عوامل-موثر-در-هزینه-ارسال-بار-هوایی-به-اروپا-نحوه-کاهش-هزینه-ها

عوامل موثر در هزینه ارسال بار هوایی به اروپا + نحوه کاهش هزینه ها

اشتراک گذاری :

واتساپ
تلگرام

حمل گروپاژ از چین | مزایا، معایب و مهمترین نکات حمل

EFS در کشتیرانی / 0 تا 100 آنچه که باید بدانید

کشتی چارتری | بیان شرایط و ویژگی های کشتی چارتری

حمل بار با واگن مسقف + مشخصات فنی و نحوه حمل بار

نحوه محاسبه نرخ کرایه حمل دریایی چگونه است؟ (راهنمای کامل)

حمل کالا از بندر شیامن + مزایا و معایب حمل بار از بندر شیامن

واردات کالا از روسیه / مراحل، روش ها و مهمترین نکات

کلوزبندی بیمه باربری چیست؟ ( راهنمای 0 تا 100)

هزینه lss در حمل دریایی | راهکارهای کاهش هزینه lss

ارزیابی گمرکی + اهداف و مهمترین وظایف ارزیاب گمرک

حمل بار فله از چین / انواع بار فله در حمل و نقل دریایی از چین

مهمترین بنادر تجاری چین | دلایل اهمیت بنادر تجاری چین

حمل بار از بندر تایچنگ / مراحل حمل، روش ها و امکانات تایچنگ

حمل هوایی باتری چگونه انجام می شود؟ (راهنمای کامل)

ترانزیت فرودگاهی + تفاوت پرواز ترانزیتی، مستقیم و بدون توقف

شماره پلمپ کانتینر + انواع رنگ در پلمپ کانتینر و کاربرد آنها

ارسال بار از آفریقا | بهترین روش ارسال کدام است؟

بزرگترین بنادر کانتینری جهان (معرفی 10 مورد از مهمترین بنادر)

تفاوت لجستیک و زنجیره تامین | 0 تا 100 آنچه که باید بدانید

آشنایی با انواع بوژی کش + کاربرد آن ها در صنعت حمل و نقل

اظهارنامه اجمالی در گمرک + تفاوت آن با مانیفست

مشاور بازرگانی کیست + اهمیت آن در کسب و کارهای بین المللی

وزن خالص و ناخالص کالا + تفاوت ها و تاثیر وزن کالا بر ترخیص آن

ممنوعیت های پست درب به درب + مهم ترین نکات و قوانین

VGM در حمل و نقل + نحوه محاسبه تاییدیه وزن کانتینر

معرفی بهترین تنگه های بین المللی جهان ( راهنمای 0 تا 100)

وزن حجمی بار هوایی | اهمیت محاسبه آن در حمل و نقل

ترخیص کار گمرک کیست؟ ( چرا به آن نیاز دارید)

حمل بار با جامبوبگ چگونه انجام می شود؟ (راهنمای کامل)

انوانتر در گمرک؛ راهنمای کامل جهت موفقیت در تجارت

آنچه در این مطلب میخوانید😃

مقدمه

با وجود تحریم ها، در سال های اخیر هزینه ارسال بار هوایی به اروپا افزایش یافته است. علاوه بر این، کشورهای اروپایی بستری ایده آل برای تحصیل و زندگی دارند، به طوری که افراد زیادی به کشورهای اروپایی مهاجرت کرده اند و در برخی موارد ممکن است قصد ارسال کالا از ایران به اروپا را نیز داشته باشند.

حمل و نقل به اروپا به روش های مختلف هوایی، دریایی و زمینی انجام می شود که نیاز به رعایت قوانین و مقررات دارد. بنابراین قبل از ارسال لازم است اطلاعات کاملی در مورد نحوه ارسال کالا به اروپا، قیمت حمل بار هوایی خارجی، روش های ارسال و غیره داشته باشید. برای ارسال کالا به اروپا راه های مختلفی وجود دارد که هر کدام شرایط و هزینه های خاص خود را دارند که در ادامه این مطلب از شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس آن ها را بررسی می کنیم.

هزینه ارسال بار هوایی به اروپا

شما برای ارسال بار نیاز به پرداخت یکسری هزینه ها دارید؛ هزینه ارسال بار هوایی به اروپا به عوامل مختلفی بستگی دارد که شما باید این عوامل را بشناسید تا در فرآیند ارسال بار دچار مشکل نشوید. بسیاری از این عوامل به دلیل قوانین و مقرراتی است که در گمرک کشور مقصد وجود دارد. این قوانین و مقررات برای بسیاری از بازرگانان محدودیت هایی را ایجاد می کند.

برای آشنایی با محدودیت ها و قوانین موجود در قیمت حمل بار هوایی خارجی، بهتر است قبل از ارسال بار، از یک شرکت حمل و نقل معتبر راهنمایی و مشاوره دریافت کنید. شرکت های حمل و نقل، به دلیل تجربه بالایی که در زمینه حمل و نقل دارند، کمک بسیار شایانی را در این زمینه به شما می کنند. اگر سوالی در رابطه با هزینه های ارسال هوایی به اروپا دارید، با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 چرا ارسال بار هوایی به اروپا از ارزش خاصی برخوردار است؟

حمل بار به اروپا از طریق هوایی مزایای زیادی دارد و تنها نقطه ضعف آن بالا بودن هزینه ارسال بار هوایی به اروپا است. این مزایا شامل موارد مهمی مانند زمان کمتر برای رسیدن کالا به مقصد می شود. افرادی که می خواهند محموله شخصی خود را به اروپا ارسال کنند می توانند با برنامه ریزی دقیق از سایر روش های حمل و نقل استفاده کنند.

اما برای بسیاری از بازرگانان، زمان عامل مهم و با اهمیتی است و آنها باید کالاهای خود را در اسرع وقت به اروپا برسانند. در چنین مواقعی عدم تحویل به موقع محموله می تواند ضررهای هنگفتی به کارآفرین وارد کند یا حتی به اعتبار تجاری وی آسیب برساند که قابل مقایسه با قیمت حمل بار هوایی خارجی نیست.

 نتیجه قابل پیش بینی این است که تاجر ترجیح می دهد هزینه حمل و نقل بالایی داشته باشد و بتواند محموله خود را به موقع به اروپا برساند و از ضررهای عمده جلوگیری کند. علاوه بر زمان و تاریخ تحویل کالاهای مورد نیاز تجارت، میزان ارسال کالا به اروپا از این طریق نیز قابل توجه است. هواپیما می تواند حجم زیادی بار را به یکباره حمل کند که ایمنی بالایی را تضمین می کند و به راحتی می تواند محموله را که متقاضی می خواهد با خیال راحت و سریع حمل کند.

عوامل موثر در هزینه ارسال بار هوایی به اروپا

هزینه ارسال بار هوایی به اروپا از دیگر دغدغه های تجار و مردم برای ارسال بسته به کشورهای اروپایی است. به طور کلی قیمت حمل بار هوایی خارجی به عوامل زیادی بستگی دارد، بنابراین نمی توان نرخ ثابتی را برای ارسال به اروپا در نظر گرفت. به طور کلی هزینه ارسال به خارج از کشور به عوامل زیادی بستگی دارد که در ادامه هر کدام از آن ها را شرح خواهیم داد:

وزن، حجم و جرم مهمترین فاکتورها

هنگامی که محموله به خارج از کشور حمل می شود، وزن، حجم و جرم اندازه گیری می شود و بیشتر به عنوان نقطه مرجع برای تعیین وزن استفاده می شود. ناگفته نماند که هر چه نسبت حجم و وزن بیشتر باشد، هزینه حمل و نقل به اروپا نیز بیشتر می شود.

فاصله بین کشور مبدا و مقصد

فاصله از کشور مبدا تا مقصد یکی دیگر از عوامل مهم موثر بر هزینه ارسال بار هوایی به اروپا است. به طور کلی، هرچه فاصله بین کشور اصلی و کشور تعیین شده بیشتر باشد، قیمت حمل بار هوایی خارجی بالاتر خواهد بود. بنابراین با توجه به اینکه به کدام کشور اروپایی قصد ارسال کالا را دارید هزینه ارسال نیز می تواند متفاوت باشد. بدین معناست که هزینه حمل کالا به انگلستان ممکن است با هزینه حمل کالا به آلمان متفاوت باشد.

هزینه بسته بندی

بسته بندی محصول یکی از مهم ترین عوامل موثر بر سلامت  و قیمت حمل بار هوایی خارجی محصول است. در برخی موارد، ممکن است کالا به بسته بندی مجدد نیاز داشته باشد. در این شرایط باید هزینه بسته بندی را در کنار سایر عوامل در نظر بگیرید.

روش حمل و نقل انتخابی

همانطور که در ابتدا گفته شد، سه راه (دریایی، هوایی و زمینی) برای حمل بار به اروپا وجود دارد که هزینه ارسال برای هر یک از این روش ها متفاوت است.

هزینه های گمرکی

هزینه های گمرکی و ترخیص کالا از دیگر هزینه ارسال بار هوایی به اروپا است که باید برای حمل کالا به اروپا پرداخت شود. برای ترخیص کالا، انجام تشریفات گمرکی و ارائه مدارک لازم گمرکی الزامی است. هزینه های گمرکی شامل هزینه های حمل و نقل و جابجایی، هزینه های ذخیره سازی، هزینه های اخذ مجوز و غیره می باشد.

نرخ ارز

نرخ ارز عامل مهم دیگری است که باید در محاسبه قیمت حمل بار هوایی خارجی در نظر گرفته شود.

شما برای به حداقل رساندن هزینه های ارسال بار هوایی به اروپا می توانید با کارشناسان شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس تماس بگیرید.

نحوه کاهش هزینه های ارسال بار هوایی به اروپا

همانطور که گفته شد، وزن و حجم کالا روی هزینه ارسال بار هوایی به اروپا تاثیر می گذارد. اگر وزن محموله هوایی به مقدار پایه نرسد، حجم اهمیت پیدا می کند که با اطمینان می توان گفت زمانی که معیار قیمت و حجم محموله باشد، هزینه آن نسبتاً بالا خواهد بود. نکته دیگری که باید در نظر داشته باشید این است که در حمل و نقل هوایی مانند هر تجارت دیگری در جهان تخفیف وجود دارد.

هزینه ها با شرایط و وزن های مشخص شامل تخفیف در هزینه ارسال بار هوایی به اروپا می شود، بنابراین متقاضی می تواند با استفاده از این شرایط، قیمت کمتری را برای حمل بار هوایی بپردازد.

 قوانین و مقررات حمل بار به اروپا

در داخل کشورها نیز قوانین و مقررات مشابهی برای حمل و نقل بین المللی و هزینه ارسال بار هوایی به اروپا وضع شده است. تاجران باید در حمل و نقل کالا به این قوانین توجه کنند تا دچار مشکل نشوند. علاوه بر این، هر کشوری بر اساس استراتژی های سیاسی و اقتصادی خود قوانین و مقررات واردات و صادرات را وضع کرده است. بنابراین، تجار علاوه بر آگاهی از قوانین عمومی، باید قوانین مالیاتی کشور مورد نظر خود را نیز بدانند.

به عنوان مثال، برخی از کشورها محدودیت بار دارند و طبق قوانین گمرک ایران، برخی از کالاها را نمی توان به خارج از کشور ارسال کرد. لذا خواهشمند است قبل از ارسال محموله خود قوانین و مقررات حمل و نقل کشورهای اروپایی را به دقت مطالعه نمایید تا در حمل و نقل بین المللی بار دچار مشکل نشوید یا با یک شرکت حمل و نقل بین المللی مانند شرکت حمل ونقل بین المللی ققنوس، تماس بگیرید.

سوالات متداول

چه عواملی بر هزینه ارسال بار هوایی به اروپا تاثیرگذار است؟

عوامل مختلفی  همچون وزن بار، فاصله دو شهر، بسته بندی بار، روش ارسال، هزینه های مربوط به تشریفات گمرکی و ارز تاثیر بسزایی بر روی قیمت حمل بار هوایی خارجی دارد.

چگونه می توانیم قیمت حمل بار هوایی خارجی را کاهش دهیم؟

مهمترین عاملی که باعث افزایش قیمت ارسال بار می شود، حجم بار است. شما برای کاهش هزینه ارسال بار به اروپا می توانید از تخفیف ها و شرایطی که در حمل و نقل هوایی وجود دارد بهره ببرید.

 در ارسال بار به اروپا چه قوانین و مقرراتی را باید رعایت کنیم؟

با توجه به قوانین و مقرراتی که در هر کشوری برای ارسال بار وجود دارد، بهتر است قبل از ارسال بار تمامی قوانین و مقررات را بدانید تا با مشکلی مواجه نشوید. برای آگاهی از قوانین موجود می توانید با کارشناسان شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس تماس بگیرید.

دلیل اهمیت ارسال بار هوایی به اروپا چیست؟

یکی از دلایلی که باعث ارزشمند شدن ارسال هوایی به اروپا با توجه به قیمت حمل بار هوایی خارجی می شود، سریع بودن آن است. با توجه به اینکه بیشتر تاجران زمان رسیدن بار برایشان مهم است، روش که برای ارسال بار به آنها پیشنهاد می کنیم، روش هوایی است. با توجه به این که نسبت به سایر روش ها هزینه ارسال بار هوایی به اروپا بسیار زیاد است اما، در سریعترین زمان ممکن بار به دست شما می رسد.

 جمع بندی                                                

همانطور که در طول مقاله خدمت شما عزیزان توضیح دادیم، هزینه ارسال بار هوایی به اروپا یکی از مهمترین فاکتورهایی است که شما باید قبل از ارسال کالا به آن توجه کنید. این هزینه به عوامل مختلفی بستگی دارد که درباره آن ها توضیحاتی ارائه دادیم. شما می توانید با دریافت راهنمایی و مشاوره از یک شرکت حمل و نقل بین المللی معتبر و با تجربه، هزینه های مربوط به ارسال بار هوایی به اروپا را به حداقل برسانید.

شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس، شرکتی با سابقه بسیار بالا در زمینه حمل و نقل، خدمات متنوعی را در زمینه کاهش قیمت حمل بار هوایی خارجی، بسته بندی کالا، تشریفات گمرکی، حمل ونقل، ارسال بار هوایی به اروپا و …. به شما عزیزان ارائه می کند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x