ارسال-بار-از-ایران-به-آلمان-زمان-ارسال-و-هزینه-ها

ارسال بار از ایران به آلمان / زمان ارسال و هزینه ها

اشتراک گذاری :

واتساپ
تلگرام

حمل گروپاژ از چین | مزایا، معایب و مهمترین نکات حمل

EFS در کشتیرانی / 0 تا 100 آنچه که باید بدانید

کشتی چارتری | بیان شرایط و ویژگی های کشتی چارتری

حمل بار با واگن مسقف + مشخصات فنی و نحوه حمل بار

نحوه محاسبه نرخ کرایه حمل دریایی چگونه است؟ (راهنمای کامل)

حمل کالا از بندر شیامن + مزایا و معایب حمل بار از بندر شیامن

واردات کالا از روسیه / مراحل، روش ها و مهمترین نکات

کلوزبندی بیمه باربری چیست؟ ( راهنمای 0 تا 100)

هزینه lss در حمل دریایی | راهکارهای کاهش هزینه lss

ارزیابی گمرکی + اهداف و مهمترین وظایف ارزیاب گمرک

حمل بار فله از چین / انواع بار فله در حمل و نقل دریایی از چین

مهمترین بنادر تجاری چین | دلایل اهمیت بنادر تجاری چین

حمل بار از بندر تایچنگ / مراحل حمل، روش ها و امکانات تایچنگ

حمل هوایی باتری چگونه انجام می شود؟ (راهنمای کامل)

ترانزیت فرودگاهی + تفاوت پرواز ترانزیتی، مستقیم و بدون توقف

شماره پلمپ کانتینر + انواع رنگ در پلمپ کانتینر و کاربرد آنها

ارسال بار از آفریقا | بهترین روش ارسال کدام است؟

بزرگترین بنادر کانتینری جهان (معرفی 10 مورد از مهمترین بنادر)

تفاوت لجستیک و زنجیره تامین | 0 تا 100 آنچه که باید بدانید

آشنایی با انواع بوژی کش + کاربرد آن ها در صنعت حمل و نقل

اظهارنامه اجمالی در گمرک + تفاوت آن با مانیفست

مشاور بازرگانی کیست + اهمیت آن در کسب و کارهای بین المللی

وزن خالص و ناخالص کالا + تفاوت ها و تاثیر وزن کالا بر ترخیص آن

ممنوعیت های پست درب به درب + مهم ترین نکات و قوانین

VGM در حمل و نقل + نحوه محاسبه تاییدیه وزن کانتینر

معرفی بهترین تنگه های بین المللی جهان ( راهنمای 0 تا 100)

وزن حجمی بار هوایی | اهمیت محاسبه آن در حمل و نقل

ترخیص کار گمرک کیست؟ ( چرا به آن نیاز دارید)

حمل بار با جامبوبگ چگونه انجام می شود؟ (راهنمای کامل)

انوانتر در گمرک؛ راهنمای کامل جهت موفقیت در تجارت

آنچه در این مطلب میخوانید😃

مقدمه

با توجه به افزایش مهاجرت افراد زیادی تمایل دارند که در زمان جا به جایی، وسایل خود را هم به کشور مقصد انتقال دهند. از طرفی دانشجویان و اشخاصی که ویزای کار قانونی دارند هم دغدغه ی ارسال بار از ایران به آلمان را دارند.

در این مقاله از سایت شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس قصد داریم تا بیشتر در رابطه با حمل بار به آلمان و هزینه ارسال بار به آلمان از راه های متفاوتی مانند حمل هوایی و دریایی صحبت کنیم. شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس کمک می کند که در کمترین زمان ممکن تمام وسایل و لوازم مورد احتیاج خود را در سلامت کامل در آلمان دریافت نمایید. پس در ادامه ی این مطلب همراه ما باشید تا به تمامی زوایای این موضوع به طور کامل و جامع بپردازیم.

نحوه ارسال بار از ایران به آلمان

یکی از کاربردی‌ ترین روش ‌های حمل بار به آلمان در سطح بین ‌المللی، حمل و نقل فریت بار (LCB) می باشد، در ادامه شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس به صورت مفصل به بررسی هزینه ارسال بار به آلمان و روش ‌های ارسال بار از ایران به آلمان پرداخته خواهد شد.

فریت بار با هواپیما: یکی از سریع ‌ترین و مطمئن ‌ترین روش ‌های حمل بار به آلمان، فریت بار با هواپیما می ‌باشد. اگر تمایل دارید که از این روش استفاده کنید، بایستی با شرکت فریت بار هوایی تماس برقرار کنید. شرکت ‌های مورد نظر از کارتابل حمل و نقل همچون IATA و ICAO برخوردار می باشند که جهت بسته بندی و حمل کالا از آن بهره می ‌برند. هزینه ارسال بار به آلمان به صورت فریت بار با توجه به معیارهای وزن، ابعاد و مقصد کالا محاسبه می گردد.

فریت بار با کشتی: از سایر روش ‌های پرکاربرد حمل بار به آلمان قطعه شدن کالا روی کانتینرهای دریایی می باشد. این روش برای حمل و نقل محموله های سنگین و انبوه به کشورهای اروپایی، گزینه‌ ی اقتصادی و مناسبی می باشد. بسته بندی کالا در این روش از اهمیت زیادی برخوردار است. بسته بندی باید طوری باشد که خطر شکستگی، خوردگی و سایر آسیب‌ ها به حداقل برسد.

  فریت بار با خودرو: از دیگر روش ها که برای ارسال بار از ایران به آلمان در نظر گرفته می شود، فریت بار با استفاده از خودرو است. اگر کالای شما حجم زیادی ندارد، از این روش می ‌توانید استفاده کنید. در این روش، کالا با استفاده از وسایل خودرویی همچون تریلر، ون و کامیون به آلمان ارسال می شود.

فریت بار با قطار: یکی دیگر از روش‌ های پرکاربرد در فریت بار به آلمان با استفاده از قطار می ‌باشد. در این روش، بار با استفاده از وسایل فریت بار ریلی به مقصد ارسال می گردد. هزینه ارسال بار به آلمان در هر یک از روش های ذکر شده متفاوت است.

روش های ارسال بار از ایران به آلمان (دریایی و هوایی)

همان طور که گفتیم هزینه ارسال بار به آلمان در هر کدام از روش هایی که بیان شد متفاوت است. در ادامه شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس دو روش ارسال بار از ایران به آلمان را برای شما همراهان گرامی شرح خواهد داد.

ارسال بار از ایران به آلمان با استفاده از روش هوایی

حمل بار به آلمان از طریق فرودگاه های هامبورگ، فرانکفورت، دوسلدورف و کلن انجام می گردد که در این میان فرانکفورت از پرترددترین فرودگاه های دنیا محسوب می شود. پیشنهاد می کنیم که در هنگام ارسال بار از ایران به آلمان برای بسته بندی های خود از کارتن با ابعاد متوسط استفاده کنید. چرا که جا به جایی و حمل این کارتن ها خیلی آسان بوده و از صدمه به کالاها جلوگیری به عمل می آورد.

علاوه بر این در ارسال بار به آلمان و نیز فریت بار از آلمان به کشور ایران به این نکته دقت کنید که اندازه ی کارتن ها خیلی با هم تفاوت نداشته باشد تا اگر چنان چه بعدا به پالت بندی بار خود نیاز داشتید، هیچ گونه مشکلی ایجاد نگردد. لازم به ذکر است که هزینه ارسال بار به آلمان به صورت هوایی نسبت به سایر روش ها بیشتر می باشد.

حمل بار به آلمان به صورت دریایی

حمل بار دریایی به آلمان توسط کانتینرهای بیست و چهل فوتی انجام صورت می پذیرد که برای بارهای دارای حجم بسیار زیاد و یا عجله ای بسیار مناسب می باشد. حمل بار دریایی به سه روش ارسال خرده بار، فول کانتینر و فله ای می تواند انجام شود که با توجه به نوع بار یکی از این روش ها انتخاب می گردد.

توصیه می شود که حمل بار دریایی به صورت فله برای محموله های حجیم و ترافیکی استفاده گردد. دیگر بارها نیز در کانتینر به صورت بسته بندی شده قرار می گیرند تا در حین مسیر از خطرات احتمالی جلوگیری شود. شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس اکنون در کنار شما قرار دارد تا مناسب ترین روش ها را برای کاهش هزینه ارسال بار به آلمان به شما عزیزان معرفی نماید.

مراحل ارسال بار به آلمان

در این قسمت لازم می دانیم که به مراحل حمل بار به آلمان اشاره کنیم و آن ها را به صورت جدا با یکدیگر مورد بررسی قرار دهیم و یک آشنایی مختصر با هر کدام از مراحل ارسال پیدا کنیم. ارسال بار از ایران به آلمان و هر کدام از شهرهای آن به آسانی امکان پذیر است و همچنین مهاجران و دانشجویان می توانند بدون هیچ محدودیتی تمام لوازم و وسایل خود به این کشور ارسال کنند.

شما همراهان گرامی برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هزینه ارسال بار به آلمان و بیان نمودن پرسش های خود می توانید با پرسنل شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس تماس بگیرید تا کارشناسان این مجموعه شما را راهنمایی کنند.

  • تماس، مشاوره و بازدید رایگان کارشناسان هنگام ارسال بار از ایران به آلمان
  • بسته بندی کالاها و تهیه ی لیست بسته بندی
  • سمپاشی و صدور گواهینامه معتبر بین المللی جهت کارگو به آلمان
  • بارگیری و ارسال به گمرک و فرودگاه
  • تشریفات مربوط به گمرک ایران
  • تحویل نمودن بار به باربری زمینی یا هواپیمایی
  • صدور بیمه نامه معتبر خارجی
  • پیگیری آنلاین پس از ارسال نمودن بار

مدارک مورد نیاز جهت حمل بار به آلمان

به منظور ارسال بار از ایران به آلمان یک سری مدارک مورد نیاز می باشد. شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس در ادامه هزینه ارسال بار به آلمان و مدارک مورد نیاز جهت حمل بار به آلمان را شرح خواهد داد.

  • تصویر پشت و روی کارت ملی فرستنده
  • تصویر صفحه ی اول پاسپورت فرستنده
  • آدرس و شماره تلفن و ایمیل فرستنده در ایران
  • تصویر پاسپورت دریافت کننده در آلمان
  • آدرس و شماره تلفن و ایمیل مقصد فرد تحویل گیرنده در آلمان
  • تهیه ی لیست کالا یا همان پکینگ لیست

اگر می خواهید که بار تجاری را به آلمان ارسال کنید، بایستی مدارک زیر ارائه نمایید :

  • صادر کردن فاکتور کالاها برای بارهای تجاری
  • ارائه ی کارت بازرگانی یا معرفی نامه از شرکت مورد نظر به منظور ارسال بار تجاری به آلمان
  • دریافت مجوز جهت اخذ مجوز صادراتی در صورت لزوم
  • تهیه ی پکینگ لیست و لیست بارهای موجود جهت ارسال

نحوه بسته بندی کالا جهت حمل و نقل بین المللی

یکی از اصلی ترین مراحل ارسال بار از ایران به آلمان، مرحله ی بسته بندی بارها است. در هر نمونه از جابجایی بسته بندی بسیار حائز اهمیت می باشد. هنگام حمل بار به آلمان اهمیت بیشتری می یابد. البته فرقی ندارد که این ارسال ها به روش دریایی یا روش هوایی صورت پذیرد. به شما پیشنهاد می دهیم که در زمان حمل بار، با توجه به هزینه ارسال بار به آلمان به منظور حفظ لوازم و بارهای خود از هر نوع آسیبی بسته بندی کالاها را به تیم متخصص بسپارید.

چرا که با بسته بندی اشتباه آسیب و خسارت جبران ناپذیری را ممکن است به شما وارد کند. کادر مجرب شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس این کار را در محل سکونت شما انجام خواهد داد. تمام لوازم شما مانند لوازم منزل، خرده ریز، انواع چمدان، مبل و هر نوع وسایل و تجهیزات بزرگ و کوچک را با مناسب ترین و با کیفیت ترین نوع کارتن و جعبه های از نوع چوب و فلز، بسته بندی نموده و تا فرودگاه حمل می کند.

عوامل موثر بر مدت زمان ارسال بار

همان طور که گفتیم هزینه ارسال بار به آلمان با توجه به شهر مقصد و نیز روش حمل بار به آلمان بسیار متفاوت است و گزینه های متنوعی در این خصوص تعیین کننده ی هزینه های نهایی ارسال بار شما عزیزان خواهد بود.

عوامل موثر بر مدت زمان ارسال بار از ایران به آلمان، مواردی می باشد که بر روی زمان مورد نیاز جهت حمل بار موثر باشد. خوب است که قبل از درخواست اتومبیل، از عوامل موثر بر مدت زمان ارسال بار به طور کامل اطلاع داشته باشید تا در هنگام حمل دچار مشکل نشوید .

هنگام ارسال بار از ایران به آلمان، حمل کالاهایی همچون: مواد اولیه، مواد غذایی و تره بار زمان تحویل بار در مقصد بسیار اهمیت دارد. اگر چنان چه بار با تاخیر به دست گیرنده برسد خسارت جبران ناپذیری به بار و کسب و کار افراد وارد می گردد.

لازم به ذکر است که مدت زمان حمل بار به آلمان به عوامل مختلفی همچون نوع ماشین باری، محل دقیق بارگیری و تخلیه، نوع بار، وزن بار، حجم بار و زمان بارگیری وابسته می باشد. در ادامه ی متن به نحوه ی محاسبه هزینه ارسال بار به آلمان به روش دریایی و هوایی خواهیم پرداخت.

نحوه محاسبه هزینه های حمل بار دریایی و هوایی

قیمت و هزینه ارسال بار به آلمان به روش های حمل بار دریایی و هوایی به عوامل متعددی بستگی دارد، از جمله این عوامل می توان به مواردی همچون نوع بار، وزن و ابعاد محصول، فاصلۀ حمل بار تا مقصد، هزینه‌های گمرکی و انبارداری، قوانین کشور مبدا و مقصد، مقررات و تعرفه‌های شرکت هوایی/دریایی اشاره نمود.

نکته ی مهم هنگام حمل بار به آلمان، هزینه ارسال بار به آلمان با هواپیما است که تا حد زیادی تحت تاثیر وزن کالا می باشد. به منظور ارسال بار از ایران به آلمان با هواپیما، وزن بار به دو صورت وزن واقعی (که در این حالت بار مورد نظر با ترازو اندازه‌‌گیری خواهد شد) و وزن حجمی با فرمول زیر محاسبه می شود:

۶۰۰۰/ (ارتفاع*عرض*طول)

توجه داشته باشید که در این فرمول اعداد بر اساس سانتی‌ متر می باشند. این دو عدد پس از محاسبه با هم مقایسه و عدد بزرگتر به عنوان وزن اصلی بار در نظر گرفته خواهد شد. برای استعلام سریع هزینه ارسال بار به آلمان با توجه به شرایط بار مورد نظر می‌توانید با کارشناسان شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس تماس بگیرید.

سوالات متداول

حمل بار دریایی به صورت فله برای چه کالاهایی استفاده می شود؟

حمل بار دریایی با توجه به نوع بار، به سه روش ارسال خرده بار، فول کانتینر و فله ای انجام می شود. در هنگام ارسال بار از ایران به آلمان حمل بار به صورت فله برای محموله های حجیم و ترافیکی استفاده گردد و سایر بارها نیز در کانتینر برای جلوگیری از آسیب، به صورت بسته بندی شده قرار می گیرند.

حمل بار به آلمان شامل چه مراحلی می باشد؟

تماس، مشاوره و بازدید رایگان کارشناسان از وسایل ارسالی، بسته بندی کالاها و تهیه ی لیست بسته بندی، سمپاشی و صدور گواهینامه معتبر بین المللی، بارگیری و ارسال به گمرک و فرودگاه، تشریفات مربوط به گمرک ایران، تحویل نمودن بار به باربری زمینی یا هواپیمایی، صدور بیمه نامه معتبر خارجی و پیگیری آنلاین پس از ارسال نمودن بار از مراحل حمل بار به آلمان می باشد.

چرا هنگام ارسال بار از ایران به آلمان، مرحله ی بسته بندی از اهمیت به سزایی برخوردار است؟

در هر نمونه از جابجایی، مرحله ی بسته بندی کالا یکی از اصلی ترین مراحل ارسال بار از ایران به آلمان می باشد. زیرا که بسته بندی اشتباه خسارت های جبران ناپذیری را به صاحبان بار وارد می کند.

هزینه ارسال بار به آلمان به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت و هزینه ارسال بار به آلمان به روش های حمل بار دریایی و هوایی به عواملی همچون نوع بار، وزن و ابعاد محصول، فاصلۀ حمل بار تا مقصد، هزینه‌های گمرکی و انبارداری، قوانین کشور مبدا و مقصد، مقررات و تعرفه های شرکت هوایی و دریایی وابسته می باشد.

جمع بندی

ما در این مقاله در مورد هزینه ارسال بار به آلمان و همچنین مراحل ارسال بار از ایران به آلمان صحبت نمودیم. توصیه می کنیم که برای دریافت اطلاعات بیشتر و مطلع شدن از قیمت دقیق و هزینه حمل بار به آلمان می توانید با مشاورین شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس ارتباط برقرار کنید و سوالات خود را به طور کامل بپرسید.

شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس با چندین سال سابقه ی درخشان و فعالیت دائم در ردیف برترین شرکت های حمل و نقل بین المللی قرار گرفته است. تیم خدماتی این شرکت همواره در تلاش است که روش های مطمئنی را با قیمت به صرفه برای مشتریان خود فراهم آورد و در ارسال بار از ایران به آلمان بهترین خدمات را به ارمغان بیاورد.

5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x