حمل-بار-عمده--شرایط،-مدارک-و-هزینه-ها-را-بشناسید

حمل بار عمده / شرایط، مدارک و هزینه ها را بشناسید

اشتراک گذاری :

واتساپ
تلگرام

حمل گروپاژ از چین | مزایا، معایب و مهمترین نکات حمل

EFS در کشتیرانی / 0 تا 100 آنچه که باید بدانید

کشتی چارتری | بیان شرایط و ویژگی های کشتی چارتری

حمل بار با واگن مسقف + مشخصات فنی و نحوه حمل بار

نحوه محاسبه نرخ کرایه حمل دریایی چگونه است؟ (راهنمای کامل)

حمل کالا از بندر شیامن + مزایا و معایب حمل بار از بندر شیامن

واردات کالا از روسیه / مراحل، روش ها و مهمترین نکات

کلوزبندی بیمه باربری چیست؟ ( راهنمای 0 تا 100)

هزینه lss در حمل دریایی | راهکارهای کاهش هزینه lss

ارزیابی گمرکی + اهداف و مهمترین وظایف ارزیاب گمرک

حمل بار فله از چین / انواع بار فله در حمل و نقل دریایی از چین

مهمترین بنادر تجاری چین | دلایل اهمیت بنادر تجاری چین

حمل بار از بندر تایچنگ / مراحل حمل، روش ها و امکانات تایچنگ

حمل هوایی باتری چگونه انجام می شود؟ (راهنمای کامل)

ترانزیت فرودگاهی + تفاوت پرواز ترانزیتی، مستقیم و بدون توقف

شماره پلمپ کانتینر + انواع رنگ در پلمپ کانتینر و کاربرد آنها

ارسال بار از آفریقا | بهترین روش ارسال کدام است؟

بزرگترین بنادر کانتینری جهان (معرفی 10 مورد از مهمترین بنادر)

تفاوت لجستیک و زنجیره تامین | 0 تا 100 آنچه که باید بدانید

آشنایی با انواع بوژی کش + کاربرد آن ها در صنعت حمل و نقل

اظهارنامه اجمالی در گمرک + تفاوت آن با مانیفست

مشاور بازرگانی کیست + اهمیت آن در کسب و کارهای بین المللی

وزن خالص و ناخالص کالا + تفاوت ها و تاثیر وزن کالا بر ترخیص آن

ممنوعیت های پست درب به درب + مهم ترین نکات و قوانین

VGM در حمل و نقل + نحوه محاسبه تاییدیه وزن کانتینر

معرفی بهترین تنگه های بین المللی جهان ( راهنمای 0 تا 100)

وزن حجمی بار هوایی | اهمیت محاسبه آن در حمل و نقل

ترخیص کار گمرک کیست؟ ( چرا به آن نیاز دارید)

حمل بار با جامبوبگ چگونه انجام می شود؟ (راهنمای کامل)

انوانتر در گمرک؛ راهنمای کامل جهت موفقیت در تجارت

آنچه در این مطلب میخوانید😃

مقدمه

در ابتدای کار بهتر است که شما عزیزان را با معنای بار عمده آشنا سازیم. بهتر است بدانید بارهایی که بدون هیچ گونه بسته بندی حمل می گردند، از نوع عمده و یا به عبارت بهتر فله می باشند و به خاطر حجم زیاد کالاها، به این اسم نامگذاری شده اند.

در این مقاله شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس سعی نموده است که شما عزیزان را با نحوه ی حمل بار عمده،ارسال عمده بار، اهمیت بارنامه و بیمه در حمل بار به صورت عمده، وظایف شرکت های حمل بار، هزینه های حمل عمده بار و عوامل موثر بر آن آشنا نماید. از شما عزیزان تقاضامندیم که شرکت را تا پایان مطلب یاری فرمایید.

حمل بار عمده چگونه انجام میگیرد؟

بهتر است بگوییم که برای حمل بار عمده حتما یک شرکت معتبر را انتخاب کنید تا هیچ مشکلی برای کالاهای مورد نظر ایجاد نشود. شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس در خصوص ارسال عمده بار می تواند گزینه ی مناسبی باشد. چرا که هیچ محدودیتی در زمینه ی حمل بار ندارد. علاوه بر این برای دور ترین نقاط کشور هم آماده ی انتقال بار می باشد.

دقت داشته باشید که خدمات حمل عمده ی بار به صورت 24 ساعته ارائه می گردد. هر کدام از شرکت های حمل ‌و نقل برای ارائه ی بهتر خدمات و جلب رضایت مشتریان وظیفه دارند که انواع ماشین‌ های مختص حمل بار را متناسب با نیاز مشتریان در اختیار آن ها قرار بدهد. از همین رو شرکت حمل‌ و نقل بین المللی ققنوس هم با داشتن انواعی از ماشین ‌های حمل بار اعم از نیسان تا کمرشکن آماده ی ارائه ی خدمات به مشتریان عزیز می ‌باشد.

اهمیت بارنامه و بیمه در حمل عمده بار

یقینا دارا بودن بیمه ی سلامت کالا یک اولویت مهم برای صاحبان کالا می باشد. آن ها می خواهند که هنگام ارسال عمده بار، محصول مورد نظرشان به سلامت به مقصد برسد و اگر چنان چه اتفاقی برای آن بیفتد شرکت حمل بار آن را جبران نماید. همان طور که مطلع هستید بیمه یکی از موارد بسیار مهمی است که شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس برای حمل بار عمده به مشتریان عزیز ارائه می نماید.

بیمه ی حوادث، به علت غیر استاندارد بودن جاده های مربوطه، خسارت های احتمالی ناشی از حوادث طبیعی و غیرطبیعی، یکی از مهم ترین نیازهای باربری می باشد.

ما به منظور اطمینان در سلامت ارسال عمده بار اقدام به تاسیس نمودن یک واحد از نمایندگی های شعب فعال بیمه ی ایران نمودیم و توانستیم که از سال 13۸۵ تا 13۹۸ به شکل مستمر به عنوان شعبه ی منتخب معرفی شویم. در حمل بار عمده، بیمه ی ایران با هدف ایمنی بخشیدن به ترابری کالاها اقدام به احراز امتیازهایی جهت رضایت و پشتیبانی از تولید کننده ی گرامی کرده است.

وظایف شرکت های حمل بار عمده

دقت داشته باشید که امروزه به مانند سالیان گذشته تصور این که یک شرکت حمل بار عمده تنها وظیفه ی حمل و جا به جایی بار در سطح شهر و یا حمل کالا به شهرستان را دارد به طور کامل از بین رفته است.

در حال حاضر شرکت‌ های باربری هنگام ارسال عمده بار، وظایف دیگری را نیز بر عهده ‌دارند و کار آن ‌ها فقط حمل بار نمی باشد. اصول مهمی که در اکثر کشورها یک الزام محسوب می گردد امروزه در کشور ما نیز مورد توجه می باشد. این اصول که نقش مهمی در تعیین حرفه ‌ای بودن شرکت های حمل بار ایفا می نمایند عبارتند از:

  • ارائه ی خدمات باربری، اتوبار و وانت ‌بار در مناطق مختلف استان تهران و متناسب با نیاز و شرایط هر منطقه
  • ارائه ی خدمات مختلف در حوزه ی باربری، خدماتی مثل بسته ‌بندی وسایل و اثاثیه، حمل بارهای مخصوص و غیره.
  • ارائه مشاوره‌ مناسب و تخصصی برای تسهیل نمودن امور جا به جایی و ارسال عمده بار
  • استفاده از متدهای جدید و به روز، به منظور بسته ‌بندی و حمل و نقل انواع کالا
  • حرفه‌ای بودن و ایمن بودن و  قابل‌اطمینان بودن شرکت حمل بار
  • تضمین نمودن کیفیت باربری و سلامت کالا
  • سرعت انجام امور مربوط به  باربری همراه با حفظ کیفیت آن
  • کیفیت در تمامی مراحل باربری
  • هزینه‌ی مناسب و منعطف به منظور انجام انواع خدمات باربری متناسب با بودجه و خواسته ‌های مشتریان محترم

هزینه های حمل عمده بار بین شهری

هزینه ی حمل بار عمده به شهرستان های مختلف تحت تأثیر عوامل متعددی می باشد، با این تفاسیر ارائه ی قیمت دقیق امکان پذیر نخواهد بود. یکی از عوامل اثرگذار در هزینه ی حمل و نقل بین شهر ها، طول مسیر می باشد چرا که هرچه مسافت طی شده زیاد باشد، هزینه ی آن هم بیشتر خواهد بود. مورد دیگر وضعیت آب و هوا است که سبب کمبود خودروی ارسال عمده بار و در نهایت افزایش هزینه حمل بار می گردد.

اما با شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس نگران نباشید و برای آگاهی از هزینه ی باربری به شهرستان ها با کارشناسان شرکت ما تماس حاصل نمایید.

شما عزیزان می توانید که از طریق شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس جهت حمل بار عمده مشاوره ی رایگان دریافت نمایید. با مشاوره کردن با متخصصان این شرکت معتبر می توانید که بهترین تصمیم را برای ارسال عمده بار با مسافت های طولانی بگیرید. این امر باعث می گردد که هزینه ی باربری به شهرستان برای شما کمتر گردد.

کارشناسان شرکت ققنوس  آماده ی پاسخگویی به شما همراهان محترم برای حمل بار هستند. برای مشاوره ی رایگان باربری به شهرستان های مختلف ایران با شرکت تماس برقرار نمایید زیرا که شرکت ما آماده ارائه ی خدمات به شما عزیزان برای باربری بین شهری می باشد.

عوامل موثر بر هزینه حمل بار عمده

عواملی زیادی بر هزینه ی حمل بار عمده تاثیرگذار می باشند. جهت آشنایی با عوامل موثر در هزینه ی ارسال عمده بار، شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس را همراهی بفرمایید.

مسافت میان مبدأ و مقصد

یکی از عواملی که روی هزینه ی شرکت حمل عمده بار ققنوس اثرگذار است، مقدار مسافت طی شده از مبدا تا مقصد مورد نظر است.

حجم وسایل موجود

تعداد و حجم وسایل بر روی قیمتی که باید به شرکت ارسال عمده بار بپردازید تاثیرگذار می باشد. هر چقدر که تعداد وسایل و حجم آن‌ ها بیشتر گردد، ‌به ماشین بزرگ ‌تری نیاز خواهد بود. کامیونت ‌های مربوط به شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس حداکثر می‌توانند شش تن را جا به ‌جا نمایند. برای حمل ‌بار عمده وسایل در داخل شهر تهران، از کامیون ‌های بزرگ ‌ نمی‌توانید استفاده کنید.

بنابراین اگر مقدار وسایل شما بیش از مقدار ظرفیت کامیون شرکت باربری باشد، تعداد دفعات بارگیری افزایش پیدا خواهد نمود و هزینه ی نهایی نیز بیشتر می شود. برای کم نمودن هزینه ی باربری می ‌توانید وسایل غیرضرور خود را کنار بگذارید.

نوع وسایل مورد نظر برای جا به جایی

در صورتی‌ که می ‌خواهید وسایل سنگینی مانند پیانو، یخچال بزرگ، گاوصندوق و غیره را جا به ‌جا نمایید، به کارگر باربر بیشتری نیاز خواهید داشت. پس در نهایت قیمت جا به ‌جایی این نوع از وسایل بیشتر می گردد.

تعداد طبقات مبدا و مقصد

یکی دیگر از عواملی که بر روی قیمت شرکت ارسال عمده بار تاثیرگذار است، تعداد طبقات در مبدا و مقصد است. هر چقدر خانه و یا محل کار شما در طبقه ی بالاتری قرار داشته باشد، طبیعتا کارگران باید انرژی بیشتری برای جا به ‌جایی وسایل مورد نظر شما صرف نمایند. همین موضوع بر روی قیمت نهایی باربری اثرگذار است. در نهایت به ازای هر طبقه مبلغ ثابتی به هزینه ی نهایی اضافه می گردد.

روز و ساعت اسباب ‌کشی اثاثیه

میزان پولی که برای ارسال عمده بار به شرکت‌ باربری پرداخت می کنید به ‌روز و زمان اسباب‌ کشی شما مرتبط می باشد. اگر اسباب‌کشی را به انتهای هفته موکول نمایید، باید هزینه ی بیشتری بپردازید. زیرا که میزان تقاضا برای باربری در آخر هفته بیشتر از دیگر روزها خواهد بود و قیمت‌ ها هم بالاتر می ‌رود. اگر می‌ خواهید هزینه ی کم‌تری برای باربری پرداخت کنید، لازم است که فصل زمستان را برای جا به ‌جایی انتخاب نمایید.

مدت‌ زمان اثاث‌کشی

به طور معمول شرکت ‌های حمل بار عمده هزینه ی اولیه را برای سه ساعت کار به شما اعلام می نمایند و به ازای هر ساعت اضافه مقداری به هزینه ی نهایی اضافه می گردد. هزینه ی نهایی باربری شامل هزینه ی ماشین  مربوط به باربری و دستمزد کارگران خواهد بود.

سوالات متداول

یکی از اولویت های مهم برای صاحبان کالا چه موردی می باشد؟

یقینا دارا بودن بیمه ی سلامت کالا یک اولویت مهم برای صاحبان کالا می باشد.

به چه علت بیمه ی حوادث از مهم ترین نیازهای باربری می باشد؟

بیمه ی حوادث، به علت غیر استاندارد بودن جاده های مربوطه، خسارت های احتمالی ناشی از حوادث طبیعی و غیرطبیعی، یکی از مهم ترین نیازهای باربری می باشد.

چرا موکول کردن اثاث کشی به آخر هفته باعث افزایش پرداخت هزینه برای جا به جایی می گردد؟

زیرا که میزان تقاضا برای باربری در آخر هفته بیشتر از دیگر روزها خواهد بود و قیمت‌ ها هم بالاتر می ‌رود.

شرکت ‌های حمل بار هزینه ی اولیه را برای چند ساعت کار اعلام می کنند؟

به طور معمول شرکت ‌های حمل بار عمده هزینه ی اولیه را برای سه ساعت کار به شما اعلام می نمایند.

جمع بندی

در این مقاله با مسائل بسیار زیادی در رابطه با حمل بار عمده آشنایی پیدا نمودید. شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس به عنوان یک شرکت ایرانی افتخار این را دارد که با تکیه بر دانش فنی روز و برخورداری از تجربه ی نیروهای متخصص و مجرب ایرانی، مفاهیم و نوآوری های بی مانندی را در راستای گسترش برنامه های مربوط به اقتصاد رو نمایی کند.

این شرکت همیشه در تلاش بوده تا  علاوه بر خدمت ‌رسانی بر اساس جدید ترین روش های حمل ‌و نقل روز دنیا باعث صرفه‌ جویی در زمینه ی اقتصاد برای مشتریان خود باشد. پیداست که ارائه ی این خدمات با بالاترین کیفیت باعث جلب اعتماد مشتریان به شرکت ققنوس شده است.این شرکت جهت ارسال عمده بار کلیه‌ی مجوزهای مربوطه در زمینه ی حمل ‌و نقل و باربری را دارا می باشد. همچنین سابقه‌ همکاری با خیلی از ارگان ‌های خصوصی و دولتی را دارد.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x