حمل بار از آمریکا به دبی / راهنمای کامل

اشتراک گذاری :

واتساپ
تلگرام

حمل گروپاژ از چین | مزایا، معایب و مهمترین نکات حمل

EFS در کشتیرانی / 0 تا 100 آنچه که باید بدانید

کشتی چارتری | بیان شرایط و ویژگی های کشتی چارتری

حمل بار با واگن مسقف + مشخصات فنی و نحوه حمل بار

نحوه محاسبه نرخ کرایه حمل دریایی چگونه است؟ (راهنمای کامل)

حمل کالا از بندر شیامن + مزایا و معایب حمل بار از بندر شیامن

واردات کالا از روسیه / مراحل، روش ها و مهمترین نکات

کلوزبندی بیمه باربری چیست؟ ( راهنمای 0 تا 100)

هزینه lss در حمل دریایی | راهکارهای کاهش هزینه lss

ارزیابی گمرکی + اهداف و مهمترین وظایف ارزیاب گمرک

حمل بار فله از چین / انواع بار فله در حمل و نقل دریایی از چین

مهمترین بنادر تجاری چین | دلایل اهمیت بنادر تجاری چین

حمل بار از بندر تایچنگ / مراحل حمل، روش ها و امکانات تایچنگ

حمل هوایی باتری چگونه انجام می شود؟ (راهنمای کامل)

ترانزیت فرودگاهی + تفاوت پرواز ترانزیتی، مستقیم و بدون توقف

شماره پلمپ کانتینر + انواع رنگ در پلمپ کانتینر و کاربرد آنها

ارسال بار از آفریقا | بهترین روش ارسال کدام است؟

بزرگترین بنادر کانتینری جهان (معرفی 10 مورد از مهمترین بنادر)

تفاوت لجستیک و زنجیره تامین | 0 تا 100 آنچه که باید بدانید

آشنایی با انواع بوژی کش + کاربرد آن ها در صنعت حمل و نقل

اظهارنامه اجمالی در گمرک + تفاوت آن با مانیفست

مشاور بازرگانی کیست + اهمیت آن در کسب و کارهای بین المللی

وزن خالص و ناخالص کالا + تفاوت ها و تاثیر وزن کالا بر ترخیص آن

ممنوعیت های پست درب به درب + مهم ترین نکات و قوانین

VGM در حمل و نقل + نحوه محاسبه تاییدیه وزن کانتینر

معرفی بهترین تنگه های بین المللی جهان ( راهنمای 0 تا 100)

وزن حجمی بار هوایی | اهمیت محاسبه آن در حمل و نقل

ترخیص کار گمرک کیست؟ ( چرا به آن نیاز دارید)

حمل بار با جامبوبگ چگونه انجام می شود؟ (راهنمای کامل)

انوانتر در گمرک؛ راهنمای کامل جهت موفقیت در تجارت

آنچه در این مطلب میخوانید😃

مقدمه

بیشتر افراد به این موضوع فکر می کنند که به دلیل روابط سیاسی بین ایران و آمریکا و تحریم های برقرار شده، امکان واردات کالا از آمریکا به کشور جمهوری اسلامی ایران وجود ندارد که این موضوع تا حدودی صحیح می باشد، اما موضوع حائزاهمیت این است که امکان حمل بار از آمریکا به دبی وجود دارد و ازاین طریق می توان  به طور غیر مستقیم به کشور کالا وارد کرد.

شما همراهان گرامی می توانید با حمل از آمریکا به امارات، فرآیند جا به جایی آن به کشور را ایجاد کنید. بنابراین اگر به عنوان یک بازرگان در سطح بین المللی فعالیت می کنید، یا خریدار کالایی از آمریکا هستید و تصمیم به خرید از آمریکا و ارسال بار به دبی دارید، شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس می تواند در حمل بار از آمریکا به دبی و پس از آن انتقال بار به ایران شما را کمک کند.

در هر صورت، این مطلب از وبلاگ شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس به شما عزیزان کمک خواهد کرد تا با فرآیند حمل از آمریکا به امارات، و سختی های آن بیشتر آشنا شوید. ما نکاتی را ذکر می کنیم تا تصمیم گیری بهتری برای تجارت خود داشته باشید پس تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

روش های حمل بار از آمریکا به دبی

کشور امارات در سال  ۲۰۱۸میلادی، به عنوان نوزدهمین بازار بزرگ صادرات محصولات در ایالات متحده آمریکا شناخته شد که در جمعاً این صادرات به نوزده و نیم میلیارد دلار رسید. به طور کلی دو روش برای حمل بار از آمریکا به دبی وجود دارد که شامل ارسال بار به دبی به روش دریایی و حمل از آمریکا به امارات به روش هوایی می باشد. هر دو روش مزایا و معایب مخصوص به خود را دارند که در ادامه این مطلب از شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس به آنها اشاره خواهیم کرد.

حمل بار از آمریکا به دبی به روش دریایی

بار کمتر از یک بارگنج ( LCL):  در این روش از نقل و انتقال، به جای اجاره کامل کانتینر می توان مرسوله را در یک بار مشترک با افرادی دیگر قرار داد. در بیشتر موارد روش LCL پایین ترین هزینه را جهت حمل از آمریکا به امارات دارد.

بار کامل بارگنج (FCL): روش FCL به معنای اجاره کامل بارگنج یا همان کانتینر برای استفاده انحصاری مشتری با هزینه ثابت می باشد. با توجه به حجم و مقدار مرسوله، این روش می تواند گاهی اوقات مقرون به صرفه از روش LCL باشد.

حمل بار از آمریکا به دبی به روش هوایی

این روش از ارسال بار به دبی، سریعترین گزینه برای رسیدن مرسولات به حساب می آید . علاوه بر این، ایمنی مرسوله در روش حمل هوایی از آمریکا به دبی، بیشتر می باشد. با این حال، به یاد داشته باشید که این روش در أکثر مواقع، هزینه بیشتری به نسبت روش دریایی دارد.

زمان لازم جهت حمل کالا از آمریکا به دبی

کاملا واضح است که حمل بار از آمریکا به دبی در روش هوایی، بسیار با سرعت بیشتری نسبت به حمل از آمریکا به امارات به روش دریایی انجام می شود. ارسال بار به دبی با روش هوایی حدود چهار روز زمان لازم دارد. بنابراین امکان دارد این مدت به دلایلی همچون انجام امور گمرکی، انبارداری، تخلیه و بارگیری و موارد دیگر، بالا و پایین شود.

مدت زمان حمل بار از آمریکا به دبی، تا حدودی به بندر مبدا بستگی دارد. اگر از ساحل شرقی آمریکا، بار حمل شود، مرسوله زودتر به مقصد می رسد. به طور کلی حمل از آمریکا به امارات تقریباً به بیست و نه الی پنجاه و چهار روز 29زمان لازم دارد.

روش مناسب حمل کالا از آمریکا به دبی

در ادامه این مطلب که در مورد ارسال بار به دبی می باشد، می خواهیم به صورت کاملا دقیق به جزئیات حمل بار از آمریکا به دبی در هر دو روش دریایی و هوایی بپردازیم و در انتها بهتر می توان تشخیص داد که کدام روش برای بار مد نظر مناسب می باشد. حمل و نقل دریایی، روش اصلی حمل از آمریکا به امارات محسوب می شود.

زیرا در این روش از ارسال بار به دبی، محصولات در یک بارگنج گذاشته می شوند و در کشتی باری مختص خود، جای می گیرند. همان طور که قبلا هم گفته شد وقتی صحبت از روش حمل و نقل دریایی می شود، دو نوع روش FCL و LCL در اختیار بازرگانان و تجار قرار داده می شود که هر دو آن ها را می توان به صورت بندر به بندر، یا درب به درب تقاضا کرد.

به طور کلی انتخاب روش مناسب حمل به وزن، حجم و ماهیت مرسولات بستگی دارد. که شما عزیزان می توانید برای مشاوره رایگان در این زمینه، با شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس تماس بگیرید.

مزایا و معایب حمل بار دریایی و هوایی از آمریکا به دبی

همان طور که گفته شد ارسال بار به دبی به دو روش هوایی و دریایی قابل انجام است که هر کدام مزایا و معایب مختص به خود را دارند. در ادامه این بخش از حمل از آمریکا به امارات مزایا و معایب هر روش را به طور مجزا برای شما عزیزان مورد بررسی قرار خواهیم داد. مزایای حمل بار از آمریکا به دبی در روش دریایی شامل موارد زیر است:

  • مقرون به صرفه بودن
  • امکان نقل و انتقال حجم زیاد بار در هر کشتی
  • امکان حمل و نقل بار با وزن بالا
  • ثبات تقریبی در هزینه کرایه

معایب حمل از آمریکا به امارات در روش دریایی

  • سرعت کمتر
  • احتمال تأخیر در شرایط بد جوی
  • انعطاف پذیری کمتر
  • سخت بودن رهگیری بار
  • احتمال سرقت و صدمه

مزایای حمل بار از آمریکا به دبی در روش هوایی

  • سرعت بالا
  • ریسک کمتر و ایمنی بالا
  • قابلیت اعتماد بیشتر، به علت آگاهی از تاریخ تحویل
  • روند بارگیری و نقل و انتقال شهری راحت تر

معایب حمل بار از آمریکا به دبی به روش هوایی

  • برای بار های با مقدار زیاد، درأکثر موارد گرانتر از سایر روش‌ها می باشد.
  • انتخاب مناسبی برای مرسولات با حجم زیاد نیست.
  • محدود بودن ظرفیت
  • هزینه بیشتر

هزینه حمل کالا از آمریکا به دبی

قیمت تمام شده حمل بار از آمریکا به دبی، به عوامل متعددی بستگی دارد. شرکت حمل و نقل بین ‌المللی ققنوس این تضمین را به مشتریان خو می دهد که با پایین ترین قیمت، حمل از آمریکا به امارات انجام خواهد داد. با این حال هزینه های ارسال بار به دبی به موارد زیر بستگی دارد:

  • جنس و ماهیت محصولات
  • روش حمل و نقل انتخاب شده (FCL، LCL، هوایی)
  • وزن مرسوله
  • ابعاد مرسوله
  • میزان فاصله بین مبدا و مقصد
  • نوع خدمات ارائه داده شده (مانند بندر به بندر، درب به درب و…)

به طور کلی اگر مرسولات وزنی کمتر از صد کیلوگرم داشته باشند، هزینه نقل و انتقال آن ها در هر دو روش هوایی و دریایی، حدوداً یکسان می باشد که در این صورت گزینه مناسب، انتخاب روش سریع تر می باشد. اما اگر مرسولات وزنی بیشتر از صد کیلوگرم داشته باشند، حمل و نقل دریایی مقرون به صرفه تر از روش حمل و نقل هوایی است.

با این حال شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس مرسولات مشتریان خود را با هر حجم و ابعادی که باشد، از طریق هر دو روش دریایی و هوایی جا به جا خواهد کرد. همچنین می توانید برای محاسبه هزینه دقیق مرسولات خود جهت حمل بار از آمریکا به دبی، با ما تماس بگیرید.

همکاری با شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس جهت حمل بار از آمریکا به دبی

حمل بار از آمریکا به دبی توسط شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس، بسیار ساده می باشد. شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس با داشتن سال ها تجربه در حوزه حمل و نقل بین المللی، بهترین روش ها را برای پایین آمدن هزینه هلی تجارت در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. با انتخاب هر نوع از روش های ارسال بار به دبی شرکت ما می تواند کلیه نیاز های مشتریان را برای حمل از آمریکا به امارات برآورده کند.

ما در کلیه مراحل تجارت در کنار مشتریان خود هستیم. همچنین مشتریان عزیز می توانند به صورت لحظه‌ای، مراحل ترانزیت مرسولات خود از آمریکا به دبی را پیگیری کنند و هیچ محدودیتی برای مقدار و حجم محصولات وجود نخواهد داشت.

مزایای استفاده از خدمات شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس عبارتند از:

  • ارائه روش تجاری، برای کاهش هزینه ها
  • فرآیند رزرو مستقیم و ساده.
  • ارائه اسناد حمل و نقل شفاف
  • انجام تمام مراحل سخت و پیچیده گمرکی
  • پیگیری لحظه ای تمام مراحل واردات و صادرات
  • پشتیبانی مشتری به طور شبانه روز
  • تابع قوانین و مقررات حمل و نقل بین‌‌ المللی

سوالات متداول

روش های حمل بار از آمریکا به دبی کدامند؟

به طور کلی دو روش برای حمل از آمریکا به امارات وجود دارد که شامل ارسال بار به دبی به روش دریایی و حمل از آمریکا به امارات به روش هوایی می باشد. هر دو روش مزایا و معایب مخصوص به خود را دارند و ارسال بار به دبی با روش دریایی خود شامل حمل FCL و LCL می شود.

برای حمل بار از آمریکا به دبی چقدر زمان لازم است؟

حمل از آمریکا به امارات در روش هوایی، بسیار با سرعت بیشتری نسبت به ارسال بار به دبی به روش دریایی انجام می شود. ارسال بار با روش هوایی حدود چهار روز زمان لازم دارد اما برای ارسال به روش دریایی تقریباً به بیست و نه الی پنجاه و چهار روز 29زمان لازم است.

انتخاب روش مناسب حمل کالا از آمریکا به چه عوامل بستگی دارد؟

حمل و نقل دریایی، روش اصلی حمل از آمریکا به امارات محسوب می شود. زیرا در این روش از ارسال بار به دبی، محصولات در یک بارگنج گذاشته می شوند و در کشتی باری مختص خود، جای می گیرند. به طور کلی انتخاب روش مناسب حمل به وزن، حجم و ماهیت مرسولات بستگی دارد.

عوامل تأثیرگزار در هزینه ارسال بار به دبی کدامند؟

قیمت تمام شده حمل بار از آمریکا به دبی، به عوامل متعددی بستگی دارد که شامل عواملی همچون جنس و ماهیت محصولات، روش حمل و نقل انتخاب شده (FCL، LCL، هوایی)، وزن مرسوله، ابعاد مرسوله، میزان فاصله بین مبدا و مقصد و نوع خدمات ارائه داده شده (مانند بندر به بندر، درب به درب و…) می باشد.

جمع بندی

شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس با دارا بودن شبکه بسیار قدرتمند در بیشتر  کشورها و با بیش از شش سال فعالیت در آمریکا توانایی حمل بار از آمریکا به دبی را در قالب سرویس های پست سریع بین المللی  ( درب به درب )، حمل کارگو ( مرسولات سنگین هوایی )، حمل دریایی فول کانتینر، حمل دریایی خرده بار دارد. شرکت حمل و نقل بین الملل ققنوس قادر به جمع آوری از آدرس فرستنده (پیکاپ بار) و انجام تشریفات گمرکی در مبدا و مقصد را برای مشتریان خود می باشد.

همچنین تمام ایالت های کشور آمریکا در حوزه خدمات دهی شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس می باشد و شما می توانید فرآیند حمل از آمریکا به امارات را با هزینه و زمان مناسب انجام دهید. همچنین شماعزیزان می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام هزینه ارسال بار به دبی  با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x