ارسال-بار-هوایی-به-ایتالیا--آشنایی-با-مدارک-و-هزینه-ها

ارسال بار هوایی به ایتالیا | آشنایی با مدارک و هزینه ها

اشتراک گذاری :

واتساپ
تلگرام

حمل گروپاژ از چین | مزایا، معایب و مهمترین نکات حمل

EFS در کشتیرانی / 0 تا 100 آنچه که باید بدانید

کشتی چارتری | بیان شرایط و ویژگی های کشتی چارتری

حمل بار با واگن مسقف + مشخصات فنی و نحوه حمل بار

نحوه محاسبه نرخ کرایه حمل دریایی چگونه است؟ (راهنمای کامل)

حمل کالا از بندر شیامن + مزایا و معایب حمل بار از بندر شیامن

واردات کالا از روسیه / مراحل، روش ها و مهمترین نکات

کلوزبندی بیمه باربری چیست؟ ( راهنمای 0 تا 100)

هزینه lss در حمل دریایی | راهکارهای کاهش هزینه lss

ارزیابی گمرکی + اهداف و مهمترین وظایف ارزیاب گمرک

حمل بار فله از چین / انواع بار فله در حمل و نقل دریایی از چین

مهمترین بنادر تجاری چین | دلایل اهمیت بنادر تجاری چین

حمل بار از بندر تایچنگ / مراحل حمل، روش ها و امکانات تایچنگ

حمل هوایی باتری چگونه انجام می شود؟ (راهنمای کامل)

ترانزیت فرودگاهی + تفاوت پرواز ترانزیتی، مستقیم و بدون توقف

شماره پلمپ کانتینر + انواع رنگ در پلمپ کانتینر و کاربرد آنها

ارسال بار از آفریقا | بهترین روش ارسال کدام است؟

بزرگترین بنادر کانتینری جهان (معرفی 10 مورد از مهمترین بنادر)

تفاوت لجستیک و زنجیره تامین | 0 تا 100 آنچه که باید بدانید

آشنایی با انواع بوژی کش + کاربرد آن ها در صنعت حمل و نقل

اظهارنامه اجمالی در گمرک + تفاوت آن با مانیفست

مشاور بازرگانی کیست + اهمیت آن در کسب و کارهای بین المللی

وزن خالص و ناخالص کالا + تفاوت ها و تاثیر وزن کالا بر ترخیص آن

ممنوعیت های پست درب به درب + مهم ترین نکات و قوانین

VGM در حمل و نقل + نحوه محاسبه تاییدیه وزن کانتینر

معرفی بهترین تنگه های بین المللی جهان ( راهنمای 0 تا 100)

وزن حجمی بار هوایی | اهمیت محاسبه آن در حمل و نقل

ترخیص کار گمرک کیست؟ ( چرا به آن نیاز دارید)

حمل بار با جامبوبگ چگونه انجام می شود؟ (راهنمای کامل)

انوانتر در گمرک؛ راهنمای کامل جهت موفقیت در تجارت

آنچه در این مطلب میخوانید😃

مقدمه

کشور ایتالیا یکی از مقاصد خوب برای ایرانیان به جهت مسافرت، مهاجرت و یا تحصیل بوده است. به همین دلیل از دیرباز ارسال بار هوایی به ایتالیا یکی از مراحل اساسی برای این عزیزان بوده است.

ارسال بار هوایی به ایتالیا به دو شکل صورت می پذیرد. در روش اول اضافه بار را پای کانتر پرواز باید تحویل دهید. با توجه به جریمه های مربوط به اضافه بار از طرف ایرلاین ها این روش چندان مناسب و به صرفه نمی باشد. اما راه اصولی تری هم وجود دارد و آن فریت بار به ایتالیا است.

این روش در سطح بین الملل به وسیله ی شرکت های ارسال بار مانند شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس انجام می ‌شود. در این مقاله قصد داریم که به توضیح مسائلی همچون مدارک لازم و نحوه ارسال بار هوایی به ایتالیا، عوامل موثر در هزینه ارسال بار به ایتالیا و غیره بپردازیم.

نحوه ارسال بار هوایی به ایتالیا

در کشور ایتالیا دو شهر بزرگ رم و میلان میزبان اکثر محموله های باری به این کشور می باشند که اغلب در فرودگاه بین المللی شهر میلان و فرودگاه میلانو مالپنسا بارها دریافت می گردند. ارسال بار هوایی به ایتالیا بیشتر برای کالاهای با حجم و وزن کمتر از هزاروپانصد کیلوگرم مناسب می باشد. بهتر است بدانید که هزینه ارسال بار به ایتالیا به این روش نسبت به سایر روش ها به صرفه تر است.

در این روش جا به جایی بارها از لحاظ زمان هم اهمیت دارد و نسبت به روش های زمینی و دریایی ارسال بار و لوازم بسیار سریع تر انجام می شود که این نیز از مزایای روش حمل و نقل هوایی محسوب خواهد شد. با توجه به نوع ایرلاین پروازی، مدت زمان ارسال بار از ایران به ایتالیا به روش هوایی بین سه الی پنج روز به طول می انجامد.

شما عزیزان می توانید با تماس با کارشناسان شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس و بیان نوع و میزان بار، از شرایط و زمان ارسال محموله های خود اطلاع پیدا کنید. کارشناسان مجموعه همواره در تلاش هستند تا بهترین خدمات مربوط به ارسال بار هوایی به ایتالیا را به مشتریان خود ارائه نمایند و در سلامت کامل لوازم و تجهیزاتشان را ارسال کنند.

مدارک لازم جهت ارسال بار از ایران به ایتالیا

در مبحث قبل بیان کردیم که هزینه ارسال بار به ایتالیا در روش هوایی نسبت به سایر روش ها مقرون به صرفه تر می باشد. به این نکته توجه داشته باشید که ارسال و تحویل بارها در کشورهای مبداء و مقصد، ارائه ی یک سری مدارکی مورد نیاز می باشد که در زیر به آن ها اشاره می کنیم. تجار و بازرگانان باید مدارک لازم را به مسئولان مربوطه تحویل نمایند.

در بخش های بعدی نیز در خصوص ارسال بار هوایی به ایتالیا نیز صحبت خواهیم نمود از جمله ی مدارک مورد نیاز جهت ارسال بار از ایران به ایتالیا عبارت است از:

  • آدرس فرستنده و گیرنده همراه با کد پستی و شماره تلفن
  • اصل و کپی پاسپورت یا کارت ملی فرستنده و تحویل گیرنده ی بار مورد نظر
  • کارت بازرگانی و یا معرفی نامه از شرکت برای ارسال بار به ایتالیا (جهت ارسال بارهای تجاری)
  • کپی یا عکس از بلیط هواپیمای فرستنده (در صورت لزوم)
  • پکینگ لیست (لیست اقلام بار در بسته های ارسالی)
  • اخذ مجوزهای صادراتی (در صورت لزوم برای ارسال بارهای تجاری)
  • اینوویس (به منظور ارسال بارهای تجاری)

عوامل موثر در هزینه ارسال بار به ایتالیا

مانند سایر کشورهای دنیا هزینه ارسال بار به ایتالیا نیز منوط به آیتم های متعددی می باشد که روی قیمت تمام شده ی ارسال بار تاثیر مستقیم خواهد داشت. از عوامل مهمی که بر هزینه ارسال بار به ایتالیا تاثیرگذار است در درجه ی اول فاصله ی شهر مبداء تا شهر مقصد و حجم و وزن بار می باشد.

از دیگر عوامل هم می توان به روش ارسال بار، نوع ایرلاین جهت ارسال بار هوایی به ایتالیا، نوع بسته بندی و خدمات جانبی همچون استفاده از کارت بازرگانی اشاره نمود. در ادامه ی مطلب به توضیح در مورد آن ها خواهیم پرداخت. روش ارسال بار نیز (روش هوایی یا پست) در هزینه تمام شده ارسال بار از ایران به ایتالیا تاثیرگذار است. از دیگر موارد مهم که هزینه ارسال بار به ایتالیا را تعیین می نماید گزینه های زیر است که به شرح آنها می پردازیم.

  • هزینه ی بسته بندی بار (نوع بسته بندی نیز بسیار حائز اهمیت است)
  • هزینه ی حمل از منزل تا فرودگاه امام خمینی (ره)
  • هزینه توزین، تخلیه و بارگیری و انبارداری
  • هزینه های گرفتن مجوز و گواهینامه های بین المللی بار
  • هزینه تشریفات گمرکی و اخذ برگه ی سبز یا جواز صادراتی برای کالاهای تجاری و هزینه بارنامه هوایی

محاسبه هزینه ارسال بار هوایی به ایتالیا

اصلی ترین عواملی که بر روی هزینه ارسال بار هوایی به ایتالیا اثرگذار هستند شامل حجم و وزن بار، فاصله تا مقصد، نوع ایرلاین، شرایط نگهداری محموله ها، نوع بسته بندی و همچنین خدمات جانبی جهت بارهای غیر تجاری و تجاری و یا خروج موقت و بار نمایشگاهی به این کشور می باشد.

هزینه ارسال بار به ایتالیا به روش فریت بار براساس حداقل هزینه ی ارسال بار محاسبه می شود که این میزان چهل و پنج کیلوگرم برای هر مسافر است. پیشنهاد می کنیم که برای اطلاع دقیق از هزینه های ارسال بار از ایران به ایتالیا، با کارشناسان شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس تماس گرفته و موضوع را با آن ها در میان بگذارید. با اعلام نوع و میزان بار خود از هزینه دقیق آن مطلع می شوید و با پیشنهاد پشتیبان های ما میزان مبلغ پرداختی را با استفاده از روش های مختلف کاهش دهید.

ارسال بار از ایران به ایتالیا با پست

در مبحث قبلی در خصوص ارسال بار هوایی به ایتالیا صحبت نمودیم. بهتر است بدانید که یکی دیگر از روش های ارسال بار از ایران به ایتالیا روش پستی است، که برای بارهای سبک گزینه ی بسیار مناسبی می باشد. به طور کلی می توان گفت که اگر وزن بار شما کمتر از هفت کیلوگرم است، ارسال بار به ایتالیا با پست بهترین گزینه است.

ولی برای بارهایی که بیشتر از هفت کیلو وزن دارند این روش به صرفه نمی باشد و هزینه ی پست آن ها بالا خواهد رفت. شما می توانید با شرکت شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس تماس بگیرید و مناسب ترین گزینه را از بین روش های موجود ارسال بار به ایتالیا، انتخاب نمایید. در بخش بعدی به بررسی موضوع هزینه ارسال بار به ایتالیا با روش پست می پردازیم.

هزینه ارسال بار به ایتالیا با روش پست

همه ما در تلاش هستیم که در حین مسافرت و مهاجرت و یا ارسال بار به خارج از کشور ایران، هزینه های مربوط به ارسال بار خود را کاهش دهیم. اما در عین حال ضروری است که بارهای اضافی خود را با حفظ سلامت به مقصد برسانیم. همانطور که قبلا هم اشاره کردیم یکی از روش های ارسال بار از ایران به ایتالیا روش پستی می باشد.

در این روش نیز همچون ارسال بار هوایی به ایتالیا، نوع بار، وزن و حجم بار، نوع بسته بندی فاصله تا مقصد اهمیت فراوانی دارد. برای محاسبه ی دقیق هزینه ارسال بار به ایتالیا از طریق پست پیشنهاد می کنیم که با کارشناسان مجموعه ی شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس ارتباط برقرار نمایید. کارشناسان ما کم هزینه ترین روش را به تجار محترم معرفی می کنند. بدین ترتیب شما عزیزان می توانید مناسب ترین انتخاب را داشته باشید.

سوالات متداول

برای ارسال بار از ایران به ایتالیا چه مدارکی لازم می باشد؟

آدرس فرستنده و گیرنده همراه با کد پستی و شماره تلفن، اصل و کپی پاسپورت یا کارت ملی فرستنده و تحویل گیرنده ی بار مورد نظر، کارت بازرگانی و یا معرفی نامه از شرکت برای ارسال بار به ایتالیا (جهت ارسال بارهای تجاری)، کپی یا عکس از بلیط هواپیمای فرستنده (در صورت لزوم)، پکینگ لیست، مجوزهای لازم جهت اخذ مجوز صادراتی (در صورت لزوم برای ارسال بارهای تجاری) و  اینوویس از جمله مدارک لازم برای ارسال بار به ایتالیا است.

چه عواملی بر روی هزینه ارسال بار هوایی به ایتالیا اثرگذار هستند؟

 از جمله عوامل اصلی که بر روی هزینه ارسال بار از ایران به ایتالیا به روش هوایی اثرگذار هستند شامل حجم و وزن بار، فاصله تا مقصد، نوع ایرلاین، شرایط نگهداری محموله ها، نوع بسته بندی و همچنین خدمات جانبی جهت بارهای غیر تجاری و تجاری و یا خروج موقت و بار نمایشگاهی به این کشور می باشد.

ارسال بار به ایتالیا به روش پستی برای چه نوع بارهایی مناسب می باشد؟

برای بارهای کمتر از هفت کیلوگرم ارسال بار به ایتالیا با پست بهترین گزینه است. ولی برای بارهایی که بیش از هفت کیلو وزن دارند با این روش هزینه ی پست بالا می رود، به همین دلیل به صرفه نخواهد بود.

ارسال بار هوایی به ایتالیا چه مزایایی دارد؟

در ارسال بار هوایی به ایتالیا، زمان بسیار اهمیت دارد و نسبت به سایر روش های ارسالی، بار خیلی سریع تر به مقصد خواهد رسید. مدت زمان ارسال بار به روش هوایی با توجه به نوع ایرلاین پروازی، به طور معمول بین سه الی پنج روز به طول می انجامد. همچنین هزینه ارسال بار به ایتالیا به این روش نسبت به سایر روش ها به صرفه تر است.

جمع بندی

در این مقاله از شرکت حمل ونقل بین المللی ققنوس به توضیح در خصوص ارسال بار هوایی به ایتالیا، مدارک لازم جهت ارسال بار، هزینه ارسال بار به ایتالیا از طریق پست و غیره پرداختیم. امید آن است که توضیحات ما در زمینه ی ارسال بار از ایران به ایتالیا مقبول افتاده و جواب تمامی سؤالات شما را در خصوص این امر داده باشد.

در غیر اینصورت از شما همراهان ارجمند درخواست می گردد تا با کارشناسان شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس تماس گرفته و اطلاعات تکمیلی را درباره ی نحوه ی ارسال بار به ایتالیا دریافت کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x