انبارداری-در-ترکیه-تمامی-نکات،-مزایا-و-خدمات-انبارداری-در-مبدا

انبارداری در ترکیه / تمامی نکات، مزایا و خدمات انبارداری در مبدا

اشتراک گذاری :

واتساپ
تلگرام

حمل گروپاژ از چین | مزایا، معایب و مهمترین نکات حمل

EFS در کشتیرانی / 0 تا 100 آنچه که باید بدانید

کشتی چارتری | بیان شرایط و ویژگی های کشتی چارتری

حمل بار با واگن مسقف + مشخصات فنی و نحوه حمل بار

نحوه محاسبه نرخ کرایه حمل دریایی چگونه است؟ (راهنمای کامل)

حمل کالا از بندر شیامن + مزایا و معایب حمل بار از بندر شیامن

واردات کالا از روسیه / مراحل، روش ها و مهمترین نکات

کلوزبندی بیمه باربری چیست؟ ( راهنمای 0 تا 100)

هزینه lss در حمل دریایی | راهکارهای کاهش هزینه lss

ارزیابی گمرکی + اهداف و مهمترین وظایف ارزیاب گمرک

حمل بار فله از چین / انواع بار فله در حمل و نقل دریایی از چین

مهمترین بنادر تجاری چین | دلایل اهمیت بنادر تجاری چین

حمل بار از بندر تایچنگ / مراحل حمل، روش ها و امکانات تایچنگ

حمل هوایی باتری چگونه انجام می شود؟ (راهنمای کامل)

ترانزیت فرودگاهی + تفاوت پرواز ترانزیتی، مستقیم و بدون توقف

شماره پلمپ کانتینر + انواع رنگ در پلمپ کانتینر و کاربرد آنها

ارسال بار از آفریقا | بهترین روش ارسال کدام است؟

بزرگترین بنادر کانتینری جهان (معرفی 10 مورد از مهمترین بنادر)

تفاوت لجستیک و زنجیره تامین | 0 تا 100 آنچه که باید بدانید

آشنایی با انواع بوژی کش + کاربرد آن ها در صنعت حمل و نقل

اظهارنامه اجمالی در گمرک + تفاوت آن با مانیفست

مشاور بازرگانی کیست + اهمیت آن در کسب و کارهای بین المللی

وزن خالص و ناخالص کالا + تفاوت ها و تاثیر وزن کالا بر ترخیص آن

ممنوعیت های پست درب به درب + مهم ترین نکات و قوانین

VGM در حمل و نقل + نحوه محاسبه تاییدیه وزن کانتینر

معرفی بهترین تنگه های بین المللی جهان ( راهنمای 0 تا 100)

وزن حجمی بار هوایی | اهمیت محاسبه آن در حمل و نقل

ترخیص کار گمرک کیست؟ ( چرا به آن نیاز دارید)

حمل بار با جامبوبگ چگونه انجام می شود؟ (راهنمای کامل)

انوانتر در گمرک؛ راهنمای کامل جهت موفقیت در تجارت

آنچه در این مطلب میخوانید😃

مقدمه

یکی از کشورهایی که فعالیت فراوانی در حوزه تجارت با ایران دارد، کشور ترکیه می باشد. در واقع حجم بسیار زیادی از کالاهای وارداتی در ایران مربوط به این کشور است. این دو کشور همسایه به علت روابط فراوانی که دارند، به عنوان یکی از مقصد های اصلی تجارت هموطنان ایرانی به حساب می آید. به همین دلیل بسیاری از بازرگانان ایرانی تمایل به واردات و حمل بار از ترکیه را دارند و هر سال حجم قابل توجهی از کالا از این کشور وارد ایران خواهد شد. کشور ترکیه یکی از مهم ترین تولیدکنندگان لباس در جهان به شمار می رود و در سال های گذشته اقتصاد آن توسعه پیدا کرده و در عرصه جهانی بسیار موفق عمل کرده است. به همین منظور قبل هر چیزی تجار باید با خدمات انبارداری در ترکیه آشنایی کامل داشته باشند تا تجارتی بدون مشکل را پشت سر بگذارند.

از این رو شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس در ادامه این مطلب تصمیم دارد؛ به صورت خلاصه با بعضی از مسائل مربوط به واردات و حمل بار از ترکیه اعم از خدمات انبارداری در ترکیه، نکات، هزینه و مزایای آن بیشتر صحبت کند. پیشنهاد می کنیم تا پایان این مطلب ما را همراهی کنید.

معرفی خدمات انبارداری ترکیه

پیش از پرداختن به مسئله خدمات انبارداری در ترکیه، بهتر است با فرآیند انبارداری آشنا شویم. انبارداری یکی از مهم ترین قسمت های واردات و صادرات کالا می باشد. در واقع انبارداری شامل دریافت محصولات و کالاها از فروشنده های مختلف و جمع آوری آن ها در یک انبار برای بارگیری و ترخیص کالا و ارسال آن به مقصد مورد نظر می باشد. چون که در قسمت انبارداری، کل سرمایه و دارایی یک تاجر در یک مکان می باشد، واجب است که خدمات انبارداری با بهترین کل ممکن جهت حفظ کیفیت و ایمنی دارایی تاجران انجام می شود. بنابراین در انبارداری ترکیه باید کلیه محصولات به طور منظم در مکانی با ایمنی کامل تا زمان حمل بار از ترکیه نگهداری شوند. این مکان باید طوری طراحی شده باشد که به راحتی بتوان به اقلام داخل آن دسترسی داشت.

چون که تجار محصولات مورد نظر خود را از جاهای متعددی خریداری می‌کنند؛ به مکانی نیاز دارند تا کلیه کالاهای خود را به طور یکجا بارگیری کنند و آن ‌ها را برای ترخیص بفرستند. شرکت‌های فراوانی هستند که خدمات انبارداری در ترکیه را انجام خواهند داد، اما باید شرکت انتخابی تجار به گونه ای باشد که از سابقه درخشانی در حوزه انبارداری در ترکیه برخوردار باشد و همین امر سبب پایین آمدن هزینه ‌های انبارداری و در نهایت سود بیشتر برای تجار خواهد شد. مجموعه شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس با سال ‌ها تجربه در حوزه انبارداری و حمل بار از ترکیه، آماده ارائه تمامی خدمات مربوط به آن، با بیشترین کیفیت و نازلترین قیمت می ‌باشد.

مراحل انبارداری در ترکیه

همان طور پیش تر نیز گفته شد یکی از مراحل اصلی برای تجارت و حمل بار از ترکیه به خدمات انبارداری در ترکیه مربوط است. همکاری با یک شرکت معتبر که خدمات انبارداری در ترکیه را به بهترین شکل انجام می دهد، سبب می شود که فرآیند تحویل دادن و تحویل گرفتن محصولات با بیشترین سرعت و کمترین قیمت انجام شود. بعد از این که تجار می خواهند کالاها و محصولات خریداری شده خود را به همراه مدارک مربوطه به انبار تحویل دهند، مراحل انبارداری در ترکیه شروع خواهد شد.

زمانی که محصولات وارد انبار می شوند، نگهبانان موظف هستند از لحاظ امنیت به طور کامل آن ها را بررسی کنند، همچنین باید تعداد و نوع محصولات را با مدارک ارائه شده کنترل کنند و زیر نظر داشته باشند. در این مرحله در صورت عدم وجود مشکل، باید کلیه موجودی با مدارک ارائه شده مطابقت داشته باشد و به منظور دسته ‌بندی به بخش بعدی فرستاده شوند.

بعد از بررسی ‌های صورت گرفته، با توجه به نیاز مالک محصولات، کالاها به انبار مورد نظر ارسال شده و با دسته بندی استاندارد و مناسب، در مکان مشخص شده گذاشته می شوند. بعد از جای گیری محصولات در مکان مورد نظر باید در سیستم ثبت شوند و سپس مدارک مربوطه به مالک یا نماینده او ارائه داده شود.

لیست کالاهای وارداتی از کشور ترکیه

همان طور که گفته شد کشور ترکیه یکی از هدف های اصلی تجار و بازرگانان ایرانی جهت واردات کالا می باشد. این کشور محصولات فراوانی جهت صادرات به دیگر کشورها دارد که بیشتر آن ‌ها محصولات کشاورزی است. این محصولات شامل زیتون، گیلاس، فندق، پسته، بادام، جو، گندم، سیب زمینی، لیمو، چای، چغندر، سیب و … است که هر ساله جهت واردات و حمل بار از ترکیه به ایران خریداری می شوند. علاوه بر این کشور ترکیه به عنوان مهمترین کشور تولید کننده پوشاک در منطقه خاورمیانه شناخته شده است که این امر سبب شده استفاده از خدمات انبارداری در ترکیه بسیار حائز اهمیت باشد و هر تاجری باید با تمامی مراحل آن آشنایی کامل داشته باشد.

لیست کالاها جهت واردات و حمل بار از ترکیه عبارتند از :

  • فندق
  • میوه‌جات
  • سبزیجات
  • پوشاک
  • جواهرات
  • لوازم آرایشی و بهداشتی
  • انواع فلزات
  • کاشی و سرامیک

البته ناگفته نماند محصولات وارداتی از این کشور فقط به موارد ذکر شده خلاصه نمی ‌شود و کالاهای زیادی از این کشور علاوه بر موارد بالا وارد ایران خواهد شد. همچنین بعضی از محصولات وارداتی از کشور ترکیه شامل تخفیف های تعرفه بین دو کشور نیز می باشد.

به چه دلایلی به خدمات انبارداری در کشور ترکیه نیاز است؟

تصور کنید که یک تاجر هستید و تصمیم به خرید انواع محصول و حمل بار از ترکیه را دارید. محصولاتی که شما عزیزان می خواهید خریداری کنید توسط تولیدکنندگان و فروشندگان مختلفی عرضه خواهد شد. به طور معمول پس از خرید محصول در مدت تعیین شده باید کالای خریداری شده از کارخانه یا انبار فروشنده انتقال  و خروج پیدا کند. در این حالت این امکان وجود دارد یکی از فروشندگان محصول مورد نظر شما را در تاریخ تعیین شده تحویل ندهد و به زمان بیشتری نیاز داشته باشد. در این شرایط تاریخ انقضای خروج محصول دیگر فروشندگان فرا خواهد رسید و شما باید کالای خود را دریافت کنید که در این حالت بهترین گزینه استفاده از خدمات انبارداری در ترکیه است.

بنابراین شما عزیزان محصولات خود را از کارخانه و یا انبار فروشنده، به انبار خود در ترکیه جا به جا کنید و در انتظار دریافت دیگر کالاهای خود صبر خواهید کرد. از آن جایی که محصولات شما عزیزان در محیطی ایمن واقع شده است، هیچ گونه نگرانی بابت کالاها نخواهید داشت. در پایان بعد از جمع آوری کل کالاهای خریداری شده خود، می ‌توانید اقدامات لازم جهت بارگیری و ترخیص آن ‌ها انجام دهید.

از دلایل دیگر این است که امکان دارد شما نیاز به تعویض بسته بندی محصولات خود داشته باشید. در این شرایط شما می‌ توانید از خدمات بسته ‌بندی شرکت انباردار خود استفاده کنید. خدمات انبارداری در ترکیه شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس این امکان را به تجار خواهد داد تا در صورت نیاز، بسته ‌بندی محصولات مورد نظر وی را به شکل دلخواه عوض کنیم. همچنین نوع و شکل بارگیری در بارگنج با سلیقه تجار گرامی صورت خواهد گرفت. استفاده از تجربه شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس به راحتی می ‌تواند هزینه‌ های مشتریان را تا حد امکان کاهش دهد. شما عزیزان می ‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان شرکت در ارتباط باشید.

مزایای استفاده از خدمات انباری در ترکیه

از مهمترین مزایای استفاده از خدمات انبارداری در ترکیه برای تجار، آماده سازی جهت توزیع در یک زمان معین می باشد. بیشتر تاجران بر این باورند که در گذر زمان تعرفه ها افزایش پیدا می کند و در مقابل سود آن ها نیز بیشتر می شود. به همین دلیل تصمیم به انبار مرسولات خود می کنند تا در زمان مناسب عملیات حمل بار از ترکیه را انجام دهند.

از مزایای دیگر هزینه پایین انبارداری هنگام خرید و حمل بار از ترکیه می باشد، همین امر باعث می شود که نگهداری محصولات در انبار جهت تجارت های بین المللی به صرفه باشد. از دیگر مزایای خدمات انبارداری در ترکیه امکان بسته بندی محصول در داخل انبار می باشد.

همچنین این امکان وجود دارد هنگام حمل بار از ترکیه علاوه بر بسته بندی، تمایل داشته باشید که برچسب گذاری ویژه خود را برای مرسولات انجام دهید. بسته بندی و برچسب گذاری از خدمات انبارداری در ترکیه می باشدکه شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس در اختیار شما عزیزان قرار خواهد داد. خدمات انبارداری به مشتری این امکان را می دهد که خریدهای خود را در یک محیط نگهدارند و تا آمادگی دیگر محصولات تولیدکنندگان، با آسودگی خاطر صبر کنند.

به طور کلی خدمات انبارداری در ترکیه این اجازه را به بازرگانان و تجار خواهد داد که تا هر موقع و هر شکل که بخواهند، مرسولات خود را با نازلترین قیمت در یک محیط کاملا امن نگهداری کنند.

سوالات متداول

چرا بازرگانان و تجار به خدمات انبارداری در ترکیه نیاز دارند؟

به دلیل این که تجار مرسولات خود را از جاهای مختلفی خریداری می‌کنند؛ به مکانی نیاز دارند تا کلیه مرسولات خود را به طور یکجا بارگیری کنند و سپس جهت ترخیص ارسال کنند. شرکت ‌های فراوانی هستند که این خدمات را انجام می دهند که یکی از آن ها شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس می باشد و آمادگی ارائه کلیه خدمات در این زمینه را به مشتریان عزیز دارد.

چه کالاهایی را می توان جهت واردات و حمل بار از ترکیه خریداری کرد؟

همان طور که گفته شد کشور ترکیه یکی از هدف های اصلی تجار و بازرگانان ایرانی جهت واردات کالا به حساب می آید. بنابراین محصولات فراوانی جهت صادرات به دیگر کشورها دارد که شامل فندق، میوه‌جات، سبزیجات، پوشاک، جواهرات، لوازم آرایشی و بهداشتی، انواع فلزات، کاشی و سرامیک می باشد.

استفاده از خدمات انبارداری در ترکیه چه مزایایی دارد؟

استفاده از خدمات انبارداری علاوه بر نگهداری از محصولات مشتریان، دارای مزیت های دیگری همچون تجزیه و تحلیل و بررسی موجودی کالا، پایین آمدن قیمت تمام شده، مراقبت از کالاها و سرعت در نقل و انتقال آن ها می باشد و کلیه موارد ذکر شده دلیل استفاده بیشتر تجار و بازرگانان از این خدمات می باشد.

چرا استفاده از خدمات انبارداری و حمل بار از ترکیه شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس پیشنهاد می شود؟

شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس با داشتن سالیان سال تجربه موفق در زمینه های انبارداری و حمل و نقل بین المللی، مناسب ترین شرایط را با کمترین میزان هزینه به مشتریان ارائه می دهد. همچنین شرکت ما در تلاش است با ارائه خدمات متنوع در زمینه انبارداری و ارسال بار از کشورهای مختلف راحت ترین تجارت را برای مشتریان فراهم کند. بنابراین شما عزیزان می‌توانید از خدمات متنوع شرکت استفاده کنید.

جمع بندی

شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس با سال ها تجربه در حوزه انبارداری در کشورهای امارات، ترکیه و انگلیس می ‌تواند کلیه خدمات انبارداری را مجهزترین امکانات به مشتریان عزیز ارائه دهد. همچنین شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس با داشتن نیروی متخصص، محصولات شما عزیزان را تا زمان حمل بار از ترکیه و دیگر کشورها نگهداری خواهد کرد. اگر به دنبال همکاری با یک شرکت حمل و نقل معتبر هستید، شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس بهترین انتخاب جهت بهرمندی از خدمات انبارداری در ترکیه و دیگر کشورها می باشد. شرکت کلیه کلیه مراحل را که شامل تحویل محموله، انبارداری، آماده سازی برای عرضه در سراسر کشور می باشد را بدون مشکل انجام می دهد.

بنابراین شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس اطمینان خاطر به شما عزیزان خواهد داد که مناسب ترین تعرفه انبارداری را خدمت مشتریان ارائه می دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خدمات انبارداری در ترکیه، نکات، مزایا و هزینه آن و همچنین دیگر خدمات در زمینه حمل بار از ترکیه با کارشناسان شرکت تماس بگیرید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x