راهنمای 0 تا 100 حمل بار هوایی از انگلیس

راهنمای 0 تا 100 حمل بار هوایی از انگلیس

اشتراک گذاری :

واتساپ
تلگرام

آنچه در این مطلب میخوانید😃

با توجه به آمار و ارقام منتشر شده در سال 1403 سالانه بیش از 100 هزار تن بار به صورت هوایی از انگلیس به ایران وارد می‌شود، این موضوع اهمیت حمل بار هوایی از انگلیس را برای تاجران و بازرگانان ایرانی دو چندان کرده است. در واقع می‌توان گفت حمل هوایی از سریع‌ترین و امن‌ترین روش‌های ارسال کالا است که می‌توانید برای حمل محموله‌های تجاری و شخصی از انگلیس به ایران استفاده کنید. 

توجه داشته باشید که حمل بار هوایی، همانند سایر روش‌های حمل با مشکلات و چالش‌هایی همراه است به صورتی که این موارد گاهی برای بازرگانان و فعالان در این زمینه به عنوان چالش‌های مهم در تجارت بین المللی در نظر گرفته می‌شود . بنابراین برای رفع این چالش‌ها و مشکلات؛ تصمیم داریم در این مقاله از سوی شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس حمل صفر تا صد حمل بار از انگلیس به صورت هوایی را به شما عزیزان معرفی کنیم.

در نتیجه اگر می‌خواهید روشی امن و سریع را برای ارسال بار به ایران انتخاب کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم تا انتها همراه ما باشید.

آشنایی با حمل هوایی از انگلیس به ایران

آشنایی با حمل هوایی از انگلیس به ایران

برای اینکه بخواهید بار خود را از انگلیس سریع‌تر به مقصد برسانید، بهترین روشی که به شما پیشنهاد می‌شود حمل هوایی کالا است. برای حمل بار از انگلیس، حمل هوایی مناسب‌ترین روش می‌باشد. همانطور که به آن اشاره کردیم، یکی از امن‌ترین و سریع‌ترین روش ها، حمل بار هوایی از انگلیس است.حمل بار هوایی از انگلیس، شرایط مقررات ویژه‌ای دارد که رعایت این قوانین و مقررات، فرآیند ارسال بار تا ترخیص کالا را برایتان راحت تر می‌کند. قبل از هر چیزی، شما بهتر است با مراحل واردات کالا از انگلیس آشنا شوید. با این حال، به تفسیر بیشتر این موضوع در بخش بعدی می‌پردازیم.

مراحل واردات کالا از انگلیس

مهاجران و مسافران هیچ محدودیتی برای ارسال وسایل منزل و وسایل شخصی خود ندارند، بنابراین شما می‌توانید با خیال راحت، تمام وسایل منزل و وسایل شخصی خود را به انگلستان ارسال کنید. برای حمل بار از انگلیس، باید مراحلی را به ترتیب پشت سر بگذارید. انجام درست این مراحل، فرآیند ارسال بار و ترخیص کالا را برایتان راحت‌تر می‌کند. در ادامه مراحل حمل بار هوایی از انگلیس را با هم بررسی می‌کنیم.

تماس با شرکت حمل و نقل

ابتدا برای دریافت مشاوره با شرکت حمل و نقل معتبر تماس بگیرید. متخصصین مجموعه قیمت را بر اساس ابعاد و وزن بار شما، اعلام می‌کنند. بسیار مهم است که با متخصصان مناسب مشورت کنید. زیرا اگر استانداردهای بسته بندی رعایت نشود یا رویه ها به درستی رعایت نشود، ممکن است محموله شما آسیب ببیند. همچنین شما می‌توانید برای دریافت راهنمایی و مشاوره با کارشناسان ما در مجموعه ققنوس حمل تماس بگیرید.

انتخاب محصول

برای حمل بار هوایی از انگلستان انتخاب بار مناسب، از مهم‌ترین بخش‌های ارسال بار از انگلیس است، که باید با دقت بسیار بالایی انجام شود. کالاهایی همچون، لوازم خانگی، خشکبار، مواد پتروشیمی، تجهیزات ساختمانی، تجهیزات پزشکی و… از محصولات پرکاربرد، پرسود و ضروری هستند.

انتخاب بهترین تامین کننده

این مرحله از واردات کالا از انگلیس نیز، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. شما باید در انتخاب بهترین تامین کننده، دقت و تمرکز زیادی داشته باشید. این موضوع باعث می‌شود تا در مراحل بعد، با مشکلات غیر پیش بینی شده مواجه نشوید.

مذاکره کنید و بهترین قیمت را بگیرید.

با توجه به اینکه برای تاجران و بازرگانان، قیمت مسئله بسیار مهمی است که باید در حمل بار هوایی از انگلیس ابتدا، بهترین قیمت را در نظر داشته باشند. در نظر گرفتن قیمت مناسب، سود فروش کالا را بالا می‌برد و از ضرر و زیان مالی جلوگیری می‌کند.

ثبت سفارش کالا در گمرک

مهم‌ترین مرحله در واردات کالا از انگلیس، ثبت سفارش کالا در گمرک است. در این مرحله شما باید وارد سامانه ثبت سفارش شده و مراحل ثبت سفارش را به طور کامل انجام دهید.

تخصیص ارز و خرید محصول

برای واردات کالا از انگلیس، نیاز است ارز را تامین و محصول مورد نیاز را خریداری کنید. برای این کار راه‌ها و روش‌های زیادی وجود دارد. یکی از این راه‌ها، سامانه نیما می‌باشد که می‌توانید برای کالاهای خود ارز دریافت کنید. جهت دریافت اطلاعات بیشتر، توصیه می‌کنیم با تیم پشتیبانی ما در شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس حمل در ارتباط باشید.

ارسال بار به ایران

برای ارسال بار به ایران، علاوه بر تمام مراحل فوق، انتخاب بهترین روش ارسال بار می‌تواند کمک بسیار زیادی به شما کند. حمل بار هوایی از انگلیس بهترین روش برای ارسال بار است که می‌توانید از خدمات شرکت ققنوس حمل نیز در این زمینه استفاده کنید.

ترخیص کالا از گمرک

برای ترخیص کالا باید لیست بسته بند، مجوز ثبت سفارش، بیمه محصول و تمام مدارک مورد نیاز را به همراه داشته باشید.. با ارائه تمام این مدارک، می‌توانید کالا را از گمرک ترخیص کنید.در ادامه این مقاله از شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس حمل، در رابطه با مدارک مورد نیاز برای حمل هوایی بار از انگلیس بیشتر صحبت خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

مراحل واردات و حمل بار هوایی از انگلیس

روش های حمل بار هوایی از انگلیس

حمل بار هوایی از انگلیس، به دو روش فریت بار و خرده بار انجام می‌شود که در ادامه این دو روش را به شما معرفی می‌کنیم.

فریت بار

افرادی که برای مدت طولانی قصد دارند به کشورهای خارجی مهاجرت کنند و می خواهند وسایل شخصی خود را با خود ببرند، از فریت بار استفاده می‌کنند. این سرویس، توسط شرکت‌های حمل‌و‌نقل ارائه می‌شود. فریت بار هوایی بهترین راه برای حمل بار است که نسبت به راه‌های دیگر موانع کمتر و امنیت بیشتری دارد.

خرده بار

خرده بار نوعی حمل‌و‌نقل خاص است که در آن کالاهای شرکت های مختلف، در یک گروه قرار می‌گیرند و بعد ارسال می‌شوند. در این روش، به دلیل اینکه هزینه‌های حمل‌و‍‌نقل بین چند نفر تقسیم می‌شود، در نتیجه هزینه‌ها به شدت کاهش می‌یابد. در روش خرده بار، بارهای کوچک که اندازه و وزن کمی دارند ارسال می‌شوند.

برای حمل بار از انگلیس علاوه بر انتخاب بهترین روش، باید مدارک مورد نیاز را به همراه داشته باشید. در ادامه این مدارک را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.

لیست مدارک لازم جهت حمل بار هوایی از انگلیس به کشور

 برای حمل بار هوایی از انگلیس به مدارک زیر نیاز دارید:

  • اصل پاسپورت فرستنده
  •  اصل پاسپورت گیرنده
  •  اصل شناسنامه فرستنده
  • اصل شناسنامه گیرنده
  •  کپی بلیط هواپیما   
  • آدرس فرستنده و مشخصات کامل
  • آدرس و کد پستی گیرنده با مشخصات کامل، کد پستی و شماره تماس
  • لیست بسته بندی محصول و ابعاد بسته بندی

به طور کلی، حضور مسافران برای بازرسی کالا و تشریفات گمرکی الزامی نیست. اما در اغلب موارد حضور مسافر برای بازرسی کالا و انجام تشریفات گمرکی نیاز است. به طور کلی بسته ها و کالاها 3-4 روز قبل از خروج مسافر از ایران به مقصد مورد نظر تحویل می‌شود. علاوه بر مواردی که تا اینجای مقاله در رابطه با حمل بار هوایی توضیح دادیم، هزینه واردات کالا برای ایرانیان یک مقوله بسیار مهمی است که دانستن آن، حمل بار را می‌تواند برای شما آسان‌تر کند.

برای درک بهتر این موضوع و آشنایی با هزینه‌های حمل، در بخش بعدی این مقاله از شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس حمل، ما را همراهی کنید.

هزینه های واردات کالا از انگلیس برای ایرانیان

هزینه حمل بار هوایی از انگلیس

یکی از نگرانی‌های عمده برای تجار و کسانی که مایل به حمل کالا از انگلستان به ایران هستند، هزینه پست از انگلستان به ایران است. ممکن است بسیاری از مردم نگران این موضوع باشند، به خصوص با در نظر گرفتن محدودیت‌ها و نوسانات ارز. بنابراین برای درک جامع هزینه حمل بار هوایی از انگلیس به ایران، در این قسمت به بررسی متغیرهای تاثیرگذار می‌پردازیم.

هزینه حمل و نقل کالا                 

یکی از عوامل تاثیرگذار در واردات کالا از انگلیس، هزینه حمل کالا است. انتخاب بهترین و مناسب‌ترین روش در کاهش هزینه حمل و نقل کالا، کمک بسیار زیادی به شما می‌کند.

هزینه بیمه کالا

بیمه کردن در تمام شرایط می‌تواند به شما کمک کند. پس برای اینکه از پرداخت هزینه‌های گزاف کالای آسیب دیده جلوگیری کنید و خیالتان راحت باشد، خرید بیمه کالای خود را به خاطر بسپارید. فرقی نمی‌کند محصول شما تجاری باشد یا خرده فروشی، در هر صورت بیمه یکی از قوانین حمل و نقل هوایی بین المللی است و هزینه آن، با توجه به ارزش کالای شما تعیین می‌شود.

هزینه های گمرکی

یکی از عمده‌ترین هزینه‌های حمل و نقل بین المللی که باید توسط صاحب بار پرداخت شود، خدمات گمرکی و ترخیص کالا می‌باشد. برای حمل بار از انگلستان به ایران، باید این مراحل را طی کنید و قوانین را رعایت کنید.

هزینه دریافت مدارک و مجوزات مورد نیاز

از عوامل دیگری که در هزینه واردات کالا تاثیر می‌گذارد، هزینه دریافت مدارک و مجوزات مورد نیاز است. برای دریافت مدارک و کاهش هزینه در این زمینه، با متخصصین ما در شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس در ارتباط باشید.

ممکن است سوال برایتان پیش بیاید که حمل بار هوایی از انگلستان چه مزیت‌هایی دارد؟ در ادامه پاسخ این سوال را مشخص می‌کنیم.

مزایا حمل بار هوایی از انگلیس چیست؟

حمل بار هوایی از انگلیس سه مزیت اصلی سرعت بالا، امنیت بالا و اطمینان خاطر را دارد که در ادامه این سه مزیت را با هم بررسی می‌کنیم.

  • سرعت بالا
  • امنیت بالای سفر
  • اطمینان خاطر 

که برای کسب اطلاعات شما دوست‌داران ققنوس حمل در ادامه به توضیح موارد فوق می‌پردازیم.

سرعت بالا

از مزیت‌های حمل بار هوایی، می‌توانیم به سرعت بالای آن اشاره کنیم. همانطور که می‌دانید، هواپیماها سرعت بیشتری نسبت به کشتی‌ها دارند. سرعت حمل بار از انگلیس به روش هوایی، 30 برابر روش‌های دیگر همانند روش دریایی است. به طور مثال؛ اگر یک محموله هوایی بخواهد از یک کارخانه در چین تا انبار ایالات متحده ارسال شود، به مدت 5 روز طول می‌کشد. به همین منظور، یکی از مزیت‌های حمل بار هوایی از انگلیس، سرعت ارسال آن به سراسر جهان است.

امنیت بالای سفر

امنیت بالای سفر، دومین مزیت حمل بار هوایی از انگلیس است. احتمال آسیب دیدن کالاها در سفرهای دریایی بیشتر از هوایی است. این امر، باعث می‌شود حمل و نقل هوایی گزینه خوبی برای اقلام شکننده باشد.

اطمینان خاطر

سومین مزیت حمل با هوایی از انگلیس، اطمینان خاطر از حمل درست کالا می‌باشد. حمل‌و‌نقل هوایی، ردیابی بهتر و اطمینان بیشتری را فراهم می‌کند که کلاهای شما در زمان مناسب به مکان مناسب می‌رسند.

همانطور که قبلا هم اشاره کردیم برای ارسال راحت تر بار، استفاده از خدمات یک شرکت حمل و نقل معتبر کمک بسیار زیادی به شما می‌کند. در ادامه خدمات شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس حمل را به شما معرفی می‌کنیم تا در حمل بار هوایی، بتوانید عملکرد بهتری داشته باشید.

خدمات حمل بار از انگلیس شرکت ققنوس حمل

همانطور که در بخش‌های قبلی گفتیم، یکی از مراحل حمل بار هوایی از انگلیس، تماس و برقراری ارتباط با شرکت حمل و نقل معتبر است. ما به شما شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس حمل را توصیه می‌کنیم. شما می‌توانید از خدمات شرکت با بیش از 10 سال سابقه، در زمینه حمل بار هوایی، کاهش هزینه حمل، دریافت مجوزهای مورد نیاز، انجام فرآیندهای گمرکی و ترخیص کالا بهره مند شوید. جهت دریافت اطلاعات بیشتر و آشنایی با خدمات شرکت ققنوس حمل، با ما تماس بگیرید.

آنچه در این مطلب خواندید…              

همانطور که در بخش‌های قبلی به آن اشاره کردیم، صنعت حمل و نقل اهمیت بسیار زیادی در صادرات و واردات کالا دارد. حمل بار هوایی از انگلیس یک روش معتبر و محبوب در بین بازرگانان است. در این مقاله به طور کامل در رابطه با حمل هوایی بار، روش‌های حمل، مراحل حمل، مدارک مورد نیاز و مزایای این روش برای حمل بار از انگلیس صحبت کردیم. برای حمل بار از انگلیس می‌توانید از خدمات شرکت که در بخش قبلی به آن اشاره کردیم، استفاده کنید. اگر دیدگاه و سوالی در رابطه با این روش دارید، با ما در میان بگذارید و اگر مطالعه این مقاله برای شما مفید بود نظرات و پیشنهادات خود را با من در این صفحه به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول

برای حمل بار هوایی از انگلیس چه مراحلی را باید طی کنیم؟

برای ارسال بار از انگلیس به ترتیب باید مراحل: انتخاب شرکت حمل و نقل مناسب، انتخاب محصول، انتخاب بهترین تامین کننده کالا، انتخاب بهترین قیمت، ثبت سفارش در گمرک، تخصیص ارز و خرید محصول، ارسال به ایران و ترخیص کالا را باید انجام دهید.

در حمل بار هوایی از چه روش هایی استفاده می شود؟

در حمل بار هوایی از انگلیس می‌توانید از دو روش فریت بار و خرده بار استفاده کنید. برای انتخاب بهترین روش با کارشناسان ما در شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس در ارتباط باشید.

چه عواملی بر هزینه حمل بار هوایی از انگلیس تاثیر می گذارد؟

هزینه حمل‌و‌نقل، بیمه، گمرکی و دریافت مدارک و مجوزهای مورد نیاز از جمله هزینه‌های موثر در این روش هستند.

مدارک لازم جهت حمل هوایی بار کدام است؟

برای حمل هوایی بار باید اصل پاسپورت فرستنده و گیرنده، اصل شناسنامه فرستنده و گیرنده، کپی بلیط هواپیما، آدرس فرستنده و گیرنده با مشخصات کامل و لیست بسته‌بندی را به همراه داشته باشید.

5/5 - (1 امتیاز)
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *