نحوه-ارسال-لباس-از-ترکیه-روش-ها،-نکات-و-هزینه-ها

نحوه ارسال لباس از ترکیه / روش ها، نکات و هزینه ها

اشتراک گذاری :

واتساپ
تلگرام

حمل گروپاژ از چین | مزایا، معایب و مهمترین نکات حمل

EFS در کشتیرانی / 0 تا 100 آنچه که باید بدانید

کشتی چارتری | بیان شرایط و ویژگی های کشتی چارتری

حمل بار با واگن مسقف + مشخصات فنی و نحوه حمل بار

نحوه محاسبه نرخ کرایه حمل دریایی چگونه است؟ (راهنمای کامل)

حمل کالا از بندر شیامن + مزایا و معایب حمل بار از بندر شیامن

واردات کالا از روسیه / مراحل، روش ها و مهمترین نکات

کلوزبندی بیمه باربری چیست؟ ( راهنمای 0 تا 100)

هزینه lss در حمل دریایی | راهکارهای کاهش هزینه lss

ارزیابی گمرکی + اهداف و مهمترین وظایف ارزیاب گمرک

حمل بار فله از چین / انواع بار فله در حمل و نقل دریایی از چین

مهمترین بنادر تجاری چین | دلایل اهمیت بنادر تجاری چین

حمل بار از بندر تایچنگ / مراحل حمل، روش ها و امکانات تایچنگ

حمل هوایی باتری چگونه انجام می شود؟ (راهنمای کامل)

ترانزیت فرودگاهی + تفاوت پرواز ترانزیتی، مستقیم و بدون توقف

شماره پلمپ کانتینر + انواع رنگ در پلمپ کانتینر و کاربرد آنها

ارسال بار از آفریقا | بهترین روش ارسال کدام است؟

بزرگترین بنادر کانتینری جهان (معرفی 10 مورد از مهمترین بنادر)

تفاوت لجستیک و زنجیره تامین | 0 تا 100 آنچه که باید بدانید

آشنایی با انواع بوژی کش + کاربرد آن ها در صنعت حمل و نقل

اظهارنامه اجمالی در گمرک + تفاوت آن با مانیفست

مشاور بازرگانی کیست + اهمیت آن در کسب و کارهای بین المللی

وزن خالص و ناخالص کالا + تفاوت ها و تاثیر وزن کالا بر ترخیص آن

ممنوعیت های پست درب به درب + مهم ترین نکات و قوانین

VGM در حمل و نقل + نحوه محاسبه تاییدیه وزن کانتینر

معرفی بهترین تنگه های بین المللی جهان ( راهنمای 0 تا 100)

وزن حجمی بار هوایی | اهمیت محاسبه آن در حمل و نقل

ترخیص کار گمرک کیست؟ ( چرا به آن نیاز دارید)

حمل بار با جامبوبگ چگونه انجام می شود؟ (راهنمای کامل)

انوانتر در گمرک؛ راهنمای کامل جهت موفقیت در تجارت

آنچه در این مطلب میخوانید😃

مقدمه

با توجه به اینکه کشور ترکیه یکی از همسایه های ایران می باشد و دارای وسایل و امکانات رفاهی زیادی هستند افراد زیادی تمایل دارند که به این کشور سفر کنند و کالاهای مورد نیاز خود را از آن جا تهیه کنند.  بنابراین رابطه های تجاری میان ترکیه و ایران روز به روز نیز در حال گسترش می باشد. برندهای کشور ترکیه در بین مردم آن ‌قدر جا افتاده که وقتی نام آن می‌‌‌‌‌آید، مردم با کوچکترین تعللی اقدام به خرید پوشاک از ترکیه می نمایند. در این سال ها حمل پوشاک از ترکیه به ایران با محدودیت‌ های فراوانی رو به رو شده است و دیگر هر کسی همچون گذشته قادر به واردات بار نخواهد بود. در این مقاله از شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس قصد داریم که به سوالات مختلف شما درزمینه ی ارسال لباس از ترکیه پاسخ دهیم. پس خواهشمندیم که ما را در ادامه ی مطلب یاری فرمایید.

نحوه خرید و ارسال لباس از ترکیه

برای بسیاری از افراد این سوال پیش می آید که خرید و ارسال لباس از ترکیه به ایران به چه نحوی انجام می شود؛ متأسفانه باید بگوییم که به علت تحریم ‌ها، خیلی از برندهای امریکایی، اروپایی و حتی برندهای ترکی در ایران هیچ نوع فروشگاهی ندارند؛ خیلی از افراد هم تمایل دارند که لباس‌ های خود را از برندهای مطرح همچون برند ترک تهیه نمایند که این مسئله سبب رنجش خاطر آن ها گشته است، بسیاری از برندهای ترکی و همچنین اروپایی در ترکیه فروشگاه‌ هایی از نوع اینترنتی و حضوری را دارا می باشند، همین امر سبب می شود که هر ساله افراد بسیار زیادی برای خرید پوشاک از ترکیه و برندهای محبوب و مورد علاقه ی خود به این کشور مسافرت می‌ نمایند.

اما به دلیل نرخ شدید و نوسانات بسیار زیاد ارز، ایده ی مناسبی نیست که برای خرید پوشاک از ترکیه هر بار به این کشور سفر کرد، چرا که هزینه‌های مربوط به بلیط، هتل و همچنین اقامت در این کشور خیلی گران خواهد شد و اصلا به صرفه نمی باشد. برای خرید پوشاک از ترکیه و حمل پوشاک از ترکیه به ایران راه های دیگری هم وجود دارد که هم بسیار راحت‌ و هم به‌صرفه ‌تر خواهد بود. در این مقاله با نحوه ی ارسال لباس از ترکیه آشنا می شوید و با کمترین میزان هزینه خرید لباس از سایت های خارجی را انجام می دهید و درب منزل خود تحویل خواهید گرفت.

روش های ارسال پوشاک از ترکیه به کشور

در مبحث قبلی با نحوه خرید و ارسال لباس از ترکیه به ایران آشنایی پیدا نمودید. افراد عادی و تاجرانی که جهت خرید پوشاک از ترکیه روانه ی این کشور می ‌‌‌‌‌شوند؛ بسیار زیاد است. بهتر است بدانید که حمل پوشاک از ترکیه به ایران به روش های مختلفی صورت می گیرد. از جمله ی این روش ها می توان به حمل هوایی و زمینی اشاره نمود.

ارسال لباس از ترکیه به روش هوایی

در سفرهای هوایی حمل پوشاک از ترکیه به ایران، علاوه بر سقف قیمت هشتاد دلاری، وزن آن نیز بسیار حائز اهمیت است. هنگام خرید پوشاک از ترکیه، وزن مجاز بار برای هر مسافر که می تواند همراه خود حمل کند، سی کیلوگرم است و بیشتر از این میزان ملزم به پرداخت هزینه ی اضافه بار خواهد شد. علاوه بر آن باید کرایه ی اضافه بار هم پرداخت گردد. بنابراین اگر شما عزیزان می خواهید از طریق هوایی به ایران برگردید، به وزن لباس و ارزش مادی کالای خریداری شده توجه ویژه داشته باشید. خدمات فریت بار نیز برای ارسال بار و حمل پوشاک از ترکیه به ایران خدمات تخصصی ارائه می دهد . فقط کافیست که با کارشناسان شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس در ارتباط باشید

ارسال لباس از ترکیه به روش زمینی

از دیگر روش های باربری ارسال لباس از ترکیه به ایران استفاده از روش زمینی است. با توجه به پایین بودن هزینه های مربوط به باربری حمل پوشاک از ترکیه به ایران با این روش ها، بیشتر مورد استفاده ی مشتریان قرار می گیرد. در این روش باربری شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس خرید پوشاک از ترکیه را با ترانزیت ، تریلی و کامیون های مسقف به انجام می رساند. انتخاب نوع ماشین با توجه به نوع بار و نظر کارشناسان قطعا متفاوت می باشد. از دیگر مزیت های باربری در روش زمینی می توان به ارسال درب به درب اشاره نمود.

نکات مهم برای ارسال لباس از ترکیه

خیلی از افراد نیازمند خرید از کشورهای مختلف جهان می باشند و با توجه به بازار محدود کشور ما این افراد ترجیح می دهند که از خارج کشور خرید خود را انجام دهند. ترکیه نیز یک کشور بسیار محبوب و آشنا برای همه ی مردم ایران است، اخیرا صنعت مربوط به پوشاک در این کشور بسیار رونق گرفته، که از کیفیت بالا و قیمت مناسبی برخوردار می باشد. همین امر باعث شده است که افراد و تجار در مقایسه با دیگر قیمت های جهان به سراغ خرید پوشاک از ترکیه بروند. بهتر است بدانید که به منظور ارسال لباس از ترکیه باید نکاتی را مورد توجه قرار دهید، به عنوان مثال اگر در حین حمل پوشاک از ترکیه به ایران، مسافران بیش از حد مجاز، به همراه خود بار از ترکیه خارج نمایند، جریمه ی بسیار سنگینی را باید پرداخت نمایند.

 همچنین در هنگام تهیه ی مجوزهای ارسال لباس از ترکیه همراه داشتن مدارک و اسنادی همچون پاسپورت، ویزا و … ضروری می باشد. به طور کلی به منظور سرعت بخشیدن به پروسه ی حمل پوشاک از ترکیه به ایران، مدارکی همچون سند پرداخت حق گمرک، کارت بازرگانی، سند ترخیص کالا ، مجوز حمل و نقل، فاکتورهای مربوط به خرید، گواهی مبدا و غیره را به همراه داشته باشید اما برای آگاهی از جزییات مربوط به خرید پوشاک از ترکیه، از کارشناسان شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس مشورت بگیرید.

هزینه خرید پوشاک از ترکیه و ارسال آن به ایران

همان طور که شما عزیزان مطلع هستید هزینه ی خرید پوشاک از ترکیه و همچنین حمل پوشاک از ترکیه به ایران با توجه به عوامل مختلف، متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال عواملی همچون نوع بار، مسیر مورد نظر و روش های مختلف باربری به ترکیه، حجم و مقدار بار، نوع جنس ها، نرخ های پایه ی مربوط به شرکت های باربری و دیگر موارد بر روی محاسبه و برآورد هزینه ی ارسال لباس از ترکیه به ایران اثر گذار هستند. ما به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم که برای واردات لباس از ترکیه به کشور ایران با کارشناسان شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس در ارتباط باشید.

خدمات شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس جهت ارسال لباس از ترکیه به کشور

به این نکته دقت داشته باشید که ارسال لباس از ترکیه کار چندان ساده ‌ای هم نمی باشد؛ به خصوص که اگر تجربه ی کمی در این خصوص داشته باشید. بهتر است بدانید که هر کاری به مهارت و تخصص نیازمند است. برای خرید پوشاک از ترکیه بایستی شما همراهان ارجمند با تمام قوانین  مربوط به تجارت بین‌ الملل آشنایی پیدا کنید، که این کار قطعا وقت و هزینه ی زیادی را به خود اختصاص خواهد داد. خیلی از شرکت‌ های تجاری با دریافت هزینه، کل کارهای مربوط به ترخیص و حمل پوشاک از ترکیه به ایران را انجام می‌دهند. البته که خدمات این شرکت‌ ها بسیار گسترده و وسیع است.

 باید بگوییم که شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس در زمینه ی ارسال  لباس از ترکیه و واردات کالا تجربه زیادی دارد و می‌تواند بدون هیچگونه دردسر کار حمل پوشاک از ترکیه به ایران و دیگر کالاها را با دو روش هوایی و زمینی انجام دهد. بسیاری از تاجران به منظور کاهش هزینه‌ ها و همچنین صرفه ‌جویی در زمان، هنگام خرید پوشاک از ترکیه از شرکت ما کمک می‌ گیرند.

سوالات متداول

ارسال لباس از ترکیه به روش زمینی از چه مزایایی برخوردار می باشد؟

می توان گفت که با توجه به پایین بودن هزینه های مربوط به حمل پوشاک از ترکیه به ایران به روش زمینی، این روش بیشتر مورد استفاده ی مشتریان قرار می گیرد، همچنین از دیگر مزیت های باربری در روش زمینی می توان به ارسال درب به درب بار اشاره نمود.

برای حمل پوشاک از ترکیه به ایران چه مدارکی مورد نیاز است؟

به منظور سرعت بخشیدن به پروسه ی حمل پوشاک از ترکیه همراه داشتن مدارکی همچون پاسپورت، ویزا، سند پرداخت حق گمرک، کارت بازرگانی، سند ترخیص کالا، مجوز حمل و نقل، فاکتورهای مربوط به خرید و گواهی مبدا ضروری می باشد.

چرا تجار خرید پوشاک از ترکیه را به دیگر نقاط جهان ترجیح می دهند؟

ترکیه یک کشور بسیار محبوب و آشنا برای همه ی مردم ایران است. امروزه صنعت مربوط به پوشاک در این کشور بسیار رونق گرفته و از کیفیت بالا و همچنین قیمت مناسبی برخوردار می باشد. همین امر باعث شده است که افراد و تجار در مقایسه با دیگر قیمت های جهان به سراغ خرید پوشاک از ترکیه بروند.

چه عواملی در محاسبه هزینه ی خرید پوشاک از ترکیه موثر می باشند؟

عواملی همچون نوع بار، مسیر مورد نظر و روش های مختلف باربری به ترکیه، حجم و مقدار بار، نوع جنس ها، نرخ های پایه ی مربوط به شرکت های باربری و… بر روی برآورد هزینه ی خرید لباس از ترکیه به ایران اثر گذار می باشند.

جمع بندی

آمارها نشان می دهد که در سالیان اخیر ارسال لباس از ترکیه به ایران با رشد چشمگیری مواجه شده است. دلایل زیادی هم برای این رشد وجود دارد، که یکی از این موارد همسایگی و دارا بودن مرز مشترک زمینی میان ایران و ترکیه می باشد. از طرف دیگر می توان گفت که ترکیه دارای رابطه ی بسیار خوبی با اروپا می باشد و محصولات باکیفیتی را از این قاره وارد می نماید. در هر صورت از قدیم الایام روابط تجاری میان ایران و ترکیه بسیار مستحکم بوده است. برای حمل پوشاک از ترکیه به ایران، راه‌ های متنوعی وجود دارد. برخی از تاجران از روش‌های حمل زمینی استفاده می نمایند که از هزینه ی کمتری برخوردار می باشد. برخی از افراد هم خرید پوشاک از ترکیه و حمل آن به ایران را به صورت هوایی انجام می دهند.

به هر حال ارسال لباس از ترکیه به ایران، قوانین خاص خود را دارد که باید حتما رعایت شوند. مناسب ترین راه برای خرید پوشاک از ترکیه به صورت جزئی خرید از طریق شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس است تا با کمترین میزان هزینه و کوتاه ترین زمان ممکن درب خانه ی شما عزیزان تحویل داده شود. اگر می خواهید اطلاعات کاملی را در زمینه ی حمل پوشاک از ترکیه به ایران کسب نمایید، با کارشناسان شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس تماس حاصل فرمایید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x