حمل-ته-لنجی-از-دبی-به-ایران

حمل ته لنجی از دبی به ایران

اشتراک گذاری :

واتساپ
تلگرام

حمل گروپاژ از چین | مزایا، معایب و مهمترین نکات حمل

EFS در کشتیرانی / 0 تا 100 آنچه که باید بدانید

کشتی چارتری | بیان شرایط و ویژگی های کشتی چارتری

حمل بار با واگن مسقف + مشخصات فنی و نحوه حمل بار

نحوه محاسبه نرخ کرایه حمل دریایی چگونه است؟ (راهنمای کامل)

حمل کالا از بندر شیامن + مزایا و معایب حمل بار از بندر شیامن

واردات کالا از روسیه / مراحل، روش ها و مهمترین نکات

کلوزبندی بیمه باربری چیست؟ ( راهنمای 0 تا 100)

هزینه lss در حمل دریایی | راهکارهای کاهش هزینه lss

ارزیابی گمرکی + اهداف و مهمترین وظایف ارزیاب گمرک

حمل بار فله از چین / انواع بار فله در حمل و نقل دریایی از چین

مهمترین بنادر تجاری چین | دلایل اهمیت بنادر تجاری چین

حمل بار از بندر تایچنگ / مراحل حمل، روش ها و امکانات تایچنگ

حمل هوایی باتری چگونه انجام می شود؟ (راهنمای کامل)

ترانزیت فرودگاهی + تفاوت پرواز ترانزیتی، مستقیم و بدون توقف

شماره پلمپ کانتینر + انواع رنگ در پلمپ کانتینر و کاربرد آنها

ارسال بار از آفریقا | بهترین روش ارسال کدام است؟

بزرگترین بنادر کانتینری جهان (معرفی 10 مورد از مهمترین بنادر)

تفاوت لجستیک و زنجیره تامین | 0 تا 100 آنچه که باید بدانید

آشنایی با انواع بوژی کش + کاربرد آن ها در صنعت حمل و نقل

اظهارنامه اجمالی در گمرک + تفاوت آن با مانیفست

مشاور بازرگانی کیست + اهمیت آن در کسب و کارهای بین المللی

وزن خالص و ناخالص کالا + تفاوت ها و تاثیر وزن کالا بر ترخیص آن

ممنوعیت های پست درب به درب + مهم ترین نکات و قوانین

VGM در حمل و نقل + نحوه محاسبه تاییدیه وزن کانتینر

معرفی بهترین تنگه های بین المللی جهان ( راهنمای 0 تا 100)

وزن حجمی بار هوایی | اهمیت محاسبه آن در حمل و نقل

ترخیص کار گمرک کیست؟ ( چرا به آن نیاز دارید)

حمل بار با جامبوبگ چگونه انجام می شود؟ (راهنمای کامل)

انوانتر در گمرک؛ راهنمای کامل جهت موفقیت در تجارت

آنچه در این مطلب میخوانید😃

مقدمه

حمل ته لنجی از دبی یکی از پر طرفدارترین روش های ترخیص کالا به شمار می رود. حالا شاید در ذهن خیلی از شما عزیزان این سوال ایجاد شود که چرا بیشتر تجار و بازرگانان حمل ته لنجی از دبی را محبوب می دانند؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که در این روش از حمل و نقل نیازی به پرداخت حق گمرکی نمی باشد و همچنین حمل و نقل به این روش هیچ محدودیتی ندارد و تاجران محترم می توانند محصولات مورد نظر خود را با پایین ترین قیمت و در زمان مشخص دریافت کنند.

بنابراین با انتخاب درست و مناسب شرکت مورد نظر می توان بدون کوچک ترین مشکل محصولات خود را دریافت کرد. در این مطلب نیز شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس تصمیم دارد به بررسی کامل حمل ته لنجی از دبی به ایران بپردازد از شما عزیزان خواهشمندیم تا پایان ما را همراهی کنید.

نحوه حمل بار ته لنجی از دبی به ایران

برای حمل ته لنجی از دبی می توان گفت هیچ محدودیتی وجود ندارد. شرکت‌ های متعددی در این حوزه آماده ارائه خدمات ترخیص کالا می باشند. به طور معمول ترخیص کاران امور نقل و انتقال و ترخیص کالا از گمرک را در کمترین زمان ممکن و با پایین ترین قیمت انجام خواهند داد.

در حمل بار ته لنجی همان طور که از نامش پیداست، از لنج برای جا به جایی محصولات استفاده می شود و ملوان وظیفه دارد که محصولات را از راه مرزهای آبی کشور و بنادر مربوطه با این مرزها اعم از بندر بوشهر، دلوار، دیر و گناوه حمل و وارد کشور کند. تنها وظیفه تاجران انتخاب محصولات مورد نظر و پرداخت هزینه های آن می باشد. البته ناگفته نماند بعد از پرداخت هزینه بهتر است یک شرکت حمل و نقل معتبر انتخاب شود تا بدون مشکل و دردسر بار به کشور هدف ارسال شود.

شرایط حمل ته لنجی از دبی

به طور معمول حمل ته لنجی از دبی فاقد محدودیت خاصی است و تقریبا همه ی شرکت های حمل و نقل در زمینه حمل بار ته لنجی فعالیت دارند. در این روش از نقل و انتقال کالا از لنج استفاده می شود و ملوان بار مورد نظر را از طریق مرزهای آبی همچون بندر بوشهر، دلوار، دیر و گناوه به کشور جمهوری اسلامی ایران وارد می کند.

کسانی که در زمینه حمل ته لنجی از دبی اطلاعات کافی ندارند، بهتر است بدانند که این روش بسیار ساده است و تنها کاری که باید انجام داده شود این است که برای انجام حمل بار ته لنجی یک شرکت حمل و نقل معتبر انتخاب کنند که شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس در این زمینه با کمترین هزینه و در کمترین زمان ممکن، محصولات مشتریان خود را از دبی به ایران منتقل خواهد کرد و آمادگی ارائه هر گونه خدمات را به مشتریان خود دارد.

مزایای حمل بار ته لنجی

یکی از دغدغه های مهم تاجران و بازرگانان، هزینه های گمرکی و نحوه پرداخت آن ها می باشد. از مهم ترین مزیت های حمل بار ته لنجی می توان به حذف هزینه ترخیص کالا از گمرک اشاره کرد. در واقع با حمل ته لنجی از دبی نیازی به پرداخت هزینه ترخیص کالا از گمرک نمی باشد. همین امر سبب شده که این روش یکی از پر طرفدارترین و مطمئن ترین روش های حمل و نقل کالا در بین بازرگانان محسوب شود چون آن ‌ها  از پرداخت هزینه ترخیص کالا از گمرک می شوند.

بنابراین با انتخاب این روش می توان تا حدودی هزینه ها را کاهش داد و در عین حال در کمترین زمان ممکن کالا را به مقصد مورد نظر تحویل داد.

قوانین و مقررات حمل بار ته لنجی از دبی به ایران

در حمل ته لنجی از دبی تنها کاری که تجار و بازرگانان باید انجام دهند این است که محصولاتی که مد نظر دارند را انتخاب کنند، سپس باید به دنبال یک شرکت حمل و نقل معتبر گشت تا ادامه مراحل را انجام دهد. در حمل بار ته لنجی قوانینی وضع شده است که تاجران مؤظفند که آشنایی کامل با آن ها داشته باشند. محصولات مورد نظر تجار و بازرگانان در هر ابعاد، وزن و قیمتی که باشند در اسکله های دبی به لنج ها تحویل داده می شود و بدون هیچ گونه مشکلی در بندر مورد نظر ارسال می شود.

به طور کلی حمل بار ته لنجی یک نوع امتیاز برای ساکنان ساحل به حساب می آید تا با هر سفر دریایی، محصولاتی برای گذران امورات زندگی خود بیاورند. باید به این نکته توجه داشت که هر نوع محصولی را نمی توان با این روش وارد کشور کرد. طبق قوانین وضع شده برای حمل ته لنجی از دبی لازم است که لنج، زیر نظر تعاونی لنج داران همان منطقه پرونده تشکیل دهد وهر تعاونی لنج دار نیز زیر گمرک همان منطقه فعالیت داشته باشد. کلیه این مراحل در اداره گمرک مرکزی صورت گرفته و باید مطابق قوانین و مقررات اداره کل گمرک عمل کند.

زمان لازم جهت حمل ته لنجی از دبی

زمان حمل بار ته لنجی به عوامل متعددی بستگی دارد که هر کدام در تعیین زمان حمل بار نقش مهمی را ایفا می کند. از مهم ترین عواملی که در تعیین زمان جهت حمل ته لنجی از دبی تاثیرگذار هستند می توان به وضعیت آب و هوایی و شرایط دریا، مراحل بارگیری  محموله در داخل بنادر دبی، زمان لازم تا رسیدن لنج مورد نظر از دبی به بنادر ایران و مدت زمان مربوط به انجام امور ترخیص بار در داخل خاک ایران اشاره کرد.

ناگفته نماند علاوه بر موارد ذکر شده سرعت عمل و تعداد نیروها و لنج شرکت حمل و نقل انتخاب شده از دیگر عوامل تاثیرگذار جهت زمان لازم برای حمل ته لنجی از دبی محسوب می شوند. به طور حدودی زمان لازم جهت حمل بار ته لنجی از دبی به صورت زیر است؛

مبدأمقصدمدت زمان لازم جهت حمل کالا
دبیبندرعباس۷ الی ۸ روز
دبیبندرگناوه۵ الی ۸ روز
دبیکیش۴ الی ۷ روز
شارجهبندرعباس۷ الی ۹ روز
شارجهبندرگناوه۶ الی ۸ روز
شارجهکیش۵ الی ۷ روز

هزینه حمل ته لنجی از دبی به ایران

وقتی که در مورد هزینه های نقل و انتقال کالا به صورت حمل بار ته لنجی صحبت می کنیم، باید به مدت زمان رسیدن کالا، چالش‌ های احتمالی و دیگر عوامل گوناگون که در این روند دخالت دارند، توجه کرد. از مهم ‌ترین عواملی که  در بالارفتن و یا پایین آمدن قیمت حمل ته لنجی از دبی تاثیرگذار هستند، می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  1. ارزش محصولات
  2. وزن محصولات
  3. نوع بسته بندی
  4. کاربرد محصولات
  5. زمان بارگیری ( در زمان پیک کاری باشد یا خیر، به عنوان مثال قبل از تعطیلات و … )
  6. محل تحویل نهایی محصولات به مشتری در ایران
  7. تضمینی بودن یا غیر تضمینی بودن محصولات

در همه حال تجار گرامی می توانند با شرکت ‌های معتبر و مطمئنی که در این زمینه خدمات ارائه می دهند همچون شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس تماس حاصل فرمایند و با تشریح کامل بار و محصولات خود، در مورد میزان هزینه انجام کار استعلام گرفته تا قبل از اقدام به حمل بار ته لنجی ، از هزینه‌ های اطلاع پیدا کنند.

حمل بار ته لنجی از دبی به ایران چگونه است؟

به طور معمول حمل ته لنجی از دبی فاقد محدودیت خاصی است و تقریبا همه ی شرکت های حمل و نقل در زمینه حمل بار ته لنجی فعالیت دارند. در این روش از نقل و انتقال کالا از لنج استفاده می شود و ملوان بار مورد نظر را از طریق مرزهای آبی همچون بندر بوشهر، دلوار، دیر و گناوه به کشور جمهوری اسلامی ایران وارد می کند

استفاده از حمل ته لنجی از دبی چه مزایایی دارد؟

یکی از دغدغه های مهم تاجران و بازرگانان، هزینه های گمرکی و نحوه پرداخت آن ها می باشد. از مهم ترین مزیت های حمل بار ته لنجی می توان به حذف هزینه ترخیص کالا از گمرک اشاره کرد. در واقع با حمل ته لنجی از دبی نیازی به پرداخت هزینه ترخیص کالا از گمرک نمی باشد

در روش حمل ته لنجی چه قوانینی وجود دارد؟

در حمل بار ته لنجی قوانینی وضع شده است که تاجران مؤظفند که آشنایی کامل با آن ها داشته باشند. محصولات مورد نظر تجار و بازرگانان در هر ابعاد، وزن و قیمتی که باشند در اسکله های دبی به لنج ها تحویل داده می شود و بدون هیچ گونه مشکلی در بندر مورد نظر ارسال می شود.

چه عواملی در مدت زمان لازم جهت حمل بار ته لنجی تأثیر گذار هستند؟

مهم ترین عواملی که در تعیین زمان جهت حمل ته لنجی از دبی تاثیرگذار هستند می توان به وضعیت آب و هوایی و شرایط دریا، مراحل بارگیری  محموله در داخل بنادر دبی، زمان لازم تا رسیدن لنج مورد نظر از دبی به بنادر ایران و مدت زمان مربوط به انجام امور ترخیص بار در داخل خاک ایران اشاره کرد همچنین سرعت عمل و تعداد نیروها و لنج شرکت حمل و نقل انتخاب شده نیز در این امر تأثیر گذار هستند.

جمع بندی

حمل بار ته لنجی یکی از محبوب ‌ترین، پر سرعت ترین و ایمن ترین روش ‌های ترخیص کالا برای تجار و بازرگانان به حساب می آید؛ چون با انتخاب حمل ته لنجی از دبی دیگر به پرداخت حق گمرکی لزومی ندار

در این مطلب از شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس با مفهوم حمل بار ته لنجی آشنا شدیم و شرایط استفاده از این روش را به طور کامل مورد بررسی قرار دادیم. لازم به ذکر است که شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس با داشتن چندین سال تجربه در واردات مرسولات متعدد و کمک به تاجران با ایجاد شرایط واردات بدون گمرک، خرید کالا بدون واسطه، واردات از چین و دبی با کمترین سرمایه و… می تواند گزینه مناسبی باشد.

همچنین شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس می تواند بازرگانان را با کمترین هزینه و در زمان مشخص برای صادرات یا واردات کالای خود کمک کند. برای حمل بار ته لنجی از دبی می توانید با کارشناسان شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس تماس بگیرید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x