ارسال-خرده-بار-از-ترکیه-به-ایران-روش-ها،-نکات-و-هزینه

ارسال خرده بار از ترکیه به ایران / روش ها، نکات و هزینه

اشتراک گذاری :

واتساپ
تلگرام

حمل گروپاژ از چین | مزایا، معایب و مهمترین نکات حمل

EFS در کشتیرانی / 0 تا 100 آنچه که باید بدانید

کشتی چارتری | بیان شرایط و ویژگی های کشتی چارتری

حمل بار با واگن مسقف + مشخصات فنی و نحوه حمل بار

نحوه محاسبه نرخ کرایه حمل دریایی چگونه است؟ (راهنمای کامل)

حمل کالا از بندر شیامن + مزایا و معایب حمل بار از بندر شیامن

واردات کالا از روسیه / مراحل، روش ها و مهمترین نکات

کلوزبندی بیمه باربری چیست؟ ( راهنمای 0 تا 100)

هزینه lss در حمل دریایی | راهکارهای کاهش هزینه lss

ارزیابی گمرکی + اهداف و مهمترین وظایف ارزیاب گمرک

حمل بار فله از چین / انواع بار فله در حمل و نقل دریایی از چین

مهمترین بنادر تجاری چین | دلایل اهمیت بنادر تجاری چین

حمل بار از بندر تایچنگ / مراحل حمل، روش ها و امکانات تایچنگ

حمل هوایی باتری چگونه انجام می شود؟ (راهنمای کامل)

ترانزیت فرودگاهی + تفاوت پرواز ترانزیتی، مستقیم و بدون توقف

شماره پلمپ کانتینر + انواع رنگ در پلمپ کانتینر و کاربرد آنها

ارسال بار از آفریقا | بهترین روش ارسال کدام است؟

بزرگترین بنادر کانتینری جهان (معرفی 10 مورد از مهمترین بنادر)

تفاوت لجستیک و زنجیره تامین | 0 تا 100 آنچه که باید بدانید

آشنایی با انواع بوژی کش + کاربرد آن ها در صنعت حمل و نقل

اظهارنامه اجمالی در گمرک + تفاوت آن با مانیفست

مشاور بازرگانی کیست + اهمیت آن در کسب و کارهای بین المللی

وزن خالص و ناخالص کالا + تفاوت ها و تاثیر وزن کالا بر ترخیص آن

ممنوعیت های پست درب به درب + مهم ترین نکات و قوانین

VGM در حمل و نقل + نحوه محاسبه تاییدیه وزن کانتینر

معرفی بهترین تنگه های بین المللی جهان ( راهنمای 0 تا 100)

وزن حجمی بار هوایی | اهمیت محاسبه آن در حمل و نقل

ترخیص کار گمرک کیست؟ ( چرا به آن نیاز دارید)

حمل بار با جامبوبگ چگونه انجام می شود؟ (راهنمای کامل)

انوانتر در گمرک؛ راهنمای کامل جهت موفقیت در تجارت

آنچه در این مطلب میخوانید😃

مقدمه

همان طور که مطلع هستید ترکیه کشوری است که روابط فرهنگی و تجاری بسیار زیادی با کشور ایران دارد. به منظور اقامت دا‌ئم یا تحصیل سالیانه مسافران زیادی به ترکیه سفر می ‌کنند. اکثر این مسافران اقدام به حمل اثاثیه و لوازم خانه ی خود می نمایند. ارسال خرده بار از ترکیه و همچنین حمل بار از ترکیه از خدمات شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس جهت حمل این لوازم به ترکیه می باشد.

تاجران و بازرگانان ایرانی هم صادرات بالایی به کشور ترکیه دارند. اکثر کالاهای صادراتی ایران به ترکیه شامل مواد پلاستیکی، سنگ ‌های قیمتی، انواع سوخت‌‌ های معدنی‌، آلومینیوم، مس، روی و کود می باشد. صادر کنندگان، بخشی از این اقلام را قبل از صادر کردن در قالب خرده بار به ترکیه ارسال می نمایند. شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس در این مقاله ارسال خرده بار از ترکیه به ایران را بررسی می کند.

نحوه ارسال خرده بار از ترکیه به کشور

به طور معمول ارسال خرده بار از ترکیه به ایران بسیار زیاد می باشد و مقرون به صرفه ترین روش برای آن حمل هوایی است. این محصولات می تواند بارهای نمایشگاهی میان دو کشور باشد که البته بعد از اخذ نمونه بارهای تجاری از شرکت های متنوع کار آن انجام می گیرد. بهتر است بدانید که خریدهای با حجم محدود و لوازم و اثاثیه ی منزل هم به شکل خرده بار ارسال می گردند.

اما به منظور حمل بار از ترکیه هم شرایطی فراهم است که باید با توجه به آن ها اقدام نمود. دقت داشته باشید که کالاهای مختلفی را به صورت خرده بار می توان به شهرهای متنوع ارسال کرد.

البته باید بگوییم که واردات اثاثیه منزل از ترکیه بسیار بالا می باشد و مناسب ترین روش برای آن ارسال خرده بار از ترکیه است. علاوه بر حمل خرده بار به روش هوایی از روش زمینی هم جهت حمل بار از ترکیه به ایران استفاده می گردد، که در ادامه ی بحث به شرح آن ها خواهیم پرداخت.

انواع روش های ارسال خرده بار از ترکیه به کشور

همان گونه ‌که اشاره کردیم، خرده بار برای حمل انواع بار و کالا با وزن و حجم پایین مورد استفاده قرار می گیرد. حجم ارسال خرده بار از ترکیه به ایران زیاد است. برای حمل بار از ترکیه از دو روش خرده بار زمینی و خرده بار هوایی استفاده می شود. از این روش ها برای جابجایی می توان استفاده نمود که هر کدام از آن ها شرایط و ضوابط خاص خود را دارا می باشند.

  • یکی از روش های حمل بار از ترکیه روش زمینی می باشد که برای حمل و نقل کالاهای سبک و کم حجم از آن استفاده می گردد. این روش مقرون به صرفه است، اما در عین حال نسبت به روش هوایی محصولات کمی دیرتر به مقصد خواهند رسید.
  • یکی از انواع راه های ارسال خرده بار روش هوایی می باشد. در این روش حمل بار از ترکیه با قیمت بالا، در کمترین زمان ممکن صورت می گیرد. اکثر افراد برای ارسال سریع خرده بار خود از این روش استفاده می نمایند.

به این نکته توجه داشته باشید که ارسال خرده بار از ترکیه به روش هوایی در برخی اقلام ممنوع است که شامل: انواع مواد آرایشی، عطر و ادکلن، اتانول، شامپوها، الکل، سرکه و ترشیجات، اسلحه، کلت و هر نوع تجهیزات نظامی، طلا، نقره، لوازم آنتیک و عتیقه، آثار هنری اصیل، سنگ‌ های قیمتی، نسخه‌ های خطی، تابلوهای منیاتوری, قالی و قالیچه‌ های قیمتی و کلیه ی اشیاء تاریخی که جزئی از میراث و آثار تاریخی و فرهنگی کشور می باشند.

حمل بار از ترکیه به صورت خرده بار مناسب افرادی است که قصد مهاجرت با مقداری اثاثیه و لوازم دارند و یا کسانی که برای مثال، قصد خرید پوشاک به صورت نمونه دارند؛ اما دقت داشته باشید که این خرید نباید حجم بالایی داشته باشد و به شکل دربست ارسال شود.

مهمترین نکات حمل خرده بار از ترکیه به ایران

مناسب ترین روش به منظور واردات محصولات کم حجم و خورد، ارسال خرده بار از ترکیه می باشد. در واقع شما می توانید با این روش، با هزینه بسیار کمی محموله ی خود را وارد نمایید. زیرا که در این شیوه محصول کم حجم شما در کنار دیگر محموله های افراد و یا شرکت ها قرار خواهد گرفت و بنابراین هزینه ی واردات و یا ارسال بار میان شما و افراد دیگر تقسیم می گردد.

پس با این حساب هزینه ی حمل بار از ترکیه کاهش پیدا می کند و شما عزیزان به آسانی می توانید با هزینه ی کم، کالای خود را جا به جا نمایید. اما علل مهمی راجع به دلیل مقرون به صرفه بودن ارسال خرده بار وجود دارد که باید به آن ها توجه ویژه نمایید.

عوامل موثر بر هزینه ارسال خرده بار از ترکیه

هزینه ی حمل بار از ترکیه، به عوامل مختلفی بستگی دارد. همان طور که می دانید هزینه ی حمل خرده بار از ترکیه از طریق هوایی، نسبت به مسیر زمینی بیشتر می باشد.

نحوه ی محاسبه نمودن هزینه در ارسال هوایی و زمینی متفاوت است. در ادامه با شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس همراه باشید تا عوامل اثرگذار در هزینه ی حمل خرده بار را از مسیرهای هوایی و زمینی بررسی کنیم. عوامل موثر بر هزینه ارسال خرده بار از ترکیه به ایران عبارتند از :

  • اینکوترمز بار (به مقررات بین المللی گفته می‌ شود که جهت حمل و نقل در نظر گرفته شده است)
  • خدماتی همچون بسته بندی
  • شیوه ی ارسال بار
  • شهر مبدا و مقصد مورد نظر
  • قیمت به روز لیر
  • مسافت طی شده
  • مقررات و ضوابط دولتی (مثل هزینه مالیات و یا گمرک)
  • حجم و نوع بار

خدمات شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس جهت ارسال خرده بار از ترکیه

شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس با اتکای به تجارت بسیار زیاد در زمینه حمل بار از ترکیه، به شما همراهان همیشگی اطمینان خواهد داد که محموله های شما را با کمترین هزینه و در سریع ترین زمان ممکن، به ‌صورت سالم در هر نقطه ای از کشور تحویل نماید. برخی از خدمات شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس در ارسال خرده بار از ترکیه به‌ صورت زیر می باشد:

  • ارائه ی مشاوره در خصوص بسته ‌بندی، بیمه ی تکمیلی و ترخیص کالا
  • ارائه ی مشاوره پیش از ارسال، برای انتخاب بهترین شیوه ی ارسال خرده بار با توجه به نیاز شما عزیزان
  • انجام کلیه ی مراحل ارسال کالا به ترکیه از تحویل بار در خانه تا تحویل آن در مقصد مربوطه
  • تخلیه اصولی توسط نیروهای حرفه ای در حوزه حمل و نقل بین المللی بار

سوالات متداول

چرا بیشتر افراد از روش هوایی جهت حمل خرده بار از ترکیه استفاده می کنند؟

یکی از راه های ارسال خرده بار روش هوایی می باشد. در این روش حمل بار از ترکیه با قیمت بالا و در کمترین زمان ممکن صورت می گیرد. به همین دلیل اکثر افراد برای ارسال سریع خرده بار خود از این روش استفاده می نمایند.

ارسال خرده بار از ترکیه به روش هوایی در چه اقلامی ممنوع می باشد؟

در این روش ارسال از ترکیه حمل کالاهایی همچون انواع مواد آرایشی، عطر و ادکلن، اتانول، شامپوها، الکل، سرکه و ترشیجات، اسلحه، کلت و هر نوع تجهیزات نظامی، طلا، نقره، لوازم آنتیک و عتیقه، آثار هنری اصیل، نسخ خطی، تابلوهای منیاتوری, سنگ‌ های قیمتی، قالی و قالیچه‌ و کلیه ی اشیاء تاریخی که جزئی از میراث و آثار تاریخی و فرهنگی کشور ممنوع است.

مناسب ترین روش جهت واردات محصولات کم حجم و سبک کدام است؟

مناسب ترین روش به منظور واردات محصولات کم حجم و خورد، حمل خرده بار از ترکیه می باشد. چون در این شیوه محصول کم حجم در کنار دیگر محموله های افراد و یا شرکت ها قرار خواهد گرفت و بنابراین هزینه ی واردات و یا ارسال بار تقسیم می گردد. پس با این حساب هزینه ی حمل بار کاهش پیدا می کند.

چه عواملی بر هزینه ی حمل بار از ترکیه اثر گذار هستند؟

عواملی همچون اینکوترمز بار، خدماتی همچون بسته بندی، شیوه ی ارسال بار، شهر مبدا و مقصد مورد نظر، قیمت به روز لیر، مسافت طی شده، مقررات و ضوابط دولتی مثل هزینه مالیات و یا گمرک، حجم و نوع بار و غیره بر روی هزینه ارسال از کشور ترکیه تاثیر دارند.

جمع بندی

در این مقاله سعی بر آن بود که به سوالات شما همراهان ارجمند در زمینه ی نحوه ارسال خرده بار از ترکیه به ایران به منظور راهنمایی و آشنایی بیشتر توضیحاتی داده شود.

همچنین در این مبحث به مواردی همچون انواع روش های ارسال خرده بار به کشور، مهمترین نکات حمل خرده بار از ترکیه به ایران، عوامل موثر بر هزینه حمل بار از ترکیه و همچنین خدمات شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس جهت ارسال خرده بار اشاره نمودیم. در انتها پیشنهاد ما به شما عزیزان این است که جهت ارسال محصولات خود از کشور ترکیه به ایران حتماً به سراغ شرکت ‌های معتبر و مجاز بروید تا از سالم رسیدن محموله های خود به مقصد مورد نظر، اطمینان خاطر داشته باشید.

بنابراین برای اطمینان خاطر از ارسال خرده بار از ترکیه و تحویل نمودن سالم بار در مقصد مورد نظر در کوتاه ترین زمان ممکن به شرکت حمل ‌و نقلی نیاز دارید که در زمینه ی تجارت فعالیت زیادی داشته باشد. شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس به پشتوانه ی این تجارت و جلب رضایت مشتریان، آماده است تا بهترین خدمات حمل بار از ترکیه را به شما ارائه نماید

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x