ارسال-از-هلند

ارسال بار از هلند / مراحل، شرایط و روش های حمل بار به ایران

اشتراک گذاری :

واتساپ
تلگرام

حمل گروپاژ از چین | مزایا، معایب و مهمترین نکات حمل

EFS در کشتیرانی / 0 تا 100 آنچه که باید بدانید

کشتی چارتری | بیان شرایط و ویژگی های کشتی چارتری

حمل بار با واگن مسقف + مشخصات فنی و نحوه حمل بار

نحوه محاسبه نرخ کرایه حمل دریایی چگونه است؟ (راهنمای کامل)

حمل کالا از بندر شیامن + مزایا و معایب حمل بار از بندر شیامن

واردات کالا از روسیه / مراحل، روش ها و مهمترین نکات

کلوزبندی بیمه باربری چیست؟ ( راهنمای 0 تا 100)

هزینه lss در حمل دریایی | راهکارهای کاهش هزینه lss

ارزیابی گمرکی + اهداف و مهمترین وظایف ارزیاب گمرک

حمل بار فله از چین / انواع بار فله در حمل و نقل دریایی از چین

مهمترین بنادر تجاری چین | دلایل اهمیت بنادر تجاری چین

حمل بار از بندر تایچنگ / مراحل حمل، روش ها و امکانات تایچنگ

حمل هوایی باتری چگونه انجام می شود؟ (راهنمای کامل)

ترانزیت فرودگاهی + تفاوت پرواز ترانزیتی، مستقیم و بدون توقف

شماره پلمپ کانتینر + انواع رنگ در پلمپ کانتینر و کاربرد آنها

ارسال بار از آفریقا | بهترین روش ارسال کدام است؟

بزرگترین بنادر کانتینری جهان (معرفی 10 مورد از مهمترین بنادر)

تفاوت لجستیک و زنجیره تامین | 0 تا 100 آنچه که باید بدانید

آشنایی با انواع بوژی کش + کاربرد آن ها در صنعت حمل و نقل

اظهارنامه اجمالی در گمرک + تفاوت آن با مانیفست

مشاور بازرگانی کیست + اهمیت آن در کسب و کارهای بین المللی

وزن خالص و ناخالص کالا + تفاوت ها و تاثیر وزن کالا بر ترخیص آن

ممنوعیت های پست درب به درب + مهم ترین نکات و قوانین

VGM در حمل و نقل + نحوه محاسبه تاییدیه وزن کانتینر

معرفی بهترین تنگه های بین المللی جهان ( راهنمای 0 تا 100)

وزن حجمی بار هوایی | اهمیت محاسبه آن در حمل و نقل

ترخیص کار گمرک کیست؟ ( چرا به آن نیاز دارید)

حمل بار با جامبوبگ چگونه انجام می شود؟ (راهنمای کامل)

انوانتر در گمرک؛ راهنمای کامل جهت موفقیت در تجارت

آنچه در این مطلب میخوانید😃

مقدمه

افرادی که تصمیم دارند کالاهای مورد نیاز خود را از هلند به کشور وارد کنند، بدون شک به دنبال بهترین روش برای ارسال بار از هلند هستند و تمایل دارند اطلاعات خود را در زمینه حمل بار از هلند به ایران چند برابر کنند.

افرادی که در هر کجای دنیا، تصمیم به ارسال بار از این کشور را دارند، می توانند روش های مختلفی برای ارسال بار انتخاب کنند و اطمینان خاطر داشته باشند که کالاهای خود را بدون آسیب و با ایمنی بالا تحویل می گیرند. علاوه بر این باز هم لازم است که موارد مختلفی را جهت کاهش هزینه حمل بار از هلند در نظر گرفت، همچنین برای جلوگیری از خسارت به کالاها باید بسته بندی درست و مناسبی انجام شود.

ما در این مطلب راهنمای کاملی در مورد حمل بار از هلند به ایران ارائه خواهیم داد و بهترین شرکت حمل و نقل بین المللی در این زمینه و همچنین خدمات آن را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد تا با اطمینان خاطر و بدون مشکل فرآیند ارسال کالا از هلند را انجام دهید، تا انتهای این مطلب همراه شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس باشید.

نحوه ارسال بار از هلند

یکی از بزرگ ترین کشورهای صادر کننده به کل دنیا کشور هلند می باشد که همواره درآمد سرانه ناخالص ملی‌ آن در بین بیست کشور برتر جهان قرار دارد. از صنایع مادر در هلند می توان کشتی ‌سازی و صنایع شیمیایی  و از پایه های اقتصادی این کشور نیز دامداری و کشاورزی را بیان کرد. به طور کلی واردات و حمل بار از هلند به ایران با سه روش قابل انجام است که شامل ارسال هوایی، زمینی و دریایی می شود.

از مهم ترین دلایل ارسال بار از هلند می توان به ساختار حمل و نقل آن اشاره کرد که با داشتن بندر روتردام و فرودگاه بین المللی اسخیپول در آمستردام و همچنین ساختار پیشرفته شبکه ارتباطاتی، این کشور را با عنوان دروازه اروپا معرفی کرده است.

برای ارسال بار از هلند از چه روش هایی می توان استفاده کرد؟

همان طور که قبل تر نیز گفته شد ارسال بار از هلند به سه روش ارسال بار زمینی، دریایی و هوایی انجام می شود. به طور معمول بارهای مسافری جهت حمل بار از هلند به ایران با هواپیما صورت می گیرد که با سرعت بیشتر حمل می شوند و هزینه بیشتری نیز نسبت به سایر روش ها دارند. به همین دلیل در ادامه نحوه ارسال کالا از هلند با هر سه روش را توضیح خواهیم داد تا بهتر بتوانید درباره انتخاب روش حمل بار خود تصمیم بگیرید.

حمل هوایی از هلند

هلند از فرودگاه های مشهوری برخوردار است که توسط آن ها می توان بار خود را جا به جا کرد. آمستردام پایتخت هلند می باشد که فرودگاه اسخیپول در آن جا واقع شده است. این فرودگاه اصلی ترین فرودگاه بین المللی جهت ارسال بار از هلند به شمار می رود که دارای صد و شصت و پنج گیت پرواز است.

حمل بار از هلند به ایران به طور منظم در این فرودگاه انجام می شود. از دیگر فرودگاه های اصلی هلند نیز می توان به فرودگاه بین المللی روتردام  در شمال غربی شهر روتردام اشاره کرد. همچنین فرودگاه بین المللی آیندهوون نیز از دیگر فرودگاه های این کشور صادر کننده می باشد. اصلی ترین ویژگی ارسال کالا از هلند به صورت هوایی سرعت بالای آن است و برای کالاهای قیمتی بهترین گزینه می باشد.

حمل دریایی از هلند

علاوه بر فرودگاه های مهم کشور هلند از بنادر بزرگی مانند روتردام برخوردار است. از لحاظ فعالیت، بزرگ ترین بندر دریایی به شمار می رود. بیشترین حجم ارسال کالا از هلند در این بندر صورت می گیرد. حمل بار از هلند به ایران با بارگنج به دو صورت فول کانتینر یا خرده بار انجام خواهد شد. این بارگنج ها ابعادی بین بیست یا چهل فوت دارند که به شکل ساده و یخچال دار طراحی شده اند. هزینه این روش به نسبت روش هوایی بسیار پایین تر است.

حمل زمینی از هلند

ارسال بار از هلند به صورت زمینی توسط شرکت های کریر در این کشور انجام‌ خواهد گرفت. حمل بار از هلند به شکل زمینی خود به دو صورت فول تراک و خرده بار انجام خواهد شد.

مدت زمان لازم در این روش به کریر آن بستگی خواهد داشت. اگر حمل به شکل فول تراک انجام شود به ده الی دوازده روز زمان احتیاج است و اگر بار به شکل خرده بار باشد نیز به پانزده الی بیست روز لازم است. این روش به نسبت دیگر روش ها پایین تر است که تجار با توجه به مرسوله خود می توانند هر یک از آین روش ها را انتخاب کنند.

مهم ترین کالاها جهت ارسال بار از هلند

کالاهایی که برای حمل بار از هلند به ایران انتخاب می شوند، همگی بسیار با ارزش و پر اهمیت هستند، در این بخش از مقاله تصمیم داریم مهم ترین کالاها برای ارسال بار از هلند به کشور را معرفی کنیم. مرسولات وارداتی از کشور هلند بدین قرار است:

  • ماشین آلات لازم صنایع ( نفت و گاز و پتروشیمی، معادن، غذایی، شیمیایی، نساجی، ذوب آهن، فولاد، چوب)
  • پوشاک
  • مواد خوراکی
  • لاستیک
  • لوازم و قطعات الکترونیکی
  • تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی
  • اوراق فلزی

مدارک مورد نیاز جهت ارسال بار از هلند

به طور کلی تجار و بازرگانانی که قصد حمل بار از هلند به ایران را دارند باید یکسری مدارک را همراه داشته باشند. برای آن که به طور قانونی ارسال بار از هلند انجام شود، باید مدارک زیر را تهیه کرد تا در صورت لزوم آن ها را ارائه داد:

  • کارت بازرگانی
  • پاسپورت
  • تهیه مجوز واردات
  • داشتن مجوز عمومی
  • تهیه بارنامه
  • داشتن فاکتور بار
  • مدارک فرستنده بار
  • مدارک تحویل گیرنده بار

شما عزیزان می‌ توانید جهت تسهیل فرآیند ارسال بار از هلند مرسولات خود را به شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس بسپارید و همچنین می توانید کلیه سوالات خود را درباره ی کالاها و هزینه حمل بار از هلند به ایران با کارشناسان ما در میان بگذارید و به صورت آنلاین پیگیری های لازم را در رابطه با مرسولات خود انجام دهید. در واقع بعد از فرستادن بار لینک پیگیری به همراه شماره بارنامه برای شما ارسال می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مدارک لازم برای ارسال بار از آلمان به ایران می توانید با تلفن های موجود در سایت تماس گرفته و تمامی سوالات خود را با کارشناسان مطرح کنید و در کوتاه ترین زمان پاسخ خود را دریافت کنید.

هزینه های حمل کالا از هلند

هزینه های حمل بار از هلند به ایران به عوامل مختلفی بستگی دارد. یکی از مهم ترین عوامل که در هزینه حمل بار از این کشور به ایران نقش فراوانی دارد، نوع بار(تجاری یا مسافری بودن بار) است. بارهای تجاری جهت ارسال بار از هلند به بسته بندی های مناسب، استفاده از پالت، جعبه های ویژه حمل بار و… نیاز خواهند داشت.

ناگفته نماند ارسال این نوع کالاها به انجام امور گمرکی و تشریفات اداری و ارائه مدارک شغلی، کارت بازرگانی و… نیازمند است. باید به این نکته اشاره داشت که وزن و حجم بار به طور مستقیم با هزینه ارسال کالا از هلند در ارتباط هستند؛ بنابراین هر چقدر وزن و حجم بار بالاتر باشد هزینه ارسال آن نیز افزایش پیدا می کند. همچنین نوع حمل و نقل نیز می تواند تاثیر فراوانی روی هزینه ها داشته باشد.

برای حمل بار از هلند به ایران پیشنهاد ما به شما این است برای ارسال محصولاتی که بیش از چهل و پنج کیلوگرم وزن دارند و حجم بالایی را به خود اختصاص می دهد، می توان از فریت بار یا کارگو هوایی نیز استفاده کرد.

خدمات شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس جهت ارسال بار از هلند

از جمله مهم ترین خدمات شرکت حمل و نقل بین اللملی ققنوس در زمینه ی ارسال بار از هلند، حمل بار هوایی ، حمل بار زمینی و حمل بار دریایی می باشد. که تجار و بازرگانان باید با توجه به نوع مرسولات خود هر یک از این روش ها را انتخاب کنند. شرکت نیز تمام تلاش خود را دارد تا در کمترین زمان، پایین ترین قیمت و با ایمنی کامل مرسولات مشتریان را جا به جا کند.

همچنین شما همراهان گرامی در صورت بهره گیری از خدمات ما این امکان برای شما فراهم است که به طور مداوم و آنلاین پیگیر وضعیت و موقعیت مرسوله خود باشید. از دیگر خدمات شرکت نیز می توان موارد زیر را نام برد.

  • ارائه مشاوره تخصصی جهت انتخاب بهترین محصولات برای ارسال کالا از هلند
  • صدور بیمه ‌نامه معتبر بین ‌المللی
  • معرفی پروازهای با قیمت به صرفه
  • اجرای کلیه مراحل حمل بار از هلند به ایران
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته
  • انجام کلیه امور در رابطه با حمل هوایی بار از هلند، دریایی و یا زمینی
  • شناسایی آنلاین بار

سوالات متداول

نحوه ارسال بار از هلند چگونه است؟

کشور هلند به عنوان یکی از بزرگترین کشورهای صادر کننده اروپا شهرت دارد که هر ساله افرادی زیادی تصمیم به ارسال بار از این کشور دارند. به طور کلی تجار و بازرگانان به سه روش هوایی، دریایی و زمینی می توانند از این کشور کالا وارد ایران کنند که هر یک از آن را با توجه به نوع و شرایط بار خود انتخاب خواهند کرد

فرودگاه های مهم هلند جهت حمل هوایی کدامند؟

از آن جا که حمل بار هوایی از هلند روش های پر سرعت در زمینه نقل و انتقال کالا می باشد، بهتر است با فرودگاه های این کشور نیز آشنایی کامل پیدا کنید. به طورکلی از فرودگاه های مهم هلند می توان به فرودگاه اسخیپول در آمستردام،  فرودگاه بین المللی روتردام  در شمال غربی شهر روتردام ، فرودگاه بین المللی آیندهوون اشاره کرد که هر فردی با توجه به موقعیت خود یکی از آن ها را انتخاب خواهد کرد.

چه کالاهایی را می توان از هلند به ایران وارد کرد؟

کالاهایی که برای حمل بار از هلند به ایران انتخاب می شوند، همگی بسیار با ارزش و پر اهمیت هستند که در این بین می توان به بخشی از آن همچون ماشین آلات لازم صنایع ( نفت و گاز و پتروشیمی، معادن، غذایی، شیمیایی، نساجی، ذوب آهن، فولاد، چوب)، پوشاک، مواد خوراکی، لاستیک، لوازم و قطعات الکترونیکی، تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی و اوراق فلزی اشاره کرد.

برای حمل بار از هلند به ایران چه مدارکی لازم است؟

به طور کلی تجار و بازرگانانی که قصد حمل بار از این کشور را دارند باید یکسری مدارک را همراه داشته باشند. این مدارک شامل کارت بازرگانی، پاسپورت،  تهیه مجوز واردات، داشتن مجوز عمومی، تهیه بارنامه، داشتن فاکتور بار ، مدارک فرستنده بار و مدارک تحویل گیرنده بار می باشد.

جمع بندی

همان طور که در ابتدا نیز گفته شد یکی از کشورهای صادر کننده در اروپا کشور هلند می باشد. امروزه محصولاتی همچون مواد اولیه صنایع گوناگون پوشاک، صنایع شیمیایی، لوازم الکترونیک و … جهت ارسال بار از هلند انتخاب می شوند. همین موضوع سبب شده، کارگو هلند رونق فراوانی در بین تجار پیدا کند؛ بنابراین اگر تصمیم به حمل بار از هلند به ایران را دارید، پیشنهاد ما استفاده از‌ خدمات شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس می باشد.

بنابراین برای این که بتوانید کلیه مراحل ارسال کالا از هلند  را به طور صحیح انجام دهید بهتر است با شرکت ما همکاری کنید تا فرآیند ارسال بار با ایمنی کامل و مطمئن انجام شود.  در صورت استفاده از دیگر خدمات شرکت همچون حمل درب به درب، حمل ته لنجی، پست اکسپرس هوایی می توانید از طریق شماره های درج شده در وبسایت شرکت با کارشناسان ما تماس بگیرید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x