آشنایی-با-فریت-بار-به-ونکوور

آشنایی با فریت بار به ونکوور + هزینه ارسال بار و مراحل آن

اشتراک گذاری :

واتساپ
تلگرام

حمل گروپاژ از چین | مزایا، معایب و مهمترین نکات حمل

EFS در کشتیرانی / 0 تا 100 آنچه که باید بدانید

کشتی چارتری | بیان شرایط و ویژگی های کشتی چارتری

حمل بار با واگن مسقف + مشخصات فنی و نحوه حمل بار

نحوه محاسبه نرخ کرایه حمل دریایی چگونه است؟ (راهنمای کامل)

حمل کالا از بندر شیامن + مزایا و معایب حمل بار از بندر شیامن

واردات کالا از روسیه / مراحل، روش ها و مهمترین نکات

کلوزبندی بیمه باربری چیست؟ ( راهنمای 0 تا 100)

هزینه lss در حمل دریایی | راهکارهای کاهش هزینه lss

ارزیابی گمرکی + اهداف و مهمترین وظایف ارزیاب گمرک

حمل بار فله از چین / انواع بار فله در حمل و نقل دریایی از چین

مهمترین بنادر تجاری چین | دلایل اهمیت بنادر تجاری چین

حمل بار از بندر تایچنگ / مراحل حمل، روش ها و امکانات تایچنگ

حمل هوایی باتری چگونه انجام می شود؟ (راهنمای کامل)

ترانزیت فرودگاهی + تفاوت پرواز ترانزیتی، مستقیم و بدون توقف

شماره پلمپ کانتینر + انواع رنگ در پلمپ کانتینر و کاربرد آنها

ارسال بار از آفریقا | بهترین روش ارسال کدام است؟

بزرگترین بنادر کانتینری جهان (معرفی 10 مورد از مهمترین بنادر)

تفاوت لجستیک و زنجیره تامین | 0 تا 100 آنچه که باید بدانید

آشنایی با انواع بوژی کش + کاربرد آن ها در صنعت حمل و نقل

اظهارنامه اجمالی در گمرک + تفاوت آن با مانیفست

مشاور بازرگانی کیست + اهمیت آن در کسب و کارهای بین المللی

وزن خالص و ناخالص کالا + تفاوت ها و تاثیر وزن کالا بر ترخیص آن

ممنوعیت های پست درب به درب + مهم ترین نکات و قوانین

VGM در حمل و نقل + نحوه محاسبه تاییدیه وزن کانتینر

معرفی بهترین تنگه های بین المللی جهان ( راهنمای 0 تا 100)

وزن حجمی بار هوایی | اهمیت محاسبه آن در حمل و نقل

ترخیص کار گمرک کیست؟ ( چرا به آن نیاز دارید)

حمل بار با جامبوبگ چگونه انجام می شود؟ (راهنمای کامل)

انوانتر در گمرک؛ راهنمای کامل جهت موفقیت در تجارت

آنچه در این مطلب میخوانید😃

مقدمه

امروزه افراد زیادی برای تحصیل یا زندگی در فکر مهاجرت به کانادا هستند؛ از این رو، ونکوور یکی از شهرهای کوهستانی و پرطرفدار کانادا به شمار می رود که اکثر مردم برای مهاجرت آن را انتخاب می کنند. به همین دلیل، فریت بار به ونکوور، از مهمترین روش هایی است که برای جا به جایی وسایل مورد نیاز، باید به آن توجه زیادی داشت.

بنابراین، شما برای ارسال بار از ایران به ونکوور، باید با مراحل فریت بار، روش های ارسال بار و مدارک مورد نیاز آشنایی پیدا کنید. در این مقاله قصد داریم مطالبی در این زمینه، در اختیار شما عزیزان قرار دهیم؛ پس به شما توصیه می کنیم تا انتهای این مقاله از شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس، همراه ما باشید.

آشنایی با مراحل فریت بار به ونکوور

بسیاری از افرادی که برای تحصیل، کار و زندگی به ونکوور کانادا مهاجرت می کنند اغلب تمایل دارند وسایل شخصی و وسایل منزل خود را نیز به ونکوور ببرند که متأسفانه به دلیل محدودیت وزن بار در خطوط هوایی این امکان وجود ندارد.

برای فریت بار به ونکوور شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس، دارای مجوز رسمی از سازمان هواپیمایی کشوری برای ارائه خدمات جامع هوایی و باربری بوده و از کادر مجرب و آشنا به صنعت هواپیمایی استفاده می کند. به طور کلی مراحل ارسال بار از ایران به ونکوور به شرح زیر است:

تماس با شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس

بهتر است 10 روز قبل از فریت بار به ونکوور با شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس تماس بگیرید تا مشاوره و هماهنگی های لازم را دریافت کنید. به طور کلی، طی یک مشاوره رایگان با شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس، کارشناسان تمام پارامترها و الزامات را برای شما توضیح خواهند داد.

بازدید از بار

شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس، بازدید در محل از کالای شما را ترتیب می دهد تا کارشناس مربوطه هزینه ارسال را ارزیابی کرده و بهترین روش را با تمام جزئیات و هزینه ها پیشنهاد دهد.

بسته بندی محصول

در این مرحله از فریت بار به ونکوور کالای شما به بهترین شکل ممکن به صورت تخصصی در محل شما بسته بندی می شود تا احتمال آسیب دیدن کالا به کمترین حد ممکن برسد. باید توجه داشته باشید که مرحله بسته بندی یکی از مهمترین مراحل است؛ زیرا اگر بار شما به درستی و حرفه ای بسته بندی نشود، کالا در مسیر آسیب قرار گرفته و حتی ممکن است غیر قابل استفاده شود و خسارت زیادی متحمل شوید.

حمل مرسوله تا فرودگاه امام خمینی

در این مرحله، بار از منزل یا شرکت شما به ترمینال هوشمند فرودگاه امام خمینی (ره) منتقل می شود؛ تا آخرین مرحله ارسال بار از ایران به ونکوور توسط کارشناسان شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس انجام شود. توجه داشته باشید در تمامی مراحلی که در فرودگاه امام انجام می شود نیازی به حضور شما نیست و شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس تمامی این موارد را انجام خواهد داد.

صدور بیمه نامه و بارنامه

در این مرحله از فریت بار به ونکوور محموله شما بیمه و بلیط هواپیما صادر می شود. بیمه محصول یکی از تعهدات ارسال بار از ایران به ونکوور است؛ زیرا اگر محموله شما آسیب ببیند، شرکت بیمه بخشی از خسارت را به شما جبران می کند.

انجام امور گمرکی

امور گمرکی در فرودگاه امام توسط شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس انجام خواهد شد و برای ارسال به ونکوور مجوزهای لازم اخذ می شود. لطفا توجه داشته باشید که واردات برخی از اقلام به کانادا ممنوع است. بنابراین، بهتر است قبل از ارسال بررسی کنید که کالای شما در لیست کالاهای ممنوعه در کانادا نیست. از طرفی برای برخی محصولات باید مجوز صادرات گرفته شود که در این صورت شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس مجوزهای لازم را می گیرد.

تحویل بار به شرکت هواپیمایی

در این مرحله تمام کارها انجام شده و محموله آماده ارسال می باشد. کارشناسان شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس، کالا را به ایرلاین مورد نظر ارسال می کنند تا آخرین مراحل بارگیری آن در هواپیما انجام شود.

تحویل بارنامه و گواهی حمل به مشتری

در این مرحله صورتحساب و کلیه مدارک حمل و نقل جهت پیگیری به شما تحویل داده می شود. شما می توانید با استفاده از شماره رهگیری موقعیت محصول خود را به صورت آنلاین بررسی کنید و هنگامی که محصول به مقصد می رسد، مطلع شوید.

پیگیری بسته تا رسیدن به مقصد

شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس محموله شما را تا رسیدن به مرز پیگیری می کند و به محض رسیدن به فرودگاه ونکوور به شما اطلاع می دهد.

روش های ارسال بار از ایران به ونکوور + جدول

روش های مختلفی برای فریت بار به ونکوور وجود دارد که شما هر کدام از آن را با توجه به حجم و وزن مرسوله خود، انتخاب می کنید. به طور کلی فریت بار به ونکوور به سه روش هوایی، زمینی و دریایی انجام می شود که انتخاب هر کدام از آن ها بر عهده خودتان است.

اما بهتر است برای جلوگیری از آسیب و مشکلات، برای انتخاب روش ارسال بار، از یک شرکت حمل و نقل مشاوره و راهنمایی دریافت کنید. در ادامه ویژگی این سه روش را برای شما عزیزان توضیح خواهیم داد.

روش هوایییکی از مزیت های اصلی این روش در فریت بار به ونکوور، سرعت است. اگر فاکتور زمان برای شما مهم است، قطعا این روش گزینه مناسبی می باشد. یکی دیگر از مزایای این روش امنیت است. از آنجایی که روش بار هوایی تحت تأثیر شرایط جوی مانند برف و باران قرار نمی گیرد، احتمال آسیب بسیار کم است. اما در کنار مزایایی که دارد معایبی نیز دارد. این روش نسبت به روش های دیگر هزینه بیشتری دارد و از طرفی برای حمل اقلام حجیم یا معیوب که در بدنه هواپیما نمی گنجد مناسب نیست.
روش زمینیاین روش برای بارهای بالای 500 کیلوگرم در ارسال بار از ایران به ونکوور مناسب است و هزینه بسیار کمتری نسبت به روش هوایی دارد. در این روش امکان آسیب دیدن کالا در روش زمینی بسیار بیشتر است و همچنین امکان تاثیرگذاری شرایط نامساعد جوی بر بار وجود دارد. از طرف دیگر، حمل و نقل زمینی بیشتر طول می کشد و اگر زمان برای شما ضروری است، ممکن است این روش برای شما مناسب نباشد.
روش دریاییحمل و نقل دریایی، ارزان ترین راه برای ارسال بار از ایران به ونکوور است و برای حمل و نقل بیش از 500 کیلوگرم بار مناسب می باشد. همچنین ارسال از این طریق بسیار زمان بر است و ممکن است یک تا دو ماه طول بکشد. از طرفی در اثر بارش باران، برف و آب و هوای نامناسب، خطر آسیب دیدن کالا وجود دارد.

مدارک مورد نیاز جهت ارسال بار مسافری به ونکوور

همانطور که پیش تر توضیح دادیم، فریت بار به ونکوور، یکی از روش های ارسال بار از ایران به ونکوور است که شما با می توانید استفاده کنید. برای ارسال بارهای مسافری به ونکوور شما بهتر است قبل از ارسال بار، مدارکی را تهیه و به همراه داشته باشید تا در فرآیند ارسال مشکلی برایتان به وجود نیاید. مدارک مورد نیاز شامل موارد زیر می باشد:

  • گذرنامه و کارت ملی ارسال کننده بار
  • آدرس کامل گیرنده و فرستنده با کد پستی
  • لیست بسته بندی
  • بلیط هواپیمای مسافر برای ارسال بار
  • بارنامه بین المللی

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از مدارکی که باید تهیه کنید، از یک شرکت حمل و نقل که تخصص و مهارت ویژه ای در ارسال بار از ایران به ونکوور دارد کمک بگیرید. ما به شما شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس را پیشنهاد می کنیم که با چندین سال تجربه در زمینه حمل و نقل، آماده خدمات رسانی به شما عزیزان در این زمینه می باشد.

هزینه فریت بار به ونکوور

هزینه فریت بار به ونکوور به عوامل زیادی بستگی دارد و نمی توان عدد خاصی را برای این موضوع در نظر گرفت. بنابراین، عواملی که بر هزینه ارسال بار از ایران به ونکوور تاثیرگذارند عبارتند از:

  • بسته بندی محموله
  • حمل بار تا فرودگاه مورد نظر
  • انجام تشریفات گمرکی و دریافت مجوزهای ضروری
  • صدور بیمه کالا و بارنامه
  • حمل و نقل بار به ونکوور (شرکت های هواپیمایی قیمت های متفاوتی دارند)

بهتر است اشاره کنیم که شما می توانید این هزینه ها را با انتخاب مناسب ترین روش و بهترین شرکت حمل و نقل به حداقل برسانید. کارشناسان با تجربه و مجرب شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس با راهنمایی شما در انتخاب روش حمل بار مناسب، در کاهش هزینه های ارسال بار از ایران به ونکوور به شما عزیزان کمک می کنند.

سوالات متداول

برای فریت بار به ونکوور چه مراحلی را باید پشت سر بگذاریم؟

مراحلی که به ترتیب برای ارسال بار از ایران به ونکوور باید طی کنیم شامل: تماس با شرکت حمل و نقل، بازدید از کالا، بسته بندی بار، ارسال بار به فرودگاه، صدور بارنامه، صدور بیمه نامه، انجام تشریفات گمرکی، تحویل بار به شرکت حمل و نقل و پیگیری بسته توسط شرکت حمل و نقل می باشد.

روش های ارسال بار از ایران به ونکوور کدامند؟

 از میان روش های موجود برای ارسال بار، شما برای فریت بار به ونکوور می توانید از سه روش هوایی، زمینی و دریایی استفاده کنید و انتخاب هرکدام از این روش ها بر عهده خودتان است. همچنین می توانید برای انتخاب مناسب ترین روش از شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس کمک بگیرید.

چه مدارکی برای فریت بار به ونکوور نیاز است؟

مدارکی که باید برای ارسال بار به ونکوور تهیه کنید، شامل گذرنامه ارسال کننده بار، آدرس فرستنده و گیرنده، لیست بسته بندی، بلیط هواپیمای مسافر و بارنامه می باشد که به همراه داشتن این مدارک قبل از ارسال بار از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

چه عواملی بر هزینه فریت بار به ونکوور تاثیرگذار است؟

عواملی که بر هزینه ارسال بار از ایران به ونکوور تاثیر می گذارد شامل نحوه بسته بندی، حجم بار، وزن بار، بیمه نامه و بارنامه، تشریفات گمرکی، شرکت حمل و نقل می باشد که می توانید با انتخاب شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس این هزینه را کاهش دهید.

جمع بندی

سالانه افراد زیادی از ایران به ونکوور کانادا مهاجرت می کنند و اکثر این افراد قصد دارند وسایل شخصی و وسایل منزل خود را به ونکوور منتقل کنند. بنابراین، فریت بار به ونکوور از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. ارسال بار از ایران به ونکوور طی مراحل مختلفی انجام می شود که به طور مفصل در رابطه با آن توضیح دادیم. همچنین مهمترین موضوع در ارسال بار، عواملی هستند که باعث ایجاد هزینه ارسال بار می شود. شما می توانید با دریافت مشاوره از شرکت حمل و نقل معتبر، این هزینه ها را به حداقل برسانید.

شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس، با چندین سال سابقه در زمینه ارسال بار آماده ارائه خدمات متنوع در  رابطه با فریت بار، بسته بندی کالا، انجام تشریفات گمرکی، ارسال بار زمینی، ارسال بار دریایی، ارسال بار هوایی و … به شما عزیزان می باشد.

5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x