صفر-تا-صد-ارسال-بار-از-اتریش

صفر تا صد ارسال بار از اتریش + روش ها، نکات مهم و عوامل موثر در هزینه ها

اشتراک گذاری :

واتساپ
تلگرام

حمل گروپاژ از چین | مزایا، معایب و مهمترین نکات حمل

EFS در کشتیرانی / 0 تا 100 آنچه که باید بدانید

کشتی چارتری | بیان شرایط و ویژگی های کشتی چارتری

حمل بار با واگن مسقف + مشخصات فنی و نحوه حمل بار

نحوه محاسبه نرخ کرایه حمل دریایی چگونه است؟ (راهنمای کامل)

حمل کالا از بندر شیامن + مزایا و معایب حمل بار از بندر شیامن

واردات کالا از روسیه / مراحل، روش ها و مهمترین نکات

کلوزبندی بیمه باربری چیست؟ ( راهنمای 0 تا 100)

هزینه lss در حمل دریایی | راهکارهای کاهش هزینه lss

ارزیابی گمرکی + اهداف و مهمترین وظایف ارزیاب گمرک

حمل بار فله از چین / انواع بار فله در حمل و نقل دریایی از چین

مهمترین بنادر تجاری چین | دلایل اهمیت بنادر تجاری چین

حمل بار از بندر تایچنگ / مراحل حمل، روش ها و امکانات تایچنگ

حمل هوایی باتری چگونه انجام می شود؟ (راهنمای کامل)

ترانزیت فرودگاهی + تفاوت پرواز ترانزیتی، مستقیم و بدون توقف

شماره پلمپ کانتینر + انواع رنگ در پلمپ کانتینر و کاربرد آنها

ارسال بار از آفریقا | بهترین روش ارسال کدام است؟

بزرگترین بنادر کانتینری جهان (معرفی 10 مورد از مهمترین بنادر)

تفاوت لجستیک و زنجیره تامین | 0 تا 100 آنچه که باید بدانید

آشنایی با انواع بوژی کش + کاربرد آن ها در صنعت حمل و نقل

اظهارنامه اجمالی در گمرک + تفاوت آن با مانیفست

مشاور بازرگانی کیست + اهمیت آن در کسب و کارهای بین المللی

وزن خالص و ناخالص کالا + تفاوت ها و تاثیر وزن کالا بر ترخیص آن

ممنوعیت های پست درب به درب + مهم ترین نکات و قوانین

VGM در حمل و نقل + نحوه محاسبه تاییدیه وزن کانتینر

معرفی بهترین تنگه های بین المللی جهان ( راهنمای 0 تا 100)

وزن حجمی بار هوایی | اهمیت محاسبه آن در حمل و نقل

ترخیص کار گمرک کیست؟ ( چرا به آن نیاز دارید)

حمل بار با جامبوبگ چگونه انجام می شود؟ (راهنمای کامل)

انوانتر در گمرک؛ راهنمای کامل جهت موفقیت در تجارت

آنچه در این مطلب میخوانید😃

مقدمه

بسیاری از تاجران که به کار واردات و صادرات کالا مشغول هستند، قطعا ارسال بار از اتریش را تجربه کرده اند. حمل بار از اتریش به ایران به چندین روش قابل انجام است که در ادامه این مقاله آن را بررسی خواهیم کرد.

اگر شما هم جزء بازرگانانی هستید که قصد حمل کالا از اتریش را دارید، باید اطلاعات کامل و دقیقی از نحوه ارسال بار، مدارک مورد نیاز داشته باشید تا بتوانید به راحتی و بدون هیچ مشکلی، بار خود را ارسال کنید. در این مقاله قصد داریم شما را با فرآیند ارسال بار از اتریش آشنا کنیم؛ بنابراین تا پایان این مطلب با شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس همراه باشید.

نحوه ارسال بار از اتریش

اتریش یکی از کشورهایی است که شما می توانید برای ارسال بار به ایران انتخاب کنید. ارسال بار از اتریش همانند ارسال بار از سایر کشورها، یک فرآیند پیچیده و در عین حال راحت است. شما می توانید تمامی کالاهای بزرگ و کوچک را به روش های مختلفی ارسال کنید. همچنین می توانید برای حمل بار از اتریش به ایران، از یک شرکت حمل و نقل بین المللی کمک بگیرید.

شرکت های حمل و نقل به دلیل تجربه بالایی که در زمینه ارسال بار دارند، می توانند بار شما را در امنیت کامل و بدون هیچ آسیبی جا به جا کنند. شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس با سال ها تجربه در زمینه حمل کالا، آماده حمل کالا از اتریش برای شماست.

روش های حمل بار از اتریش به ایران

شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس، از روش های مختلفی برای ارسال بار از اتریش به ایران استفاده می کند. در ادامه برخی از این روش ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

حمل و نقل هوایی

حمل بار از اتریش به ایران به روش هوایی یکی از سریع ترین و کارآمدترین راه ها برای حمل کالا است. شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس با همکاری شرکای خطوط هوایی، مناسب ترین پروازها و خطوط هوایی را برای نوع و اندازه حمل کالا از اتریش انتخاب می کند. این روش به ویژه برای کالاهایی که نیاز به تحویل سریع دارند مناسب است.

حمل و نقل زمینی

حمل و نقل زمینی نیز متداول ترین روش برای ارسال بار از اتریش به ایران است. شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس از وسایل نقلیه پهناور مختلفی برای حمل کالا استفاده می کند. این روش برای بارهای سنگین و حجیم که زمان تحویل آن ها مهم نیست، مناسب است.

حمل و نقل دریایی

این روش نیز همانند روش زمینی برای محموله های حجیم و بزرگ که به زمان تحویل طولانی تری نیاز دارند، مناسب است. شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس با همکاری شرکای معتبر حمل و نقل، کالا را در مسیرهای دریایی ارسال می کند.

مهم ترین نکته در حمل بار از اتریش به ایران، انتخاب روش حمل و نقل مناسب بر اساس نوع بار، حجم آن و زمان حمل مورد نیاز می باشد. تیم حرفه ای شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس، با دانش فنی و تجربه خود بهترین روش را برای شما انتخاب کرده و از ایمنی و سرعت تحویل بار شما اطمینان حاصل می کنند.

مدارک لازم جهت حمل کالا از اتریش

بسته به نوع حمل و روش حمل کالا از اتریش، ممکن است مدارک مورد نیاز برای تحویل محموله به اتریش متفاوت باشد. در زیر نگاهی به برخی از مدارک رایج مورد نیاز برای ارسال بار از اتریش می اندازیم:

فاکتور خرید یا فاکتور تجاری

این سند نشان می دهد که محموله ای که قرار است ارسال شود، خریداری شده است. فاکتور باید با اطلاعاتی مانند نام و آدرس خریدار و فروشنده، توضیحات کالا، قیمت و مبلغ کل پر شود.

بارنامه

بارنامه یا سند حمل و نقل، سندی است حاوی جزئیات حمل کالا از اتریش ، نام فرستنده و گیرنده، آدرس آنها، وزن و ابعاد کالا، نحوه حمل و شرایط تحویل می باشد.

اسناد گمرکی

برای حمل و نقل به اتریش، ما می توانیم اسناد گمرکی مانند فرم های اظهارنامه گمرکی و گواهی پرداخت مالیات را جمع آوری کنیم. این مدارک برای رسیدگی به امور گمرکی و واردات کالا به اتریش ضروری است.

اسناد مالیات بر ارزش افزوده

اگر حمل بار از اتریش به ایران شامل کالاهای مشمول مالیات بر ارزش افزوده در اتریش باشد، ممکن است نیاز به ارائه اسناد مالیات بر ارزش افزوده داشته باشید. این اسناد نشان می دهد که مالیات بر ارزش افزوده در کشور مبدا پرداخت شده است.

لیست محصولات وارداتی از اتریش به ایران

اتریش به عنوان یکی از کشورهای توسعه یافته صنعتی و تجاری اروپا، کالاهای مختلفی را به ایران صادر می کند. برخی از کالاها برای ارسال بار از اتریش به ایران عبارتند از:

ماشین آلات صنعتی

اتریش که دارای صنعت قوی است؛ دستگاه های برش، ماشین آلات CNC، تجهیزات پزشکی و تجهیزات تست و اندازه گیری را به ایران میفرستد.

خودرو

اتریش تولید کننده قطعات خودرو با کیفیت بالا و واردکننده قطعات موتور، ترمز، سیستم تعلیق، پیشرانه و قطعات اویونیک به ایران است.

محصولات فلزی

انواع محصولات فلزی برای حمل کالا از اتریش مانند تیرآهن، پروفیل های فلزی، لوله های فولادی، نرده ها و محصولات روکش دار از اتریش به ایران وارد می شود.

تجهیزات الکترونیکی

اتریش پیشرو در تولید تجهیزات الکترونیکی از جمله تجهیزات ارتباطی، تجهیزات صوتی و تصویری، تجهیزات پزشکی و تجهیزات الکترونیکی وارداتی به ایران است.

مواد شیمیایی

اتریش انواع مختلفی از مواد شیمیایی از جمله مواد حفاری، رنگ و رزین، مواد شوینده و مواد شیمیایی کشاورزی را به ایران صادر می کند.

مهمترین نکات برای ارسال بار از اتریش

 در بخش قبلی لیست محصولات وارداتی از اتریش را به طور کامل بیان کردیم؛ باید توجه داشت که برای ارسال بار از اتریش باید یکسری نکات را رعایت کرد که در ادامه این مطلب بیشتر در مورد آن صحبت خواهیم داد. به طور کلی توجه به نکات زیر برای حمل کالا از اتریش بسیار مهم است:

آشنایی با قوانین و مقررات گمرکی

پیش از حمل کالا از اتریش، باید از قوانین و مقررات گمرکی اتریش اطلاع کامل پیدا کنید و مطمئن شوید که چمدان شما با مقررات و محدودیت های گمرکی مطابقت دارد.

بررسی محدودیت ها

باید از قبل بررسی کنید که آیا کالاهای شما در اتریش دارای محدودیت یا محدودیتی هستند یا خیر.

استفاده از خدمات نقل و انتقال مطمئن

انتخاب یک شرکت حمل و نقل بین المللی قابل اعتماد و با تجربه بسیار مهم است؛ بنابراین باید اطمینان حاصل کنید که شرکت انتخابی قادر به حمل و تحویل کالاهای شما به اتریش می باشد.

بسته بندی و برچسب گذاری مناسب

باید مطمئن شوید که محموله شما به درستی و ایمن بسته بندی شده است و با مقررات حمل و نقل بین المللی مطابقت دارد. همچنین باید هنگام برچسب گذاری به جزئیات فرستنده و گیرنده دقت کنید.

زمان بندی تحویل

برنامه تحویل بار را به دقت تعریف کنید و با شرکت حمل و نقل هماهنگ کنید تا بار در زمان مورد نظر تحویل داده شود.

بیمه باربری

در حین حمل و نقل بررسی کنید که بار شما بیمه شده باشد تا در صورت آسیب یا سرقت خسارتی به شما وارد نشود.

پیگیری فرآیند حمل و نقل

برای اطمینان از فرآیند حمل و نقل مناسب، شرکت حمل و نقل را ردیابی کرده و با آن ارتباط برقرار کنید.

عوامل موثر در هزینه حمل بار از اتریش به ایران

هزینه ارسال بار از اتریش به عوامل مختلفی بستگی دارد. در زیر به عوامل موثر در محاسبه هزینه حمل بار از اتریش به ایران خواهیم پرداخت:

  • وزن بسته: یکی از عوامل اصلی تعیین کننده هزینه ارسال از اتریش، وزن بسته است. بسته های سنگین تر معمولاً هزینه بیشتری در حمل کالا از اتریش دارند.
  • هزینه ها ممکن است بر اساس وزن واقعی بسته بندی یا وزن حجمی اعمال شود. (بسته ای که حجم بیشتری دارد) بسته به اینکه کدام بزرگتر باشد.
  • مسافت: مسافتی که بسته باید از مبدأ (مثلا کشور شما) تا مقصد (اتریش) طی کند تأثیر بسزایی در محاسبه هزینه دارد. هزینه حمل و نقل معمولاً بر اساس مایل در هر مسافت یا با قرارداد برای مسافت های طولانی تر محاسبه می شود.
  • نوع خدمات حمل و نقل: نوع خدمات حمل و نقلی که انتخاب می کنید نیز بر هزینه آن تأثیر می گذارد. برخی از خدمات سریع و اولویت دار هستند که معمولاً هزینه بیشتری دارند. در مقابل، خدمات اقتصادی و برنامه ‌های حمل و نقل کوتاه‌ تر ارزان‌ تر هستند.

سوالات متداول

 چه روش هایی برای حمل بار از اتریش وجود دارد؟

در حالت کلی شما می توانید به سه روش دریایی، زمینی و هوایی نسبت به حمل بار از اتریش به ایران استفاده کنید. شما می توانید هر کدام از این روش ها را با توجه به بسته ارسالی خود انتخاب کنید. انتخاب هر کدام از این روش های حمل کالا از اتریش می تواند تاثیر زیادی را بر روی هزینه ارسال بار برای شما داشته باشد. 

چه مدارکی برای ارسال بار از اتریش نیاز است؟

با توجه به قوانین و مقرراتی که برای حمل بار از اتریش به ایران وجود دارد، مدارکی که نیاز است به همراه داشته باشید شامل: فاکتور خرید، بارنامه و اسناد مربوط به مالیات می باشد.

چه محصولاتی از اتریش به ایران وارد می شود؟

محصولات وارداتی از اتریش به ایران شامل، ماشین آلات صنعتی، خودروها، محصولات فلزی، تجهیزات الکترونیکی و محصولات شیمیایی می باشد که شما بازرگانان می توانید این محصولات را از اتریش به ایران وارد کنید.

چه عواملی بر هزینه حمل بار از اتریش به ایران تاثیر می گذارد؟

در حالت کلی برای حمل بار از اتریش به ایران، شما ملزم به پرداخت هزینه های مربوط به حمل و نقل کالا هستید که این هزینه ها به وزن بار، مسافتی که بار طی می کند و روش انتخابی شما برای حمل کالا مربوط است که می توانید با دریافت راهنمایی از شرکت حمل و نقل ققنوس، این هزینه ها را به حداقل برسانید.

جمع بندی

همانطور که در این مقاله نیز به آن اشاره کردیم ارسال بار از اتریش، یک فرآیند کاملا ساده و راحتی است. مشروط به اینکه شما از یک شرکت حمل و نقل بین المللی معتبر، برای حمل بار از اتریش به ایران، کمک بگیرید. حمل کالا از اتریش برای شما یکسری هزینه هایی را به همراه دارد که می توانید با انتخاب درست شرکت حمل و نقل، این هزینه ها را به حداقل برسانید.

شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس، خدمات متنوعی را در زمینه های مختلفی همچون ارسال بار دریایی، بسته بندی کالا، هزینه های حمل و نقل، ترخیص کالا، تشریفات گمرکی، انبارداری و نگهداری بار و …. به شما عزیزان ارائه می دهد. همچنین می توانید برای ارسال بار از اتریش، با خیال راحت مرسوله خود را به ما بسپارید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x