همه-آنچه-که-باید-درباره-ارسال-بار-به-صربستان-بدانید-(راهنمای-کامل)

همه آنچه که باید درباره ارسال بار به صربستان بدانید (راهنمای کامل)

اشتراک گذاری :

واتساپ
تلگرام

حمل گروپاژ از چین | مزایا، معایب و مهمترین نکات حمل

EFS در کشتیرانی / 0 تا 100 آنچه که باید بدانید

کشتی چارتری | بیان شرایط و ویژگی های کشتی چارتری

حمل بار با واگن مسقف + مشخصات فنی و نحوه حمل بار

نحوه محاسبه نرخ کرایه حمل دریایی چگونه است؟ (راهنمای کامل)

حمل کالا از بندر شیامن + مزایا و معایب حمل بار از بندر شیامن

واردات کالا از روسیه / مراحل، روش ها و مهمترین نکات

کلوزبندی بیمه باربری چیست؟ ( راهنمای 0 تا 100)

هزینه lss در حمل دریایی | راهکارهای کاهش هزینه lss

ارزیابی گمرکی + اهداف و مهمترین وظایف ارزیاب گمرک

حمل بار فله از چین / انواع بار فله در حمل و نقل دریایی از چین

مهمترین بنادر تجاری چین | دلایل اهمیت بنادر تجاری چین

حمل بار از بندر تایچنگ / مراحل حمل، روش ها و امکانات تایچنگ

حمل هوایی باتری چگونه انجام می شود؟ (راهنمای کامل)

ترانزیت فرودگاهی + تفاوت پرواز ترانزیتی، مستقیم و بدون توقف

شماره پلمپ کانتینر + انواع رنگ در پلمپ کانتینر و کاربرد آنها

ارسال بار از آفریقا | بهترین روش ارسال کدام است؟

بزرگترین بنادر کانتینری جهان (معرفی 10 مورد از مهمترین بنادر)

تفاوت لجستیک و زنجیره تامین | 0 تا 100 آنچه که باید بدانید

آشنایی با انواع بوژی کش + کاربرد آن ها در صنعت حمل و نقل

اظهارنامه اجمالی در گمرک + تفاوت آن با مانیفست

مشاور بازرگانی کیست + اهمیت آن در کسب و کارهای بین المللی

وزن خالص و ناخالص کالا + تفاوت ها و تاثیر وزن کالا بر ترخیص آن

ممنوعیت های پست درب به درب + مهم ترین نکات و قوانین

VGM در حمل و نقل + نحوه محاسبه تاییدیه وزن کانتینر

معرفی بهترین تنگه های بین المللی جهان ( راهنمای 0 تا 100)

وزن حجمی بار هوایی | اهمیت محاسبه آن در حمل و نقل

ترخیص کار گمرک کیست؟ ( چرا به آن نیاز دارید)

حمل بار با جامبوبگ چگونه انجام می شود؟ (راهنمای کامل)

انوانتر در گمرک؛ راهنمای کامل جهت موفقیت در تجارت

آنچه در این مطلب میخوانید😃

مقدمه

 امروزه افراد زیادی هستند که به دلیل مهاجرت و یا ادامه تحصیل، قصد ارسال بار به صربستان را دارند؛ همچنین بازرگانان هم مشغول به کار تجارت، واردات و صادرات به این کشور هستند. به طورکلی صربستان یکی از کشورهایی می باشد که رابط بین اروپای مرکزی، جنوبی و شرقی است و می توان گفت یکی از بهترین کشورها برای مهاجرت و یا ادامه تحصیل به حساب می آید.

بنابراین اگر شما عزیزان قصد اقامت در صربستان را دارید باید اطلاعات کافی در رابطه با ارسال بار داشته باشید؛ به همین دلیل، در این مقاله از شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس، قصد داریم شما را با نحوه حمل بار از ایران به صربستان بیشتر آشنا کنیم. از این رو، اگر قصد ارسال کالا به صربستان را دارید به شما پیشنهاد می کنیم تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

چگونگی ارسال بار به صربستان

اگر می خواهید اقدام به ارسال بار به صربستان کنید حتما باید بدانید که در این فرآیند چه کاری هایی نیاز به انجام است. بهترین و مفیدترین کاری که می توانید برای حمل بار از ایران به صربستان انجام دهید مشاوره و دریافت راهنمایی از شرکت های حمل و نقل بین المللی است.

شرکت های حمل نقل علاوه بر اینکه چگونگی ارسال بار را به شما معرفی می کنند، می توانند هزینه هایی که در مسیر ارسال بار برای شما عزیزان وجود دارد را به حداقل برسانند. شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس نیز با داشتن کارشناسان با تجربه در این زمینه، می توانند نکات لازم جهت ارسال کالا به صربستان را برای شما عزیزان به طور کامل شرح دهند تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

روش های حمل بار از ایران به صربستان

ارسال بار به صربستان به دو روش هوایی و زمینی انجام می شود که در ادامه مقاله این دو روش حمل بار از ایران به صربستان را با هم بررسی می کنیم:

حمل و نقل هوایی به صربستان

شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس همه روزه در زمینه ارسال بار به صربستان به روش هوایی خدمات به مشتریان خود ارائه می دهد و کالای مشتریان عزیز را در کمترین زمان ممکن تحویل می دهد. در مسیر هوایی با توجه به این که قیمت را بر اساس وزن و حجم بار محاسبه می کنند، هزینه حمل بار از ایران به صربستان را بالا می برد و این دلیل در تصمیم گیری مشتری تاثیر زیادی دارد. یکی از مزایای خوب حمل و نقل هوایی به صربستان، رسیدن سریع کالا و بار است.

در هنگام بسته بندی کالاهای ارسالی به صربستان می توان از جعبه و سینی چوبی به روش هوایی استفاده کرد، بنابراین پس از بسته بندی از گاز و قرص مخصوص حفاظت گیاه استفاده می شود. این کار برای جلوگیری از آسیب دیدن محموله و کالا تا رسیدن به مقصد انجام می شود و پس از آن گواهی معتبر صادر می شود.

حمل و نقل زمینی به صربستان

شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس، خدمات حمل و نقل از سراسر ایران به صربستان را به صورت زمینی و با ماشین آلات مجهز ارائه می کند. در روش ارسال بار به صربستان از طریق زمینی مشتریان این روش را به دلیل هزینه کمتر نسبت به روش هوایی انتخاب می کنند و شرکت بین المللی ققنوس با داشتن سال ها تجربه و کارشناسان متخصص در این زمینه، با ارزان ترین قیمت خدمات به مشتریان خود ارائه خواهد داد.

مراحل حمل بار به صربستان

برای اینکه یک مسافر یا حتی یک تاجر کالای مورد نیاز خود را به صربستان بفرستد باید چندین مرحله را برای ارسال بار به صربستان طی کند. در ادامه در مورد اولین مرحله تا پایان مراحل حمل بار از ایران به صربستان برای شما صحبت خواهیم کرد. توجه داشته باشید که مراحل ذکر شده در زیر برای هر دو نوع ارسال یکسان است ولی ممکن است برخی مواقع کمی متفاوت باشد. در ادامه مراحلی که باید برای حمل بار از ایران به صربستان به ترتیب طی کنید شامل موارد زیر است:

  • دریافت مشاوره تخصصی از شرکت حمل و نقل مورد نظر
  • تهیه لیست بسته بندی بار قبل از حمل بار از ایران به صربستان
  • صدور بیمه نامه بین المللی رایگان قبل از ارسال بار به صربستان
  • انجام سمپاشی و صدور گواهینامه بین المللی در روش حمل بار هوایی
  • انجام تشریفات گمرکی
  • ارسال بار به گمرک و یا فرودگاه مدنظر
  • تحویل بار به باربری یا شرکت های هواپیمایی

لیست کالاهای ممنوعه جهت ارسال بار به صربستان

یکی از نکات مهم برای ارسال بار به صربستان، دانستن اقلام ممنوعه است. در لیست زیر به مواردی اشاره کرده ایم که ارسال آنها در صربستان ممنوع است:

  • لوازم آرایشی
  • سبزیجات
  • عرقیات
  • آثار اصیل ایرانی
  • غذا
  • تفنگ سرد
  • سلاح گرم
  • عطر و ادکلن
  • تنباکو
  • قهوه

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با کالاهایی که برای حمل بار از ایران به صربستان ممنوع هستند، با کارشناسان شرکت تماس بگیرید.

مهمترین نکات حمل بار از  ایران به صربستان

مسافران یا اتباع خارجی صربستان، پس از اخذ مجوز ورود، به فکر شروع ارسال بار به صربستان هستند. در اینجا باید از شرکت های حمل و نقل بار کمک گرفت تا تمامی مراحل کار به صورت اصولی و البته قانونی انجام شود. فرآیند “تحویل به صربستان” به دو بخش تقسیم می شود. واضح است که گردشگران، مهاجران و صادرکنندگان کالا باید از قوانین گمرکی کشور مبدا و کشور مقصد در مورد کالاهای مربوطه در قالب کالاهای ورودی یا مسافری یا تجاری از قبل مطلع باشند.

هنگام حمل بار از ایران به صربستان و پس از آن اطمینان حاصل شود که قانون، روند ارسال کالا به صربستان را برای اقدام ادامه می دهد. تشریفات گمرکی برای ارسال به صربستان داستان متفاوتی است. هنگام حمل کالا از ایران به صربستان، مدارکی مانند لیست بسته بندی و فاکتور به مهاجر یا مسافر کمک می کند تا به راحتی و به درستی از گمرک کشور مبدا اقدام کند.

شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس بنا به درخواست مشتری این مدارک را برای او تهیه و به همراه بارنامه هوایی به کشور مقصد ارسال می کند. این کالاها به طور معمول تا 48 ساعت در انبار فرودگاه به صورت رایگان نگهداری می شوند. در صورت عدم مراجعه صاحب بار پس از 48 ساعت، هزینه نگهداری بر اساس وزن و حجم بار و مدت زمان نگهداری محاسبه و در مقصد از خریدار اخذ می شود.

سوالات متداول

چه روش هایی برای ارسال کالا به صربستان وجود دارد؟

از بین روش های ارسال بار که شامل روش هوایی، زمینی، دریایی می شود شما تنها می توانید از دو روش هوایی و زمینی برای ارسال بار به صربستان استفاده کنید که انتخاب هر کدام از این روش ها با توجه به حجم و وزن بارتان متفاوت خواهد بود.

برای حمل بار از ایران به صربستان چه مراحلی را باید طی کنیم؟

مراحلی که شما باید برای ارسال کالا به صربستان طی کنید شامل: دریافت مشاوره تخصصی از شرکت حمل و نقل مدنظر، تهیه لیست بسته بندی بار، صدور بیمه نامه بین المللی، انجام سمپاشی و صدور گواهینامه بین المللی در روش حمل بار هوایی، انجام تشریفات گمرکی، ارسال بار به گمرک یا فرودگاه مدنظر و تحویل بار به باربری یا شرکت های هواپیمایی می شود.

چه کالاهایی برای ارسال به صربستان ممنوع هستند؟

با توجه به قوانینی که گمرک هر کشور دارد ارسال یکسری از اقلام ممنوع هستند که برای ارسال بار به صربستان نیز اقلامی چون لوازم آرایشی، عرقیات، عطر و ادکلن، سلاح سرد و گرم، قهوه و … ممنوع هستند.

برای ارسال کالا به صربستان به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

اولین نکته توجه به مراحل حمل بار است که در هر کشوری متفاوت می باشد و شما باید با توجه به قوانین آن کشور اقدام به حمل بار کنید. در این زمینه باید از شرکت حمل و نقلی که انتخاب کرده اید راهنمایی بگیرید. دومین نکته انجام تشریفات گمرکی است که شما باید قبل از ارسال بار به این نکته توجه کنید و حتما تمامی مدارک لازم اعم از لیست بسته بندی و فاکتور و بیمه نامه را به همراه داشته باشید.

جمع بندی

در این مقاله سعی بر این بود که شما عزیزان را با موضوع ارسال بار به صربستان آشنا کنیم. حمل بار از ایران به صربستان دارای نکات بسیار مهمی است که شما باید قبل از ارسال بار آن را با دقت مطالعه و اجرا کنید.

همچنین ارسال بار به صربستان شامل مراحل مختلفی است که در طول مقاله به این مراحل اشاره کردیم. همچنین نکاتی که باید جهت حمل بار از ایران به صربستان به آن توجه کنیم به شما عزیزان گفته شد. اما قبل از هر اقدامی، بهترین کار انتخاب یک شرکت حمل و نقل معتبر و با سابقه و همچنین دریافت مشاوره و  راهنمایی از کارشناسان شرکت است.

شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس، خدمات متنوعی را در زمینه ارسال کالا به صربستان، بسته بندی کالا، انجام تشریفات گمرکی، ارسال بار به روش هوایی و زمین و… به شما عزیزان ارائه می دهد که می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x