فریت-بار-به-هلند

فریت بار به هلند / مراحل و مدارک مورد نیاز

اشتراک گذاری :

واتساپ
تلگرام

حمل گروپاژ از چین | مزایا، معایب و مهمترین نکات حمل

EFS در کشتیرانی / 0 تا 100 آنچه که باید بدانید

کشتی چارتری | بیان شرایط و ویژگی های کشتی چارتری

حمل بار با واگن مسقف + مشخصات فنی و نحوه حمل بار

نحوه محاسبه نرخ کرایه حمل دریایی چگونه است؟ (راهنمای کامل)

حمل کالا از بندر شیامن + مزایا و معایب حمل بار از بندر شیامن

واردات کالا از روسیه / مراحل، روش ها و مهمترین نکات

کلوزبندی بیمه باربری چیست؟ ( راهنمای 0 تا 100)

هزینه lss در حمل دریایی | راهکارهای کاهش هزینه lss

ارزیابی گمرکی + اهداف و مهمترین وظایف ارزیاب گمرک

حمل بار فله از چین / انواع بار فله در حمل و نقل دریایی از چین

مهمترین بنادر تجاری چین | دلایل اهمیت بنادر تجاری چین

حمل بار از بندر تایچنگ / مراحل حمل، روش ها و امکانات تایچنگ

حمل هوایی باتری چگونه انجام می شود؟ (راهنمای کامل)

ترانزیت فرودگاهی + تفاوت پرواز ترانزیتی، مستقیم و بدون توقف

شماره پلمپ کانتینر + انواع رنگ در پلمپ کانتینر و کاربرد آنها

ارسال بار از آفریقا | بهترین روش ارسال کدام است؟

بزرگترین بنادر کانتینری جهان (معرفی 10 مورد از مهمترین بنادر)

تفاوت لجستیک و زنجیره تامین | 0 تا 100 آنچه که باید بدانید

آشنایی با انواع بوژی کش + کاربرد آن ها در صنعت حمل و نقل

اظهارنامه اجمالی در گمرک + تفاوت آن با مانیفست

مشاور بازرگانی کیست + اهمیت آن در کسب و کارهای بین المللی

وزن خالص و ناخالص کالا + تفاوت ها و تاثیر وزن کالا بر ترخیص آن

ممنوعیت های پست درب به درب + مهم ترین نکات و قوانین

VGM در حمل و نقل + نحوه محاسبه تاییدیه وزن کانتینر

معرفی بهترین تنگه های بین المللی جهان ( راهنمای 0 تا 100)

وزن حجمی بار هوایی | اهمیت محاسبه آن در حمل و نقل

ترخیص کار گمرک کیست؟ ( چرا به آن نیاز دارید)

حمل بار با جامبوبگ چگونه انجام می شود؟ (راهنمای کامل)

انوانتر در گمرک؛ راهنمای کامل جهت موفقیت در تجارت

آنچه در این مطلب میخوانید😃

مقدمه

هلند زیباترین و ثروتمندترین کشوری است که سالانه افراد زیادی به این کشور مهاجرت می کنند. استانداردهای بالا و دانشگاه های معتبر هلند و همچنین کیفیت بالای زندگی و امنیت اجتماعی در هلند باعث شده هر ساله بسیاری از ایرانیان مجبور به مهاجرت به این کشور شوند. به عنوان فردی که قصد مهاجرت به هلند یا سفر به هلند را دارید، شاید چیزی که شما را نگران کند هزینه ارسال کالا به هلند باشد. با توجه به محدودیت هایی که شرکت های هواپیمایی در مورد وزن بار مجاز توسط خلبان در نظر گرفته اند، اجازه نمی دهند تمام وسایل خود را ببرید.

در این شرایط استفاده از فریت بار به هلند گزینه مناسبی برای ارسال هزینه های اضافی شماست که در مقایسه با هزینه های اضافی هزینه بسیار کمی دارد. در ادامه شرایطی را که برای ارسال بار به هلند باید در نظر داشته باشید، به شما توضیح خواهیم داد.

نحوه فریت بار به هلند

همانطور که گفته شد شرکت های هواپیمایی محدودیت هایی را برای حمل بار با مسافران در نظر گرفته اند. که هر مسافر نمی تواند بیش از حد مجاز حمل کند. اگر چمدان اضافی دارید باید هزینه بار اضافی را در فرودگاه بپردازید که هزینه ارسال کالا به هلند، بسیار زیاد می شود. بنابراین بهترین راه برای ارسال کالا یا کالاهای خانگی به هلند، روش فریت بار به هلند است. همچنین برای کاهش هزینه ارسال کالا به هلند، شما می توانید از دو روش زمینی و هوایی، با توجه به شرایط و باری که دارید انتخاب کنید.

ارسال بار به هلند به روش هوایی

همانطور که گفتیم فریت بار به هلند به دو روش زمینی و هوایی انجام می شود. در روش هوایی خطوط هوایی هلندی محبوب ترین و راحت ترین نوع حمل و نقل است که توسط اکثر مردم برای ارسال بار به هلند استفاده می شود. روش حمل و نقل هوایی از ایران به هلند مزایای زیادی دارد. از مزایای آن می توان به سرعت بالای آن اشاره کرد.

بنابراین اگر زمان برای شما فاکتور مهمی است توصیه می کنیم روش هوایی را انتخاب کنید. یکی دیگر از مزایای حمل و نقل هوایی این است که امنیت بسیار بالایی دارد. احتمال اینکه محموله شما تحت تاثیر شرایط جوی مانند باد، باران و برف قرار گیرد صفر است و شما می توانید محموله خود را با خیال راحت حمل کنید.

با وجود تمام مزایای روش حمل و نقل هوایی، معایبی نیز دارد که مهم ترین آنها گران بودن این روش نسبت به روش های دیگر است. شما می توانید برای حمل وسایلی با وزن کمتر از 500 کیلوگرم و نه خیلی بزرگ از روش هوایی استفاده کنید. برای بارهای حجیم بالای 500 کیلوگرم هزینه ارسال کالا به هلند بسیار بالاست و روش هوایی به صرفه نیست.

ارسال بار به هلند به روش زمینی

این روش برای فریت بار به هلند کم هزینه و برای برای حمل کالاهای بالای 500 کیلوگرم و بالاتر ایده آل است. مزیت دیگر ارسال بار به هلند به روش زمینی ارزانتر بودن آن نسبت به روش هوایی است.

اگر هزینه ارسال کالا به هلند برای شما مهم است در ادامه راهکارهای لازم را جهت کاهش آن توضیح خواهیم داد. به طور کلی برای کاهش هزینه ارسال کالا به هلند توصیه می کنیم روش زمینی را انتخاب کنید. روش حمل زمینی به هلند نیز معایبی دارد. برعکس روش هوایی، در این روش زمان بیشتری طول می کشد تا کالاهای شما به مقصد برسند و کالاها بیشتر در معرض شرایط نامساعد جوی مانند برف و باران هستند و احتمال آسیب دیدن آنها بیشتر است.

مراحل ارسال بار به هلند

حمل و نقل کالا به هلند شامل چندین مرحله است که بیشتر توسط شرکت های حمل و نقل انجام می شود. در ضمن برای انجام این مراحل نیازی به حضور در فرودگاه نیست و متخصصین شرکت های حمل و نقل همچون شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس که بار را به آنها سپرده اید، از طرف شما کار فریت بار به هلند را بر عهده خواهند داشت. مراحلی که بر کاهش هزینه ارسال کالا به هلند نیز تاثیر می گذارد شامل:

تماس با شرکت حمل و نقل

گام اول جهت ارسال بار به هلند، تماس با شرکت حمل و نقل به منظور دریافت مشاوره رایگان و هماهنگی های لازم می باشد. توصیه می کنیم حداقل 10 روز قبل از حرکت با شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس تماس بگیرید تا زمان بازید از مرسوله را مشخص کنند و هزینه ارسال کالا به هلند را به شما اطلاع دهند.

بسته بندی بار ویژه

در این مرحله کالای شما توسط کارشناسان متخصص شرکت در محل اقامت دائم شما بسته بندی می شود. عموما برای بسته بندی محموله از جعبه های چوبی محکم و مخصوص استفاده می شود تا محموله آسیب نبیند. ما شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس را به شما پیشنهاد می کنیم که می توانید فرآیند بسته بندی بار را به آن بسپارید.

ارسال بار به فرودگاه

مرحله سوم از فریت بار به هلند، ارسال بار به فرودگاه است. در این مرحله محموله از محل سکونت شما به ترمینال هوشمند فرودگاه منتقل می شود تا مراحل اداری ارسال بار به هلند انجام شود.

صدور قرارداد بیمه و بارنامه

در این مرحله کارشناسان شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس، هزینه باربری را صادر کرده و بار شما را بیمه می کنند تا درصورت بروز خسارت، بیمه بخشی از خسارت را پوشش دهد. صدور بیمه نیز بر هزینه ارسال کالا به هلند تاثیر می گذارد.

انجام تشریفات گمرکی

مرحله پنجم برای ارسال بار به هلند، انجام تشریفات گمرکی است. این مرحله، یکی از پیچیده ترین مراحل است که در امور گمرکی انجام می شود. بنابراین توصیه می کنیم برای فریت بار به هلند از شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس کمک بگیرید چرا که کارشناسان شرکت تخصص و تجربه ای در امور گمرکی دارند و این کارها را بدون مشکل انجام خواهند داد.

تحویل بار به شرکت هواپیمایی

محموله شما اکنون برای ارسال بار به هلند آماده است. درواقع محموله به ایرلاین مورد نظر تحویل داده می شود و کار نهایی آن برای بارگیری در هواپیما آغاز می شود و در نهایت محموله بارگیری و به مقصد نهایی ارسال خواهد شد.

صدور اسناد حمل به مشتری

در این مرحله شرکت بارنامه و سایر مدارک حمل و نقل را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید در هر زمانی که بخواهید مرسوله خود را به صورت آنلاین با شماره رهگیری، پیگیری کنید. با این کار در هزینه ارسال کالا به هلند نیز صرفه جویی می کنید.

ردیابی بار

مرحله آخر برای فریت بار به هلند، ردیابی بار است. این کار توسط شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس انجام می شود که محموله شما را تا رسیدن به مقصد نهایی پیگیری می کند و به شما اطلاع می دهد.

مدارک مورد نیاز برای فریت بار مسافری به کشور هلند

همانطور که گفتیم، ارائه اسناد حمل و مدارک مورد نیاز برای ارسال بار به هلند، یکی از مراحلی است که برای ارسال بار باید انجام دهید. انجام تمام مراحل فوق، باعث می شود که شما در هزینه ارسال کالا به هلند، صرفه جویی کنید. حال برای اینکه بدانید چه مدارکی را باید به همراه داشته باشید، در ادامه با ما همراه باشید. مدارک مورد نیاز برای فریت بار به هلند شامل موارد زیر است:

  • عکسی از بلیط هواپیما
  • مدارک هویتی یا پاسپورت ارسال کننده
  • آدرس و شماره تلفن ارسال کننده
  • آدرس و شماره تلفن تحویل گیرنده
  • لیست عدل بندی و بارنامه
  • مجوزهای لازم برای برخی از محصولات

به طور کلی برای اینکه شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس بتواند بدون حضور شما، کارهای ارسال و فریت بار به هلند را انجام دهد، باید حتما مدارک فوق را به شرکت تحویل دهید.

لیست کالاهای ممنوع  برای ارسال بار به هلند

برای فریت بار به هلند باید به این نکته توجه داشته باشید که بعضی از کالاها را نمی توان از ایران به هلند صادر  کرد. درواقع برخی از این محدودیت ها توسط گمرک ایران و برخی توسط گمرک هلند اعمال می شود.

بنابراین، قبل از ارسال محصولات خود، بهتر است اطمینان حاصل کنید که جزء کالاهای ممنوعه نیستند؛ از مهمترین اقلام ممنوعه می توان به مواد غذایی، پول به صورت نقد، اسلحه، مواد مخدر، مشوبات الکلی، پودر، مایعاتی مانند عطر و ادکلن، عتیقه جات، فرش دستبافت تا 24 متر اشاره کرد که قبل از ارسال بار به هلند باید حتما به این موارد دقت کنید. بهتر است این نکته را هم بدانید که مواد غذایی همچون شیرخشک به میزان 2 کیلوگرم، ماهی به میزان 20 کیلوگرم و خاویار به میزان 125 گرم جزء اقلام ممنوعه به حساب نمی آیند.

 بسته بندی فریت بار به هلند

مورد دیگری که باید برای فریت بار به هلند به آن توجه کنید نحوه بسته بندی بار است. یکی از مراحلی هم که شما باید برای ارسال بار به هلند انجام دهید بسته بندی کالای شماست که بهتر است این کار را به کارشناسان شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس بسپارید. معمولا برای بسته بندی کالاها از جعبه های چوبی استفاده می کنند که جعبه های محکم و مخصوصی هستند. این محکم بودن باعث می شود که بسته شما در حین جابه جایی دچار آسیب نشود.

همچنین انجام بسته بندی درست، می تواند در هزینه ارسال کالا به هلند هم تاثیر داشته باشد و هزینه ها را برای شما تا حدودی کاهش دهد. بنابراین بهترین کاری که در این زمینه می توانید انجام دهید این است که تمام این کارها و مراحل را به شرکت حمل و نقلی معتبر بسپارید.

سوالات متداول

 فریت بار به هلند به چند روش انجام می شود؟

از انجایی که اگر بخواهید بار اضافی را با خود به کشور هلند ببرید، هزینه بسیار زیادی دارد که باید حتما پرداخت کنید. بنابراین بهترین راه ارسال کالا به هلند، فریت بار است که به دو روش زمینی و هوایی انجام می شود.

مناسب ترین روش برای فریت بار کدام است؟

برای فریت بار به کشور هلند، اگر هزینه برایتان موضوع مهمی است و همچنین کالایی که می خواهید ارسال کنید بالای 500 کیلوگرم است بهترین و مناسب ترین روشی که می توانید برای فریت بار به هلند انتخاب کنید، روش زمینی است که ارزان تر از روش هوایی می باشد. بنابراین برای کاهش هزینه ارسال کالا به هلند میتوانید از این روش استفاده کنید.

چه کالاهایی برای ارسال بار به هلند، جزء کالاهای ممنوعه هستند؟

برای فریت بار به هلند، اقلامی که در دسته کالاهای ممنوعه قرار می گیرند شامل مواد غذایی (به جز شیر خشک به اندازه 2 کیلوگرم، ماهی به اندازه 20 کیلوگرم و خاویار به اندازه 125 گرم)، پول نقد، اسلحه، مواد مخدر، مشروبات الکلی، پودر، عطر و ادکلن، باتری، وسایل عتیقه و فرش نهایت 24 متر به صورت دستبافت می باشد که قبل از ارسال بار حتما باید مطمئن باشید که کالای شما جزء این کالاها نیستند.

چه مدارکی برای فریت بار به هلند نیاز است؟

مدارکی که باید برای ارسال کالا به هلند تهیه و به شرکت حمل و نقل تحویل دهید شامل عکس از بلیط هواپیما، مدارک هویتی فرستنده، آدرس و شماره فرستنده و گیرنده، بارنامه و پکینگ لیست و مجوزی که برای برخی محصولات گرفته اید، می باشد که حتما برای اینکه کارها به شرکت حمل و نقل سپرده شود، نیاز است این مدارک را تهیه کنید.

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم شما را با فریت بار به هلند آشنا کنیم. برای ارسال بار به هلند می توانید از دو روش هوایی و زمینی استفاده کنید. هر کدام از این روش ها مزایا و معایبی داشتند که توضیح دادیم. همچنین تمام مراحلی که برای ارسال بار نیاز بود را به شما معرفی کردیم که مهمترین آن انتخاب یک شرکت حمل و نقل معتبر و مطمئن است.

شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس خدماتی در زمینه حمل بار هوایی، حمل بار دریایی، حمل بار زمینی، حمل درب به درب، ترخیص کالا به شما ارائه می کند. همچنین برای ارسال بار و اطلاع از هزینه ارسال کالا به هلند می توانید با کارشناسان شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس تماس برقرار کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x