ارسال بار از فنلاند

0 تا 100 آنچه که باید در مورد ارسال بار از فنلاند بدانید!

اشتراک گذاری :

واتساپ
تلگرام

حمل گروپاژ از چین | مزایا، معایب و مهمترین نکات حمل

EFS در کشتیرانی / 0 تا 100 آنچه که باید بدانید

کشتی چارتری | بیان شرایط و ویژگی های کشتی چارتری

حمل بار با واگن مسقف + مشخصات فنی و نحوه حمل بار

نحوه محاسبه نرخ کرایه حمل دریایی چگونه است؟ (راهنمای کامل)

حمل کالا از بندر شیامن + مزایا و معایب حمل بار از بندر شیامن

واردات کالا از روسیه / مراحل، روش ها و مهمترین نکات

کلوزبندی بیمه باربری چیست؟ ( راهنمای 0 تا 100)

هزینه lss در حمل دریایی | راهکارهای کاهش هزینه lss

ارزیابی گمرکی + اهداف و مهمترین وظایف ارزیاب گمرک

حمل بار فله از چین / انواع بار فله در حمل و نقل دریایی از چین

مهمترین بنادر تجاری چین | دلایل اهمیت بنادر تجاری چین

حمل بار از بندر تایچنگ / مراحل حمل، روش ها و امکانات تایچنگ

حمل هوایی باتری چگونه انجام می شود؟ (راهنمای کامل)

ترانزیت فرودگاهی + تفاوت پرواز ترانزیتی، مستقیم و بدون توقف

شماره پلمپ کانتینر + انواع رنگ در پلمپ کانتینر و کاربرد آنها

ارسال بار از آفریقا | بهترین روش ارسال کدام است؟

بزرگترین بنادر کانتینری جهان (معرفی 10 مورد از مهمترین بنادر)

تفاوت لجستیک و زنجیره تامین | 0 تا 100 آنچه که باید بدانید

آشنایی با انواع بوژی کش + کاربرد آن ها در صنعت حمل و نقل

اظهارنامه اجمالی در گمرک + تفاوت آن با مانیفست

مشاور بازرگانی کیست + اهمیت آن در کسب و کارهای بین المللی

وزن خالص و ناخالص کالا + تفاوت ها و تاثیر وزن کالا بر ترخیص آن

ممنوعیت های پست درب به درب + مهم ترین نکات و قوانین

VGM در حمل و نقل + نحوه محاسبه تاییدیه وزن کانتینر

معرفی بهترین تنگه های بین المللی جهان ( راهنمای 0 تا 100)

وزن حجمی بار هوایی | اهمیت محاسبه آن در حمل و نقل

ترخیص کار گمرک کیست؟ ( چرا به آن نیاز دارید)

حمل بار با جامبوبگ چگونه انجام می شود؟ (راهنمای کامل)

انوانتر در گمرک؛ راهنمای کامل جهت موفقیت در تجارت

آنچه در این مطلب میخوانید😃

فنلاند کشوری در شمال اروپا است. این کشور با داشتن منابع عظیم طلا، مس، نقره، سنگ آهک و چوب، سومین کشور برتر برای تجارت است و از محیط اقتصادی مناسبی برخوردار می باشد. به همین دلیل این کشور مورد توجه اکثر بازرگانان قرار گرفته است. ارسال بار از فنلاند به روش های مختلفی انجام می شود که در ادامه این مقاله آن ها را با هم بررسی می کنیم. همچنین برای حمل بار از فنلاند به ایران ممکن است با محدودیت هایی روبه رو شوید. آگاهی از این محدودیت ها، می تواند فرآیند ارسال بار را برایتان راحت تر کند.

بنابراین؛ به شما توصیه می کنیم تا انتهای این مقاله از شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس، همراه ما باشید تا شما را به طور کامل با فرآیند ارسال کالا از فنلاند آشنا کنیم.

نحوه ارسال بار از فنلاند
نحوه ارسال بار از فنلاند

چگونگی ارسال بار از فنلاند

فنلاند کشور کوچکی در مقیاس جهانی است که امروزه مقصد بسیاری از کالاهای تجاری شده است. برای ارسال بار از فنلاند سه روش هوایی، زمینی و دریایی وجود دارد. اما بهترین کار برای حمل بار از فنلاند به ایران، دریافت راهنمایی از شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس است. شما می توانید برای ارسال بار از فنلاند از راهنمایی های کارشناسان ما کمک بگیرید و مناسب ترین روش را برای جا به جایی بار انتخاب کنید. هر کدام از این روش ها ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند که در ادامه این مقاله از شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس، با هم بررسی می کنیم.

روش های حمل بار از فنلاند

راه و روش های مختلفی برای ارسال بار از فنلاند وجود دارد که شما می توانید با توجه به نحوه بسته بندی، وزن بار و از همه مهم تر هزینه ارسال بار، هر کدام از این روش ها را به دلخواه انتخاب کنید. روش های حمل بار از فنلاند به ایران شامل روش هوایی، زمینی و دریایی است که در ادامه این مقاله از شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس، هر کدام از روش ها را جداگانه توضیح خواهیم داد.

حمل بار زمینی

برای ارسال با از فنلاند می توانید از شبکه جاده های اروپا استفاده کنید. این مسیر شامل عبور از کشورهای همسایه فنلاند مانند سوئد، نروژ، دانمارک یا روسیه است. شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس با استفاده از کامیون ها و وسایل نقلیه مناسب کالا را از فنلاند به ایران حمل می کند. از مسیرهای شناخته شده حمل و نقل فنلاند به ایران می توان به مسیر ترانزیتی از طریق کشورهای همسایه ترکیه، بلغارستان، رومانی، مجارستان، اتریش، آلمان و سوئد اشاره کرد. محموله در این مسیر از گمرکات و مراکز مرزی عبور کرده و از طریق شبکه جاده ای اروپا جابه جا می شود.

حمل بار هوایی

حمل و نقل هوایی نیز یک گزینه کارآمد برای حمل کالا از فنلاند است. فرودگاه هلسینکی، یکی از بزرگترین فرودگاه فنلاند است. بار با استفاده از پروازهای باری مستقیم و ترانزیتی به سرعت و ایمن به فنلاند منتقل می شود. ضمناً برای حمل بار از فنلاند به ایران از  طریق حمل و نقل هوایی،  با پروازهای باری نیز استفاده می شود. برخی از خطوط هوایی بین المللی پروازهای مستقیم یا ترانزیتی از فرودگاه هلسینکی به فرودگاه های اصلی ایران ارائه می کنند. این روش سریع ترین راه برای ارسال بار از فنلاند است و برای کالاهایی که نیاز به تحویل سریع دارند مناسب است.

حمل بار دریایی

اگر زمان حمل و نقل در اولویت نیست، حمل و نقل از طریق دریا نیز ممکن است یک گزینه مناسب باشد. با استفاده از بنادر اروپای شمالی و اتصال به شبکه جاده ای و ریلی فنلاند، بارها اغلب از طریق دریا از فنلاند منتقل می شوند. در برخی موارد، استفاده از روش های ترکیبی حمل و نقل ممکن است بهینه ترین راه حل باشد. حمل و نقل دریایی همچنین به عنوان یک روش مقرو به صرفه برای حمل بار در فنلاند استفاده می شود. این روش برای محموله هایی که نیاز به زمان تحویل دارند مانند محموله های بزرگ و سنگین مناسب است.

نحوه بسته بندی بار برای ارسال بار از فنلاند

بسته بندی مناسب برای ارسال بار از فنلاند به ایران بسیار مهم است. بسته بندی مناسب، از محموله در حین حمل محافظت می کند و خطر آسیب و نقص را کاهش می دهد. هنگام انتخاب بسته بندی مناسب، باید موارد زیر را در نظر بگیرید:

 بسته بندی کالا برای ارسال از فنلاند
بسته بندی کالا برای ارسال از فنلاند

استفاده از جعبه یا ظرف محکم

 برای حمل بار از فنلاند به ایران از جعبه یا ظرف محکمی استفاده کنید که بتواند فشار و ضربه را تحمل کند و محموله را از آسیب خارجی محافظت کند.

استفاده از مواد محافظ کننده

از مواد محافظ مانند فوم، پوشش حباب دار و لایه های داخلی برای محافظت از بار در برابر ضربه و لرزش استفاده کنید.

بسته بندی مناسب برای محصولات شکننده

در صورت ارسال محصولات شکننده، از بسته بندی های مخصوص مانند فوم، پلاستیک نرم یا جعبه های دو جداره استفاده کنید.

برچسب گذاری صحیح

بسته را به دقت برچسب های مخصوص اطلاعات بزنید و اطلاعات لازم مانند آدرس فرستنده و گیرنده، شماره تماس و آدرس مقصد را روی بسته درج کنید.

این اطمینان حاصل می کند که بسته شما سالم و در شرایط خوب به مقصد می رسد. برای کسب اطلاعات بیشتر از نحوه درست بسته بندی، با کارشناسان شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس در ارتباط باشید.

خدمات حمل بار از فنلاند به ایران شامل چه مواردی می شود؟

یکی از خدماتی که برای ارسال بار از فنلاند ارائه می شود، خدمات بیمه است. شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس و سایر شرکت های بیمه معتبر عموما خدمات بیمه ای را برای محموله های حمل شده از فنلاند به ایران ارائه می کنند. خدمات بیمه ممکن است شامل بیمه حمل و نقل (بیمه بار)، بیمه خسارت، بیمه آتش سوزی و سرقت و بیمه خطرات مرتبط با حمل و نقل کالا باشد. اطلاعات بیشتر در مورد خدمات بیمه و شرایط پوشش را می توانید از شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس، دریافت کنید.

کارشناسان ما می توانند شما را در انتخاب نوع بیمه مناسب برای حمل بار از فنلاند به ایران راهنمایی کنند و اطلاعات لازم را در مورد الزامات، پوشش و هزینه چنین بیمه هایی در اختیار شما قرار دهند.

محدودیت های حمل بار از فنلاند به ایران

هنگام ارسال بار از فنلاند، محدودیت ها و قوانینی در مورد نوع کالاهای قابل حمل وجود دارد. محدودیت ها برای حمل بار از فنلاند به ایران شامل:

اقلام ممنوعهبرخی از کالاها، به عنوان مثال، مواد مخدر، محصولات حیوانی و گیاهی ممنوعه، سلاح و مهمات نظامی و غیره تحت هیچ شرایطی نمی توان آن را با حمل و نقل بین المللی ارسال کرد.
موارد محدودبرخی از محصولات ممکن است به دلایل مختلف دارای محدودیت صادرات و واردات باشند. از این محدودیت ها می توان به محصولات غذایی، محصولات بهداشتی، مواد شیمیایی خطرناک و غیره اشاره داشت.
کالای مشروطحمل و نقل بین المللی محصولات به مجوزهای ویژه نیاز دارد. این می تواند برای کالاهایی مانند داروسازی، محصولات الکترونیکی و فرآورده های نفتی اعمال شود.

برای اطلاعات بیشتر و جزئیات بیشتر در مورد محدودیت ها و مقررات حمل و نقل به فنلاند، بهتر است با مقامات گمرک فنلاند، سفارت یا کنسولگری فنلاند در کشور خود تماس بگیرید یا با کارشناسان ما در شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس مشورت بگیرید.

محدودیت های ارسال بار از فنلاند
محدودیت های ارسال بار از فنلاند

عوامل موثر در هزینه ارسال بار از فنلاند

عواملی مختلفی وجود دارد که بر هزینه ارسال بار از فنلاند تاثیر میگذارد. این عوامل را می تونید با انتخاب درست شرکت حمل و نقل، به حداقل برسانید. عواملی که بر هزینه حمل بار از فنلاند به ایران تاثیرگذار است شامل:

  • وزن کالا
  • فاصله مبدا تا مقصد
  • روش حمل و نقل
  • نرخ ارز 
  • جنس کالا
  • هزینه های گمرکی و هزینه های انبارداری
  • بیمه
  • مالیات

شما می توانید برای کاهش و یا به حداقل رساندن تمامی هزینه های حمل و نقل به ویژه هزینه های ارسال کالا از فنلاند با کارشناسان ما در شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس در تماس باشید.

عوامل تاثیرگذار در هزینه حمل بار از فنلاند به ایران
عوامل تاثیرگذار در هزینه حمل بار از فنلاند به ایران

جمع بندی

همانطور که گفته شد امروزه تاجران زیادی هستند که فنلاند را به عنوان کشوری برای انجام فعالیت های تجاری خود انتخاب می کنند. بنابراین با توجه به این موضوع، یکی از اساسی ترین مسائلی که باید به آن توجه داشته باشید، نحوه ارسال بار از فنلاند است که ما در این مقاله از شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس، در رابطه با نحوه حمل بار از فنلاند به ایران، روش های ارسال بار، نحوه بسته بندی و عواملی که بر هزینه ارسال بار از این کشور تاثیر گذار است، صحبت کردیم.

شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس، خدمات متنوعی در زمینه ارسال بار زمینی ار فنلاند، ارسال بار هوایی از فنلاند و ارسال بار دریایی از فنلاند، انجام تشریفات گمرکی، هزینه ها حمل و نقل و ترخیص کالا به شما عزیزان ارائه می کند. شما همچنین می توانید برای کاهش هزینه های مربوط به ارسال کالا از فنلاند با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

چه روش هایی برای ارسال بار از فنلاند وجود دارد؟

شما می توانید برای حمل بار از فنلاند به ایران از سه روش زمینی، روش هوایی و روش دریایی استفاده کنید. انتخاب هر کدام از این روش ها به نوع بار، وزن و حجم بار شما بستگی دارد و می توانید خودتان این روش ها را انتخاب کنید.

نحوه بسته بندی محموله برای ارسال بار از فنلاند به چه صورت است؟

در ابتدا باید از یک جعبه بسیار محکم استفاده کنید. سپس برای محصولاتی که شکننده هستند نیاز است از مواد محافظت کننده استفاده کنید تا آسیبی به بار شما وارد نشود. در آخر باید به طور کامل تمامی اطلاعات از قبیل اطلاعات فرستنده و گیرنده، شماره تماس و آدرس مقصد در بسته مشخص گردد.

چه مواردی جزء محدودیت های ارسال بار از فنلاند به ایران می باشد؟

اقلامی که در دسته موارد محدود باری حمل بار از فنلاند قرار می گیرد شامل: مواد مخدر، محصولات حیوانی ممنوعه، محصولات گیاهی ممنوعه، مهمات نظامی، محصولات بهداشتی، مواد شیمیایی خطرناک، دارو ها، محصولات الکترونیکی و فرآورده های نقتی می شود.

چه عواملی بر هزینه ارسال بار تاثیرگذار است؟

عواملی که بر هزینه حمل بار از فنلاند تاثیر می گذارد شامل: وزن کالا، فاصله بین مبدا و مقصد، روش حمل انتخابی، جنس کالا، هزینه های مربوط به بیمه و گمرک می باشد.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x