ارسال فرش به خارج از کشور

ارسال فرش به خارج از کشور / هر آنچه که باید بدانید

اشتراک گذاری :

واتساپ
تلگرام

حمل گروپاژ از چین | مزایا، معایب و مهمترین نکات حمل

EFS در کشتیرانی / 0 تا 100 آنچه که باید بدانید

کشتی چارتری | بیان شرایط و ویژگی های کشتی چارتری

حمل بار با واگن مسقف + مشخصات فنی و نحوه حمل بار

نحوه محاسبه نرخ کرایه حمل دریایی چگونه است؟ (راهنمای کامل)

حمل کالا از بندر شیامن + مزایا و معایب حمل بار از بندر شیامن

واردات کالا از روسیه / مراحل، روش ها و مهمترین نکات

کلوزبندی بیمه باربری چیست؟ ( راهنمای 0 تا 100)

هزینه lss در حمل دریایی | راهکارهای کاهش هزینه lss

ارزیابی گمرکی + اهداف و مهمترین وظایف ارزیاب گمرک

حمل بار فله از چین / انواع بار فله در حمل و نقل دریایی از چین

مهمترین بنادر تجاری چین | دلایل اهمیت بنادر تجاری چین

حمل بار از بندر تایچنگ / مراحل حمل، روش ها و امکانات تایچنگ

حمل هوایی باتری چگونه انجام می شود؟ (راهنمای کامل)

ترانزیت فرودگاهی + تفاوت پرواز ترانزیتی، مستقیم و بدون توقف

شماره پلمپ کانتینر + انواع رنگ در پلمپ کانتینر و کاربرد آنها

ارسال بار از آفریقا | بهترین روش ارسال کدام است؟

بزرگترین بنادر کانتینری جهان (معرفی 10 مورد از مهمترین بنادر)

تفاوت لجستیک و زنجیره تامین | 0 تا 100 آنچه که باید بدانید

آشنایی با انواع بوژی کش + کاربرد آن ها در صنعت حمل و نقل

اظهارنامه اجمالی در گمرک + تفاوت آن با مانیفست

مشاور بازرگانی کیست + اهمیت آن در کسب و کارهای بین المللی

وزن خالص و ناخالص کالا + تفاوت ها و تاثیر وزن کالا بر ترخیص آن

ممنوعیت های پست درب به درب + مهم ترین نکات و قوانین

VGM در حمل و نقل + نحوه محاسبه تاییدیه وزن کانتینر

معرفی بهترین تنگه های بین المللی جهان ( راهنمای 0 تا 100)

وزن حجمی بار هوایی | اهمیت محاسبه آن در حمل و نقل

ترخیص کار گمرک کیست؟ ( چرا به آن نیاز دارید)

حمل بار با جامبوبگ چگونه انجام می شود؟ (راهنمای کامل)

انوانتر در گمرک؛ راهنمای کامل جهت موفقیت در تجارت

آنچه در این مطلب میخوانید😃

ارسال فرش به خارج از کشور یکی از موضوعاتی است که در سال های اخیر با توجه به افزایش مهاجرت ایرانیان به خارج از کشور بسیار مورد توجه قرار گرفته است. از آنجایی که فرش ایرانی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است، شاید بتوان این محصول را بهترین انتخاب برای هدیه یا استفاده شخصی دانست. به همین دلیل بسیاری از ایرانیانی که تصمیم به خروج از ایران می گیرند، علاقه مند هستند که بهترین راه برای ارسال فرش به خارج و اینکه چه هزینه ها و محدودیت هایی در این زمینه وجود دارد.

در این مقاله از شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس، نحوه ارسال فرش به کشور های دیگر را مورد بحث قرار خواهیم داد و جزئیات را در نظر خواهیم گرفت. تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

چگونگی ارسال فرش به خارج از کشور
چگونگی ارسال فرش به خارج از کشور

نحوه ارسال فرش به خارج از کشور

برای ارسال فرش به خارج از کشور می توانید از روش هوایی یا دریایی استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که حمل فرش به کشورهای دیگر از طریق دریا می تواند زمان زیادی را در طول فرآیند حمل و نقل ببرد. به خصوص اگر از این طریق فرش به اروپا می فرستید. با وجود دریا در جنوب ایران، کشتی حامل بار اروپایی باید شبه جزیره عربستان را دور بزند و از دریای سرخ و تنگه عبور کند تا به مدیترانه برسد. بنابراین ارسال فرش به خارج زمان زیادی می برد.

شما می توانید فرش را به خارج از کشور از طریق هوایی یا فریت بار ارسال کنید. به این ترتیب فرش شما با بسته بندی مخصوص و با هواپیما به خارج از کشور ارسال می شود و در مدت زمان بسیار کوتاهی به مقصد می رسد. البته لازم به ذکر است که ارسال فرش به کشورهای دیگر از طریق هوایی بسیار گران است.

شرایط حمل فرش به خارج از کشور

برای ارسال فرش به خارج از کشور باید با شرایط و نکات موجود در این زمینه آشنا باشید. اولین نکته این است که چه نوع فرشی را ارسال می کنید. بسته به نوع فرش موجود، ارسال فرش مورد نظر شما به خارج از کشور شامل یکی از شرایط ارسال فرش ماشینی به خارج از کشور، شرایط ارسال فرش دستبافت به خارج از کشور و شرایط ارسال تابلو فرش به خارج از کشور می باشد. بنابراین نوع فرش یکی از عوامل بسیار مهمی است که باید برای ارسال فرش به آن توجه داشته باشید. در ادامه شرایط هر سه شرایط ارسال را با هم بررسی می کنیم.

شرایط حمل فرش به خارج از کشور
شرایط حمل فرش به خارج از کشور

شرایط ارسال فرش ماشینی به خارج از ایران

در صورت ماشینی بودن فرش شما محدودیتی برای ارسال فرش به خارج از کشور وجود ندارد و می توانید به راحتی فرش ماشینی را به کشورهای مختلف دنیا ارسال کنید. به یاد داشته باشید که هنگام ارسال فرش به خارج از کشور باید در بسته بندی دقت شود تا فرش در هنگام حمل و نقل و تحویل به مقصد آسیبی نبیند. سایز فرش برای ارسال فرش به کشورهای دیگر; اندازه گیری ها و مقادیر باید مشخص شود. برای ارسال فرش ماشینی به خارج از کشور می توانید از روش های حمل و نقل هوایی و دریایی استفاده کنید

شرایط ارسال فرش دستبافت به خارج از ایران

برای ارسال فرش به خارج از کشور به ویژه فرش های دست بافت باید از محدودیت های این عمل آگاه باشید:

  • یکی از مهم ترین نکات در مورد ارسال فرش دستباف به خارج از کشور این است که هر مسافر می تواند تا 20 متر فرش دستباف را به مقاصد خارج از کشور حمل کند.
  • فرش هایی که از میراث فرهنگی برخوردار هستند و بخشی از میراث فرهنگی کشور در نظر گرفته می شوند ، نمی توانند به خارج از کشور ارسال شوند.
  • نکته دیگری که در این راستا باید مورد توجه قرار گیرد این است که همیشه به خاطر داشته باشید که آوردن فرش به عربستان، عراق و سوریه ممنوع است.
  • شما نمی توانید بیش از 2 فرش دست بافت را به خارج از کشور ارسال کنید بدون اینکه مجوزهای لازم را بدست آورید.

شرایط ارسال تابلو فرش به خارج از ایران

با توجه به اینکه تابلو فرش از ارزش و قیمت بسیار بالایی برخوردار است، بهترین روش پیشنهادی برای  ارسال فرش به خارج از کشور، حمل و نقل هوایی و فریت بار می باشد. حمل و نقل فریت بار یک نوع حمل و نقل بین المللی است که در آن کالاهای شما توسط پرسنل واجد شرایط بسته بندی، بارگیری، حمل و تخلیه ویژه انجام می شود که با نهایت دقت و ظرافت می باشد، بنابراین می توان نتیجه گرفت که مطمئن ترین راه برای ارسال هر کالا به خارج از کشور حمل و نقل فریت بار است. استفاده از همین روش حمل و نقل برای فروش تابلو فرش به خارج از کشور که قیمت و ارزش بسیار بالایی دارند منطقی است.

به این ترتیب فرش نه تنها در سریع ترین زمان به مقصد می رسد، بلکه با کوتاه شدن زمان حمل و نقل، احتمال آسیب بار در طول سفر را کاهش داده و در  هزینه  ارسال نیز صرفه جویی می کند.

ارسال فرش به خارج از کشور به روش پستی

 یکی از روش هایی که امروزه برای ارسال بار به خارج از کشور انتخاب می کنند، روش پستی است.  در رابطه با ارسال فرش به خارج از کشور، با توجه به اندازه و کمیت و حجم هر فرش یا فرش دست بافت ، حمل فرش از طریق پست امکان پذیر نیست. البته اگر فرش های شما خیلی کوچک است، مانند تابلو فرش های بسیار کوچک می توان آن را پست کرد. اما برای اطمینان از امکان ارسال فرش به خارج از روش پستی، بهتر است از کارشناسان ما در شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس در ارتباط باشید.

روش های ارسال فرش به کشور ترکیه

ارسال فرش به خارج از کشور همچون ترکیه به دو صورت زمینی و هوایی وجود دارد. با روش هوایی شما سریع و آسان به مقصد می رسد. اما اگر بخواهید از طریق هوایی فرش به ترکیه بفرستید، محدودیت هایی مانند تعداد و وزن فرش خواهید داشت. روش زمینی برای ارسال فرش به ترکیه زمان بر است اما روش هوایی محدودیتی ندارد و از نظر کمیت و وزن مشکلی برای ارسال فرش به ترکیه وجود ندارد.ارسال فرش و تابلو فرش به ترکیه یکی از سودآورترین مشاغل است. فقط با کمی جست و جو متوجه می شوید که قیمت فرش دستباف ایرانی در ترکیه بسیار بالاست و برای شما یک تجارت سودآور خواهد بود.

ارسال فرش دستبافت به کانادا

ارسال فرش به خارج از کشور همانند کانادا دو محدودیت دارد: تعداد و نوع فرش. اگر نوع فرشی که به کانادا صادر می کنید ماشینی است، هیچ محدودیتی برای صادرات آن وجود ندارد. با این حال، هنگام حمل فرش دستباف به کانادا، همان محدودیت هایی که در بالا ذکر کردیم اعمال می شود. عدم رعایت این محدودیت ها باعث می شود که حمل فرش شما به عنوان صادرات در نظر گرفته شود و در معرض قوانین صادرات باشد.

لازم به ذکر است که برای ارسال فرش به کانادا باید پاسپورت معتبر داشته باشید و بلیط هواپیما خود را نشان دهید. برای فرش های ماشینی، این محدودیت کمتر است. اما مجدداً اگر تعداد زیادی فرش ماشینی برای ارسال به کانادا دارید، برای ارسال به کانادا باید مجوز صادرات را دریافت کنید. در غیر این صورت تنها کاری که باید انجام دهید این است که فرش ارسالی به کانادا را با کمک یک شرکت قوی و قابل اعتماد در این زمینه به درستی بسته بندی کنید تا محصول شما آسیب نبیند. در این زمینه می توانید از شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس کمک بگیرید.

شرایط ارسال فرش به آمریکا

ارسال فرش به خارج از کشور همچون کشور آمریکا بدون در نظر گرفتن نوع ، تعداد یا اندازه  و حجم فرش ممنوع است. این ممنوعیت دو طرفه می باشد و امکان ترخیص فرش حمل شده از ایران در گمرک آمریکا وجود ندارد. بنابراین حمل فرش و تابلو فرش ها به کمک مسافر به آمریکا تنها در صورتی امکان پذیر است که فرش ابتدا به کشور دیگری مثلاً به امارات متحده عربی و دبی و از آنجا به آمریکا ارسال شود. برای کسب اطلاعات بیشتر از شرایط ارسال فرش به آمریکا، با کارشناسان ما در شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس تماس بگیرید.

نکات مهم ارسال فرش به آلمان
نکات مهم ارسال فرش به آلمان

مهمترین نکات جهت ارسال فرش به آلمان

یکی از نکات مهمی که در ارسال فرش به خارج از کشور باید به آن توجه کرد، سلیقه آلمانی ها و به طور کلی اروپایی ها در انتخاب و خرید فرش است. هر ساله در آلمان نمایشگاه های مختلف و تعداد زیادی فرش برگزار می شود که مورد استقبال مردم این کشور قرار می گیرد. هماهنگی رنگ های به کار رفته در فرش یکی از ایده هایی است که آلمانی ها به آن توجه می کنند.

از نظر طراحی، آلمانی ها به طراحی اصیل ایرانی علاقه مند هستند. این شاید به ریشه های مشترک ایران و آلمان مربوط باشد. همچنین در مورد اندازه فرش، آلمانی ها فرش 6 متری را دوست دارند. با رعایت این نکات می توانید نسبت به ارسال فرش به آلمان اقدام نمایید.

هزینه های ارسال فرش به خارج از کشور

عوامل زیادی در تعیین هزینه ارسال فرش به کشورهای دیگر از جمله نوع فرش، مقدار آن، اندازه فرش، قیمت و هزینه فرش نقش دارند. حمل و نقل نیز تاثیر بسزایی در تعیین هزینه ارسال فرش دارد. جهت ارسال فرش به خارج از کشور می توانید با کارشناسان ما در شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس تماس حاصل فرمایید. البته هر چه قیمت فرش بالاتر باشد، هزینه ارسال نیز بیشتر می شود.

یکی از مهم ترین عواملی که می تواند نقش زیادی در هزینه حمل فرش به کشور دیگر داشته باشد فاصله مبدا تا مقصد است. در ضمن به عنوان یک صادرکننده باید بین قیمت فرش در کشور مقصد و هزینه حمل و نقل ارتباط برقرار کنید تا متحمل ضرر نشوید.

عوامل موثر در هزینه های ارسال فرش به خارج
عوامل موثر در هزینه های ارسال فرش به خارج

جمع بندی

در این مقاله از مجموعه مقالات شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس به موضوع ارسال فرش به خارج از کشور پرداخته و نکاتی را که در این امر بسیار حائز اهمیت بود بیان کردیم. پس اگر قصد صادرات فرش به کشورهای دیگر را دارید، باید از تمامی جوانب این کار به بهترین نحو آگاهی لازم را داشته باشید.. شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس خدمات متنوعی در زمینه ارسال بار هوایی، ارسال بار زمینی، ارسال بار دریایی، حمل بار ته لنجی و… ارائه می دهد که برای دریافت اطلاعات دقیق و کاملتر در خصوص ارسال فرش به خارج می توانید با متخصصین شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس تماس حاصل فرمایید.

چه روش هایی برای ارسال فرش به خارج وجود دارد؟

شما می توانید برای حمل فرش به کشورهای دریگر از روش هوایی و دریایی استفاده کنید. با توجه به اندازه، حجم و وزن فرش می توانید روش مناسب را انتخاب کنید.

ارسال تابلو فرش به خارج از کشور چه شرایطی دارد؟

بهترین روشی که می توانید برای ارسال تابلو فرش انتخاب کنید، روش هوایی و فریت بار است. با استفاده از این روش، تابلو فرش با سرعت زیاد، در کوتاه ترین زمان و بدون آسیب به مقصد می رسد.

شرایط ارسال فرش به کانادا چیست؟

 برای ارسال فرش به کانادا باید به تعداد و نوع فرش دقت کنید. اگر فرش ماشینی باشد بدون هیچ محدودیتی می توانید ارسال کنید. اما برای فرش های دست بافت محدودیت هایی وجود دارد که برای آشنایی با این محدودیت ها با کارشناسان ما درشرکت حمل و نقل بین الللی ققنوس تماس بگیرید.

هزینه ارسال فرش به خارج به چه صورت است؟

هزینه ارسال فرش به خارج به عوامل مختلفی همچون نوع فرش، مقدار و اندازه فرش، قیمت و هزینه فرش و فاصله بین مبدا و مقصد بستگی دارد. شما با انتخاب شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس، می توانید این هزینه ها را به حداقل برسانید.

5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x