حمل بار از بلژیک به ایران

حمل بار از بلژیک به ایران | روش ها و عوامل موثر در هزینه

اشتراک گذاری :

واتساپ
تلگرام

حمل گروپاژ از چین | مزایا، معایب و مهمترین نکات حمل

EFS در کشتیرانی / 0 تا 100 آنچه که باید بدانید

کشتی چارتری | بیان شرایط و ویژگی های کشتی چارتری

حمل بار با واگن مسقف + مشخصات فنی و نحوه حمل بار

نحوه محاسبه نرخ کرایه حمل دریایی چگونه است؟ (راهنمای کامل)

حمل کالا از بندر شیامن + مزایا و معایب حمل بار از بندر شیامن

واردات کالا از روسیه / مراحل، روش ها و مهمترین نکات

کلوزبندی بیمه باربری چیست؟ ( راهنمای 0 تا 100)

هزینه lss در حمل دریایی | راهکارهای کاهش هزینه lss

ارزیابی گمرکی + اهداف و مهمترین وظایف ارزیاب گمرک

حمل بار فله از چین / انواع بار فله در حمل و نقل دریایی از چین

مهمترین بنادر تجاری چین | دلایل اهمیت بنادر تجاری چین

حمل بار از بندر تایچنگ / مراحل حمل، روش ها و امکانات تایچنگ

حمل هوایی باتری چگونه انجام می شود؟ (راهنمای کامل)

ترانزیت فرودگاهی + تفاوت پرواز ترانزیتی، مستقیم و بدون توقف

شماره پلمپ کانتینر + انواع رنگ در پلمپ کانتینر و کاربرد آنها

ارسال بار از آفریقا | بهترین روش ارسال کدام است؟

بزرگترین بنادر کانتینری جهان (معرفی 10 مورد از مهمترین بنادر)

تفاوت لجستیک و زنجیره تامین | 0 تا 100 آنچه که باید بدانید

آشنایی با انواع بوژی کش + کاربرد آن ها در صنعت حمل و نقل

اظهارنامه اجمالی در گمرک + تفاوت آن با مانیفست

مشاور بازرگانی کیست + اهمیت آن در کسب و کارهای بین المللی

وزن خالص و ناخالص کالا + تفاوت ها و تاثیر وزن کالا بر ترخیص آن

ممنوعیت های پست درب به درب + مهم ترین نکات و قوانین

VGM در حمل و نقل + نحوه محاسبه تاییدیه وزن کانتینر

معرفی بهترین تنگه های بین المللی جهان ( راهنمای 0 تا 100)

وزن حجمی بار هوایی | اهمیت محاسبه آن در حمل و نقل

ترخیص کار گمرک کیست؟ ( چرا به آن نیاز دارید)

حمل بار با جامبوبگ چگونه انجام می شود؟ (راهنمای کامل)

انوانتر در گمرک؛ راهنمای کامل جهت موفقیت در تجارت

آنچه در این مطلب میخوانید😃

بلژیک یک کشور اروپایی و یکی از اعضای اتحادیه اروپا است. این کشور در سال های اخیر به مقصد بسیاری از افرادی که قصد مهاجرت یا ادامه تحصیل را دارند تبدیل شده است. به همین دلیل، بسیاری از افراد نیازمند ارسال بارهای شخصی و تجاری به این کشور و بالعکس می باشند. برای حمل بار از بلژیک به ایران، باید یکسری دستوالعمل هایی را رعایت کنید که در این مقاله از شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس انواع ارسال بار از بلژیک و عواملی که بر هزینه ارسال بار تاثیرگذار هستند معرفی خواهیم کرد. بنابراین؛ به شما عزیزان توصیه می کنیم، برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتها همراه ما باشید.

نحوه حمل بار از بلژیک به ایران
نحوه حمل بار از بلژیک به ایران

چگونگی حمل بار از بلژیک به ایران

بلژیک با جمعیت زیاد در قلب یکی از مهم ترین مناطق صنعتی جهان واقع شده است. بلژیک کشوری در اروپای غربی و یکی از اعضای اتحادیه اروپا است که پایتخت آن بروکسل می باشد. همانطور که گفته شد، امروزه تاجران زیادی هستند که بلژیک را برای کارهای صادرات و واردات کالاهای خود انتخاب می کنند. به همین دلیل باید با چگونگی حمل بار از بلژیک به ایران و بالعکس به طور کامل آشنا باشند.

در این مقاله از شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس، روش هایی را به شما معرفی می کنیم که می توانید بسته به نوع، حجم و وزن محموله هر کدام از این روش ها را به دلخواه انتخاب کنید. به طور کلی سه روش هوایی، زمینی و دریایی برای ارسال بار از بلژیک به ایران وجود دارد که در ادامه این سه روش را توضیح خواهیم داد.

انواع روش های ارسال بار از بلژیک

همانطور که گفته شد، برای حمل بار از بلژیک به ایران سه روش زمینی، روش هوایی و روش دریایی وجود دارد. در ارسال بار از بلژیک به روش زمینی، ممکن است از شرکت های حمل و نقل بین المللی که خدمات حمل و نقل بین المللی ارائه می دهند، استفاده شود. برای این منظور می توانید از کامیون، خودرو استفاده کنید. هزینه حمل و نقل بسته به مسافت، اندازه حمل و نقل و نوع خدمات حمل و نقل متفاوت است.

در ارسال بار هوایی می توانید از خدمات پستی یا شرکت های حمل و نقل هوایی استفاده کنید. هزینه های حمل و نقل بسته به اندازه و وزن بسته، مسافت و نوع خدمات حمل و نقل متفاوت می باشد.

در ارسال بار به روش دریایی نیز برای ارسال بار از بلژیک به ایران از طریق دریا می توانید از خدمات حمل و نقل دریایی یا کانتینری استفاده کنید. هزینه ارسال بستگی به حجم و وزن بسته، مسافت و نوع خدمات تحویل دارد. برای اطلاعات بیشتر از نحوه ارسال بار با استفاده از این سه روش ادامه این مقاله از شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس را دنبال کنید.

روش های ارسال بار از بلژیک
روش های ارسال بار از بلژیک

حمل بار زمینی

 همانطور که گفته شد، برای حمل بار از بلژیک به ایران می توانید از شرکت های حمل و نقل بین المللی ققنوس استفاده کنید. برای ارسال بار از بلژیک باید به یکسری نکات توجه داشته باشید که عبارت است از :

  • بسته شما باید به خوبی بسته بندی شده و حداقل از سه طرف محافظت شود.
  • برای ارسال بسته خود می توانید از خدمات درب به درب یا درب به مبدا استفاده کنید.
  • برای انتخاب شرکت حمل و نقل مناسب می توانید نظرات و تجربیات دیگران را بررسی کنید و با شرکت های مختلف تماس بگیرید و قیمت ها و شرایط خدمات را با هم مقایسه کنید.
  • برای اطمینان از ایمنی بسته خود. می توانید از بیمه محصول استفاده کنید.
  • در نهایت برای ارسال بار از بلژیک به روش زمینی، بهتر است با یک شرکت حمل و نقل معتبر و با تجربه کار کنید و شرایط و قیمت خدمات را به دقت بررسی کنید.

حمل بار هوایی

روش هوایی برای حمل بار از بلژیک به ایران همانند روش زمینی دارای نکات قابل توجهی است و نیاز است مراحل زیر را به ترتیب طی کنید:

انتخاب شرکت حمل و نقل هوایی

 با انجام جستجوی خطوط هوایی می توانید شرکتی را بیابید که به ایران خدمات ارائه می دهد. همچنین می توانید با مشاوره با شرکت های حمل و نقل بین المللی، شرکت مناسب را انتخاب کنید.

تهیه مدارک لازم

 برای ارسال بار از بلژیک به روش هوایی باید مدارک لازم تهیه شود. این اسناد شامل فاکتورهای فروش، بارنامه، گواهی اصالت محتویات محموله و اسناد واردات و صادرات می باشد.

بسته بندی محموله

محموله های حمل و نقل هوایی باید به درستی بسته بندی شوند تا محموله در حین حمل آسیب نبیند. بسته بندی باید با مواد محافظ مانند فوم، پلاستیک بادی، و غیره انجام شود.

تحویل بار به شرکت حمل و نقل هوایی

پس از تهیه مدارک و بسته بندی بار، بسته را به شرکت حمل و نقل هوایی تحویل دهید. در این مرحله از حمل بار از بلژیک به ایران،  باید هزینه ارسال را نیز بپردازید.

ردیابی بار

 پس از ارسال به شرکت حمل و نقل، می توانید با استفاده از شماره پیگیری وضعیت مرسوله را پیگیری کنید.

تحویل بار در محل

پس از رسیدن بار به مقصد، باید از مرز تجاری عبور کرده و به مشتری تحویل داده شود.

حمل بار دریایی

بسته به نوع بار و حجم آن می توانید از یکی از روش های زیر برای حمل بار از بلژیک به ایران استفاده کنید:

ارسال بار با کانتینر

 به این ترتیب کالای شما در کانتینر بسته بندی شده و مستقیماً از بندر بلژیک به بندر ایران تحویل داده می شود. برای استفاده از این روش باید به یک شرکت حمل و نقل بین المللی مراجعه کنید و با آنها قرارداد بسته و کانتینر بگیرید. در این روش هزینه حمل و نقل بیشتر از روش های دیگر است.

حمل بار چارتر

در این روش می توانید از یک کشتی به صورت خصوصی برای حمل بار خود استفاده کنید. بسته به حجم محموله، می توانید از یک کشتی کوچک و متوسط ​​استفاده کنید. به این ترتیب باید به طور مستقل مجوز و مدارک لازم را بررسی کنید.

حمل و نقل  LCL

 اگر محموله شما کوچک است، می توانید از خدمات حمل و نقل (LCL) استفاده کنید. در این روش محموله شما با سایر محموله ها در کانتینر بسته بندی شده و به مقصد منتقل می شود. هزینه این روش کمتر از حمل و نقل کانتینری است.

حمل بار دریایی از بلژیک
حمل بار دریایی از بلژیک

عوامل موثر بر هزینه حمل بار از بلژیک به ایران

هزینه حمل بار از بلژیک به ایران بستگی به بسته بندی، وزن حجم و نوع محصول؛ مسیر حمل و نقل شرکت حمل و نقل دارد. بنابراین هیچ هزینه ثابتی وجود ندارد. بنابراین شما میتوانید برای تعیین هزینه ارسال بار از بلژیک به ایران برای مورد خاص خود با شرکت های حمل و نقل مختلف تماس بگیرید. شما همچنین باید هزینه های بیمه بالقوه، پوشش محافظ و هزینه های مربوط به گمرک را در نظر بگیرید. برای کاهش و به حداقل رساندن هزینه ها، بهتر است در انتخاب شرکت حمل و نقل دقت زیادی داشته باشید. از این رو، کارشناسان شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس می توانند در این زمینه به شما عزیزان کمک کنند.

خدمات شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس در زمینه ارسال بار از بلژیک

اگر قصد حمل بار از بلژیک به ایران را دارید، شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس، با توجه به تجربه و همکاری با شرکت های حمل و نقل بین المللی معتبر آماده ارائه خدمات حمل و نقل مناسب به شما می باشد. در این راستا می توانید از خدمات ما برای حمل بارها در وزن و اندازه های مختلف به ایران استفاده کنید. با استفاده از انواع مختلف وسایل نقلیه ما، مانند کانتینرهای داخلی، کانتینرهای تخت، کانتینرهای اپن تاپ، کالاهای شما به سرعت و با خیال راحت به مقصد ارسال می شود.

 از خدمات شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس می توانیم به حمل بار زمینی، حمل بار دریایی، حمل بار هوایی، ترخیص کالا از ایران، حمل درب به درب کالا، بازرسی کالا، صادرات و واردات اشاره کنیم. برای اطلاعات بیشتر در مورد خدمات حمل و نقل بین المللی و ترخیص کالا از گمرک کالا می توانید با کارشناسان ما  تماس بگیرید. تیم ما همیشه آماده کمک به شما در ارسال کالا به ایران و سایر کشورهای جهان می باشد.

هزینه های ارسال بار از بلژیک به ایران
هزینه های ارسال بار از بلژیک به ایران

جمع بندی

در این مقاله از شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس، اطلاعات لازم برای حمل بار از بلژیک به ایران را در اختیارتان قرار دادیم. همانطور که گفته شد سه روش زمینی، هوایی و دریایی برای ارسال بار از بلژیک وجود دارد که بسته به نوع بار می توانید انتخاب کنید. در طول فرآیند ارسال بار، شما نیاز است هزینه هایی را بپردازید که این هزینه ها هر کدام به عوامل مختلفی بستگی دارد که در این مقاله به طور کامل بررسی کردیم.

شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس، خدمات متنوعی در زمینه ارسال بار زمینی از بلژیک، ارسال بار هوایی از بلژیک ارسال بار دریایی به بلژیک و هزینه های حمل و نقل به شما عزیزان ارائه می دهد. چنانچه سوالی در رابطه با نحوه حمل بار از بلژیک به ایران را دارید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

برای حمل بار از بلژیک به ایران چه روش هایی وجود دارد؟

روش های موجود برای حمل بار از بلژیک شامل، روش حمل زمینی، روش حمل هوایی و روش حمل دریایی می باشد که هر کدام از این روش ها را بر اساس نوع بارتان می توانید انتخاب کنید.

در روش حمل دریایی، ویژگی روش چارتر چیست؟

در این روش از کشتی مخصوص برای حمل بار استفاده می شود که می توانید از کشتی های کوچک یا متوسط با توجه به حجم بار انتخاب کنید. همچنین در این روش حتما باید تمامی مدارک و مجوزهای لازم را با دقت بالایی بررسی کنید.

چه عواملی بر هزینه ارسال بار از بلژیک با ایران تاثیر می گذارد؟

هزینه حمل بار از بلژیک به ایران به عوامل مختلفی همچون بسته بندی، وزن، حجم، نوع، روش حمل و نقل و مسافت مبدا تا مقصد بستگی دارد که می توانید با کمک شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس این هزینه را به حداقل برسانید.

در حمل بار زمینی به چه نکاتی باید توجه کرد؟

حتما باید محموله به طور کامل و درست بسته بندی شده باشد. بهتر است از تجربیات و نظرات دیگران در انتخاب روش حمل و نقل و از بیمه برای امنیت بیشتر استفاده کنید. همچنین می توانید در این روش از خدمات درب به درب شرکت های حمل و نقل بهره مند شوید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x