حمل بار از چین به امارات

حمل بار از چین به امارات / معرفی روش ها، مدارک و هزینه ها

اشتراک گذاری :

واتساپ
تلگرام

حمل گروپاژ از چین | مزایا، معایب و مهمترین نکات حمل

EFS در کشتیرانی / 0 تا 100 آنچه که باید بدانید

کشتی چارتری | بیان شرایط و ویژگی های کشتی چارتری

حمل بار با واگن مسقف + مشخصات فنی و نحوه حمل بار

نحوه محاسبه نرخ کرایه حمل دریایی چگونه است؟ (راهنمای کامل)

حمل کالا از بندر شیامن + مزایا و معایب حمل بار از بندر شیامن

واردات کالا از روسیه / مراحل، روش ها و مهمترین نکات

کلوزبندی بیمه باربری چیست؟ ( راهنمای 0 تا 100)

هزینه lss در حمل دریایی | راهکارهای کاهش هزینه lss

ارزیابی گمرکی + اهداف و مهمترین وظایف ارزیاب گمرک

حمل بار فله از چین / انواع بار فله در حمل و نقل دریایی از چین

مهمترین بنادر تجاری چین | دلایل اهمیت بنادر تجاری چین

حمل بار از بندر تایچنگ / مراحل حمل، روش ها و امکانات تایچنگ

حمل هوایی باتری چگونه انجام می شود؟ (راهنمای کامل)

ترانزیت فرودگاهی + تفاوت پرواز ترانزیتی، مستقیم و بدون توقف

شماره پلمپ کانتینر + انواع رنگ در پلمپ کانتینر و کاربرد آنها

ارسال بار از آفریقا | بهترین روش ارسال کدام است؟

بزرگترین بنادر کانتینری جهان (معرفی 10 مورد از مهمترین بنادر)

تفاوت لجستیک و زنجیره تامین | 0 تا 100 آنچه که باید بدانید

آشنایی با انواع بوژی کش + کاربرد آن ها در صنعت حمل و نقل

اظهارنامه اجمالی در گمرک + تفاوت آن با مانیفست

مشاور بازرگانی کیست + اهمیت آن در کسب و کارهای بین المللی

وزن خالص و ناخالص کالا + تفاوت ها و تاثیر وزن کالا بر ترخیص آن

ممنوعیت های پست درب به درب + مهم ترین نکات و قوانین

VGM در حمل و نقل + نحوه محاسبه تاییدیه وزن کانتینر

معرفی بهترین تنگه های بین المللی جهان ( راهنمای 0 تا 100)

وزن حجمی بار هوایی | اهمیت محاسبه آن در حمل و نقل

ترخیص کار گمرک کیست؟ ( چرا به آن نیاز دارید)

حمل بار با جامبوبگ چگونه انجام می شود؟ (راهنمای کامل)

انوانتر در گمرک؛ راهنمای کامل جهت موفقیت در تجارت

آنچه در این مطلب میخوانید😃

موقعیت امارات متحده عربی بین اروپا و خاور دور نقش مهمی در توسعه آن به عنوان یک مرکز تجاری جهانی داشته است. وضعیت ویژه دبی باعث شده است که بسیاری از واردکنندگان ایران ابتدا کالاهایی را از همه کشورها از جمله چین به امارات متحده عربی بفرستند و سپس به ایران ارسال کنند. به همین دلیل اگر به دلیل هزینه های زیاد یا عوارض گمرکی نگران ایده حمل بار از چین به امارات از طریق هوایی یا دریایی هستید، ما در شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس به شما کمک می کنیم.

در این مقاله مطالب مفیدی را در رابطه با حمل بار به امارات، انواع روش ها، مدت زمان لازم، هزینه های حمل و مدارک مورد نیاز را در اختیارتان قرار می دهیم. تا انتها همراه ما باشید.

معرفی حمل بار از چین به دبی
معرفی حمل بار از چین به دبی

آشنایی با حمل بار از چین به امارات

زمانی که سرعت بارگیری برای یک تاجر ایرانی اهمیت پیدا می کند، در حمل بار از چین به امارات احتمال اینکه کالای خود را به طور مستقیم به دبی ارسال کند، بیشتر می شود. روزانه تعداد زیادی کالا از سراسر جهان از چین به امارات از طریق هوایی و دریایی ارسال می شود. به همین دلیل امروزه استفاده از راه حمل بار چین به دبی مورد توجه اکثر بازرگانان قرار گرفته است و در برخی موارد تنها راه حمل و نقل و واردات کالا از چین به کشور است. به همین دلیل باید آشنایی با حمل بار از چین به دبی را داشته باشید.

در ادامه این مقاله از شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس انواع روش های حمل بار و تمامی اطلاعات لازم برای حمل بار به امارات را توضیح خواهیم داد.

انواع روش های حمل بار از چین به امارات

روش های مختلفی برای حمل بار از چین به امارات وجود دارد که بر اساس نوع کالا، وزن و حجم کالا می توانید هر کدام از این روش ها را انتخاب کنید. روش های حمل بار به امارات عبارت است از:

حمل و نقل هوایی از چین به امارات
حمل و نقل هوایی از چین به امارات

حمل و نقل هوایی به دبی

اگر به محصولات خود در امارات متحده عربی یا ایران نیاز فوری دارید، حمل و نقل هوایی بهترین راه برای جابجایی کالا است. حمل و نقل هوایی سریعترین راه برای حمل کالا از چین به دبی است. اگر بار سبک باشد (مثلاً کمتر از 1000 کیلوگرم)، گرانتر خواهد بود و باید با احتیاط حمل شود. ما حمل و نقل هوایی را به شما پیشنهاد می کنیم که می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس تماس بگیرید.

حمل و نقل هوایی درب به درب از چین به دبی

در این سرویس کلمه درب به درب به این معناست که شما با پرداخت هزینه ثابت، فرآیند حمل و نقل هوایی + حمل کالا در دبی + تحویل به هر بندر و آدرسی که می خواهید را به ما می سپارید. دلیل ارائه این سرویس کاهش هزینه های حمل و نقل هوایی و ساده سازی فرآیند واردات کالا از چین به دبی می باشد.

حمل و نقل دریایی به دبی

حمل بار از چین به امارات از طریق دریا بسیار ارزان است، اگر محصولی با وزن و حجم بالا دارید می توانید آن را از طریق دریا به دبی ارسال کنید. خدمات حمل و نقل دریایی از چین به دبی (بندر به بندر) در 2 حالت FCL (بار کامل کانتینر) و LCL (محموله کوچک) ارائه می شود. اگر بار شما کمتر از 10 CBM است توصیه می کنیم از سرویس LCL ما استفاده کنید و اگر بیشتر از 10 CBM باشد می توانید با سرویس FCL  بار خود را به دبی ارسال کنید.

حمل و نقل دریایی درب به درب از چین به دبی

این سرویس از سرویس های بی نظیر و محبوب شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس می باشد. با استفاده از سرویس حمل و نقل در دبی (امارات متحده عربی) به دبی (امارات متحده عربی) ، می توانید کل مراحل حمل و نقل کالاهای خود  از جمله ترخیص گمرک در دبی (امارات) و حمل کالاها توسط پالت و آدرس در دبی با هزینه های ویژه را از طریق دریا انجام دهید.

حمل و نقل دریایی از چین به امارات
حمل و نقل دریایی از چین به امارات

هزینه حمل بار از چین به امارات

هزینه حمل بار از چین به امارات به عوامل مختلفی بستگی دارد. هزینه ارسال به نوع کالایی که می خواهید ارسال کنید بستگی دارد.. برای مثال، اقلام بسیار بزرگ ممکن است به یک ظرف بزرگ نیاز داشته باشند.  در این هزینه روش حمل و نقلی که انتخاب می کنید نیز تاثیر دارد، زیرا حمل و نقل هوایی معمولاً گرانتر از حمل و نقل دریایی است.

هزینه حمل و نقل از چین به دبی به اندازه، حجم و وزن محموله شما بستگی دارد که ممکن است توسط حمل و نقل هوایی ممنوع شود یا تحت تأثیر اندازه و وزن تعداد کانتینرهای حمل دریایی مورد نیاز باشد. به عنوان یک دستورالعمل، اگر وزن کالا کمتر از 100 کیلوگرم باشد، حمل و نقل هوایی می تواند به اندازه استفاده از یک کشتی اقیانوس پیما مقرون به صرفه باشد و البته سریعتر خواهد بود. برای محموله های غیر فوری بیش از 100 کیلوگرم در امارات متحده عربی، حمل و نقل از طریق دریا معمولاً ارزان تر از چین است.

مدت زمان لازم جهت حمل بار از چین به دبی

زمان تحویل شما بر روش حمل و نقلی که برای حمل بار از چین به امارات انتخاب می کنید تأثیر می گذارد. اگر عجله دارید، حمل و نقل هوایی روش سریع تری است. اما باید حداقل چند روز فرصت دهید تا کالای شما  به گمرک برسد و پس از انجام مراحل ترخیص، از گمرک خارج شود. این سرعت هزینه ای را به همراه دارد، بنابراین اگر مهلت شما آنقدر تنگ نیست یا اگر بودجه شما محدود است، 25 تا 36 روز منتظر بمانید تا کالاهایتان از طریق دریا ارسال شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر از مدت زمان لازم برای حمل بار از چین به دبی، با کارشناسان ما در شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس تماس بگیرید.

مدارک لازم برای ترخیص کالا از گمرک در چین و امارات

با توجه به قوانین و مقررات بسیار، مدارک مورد نیاز، حمل بار از چین به امارات برای بسیاری از افراد کار دشواری است. بسیاری از واردکنندگان و صادرکنندگان تجاری ترجیح می دهند که شرکت های حمل و نقل حرفه ای فرآیند ترخیص کالا از گمرک خود را انجام دهند. به طور خلاصه، مدارک مورد نیاز معمولا عبارتند از:

  • فاکتور تجاری
  • لیست بسته بندی
  • گواهی مبدا
  • اعتبار اسنادی یا سایر شرایط پرداخت (بسته به توافق بین طرفین درگیر)
  • بارنامه حمل و نقل دریایی یا رسید خطوط هوایی برای حمل و نقل هوایی

کارشناسان ما در شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس شما را در مورد اسنادی که باید برای ارسال از چین به امارات ارسال کنید، راهنمایی می کنند.

مهمترین نکات حمل کالا به روش FCL و LCL

اکثر کالاهای تجاری مسافت زیادی را برای حمل بار از چین به امارات از طریق دریا با کشتی های باری طی می کنند. نوع کانتینر دریایی مورد نیاز شما بستگی به ماهیت کالای شما دارد. محموله شما می تواند توسط FCL یا LCL از بندری در چین به مقصد خود در امارات ارسال شود که در ادامه به مهمترین نکات در رابطه با این دو روش اشاره می کنیم.

نکات حمل و نقل LCL

در روش حمل و نقل LCL از چین به دبی، محموله شما در یک کانتینر مشترک از چین به امارات به همراه محموله های سایر واردکنندگان و صادرکنندگان بین المللی قرار می گیرد. LCL یک گزینه محبوب برای مشاغل با محموله های کوچک برای ارسال است. به خصوص کالاهایی که کمتر از 33 متر مکعب هستند.

نکات حمل و نقل FCL

اگر می خواهید یک کانتینر منحصراً برای محموله خود داشته باشید FCL گزینه خوبی است. این روش احتمالاً مقرون به صرفه ترین روش حمل و نقل است. اگر محموله کافی برای پر کردن شش پالت استاندارد یا بیشتر در یک کانتینر 20 فوتی، 12 فوتی یا 40 فوتی دارید، این راه درستی برای حمل بار از چین به دبی از طریق دریا است.

دلایل حمل بار از چین به امارات

دلایل زیادی وجود دارد که شما باید کالاهای خود را از چین به دبی (امارات) و سپس به ایران ارسال کنید. این نوع حمل و نقل بسیار متداول است، به طوری که تقریباً می توان گفت 20 تا 30 درصد کالاها از طریق دبی (امارات متحده عربی) از چین به ایران وارد می شود. شما می توانید برای حمل بار از چین به دبی، از شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس کمک بگیرید. دلایل حمل بار از چین به امارات شامل:

  • تحویل ناموفق کالا توسط فروشنده چینی به ایران
  • عوارض گمرکی بالا و هزینه های ترخیص در گمرک ایران
  • فرآیند دشوار برای به دست آوردن مجوزهای ترخیص از ایران
  • ارسال کالا از دبی به ایران با لنج
دلایل حمل بار از چین به امارات
دلایل حمل بار از چین به امارات

جمع بندی

دلایل زیادی وجود دارد که ما به جای ارسال مستقیم کالا از چین به ایران، حمل بار از چین به امارات را توصیه می کنیم. بهترین راه حلی که می توانیم برای ارسال و واردات کالای مهر و موم شده پیشنهاد کنیم، خدمات باربری هوایی یا دریایی از چین به امارات است که توسط شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس با بهترین قیمت و شرایط ایمن ارائه می شود. همچنین شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس خدمات متنوعی در زمینه ارسال بار دریایی، ارسال بار هوایی، حمل درب به درب کالا، ترخیص کالا و …. ارائه می کند که جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

از چه روش هایی می توان برای حمل بار از چین به دبی استفاده کرد؟

شما می توانید با توجه به نوع کالا، وزن کالا، حجم کالا یکی از دو روش هوایی و دریایی را برای حمل بار از چین به دبی به دلخواه انتخاب کنید.

برای حمل بار از چین به امارات چه مدت زمان نیاز است؟

زمان تحویل کالای شما با توجه به روش حمل و نقلی که انتخاب می کنید بستگی دارد و معمولا بین 25 تا 36 روز طول می کشد.

هزینه حمل بار از چین به دبی به چه عواملی بستگی دارد؟

هزینه حمل بار از چین به دبی به عوامل مختلفی همچون نوع کالای ارسالی، حجم محموله، وزن محموله، مسافت بین مبدا و مقصد و نوع روش حمل و نقل انتخابی بستگی دارد.

ویژگی روش حمل و نقل FCL چیست؟

اگر بخواهید برای ارسال بار یک کانتینر مخصوص برای خودتان داشته باشید می توانید از روش FCL استفاده کنید. شما می توانید از کانتینر های 20، 12 و 40 فوتی برای محموله های خود انتخاب کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x