمل بار با جامبوبگ چگونه انجام می شود؟ (راهنمای کامل)

انوانتر در گمرک؛ راهنمای کامل جهت موفقیت در تجارت

آنچه در این مطلب میخوانید😃

مقدمه

یکی از دغدغه­ های اصلی این روزها برای اکثر تاجران، هزینه باربری از انگلیس به ایران به دیگر کشورها است. انگلیس از جمله کشورهایی می­باشد که ارسال بار از آن، هزینه ­های بسیار زیادی را به دنبال خواهد داشت. هزینه باربری بین المللی، نرخ­های مختلفی دارد که برای هر کشور متفاوت است.

افرادی که قصد ارسال بار از انگلستان به ایران را دارند، حتما باید از این نرخ ­ها مطلع باشند و طبق قوانین و مقرراتی که در این راه وجود­ دارد، ملزم به پرداخت هزینه­ های ارسال کالا هستند. بنابراین اگر شما جز بازرگانانی هستید که تصمیم به ارسال بار از انگلیس را دارید و از هزینه­ های آن اطلاعی ندارید، بهتر است جهت آشنایی بیشتر شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس را تا انتهای مقاله همراهی کنید.

هزینه باربری از انگلیس به ایران

نحوه برآورد هزینه باربری از انگلیس به ایران

 اگر شما عزیزان جز بازرگانانی هستید که قصد ارسال کالا از انگلیس رادارید، قطعا در رابطه با نحوه برآورد هزینه ارسال کالا از انگلیس سوالاتی در ذهنتان ایجاد شده­ است. هزینه ارسال بار از انگلیس، در شرایط پست، نوع و نحوه ارسال متفاوت است. روزانه بسته های زیادی از انگلیس به ایران و بالعکس از ایران به انگلیس ارسال می شود که این حجم از بسته­های ارسالی از طرف هر دو کشور، دلایل گوناگونی دارد.

به عنوان مثال یکی از این دلایل می­تواند مهاجرت یا سفر ایرانیان به انگلیس، برای کار و تحصیل باشد که باعث افزایش ارسال بار از انگلستان به ایران شده است. بنابراین برآورد هزینه ارسال کالا از انگلیس به ایران و بالعکس به نوع بسته ارسالی شما، حجم بسته، انتخاب مناسب ترین روش برای ارسال بار و شرایط پست هر کشور بستگی دارد و هزینه باربری از انگلیس به ایران و در هر کشوری می تواند متفاوت باشد.

عوامل تاثیرگذار بر هزینه ارسال کالا از انگلیس به کشور

همانطور که قبلا هم خدمت شما عزیزان گفتیم، عوامل بسیار زیادی در زمینه هزینه ارسال کالا از انگلیس تاثیرگذار هستند؛ همچنین می­دانید شهرهای بسیاری در کشور ما وجود دارد، که از طریق آن روزانه تعداد زیادی بار وارد کشور می­شود. علاوه بر این کشور ما نیزروزانه، بسته های زیادی را  از طریق همین شهرها به کشور انگلیس می­فرستد. در ادامه عواملی که در هزینه باربری بین المللی دخیل هستند را خدمت شما معرفی می­کنیم.

یکی از این عواملی که بر هزینه ارسال کالا از انگلیس هم تاثیر گذار است، می­تواند محموله­ای باشد که از طریق پست از انگلستان به ایران از طریق راه هوایی ارسال می­شود. در واقع شما به هر طریقی بخواهید اقدام به ارسال بار کنید، هزینه متفاوتی دارد.

 دومین عاملی که می­توانیم به شما بگوییم، نوع بسته­بندی بار شما است. مهم­ترین عامل هم در هزینه ارسال بار از انگلستان به ایران می­تواند همین مسئله باشد.

وزن کالای شما نیز عامل دیگری است که می­تواند در تعیین هزینه باربری بین المللی در سرتاسر جهان، عامل اصلی و مهمی به شمار رود. وزن بسته ارسالی برای ارسال بار از انگلستان به ایران از مهمترین عاملی است که باید به آن توجه ویژه­ای داشته باشید.

آخرین عاملی که در این زمینه وجود دارد شهر مقصدی است که برای ارسال بار انتخاب می­کنید. هر شهری برای ورود کالا، قیمت­های متفاوتی دارد که همانطور گفتیم، می­تواند بر هزینه ارسال کالا از انگلیس تاثیر بگذارد.

مراحل ارسال بار از انگلیس

شما اگر جزو بازرگانانی هستید که می­خواهید باری را از کشور انگلیس وارد کنید، باید بدانید که این فرآیند دارای مراحلی است که حتما باید طی کنید تا از هزینه ارسال کالا از انگلیس نیز مطلع شوید. بنابراین ارسال بار از انگلستان به ایران طی مراحل مختلفی انجام می­شود که در ادامه آن را به شما معرفی می­کنیم.

اولین قدمی که باید برای کاهش هزینه باربری از انگلیس به ایران در زمینه ارسال بار از انگلیس باید بردارید، این است که یک شرکت حمل و نقل معتبر و با اطمینان پیدا کنید تا بتوانید بسته خود را با خیال راحت به آن بسپارید تا هیچ نگرانی بابت نحوه ارسال و هزینه­ های آن نداشته باشید.

ما به شما در این زمینه شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس را پیشنهاد می­کنیم که در زمینه حمل و نقل و هزینه­ های آن، خدمت شما عزیزان خدمات ارائه می­دهد. با این کار شما هزینه ارسال کالا از انگلیس را کنترل می­کنید.

گام بعدی که باید برای ارسال بار از انگلستان به ایران بردارید، تنظیم یک قرارداد مربوط به حمل و نقل است. در این قرارداد، مواردی آورده می­شود که به موجب آن یک شخص کالا را از یک انبار به یک گیرنده می­برد و حقوق دریافت می­کند. قدم بعدی که باید بردارید این است که بسته خود را به خوبی بسته­بندی کنید. این موضوع اهمیت بسیار زیادی دارد چرا که می­تواند بر هزینه ارسال کالا از انگلیس هم تاثیر گذار باشد.

گام­های بعدی که باید انجام دهید این است که امور گمرکی را به درستی و بدون هیچ اشتباهی مدیریت کنید. این مدیریت، سبب می­شود که هزینه ارسال کالا از انگلیس نیز، برای شما مدیریت شود. سپس بارنامه مخصوص به بارتان را صادر کنید. بعد از این کار می­توانید بسته خود را بارگیری کرده و به ایران بفرستید. در ایران هم می­توانید پس از رسیدن بسته، فرایند ترخیص کالا را انجام دهید.

این نکته را هم فراموش نکنید که در این راه شما حتما باید هزینه باربری بین المللی را نیز بپردازید.

هزینه باربری بین المللی به روش فریت بار چگونه است؟

یکی از مسائل مهمی که امروزه مورد توجه بیشتر بازرگانان و تاجران قرار گرفته، هزینه باربری از انگلیس به ایران به روش فریت بار است. هزینه ارسال کالا از انگلیس،  برای مسافران، مهاجران و دانشجویانی که می خواهند کالاهای خانگی خود را به خارج از کشور ارسال کنند، هزینه حمل و نقل و مدیریت آنها یکی از مهمترین مسائل در صنعت حمل و نقل بین المللی است.

اگر قصد مهاجرت یا سفر به خارج از کشور را دارید، دانستن اینکه چه هزینه هایی شامل هزینه های ارسال بار از انگلستان به ایران می شود، یکی از مهم ترین مواردی است که با آن مواجه خواهید شد. به طور کلی هزینه ارسال بار به روش فریت­بار به موارد زیر بستگی دارد:

  • وزن و حجم
  • کرایه شرکت­های حمل و نقل
  • هزینه کشور مبدا و مقصد

خدمات شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس در زمینه ارسال بار از انگلیس به ایران

شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس، دارای مجوزهای رسمی می­باشد که خدمات تخصصی در زمینه تجارت و هزینه باربری از انگلیس به ایران به طیف وسیعی از مشتریان ارائه می­دهد. به طور کلی خدمات شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس جهت ارسال بار از انگلیس شامل حمل و نقل کالا، خدمات گمرکی، انبارداری و تدارکات، برنامه ریزی و سازماندهی حمل و نقل و ارسال بار از انگلستان به ایران و هماهنگی کلیه فعالیت های لازم برای انجام کار انتقال شامل بسته­بندی، بارگیری و تخلیه می باشد.

در واقع شرکت ما، این اطمینان را به شما می­دهد که بتوانید به راحتی و در کمترین زمان فرآیند ارسال بار خود را انجام دهید. اگر سوالی در رابطه با هزینه ارسال کالا از انگلیس دارید بهتر است با کارشناسان ما تماس بگیرید.

سوالات متداول

چه مراحلی برای ارسال بار از انگلیس باید طی کنیم؟

برای ارسال بار از انگلستان به ایران اولین قدمی که باید بردارید این است که یک شرکت معتبر جهت تحویل و ارسال بار انتخاب کنید. مراحل بعدی نیز مانند همان توصیحاتی که در این مقاله خدمت شما ارائه دادیم، بعد از صدور بارنامه و بارگیری بسته، پس از رسیدن به مقصد، می­توانید با پرداخت هزینه باربری بین المللی نسبت به ترخیص بسته خود اقدام کنید.

خدمات شرکت بین المللی ققنوس در ارسال بار از انگلیس چیست؟

شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس در این زمینه خدمات تخصصی را به بیشتر مشتریان در بخش تجارت بین المللی و حمل و نقل ارائه می دهد. از جمله این خدمات شامل حمل و نقل کالا، خدمات گمرکی، انبارداری و تدارکات، برنامه ریزی و سازماندهی حمل و نقل کالا از انگلستان و همچنین کلیه فعالیت های لازم نظیر بسته­بندی، بارگیری و تخلیه می­باشد. بنابراین شما عزیزان می توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان شرکت تماس بگیرید.

هزینه باربری بین المللی فریت بار، شامل چه مواردی است؟

همانطور پیش­تر هم در این مقاله اشاره کردیم، وزن و حجم بسته شما، کرایه­ شرکت حمل و نقلی که انتخاب می­کنید و هزینه­ هایی که در شهرهای مبدا و مقصد وجود دارد، می­تواند بر هزینه باربری از انگلیس به ایران به روش فریت بار تاثیر بگذارد.

برآورد هزینه ارسال کالا از انگلیس به چه صورت است؟

ارسال بار از انگلستان به ایران، به دلیل طرفداران زیادی که دارد نمی­توان هزینه مشخصی را برای آن در نظر گرفت. بلکه این هزینه­ ها بر اساس شرایط پست، نوع و نحوه حمل متفاوت است. مهم­ترین عاملی که در این زمینه تاثیرگذار است، انتخاب چگونگی ارسال کالا است.

جمع­ بندی

در این مقاله سعی کردیم تا به شما کمک کنیم بتوانید از هزینه ارسال کالا از انگلیس به ایران مطلع شوید. ارسال بار از انگلستان به ایران، شامل مراحل گوناگونی است که شما بعد از طی نمودن تمام این مراحل، می­توانید بار خود را از انگلیس ارسال و جابه­جا کنید. هزینه باربری از انگلیس به ایران نیز، دارای یکسری ویژگی­ ها و مراحلی است که اگر بخواهید به روش فریت بار، اقدام کنید، هزینه­ هایی را برای شما دربر دارد.

شرکت حمل و  نقل بین المللی ققنوس، در زمینه حمل و نقل هزینه­ های آن، ترخیص، ترانزیت ، آماده خدمات رسانی خدمت شما عزیزان است. اگر سوالی در رابطه با هزینه ارسال کالا از انگلیس دارید، می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x